Onko aivaassa lahkolaisilla omat osastonsa?

Anonyymi

Vai onko kaikki sekaisin siellä? Onko pakko olla ikuisesti siellä aivaassa?

85

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Taivaassa" t-näppäin on viallinen

    • Anonyymi

      Ainoastaan (l-näppäin viallinen) estadiolaiset ovat taivaassa eristetty ihmisistä korkeajännitteisellä sähköaidalla turvavyöhykkeineen.

    • Anonyymi

      Kuka , mikä on lahkolainen? Ensin pitää selvittää se.

      • Anonyymi

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.

        Amerikassahan oli 1900- luvun alussa hengellistä herätystä joka levisi myös Suomeen.
        Suomessa osa uskovista kaipasivat syvempää Jumalan tuntemusta ja perustivat
        seurakuntia, jotka nimesivät ne helluntaiseurakunniksi. Väitteesi, että helluntailaisilla
        olisi oma Raamattu ei pidä paikkaansa. Itse luen Raamattua , joka on Suomen Pipliaseuran
        painama vuodelta 1975. Sen jälkeen on tullut muitakin painoksia , jotka ovat Evankelis -
        Luterilaisen kirkon hyväksymiä , kuten tuo edellämainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.

        Toisinsanoen uskontojen kielessä sanottuna, käytössä pirun väärennös. Kuten sanotaan lukee, kuin piru raamattua.
        Nykyään mielikuvitus ilmaistaan enempi kuvina, peleissä, uskonnon sijjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.

        Toisinsanoen uskontojen kielessä sanottuna, käytössä pirun väärennös. Kuten sanotaan lukee, kuin piru raamattua.
        Nykyään mielikuvitus ilmaistaan enempi kuvina, peleissä, uskonnon sijjaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.

        Jälleen tämä sama merkillinen väite, että helluntailaisilla olisi joku oma Raamatunkäännös. Mitä ihmettä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on amerikanlahko. heillä oma raamatunväärennös käytössä. mulkattu jostain englantilaisesta versiosta heidän oppeihinsa paremmin sopivaksi versioksi.

        Helluntailaisten käyttämä Raamattu kansalle on lahkojen tekemä raamatunväärennös.
        Ihan sama periaate kuin jehovantodistajien kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten käyttämä Raamattu kansalle on lahkojen tekemä raamatunväärennös.
        Ihan sama periaate kuin jehovantodistajien kohdalla.

        Tämä tulisi helluntailaisten, samoin kuin Jehovantodistajienkin Raamattua lukiessaan ymmärtää, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille pyhäpäiväksi.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten käyttämä Raamattu kansalle on lahkojen tekemä raamatunväärennös.
        Ihan sama periaate kuin jehovantodistajien kohdalla.

        Mutta heĺluntailaiset uskovaisista hauskimpia.
        On kielillä puhumista, kaatuilua ja muutenkin mahotonta menoa. Pahoja henkiä ja riivaajia pelätään. On Tukiaisia, Hakkaraisia ja muita humija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tulisi helluntailaisten, samoin kuin Jehovantodistajienkin Raamattua lukiessaan ymmärtää, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille pyhäpäiväksi.

        1234567---

        Ja muuta asiaako sinulla ei ole aloitukseen liittyen? Eikä yleensä mihinkään muuhunkaan aloitukseen muuta kuin toistuvaa lässytystä sapatista ja katolisista. Alkaa jo kyrsiä tuollainen.


    • Anonyymi

      Parhamia epäiltiin sodomiasta.

    • Anonyymi

      En pitäydy tämän lehtisen sanomaan.
      Omistan lehtisen: ISRAEL JA IANKAIKKINEN RAKKAUS KALERVO SYVÄNTÖ

      Lehtisestä luettua: JEESUKSEN TULEMUS a) ylöstempaaminen, Jeesus kohtaa seurakuntansa pilvissä ja vie Karitsan häihin. b) Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella perustamaan rauhan valtakuntansa maan päälle. TÄMÄ TAPAHTUU MUUTAMIA VUOSIA YLÖSTEMPAAMISEN JÄLKEEN. (TÄMÄN NÄKEMYKSEN MUKAAN HE OVAT VAIN MUUTAMAN VUODEN TAIVAASSA).

      TUHATVUOTINEN VALTAKUNTA rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee pyhiensä kanssa 1000 VUOTTA TÄMÄN MAAN PÄÄLLÄ JERUSALEMISTA KÄSIN.

      Pelastuneet adventistit ovat 1000 VUOTTA TAIVAASSA, EI VAIN MUUTAMA VUOSI, VAAN 1000 VUOTTA, SAPATIN HERRAN JEESUKSEN KANSSA, tämä maa on tuhoon tuomittu.
      Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

      1234567---

      • Anonyymi

        Mutta minä en pidä ellen-noidan valheista, joita tunget palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä en pidä ellen-noidan valheista, joita tunget palstalle.

        Elleni ymmärsi, että ei tule salaista tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Elleni ymmärsi, että taivaassa ei olla vain muutama vuosi häissä. Elleni ymmärsi, että pelastetut ovat 1000 vuotta taivaassa, eikä täällä tuhoutuneen maan päällä.

        Elleni ymmärsi, että jumalan jaottelemat saastaiset eläimet, eivät kuulu ruuaksi, kuten siat, rotat, hiiret, sivettikissat, käärmeet, koirat, siksontiaiset, hevoset, jänikset, oravat ja monet monet muut.
        Elleni ymmärsi, että ihmisen toimesta saastutetaan puhtaitakin eläimiä.

        Elleni ymmärsi uskoon tultuaan että Jumalan antama sapatti on pyhäpäivä myös Uudessaliitossa.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jos on jonkinlainen taivas, niin ehkä Jumala ei olekaan kuten ihmiset, jotka muodostavat isminsä...ehkä moni yllättyykin ja tuskin silloin oikeaoppisetkaan kysyvät miksi tuokin on täällä?

    • Anonyymi

      Aloittajalle vastaisin, että monen lahkon oma toive on, että aitaukset taivaastakin löytyisivät.

      Osa lahkolaisista taas uskoo, ettei aitoja ole taivaassa, koska siellä ei ole muita kuin heidän oma lahkonsa.

      • Anonyymi

        Ajattelisin, ettei taivas olisi paikka, jossa kovinkaan ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa. Ehkä enemmän alkutila. Se on tietenkin minun käsitykseni asiasta.


      • Anonyymi

        Ota huomioon, että suuri osa julistaa, että he ovat 1000 vuotta maanpäällä, vain muutama vuosi ovat taivaassa, oliko se nyt 7 vuotta vain.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---


      • Anonyymi

        Kerran eräs itseään opettajaksi ajatteleva kertoi käsityksensä taivaasta. Muistaakseni hän näki että taivaassa jokaisella on oma kuplansa, jolla liitelevät pitkin avaruuksia. Mies piti koirista ja hän näki taivaassa elelevänsä niiden kanssa siellä.

        Se oli hänen näköisensä ajatus taivaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon, että suuri osa julistaa, että he ovat 1000 vuotta maanpäällä, vain muutama vuosi ovat taivaassa, oliko se nyt 7 vuotta vain.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---

        En ole kuullut sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin, ettei taivas olisi paikka, jossa kovinkaan ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa. Ehkä enemmän alkutila. Se on tietenkin minun käsitykseni asiasta.

        "Alkutila"? Mikä se on?

        Raamatun mukaan Aatamin ei ollut hyvä olla yksin, ainoana ihmiskunnan edustajana, siksi Herra muovasi Eevan.

        Raamatun Jumala on "yhteys- ja perhekeskeinen" Jumala. Suhde Jumalaan on oleellista kristinuskossa, samoin yhteys muihin uskoviin, perheeseen ym. on tärkeää. Siksi varmasti taivaassakin ollaan tekemisissä muiden siellä olevien kanssa. Raamatussakin Ilmestyksirjassa kerrotaan, kuinka sielut taivaassa yhdessä ovat palmunlehvät käsissä, laulavat, ylistävät ym. yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alkutila"? Mikä se on?

        Raamatun mukaan Aatamin ei ollut hyvä olla yksin, ainoana ihmiskunnan edustajana, siksi Herra muovasi Eevan.

        Raamatun Jumala on "yhteys- ja perhekeskeinen" Jumala. Suhde Jumalaan on oleellista kristinuskossa, samoin yhteys muihin uskoviin, perheeseen ym. on tärkeää. Siksi varmasti taivaassakin ollaan tekemisissä muiden siellä olevien kanssa. Raamatussakin Ilmestyksirjassa kerrotaan, kuinka sielut taivaassa yhdessä ovat palmunlehvät käsissä, laulavat, ylistävät ym. yhdessä.

        Taivaassa on vain lahkolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon, että suuri osa julistaa, että he ovat 1000 vuotta maanpäällä, vain muutama vuosi ovat taivaassa, oliko se nyt 7 vuotta vain.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---

        Minusta se on ihana laulu.

        Kerran lauloin sitä eräälle vieraskieliselle naiselle, meillä ei ollut yhteistä kieltä muutoin. Hän selkeästi tunnisti kuitenkin laulun ja itseasiassa siinä tapahtui Jumalan tekemä eräänlainen ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on ihana laulu.

        Kerran lauloin sitä eräälle vieraskieliselle naiselle, meillä ei ollut yhteistä kieltä muutoin. Hän selkeästi tunnisti kuitenkin laulun ja itseasiassa siinä tapahtui Jumalan tekemä eräänlainen ihme.

        Se oli ainut hengellinen laulu, joka tuli mieleeni ja jonka koin osaavani. En tiedä mitä ja miten uskoi, hän ei tainnut osata edes puhua. Ajattelen, että se merkitsi sille ihmiselle kuitenkin jotain.

        Lasten laulutkin voivat koskettaa kuulijaa. Eikä ihmisen tarvitse todistella uskoaan, että voi kohdata toisen ihmisen lähimmäisenä, myös silloin, kun koemme, että jokin suurempi voima on läsnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran eräs itseään opettajaksi ajatteleva kertoi käsityksensä taivaasta. Muistaakseni hän näki että taivaassa jokaisella on oma kuplansa, jolla liitelevät pitkin avaruuksia. Mies piti koirista ja hän näki taivaassa elelevänsä niiden kanssa siellä.

        Se oli hänen näköisensä ajatus taivaasta.

        Hyvin sanottu, että se oli hänen näköisensä ajatus taivaasta, eikä kristinuskon näkemys, koska mitään raamatullista uskoa se ei edusta.

        Taivas ei raamatun mukaan ole muutenkaan mikään lopullinen määränpää, vaan taivaassa ovat ne, jotka tästä ajasta uskossa nyt kuolevat. Mutta tulevaisuudessa Uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Silloin on jälleen paratiisiolot maan päällä. Nykyisen tilalle tulee siis uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhusrkaat asuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, että se oli hänen näköisensä ajatus taivaasta, eikä kristinuskon näkemys, koska mitään raamatullista uskoa se ei edusta.

        Taivas ei raamatun mukaan ole muutenkaan mikään lopullinen määränpää, vaan taivaassa ovat ne, jotka tästä ajasta uskossa nyt kuolevat. Mutta tulevaisuudessa Uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Silloin on jälleen paratiisiolot maan päällä. Nykyisen tilalle tulee siis uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhusrkaat asuvat.

        En tiedä, se voi olla jonkun näköinen ajatus sekin.
        Kyseinen uskova on prikulleen Raamattuun uskova, haluaa pitää siitä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alkutila"? Mikä se on?

        Raamatun mukaan Aatamin ei ollut hyvä olla yksin, ainoana ihmiskunnan edustajana, siksi Herra muovasi Eevan.

        Raamatun Jumala on "yhteys- ja perhekeskeinen" Jumala. Suhde Jumalaan on oleellista kristinuskossa, samoin yhteys muihin uskoviin, perheeseen ym. on tärkeää. Siksi varmasti taivaassakin ollaan tekemisissä muiden siellä olevien kanssa. Raamatussakin Ilmestyksirjassa kerrotaan, kuinka sielut taivaassa yhdessä ovat palmunlehvät käsissä, laulavat, ylistävät ym. yhdessä.

        Ei minulla ole mitään yhteyksiä uskoviin. Vuosien saatossa ovat pyrkineet vain alistamaan omien oppinsa alle.... En koe heihin mitään yhteneväisyyttä oikein.

        Alkutila on Hengen olomuoto, se on vain olla, ei muuta...olen -tila, ei aikaa, ei paikkaa, ei tarvitse ajatella, ymmärtää. On vain kuin yksi valon elementti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään yhteyksiä uskoviin. Vuosien saatossa ovat pyrkineet vain alistamaan omien oppinsa alle.... En koe heihin mitään yhteneväisyyttä oikein.

        Alkutila on Hengen olomuoto, se on vain olla, ei muuta...olen -tila, ei aikaa, ei paikkaa, ei tarvitse ajatella, ymmärtää. On vain kuin yksi valon elementti.

        Minulle tulee siitä mieleeni ensimmäinen valo. Tila voi olla täysin ilman mitään ainetta, se valo on ensimmäinen alku ja siihen alkuun palaudumme, mistä olemme lähteneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee siitä mieleeni ensimmäinen valo. Tila voi olla täysin ilman mitään ainetta, se valo on ensimmäinen alku ja siihen alkuun palaudumme, mistä olemme lähteneet.

        Se kaikki menee kuin käänteisesti, alkuun tuli valo ja valoon myös palaudumme, ja jäljelle jää ei mitään. Mitä sen jälkeen? Ehkei vain yksinkertaisesti mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kaikki menee kuin käänteisesti, alkuun tuli valo ja valoon myös palaudumme, ja jäljelle jää ei mitään. Mitä sen jälkeen? Ehkei vain yksinkertaisesti mitään.

        Miksi siis edes kinastella, kuka tai mikä on oikeassa, sillä ei ole edes väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, se voi olla jonkun näköinen ajatus sekin.
        Kyseinen uskova on prikulleen Raamattuun uskova, haluaa pitää siitä kiinni.

        >> Kyseinen uskova on prikulleen Raamattuun uskova, haluaa pitää siitä kiinni. <<

        Olen kuullut saman lauseen jonkun selvänäkijän ja ufoilijan ja teosofin suusta. Se, onko joku "raamattuun prikulleen uskova" tulee esiin siinä, mihin hän uskoo. Kuka tahansa voi väittää olevansa kristitty, vaikka uskoisi aivan päinvastoin, mitä kristinuskossa opetetaan.

        Raamatun mukaan eläimet on tuomittu häviämään, eli ne eivät mene taivaaseen ensinnäkään, eikä raamatun mukaan kukaan leijaile missään kuplissa, joten sellaiset käsitykset ovat kristinukon vastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään yhteyksiä uskoviin. Vuosien saatossa ovat pyrkineet vain alistamaan omien oppinsa alle.... En koe heihin mitään yhteneväisyyttä oikein.

        Alkutila on Hengen olomuoto, se on vain olla, ei muuta...olen -tila, ei aikaa, ei paikkaa, ei tarvitse ajatella, ymmärtää. On vain kuin yksi valon elementti.

        Uushenkisestä new age-ajattelusta on luovuttava, jos mielii taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uushenkisestä new age-ajattelusta on luovuttava, jos mielii taivaaseen.

        Et sinä sitä määrittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut sellaisesta.

        Olen kuullut esim. Vapaakirkkosen Asko tynjälän laulavan: Maan päällä alkaa aika tuhatvuotinen. Oliko näin muistaako joku paremmin nämä laulun sanat ?

        Muunmuassa TV seiskassa olen usein kuullut puhuttavan eri julistajien suusta tästä tuhatvuotisesta rauhanvaltakunnasta maanpäällä. Ja monien vuosien aikana kaikkialla. . . Seuraa kaikkea, niinkyllä eteen tulee, ja useasti tuleekin.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis edes kinastella, kuka tai mikä on oikeassa, sillä ei ole edes väliä.

        Olisiko sinulle hyväksi, että kaikki olisivat viärässä, kaikki hälläväliä niinkö ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut esim. Vapaakirkkosen Asko tynjälän laulavan: Maan päällä alkaa aika tuhatvuotinen. Oliko näin muistaako joku paremmin nämä laulun sanat ?

        Muunmuassa TV seiskassa olen usein kuullut puhuttavan eri julistajien suusta tästä tuhatvuotisesta rauhanvaltakunnasta maanpäällä. Ja monien vuosien aikana kaikkialla. . . Seuraa kaikkea, niinkyllä eteen tulee, ja useasti tuleekin.

        1234567---

        Mikäpä pakko niitä on seurailla. Ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulle hyväksi, että kaikki olisivat viärässä, kaikki hälläväliä niinkö ?

        1234567---

        Ei kaikki voi olla oikeassakaan. Miksi siis väliä mitä muut ? Se että sanoisi hälläväliä, on eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut esim. Vapaakirkkosen Asko tynjälän laulavan: Maan päällä alkaa aika tuhatvuotinen. Oliko näin muistaako joku paremmin nämä laulun sanat ?

        Muunmuassa TV seiskassa olen usein kuullut puhuttavan eri julistajien suusta tästä tuhatvuotisesta rauhanvaltakunnasta maanpäällä. Ja monien vuosien aikana kaikkialla. . . Seuraa kaikkea, niinkyllä eteen tulee, ja useasti tuleekin.

        1234567---

        TV seiskassa Ruotsalaisten sarja: Kuningas saapuu, lopunajat Jeesuksen paluu. Tässä sarjassa on myös tullut tuhatvuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä esille heidän julistuksessaan.

        Paljon sitä vain vieläkin julistetaan.

        Saa nähdä koska heidän silmänsä aukeavat näkemään totuuden, että ei täällä tuhoutuneen maan päällä voi viettää 1000 vuotistarauhanvaltakuntaa.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä määrittele.

        Pitää paikkansa. Minä en sitä määrittele. Jumala on sen määritellyt raamatussa. Ja minä ainoastaan kerron sen, mitä siellä sanotaan.

        Raamattu sanoo, että on hyljättävä kaikki salatiet, taikuus, pakanuus, noituus, ja kaikenlainen synti ja uskottava Jeesukseen niin kuin raamattu sanoo, pelastuakseen, päästäkseen taivaaseen ja uuteen Jerusalemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Kyseinen uskova on prikulleen Raamattuun uskova, haluaa pitää siitä kiinni. <<

        Olen kuullut saman lauseen jonkun selvänäkijän ja ufoilijan ja teosofin suusta. Se, onko joku "raamattuun prikulleen uskova" tulee esiin siinä, mihin hän uskoo. Kuka tahansa voi väittää olevansa kristitty, vaikka uskoisi aivan päinvastoin, mitä kristinuskossa opetetaan.

        Raamatun mukaan eläimet on tuomittu häviämään, eli ne eivät mene taivaaseen ensinnäkään, eikä raamatun mukaan kukaan leijaile missään kuplissa, joten sellaiset käsitykset ovat kristinukon vastaisia.

        >>>Raamatun mukaan eläimet on tuomittu häviämään, eli ne eivät
        mene taivaaseen ensinnäkään, <<<

        Vai niin!!! Huonosti olet lukenut Raamattusi tai sit et ole käsittänyt,
        että Jumalan Jeesuksen ristillä suorittama sovitusteko käsittää koko
        luomakunnan, siis eläimetkin. Olet ehkä lukenut Raamatusta, että
        eläimillä(kin) on sielu. "Kaiken lihan sielu on sen veressä." lukee
        Raamatussa. Sen tähden Jumala kieltää veren syömisen sekä VT:ssa
        ett UT:ssa.

        Lue ajatuksen kanssa ja usko Sana sellaisenaan. Pistä se myös
        sinne sydämesi sopukoihin. Sinne Jumala tahtoo sen painaa. Vain
        sinä voit sen estää.

        Room 8:18-23 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin. Sillä LUOMAKUNNAN harras ikävöitseminen ODOTTAA Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin TOIVON VARAAN koska itse LUOMAKUNTAKIN ON TULEVA VAPAUTETUKSI TURMELUKSEN ORJUUDESTA JUMALAN LASTEN KIRKKAUDEN VAPAUTEEN. Sillä me TIEDÄMME, että KOKO LUOMAKUNTA yhdessä huokaa ja ON SYNNYTYSTUSKISSA hamaan tähän asti; EIKÄ AINOASTAAN SE, VAAN MYÖS ME, joilla on Hengen esikoislahja, MEKIN huokaamme sisimmässämme, ODOTTAEN lapseksi-ottamista, meidän RUUMIIMME LUNASTUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Minä en sitä määrittele. Jumala on sen määritellyt raamatussa. Ja minä ainoastaan kerron sen, mitä siellä sanotaan.

        Raamattu sanoo, että on hyljättävä kaikki salatiet, taikuus, pakanuus, noituus, ja kaikenlainen synti ja uskottava Jeesukseen niin kuin raamattu sanoo, pelastuakseen, päästäkseen taivaaseen ja uuteen Jerusalemiin.

        Raamattu jaan ei sitä määrittele.

        Ihmisten kirjoittama kirja, ei taikasauvalla väännetty. Kanonisoitu uskooppineiden toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu jaan ei sitä määrittele.

        Ihmisten kirjoittama kirja, ei taikasauvalla väännetty. Kanonisoitu uskooppineiden toimesta.

        Raamattukaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Raamatun mukaan eläimet on tuomittu häviämään, eli ne eivät
        mene taivaaseen ensinnäkään, <<<

        Vai niin!!! Huonosti olet lukenut Raamattusi tai sit et ole käsittänyt,
        että Jumalan Jeesuksen ristillä suorittama sovitusteko käsittää koko
        luomakunnan, siis eläimetkin. Olet ehkä lukenut Raamatusta, että
        eläimillä(kin) on sielu. "Kaiken lihan sielu on sen veressä." lukee
        Raamatussa. Sen tähden Jumala kieltää veren syömisen sekä VT:ssa
        ett UT:ssa.

        Lue ajatuksen kanssa ja usko Sana sellaisenaan. Pistä se myös
        sinne sydämesi sopukoihin. Sinne Jumala tahtoo sen painaa. Vain
        sinä voit sen estää.

        Room 8:18-23 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin. Sillä LUOMAKUNNAN harras ikävöitseminen ODOTTAA Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin TOIVON VARAAN koska itse LUOMAKUNTAKIN ON TULEVA VAPAUTETUKSI TURMELUKSEN ORJUUDESTA JUMALAN LASTEN KIRKKAUDEN VAPAUTEEN. Sillä me TIEDÄMME, että KOKO LUOMAKUNTA yhdessä huokaa ja ON SYNNYTYSTUSKISSA hamaan tähän asti; EIKÄ AINOASTAAN SE, VAAN MYÖS ME, joilla on Hengen esikoislahja, MEKIN huokaamme sisimmässämme, ODOTTAEN lapseksi-ottamista, meidän RUUMIIMME LUNASTUSTA.

        Eläimillä sielu? Se tarkoittaisi, että jokaisella hyttyselläkin ym. olisi sielu ja kaikki itikatkin siis menisivät taivaaseen kuoltuaan? Se tarkoittaisi myös sitä, että Jeesus kuoli myös jokaisen muurahaisen ja mäkäränkin puolesta. Ja sehän on täysin toope ajatus, koska eläimet eivät ole synnistään edes vastuussa Jumalalle!

        Saat kyllä raamattukoulusi käydä itse uudelleen. Mielellään sellaisen, jossa joku myös selittää sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, että se oli hänen näköisensä ajatus taivaasta, eikä kristinuskon näkemys, koska mitään raamatullista uskoa se ei edusta.

        Taivas ei raamatun mukaan ole muutenkaan mikään lopullinen määränpää, vaan taivaassa ovat ne, jotka tästä ajasta uskossa nyt kuolevat. Mutta tulevaisuudessa Uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Silloin on jälleen paratiisiolot maan päällä. Nykyisen tilalle tulee siis uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhusrkaat asuvat.

        Ketkä tässä ajassa kuolevat, heidät pannaan maan multiin. Henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Uskovista kuolleista tulee tietoisia vasta kun Jeesus herättää heidät toisessa tulemuksessaan kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä tässä ajassa kuolevat, heidät pannaan maan multiin. Henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Uskovista kuolleista tulee tietoisia vasta kun Jeesus herättää heidät toisessa tulemuksessaan kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        >> Uskovista kuolleista tulee tietoisia vasta kun Jeesus herättää heidät toisessa tulemuksessaan kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen. <<

        Ilmestyskirja puhuu taivaassa olevista sieluista, marttyyreista, jotka on surmattu Jeesuksen nimen tähden. Ristin ryövärillekin luvattiin paratiisipaikka kuolinpäivänä; "tänä päivänä" sanoi Jeesus hänelle.

        1000-vuotinen rauhanvaltakunta perustetaan maan päälle, keskuksena Siionin vuori, siis maallinen Jerusalem, jossa Karitsan häät ja valtakunta ovat. Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta maan päälle Ilmestyskirjan mukaan.

        Mutta turha kiistellä tulkinnoista. Tärkeintä on tuntea Jeesus ja saada syntinsä anteeksi. Riittää, että Jumala tietää, miten ja minne rauhanvaltakunta perustetaan, ja minne uskovat menevät ja milloin. Kun on uskossa, ei varmasti mene väärään paikkaan eikä väärään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Uskovista kuolleista tulee tietoisia vasta kun Jeesus herättää heidät toisessa tulemuksessaan kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen. <<

        Ilmestyskirja puhuu taivaassa olevista sieluista, marttyyreista, jotka on surmattu Jeesuksen nimen tähden. Ristin ryövärillekin luvattiin paratiisipaikka kuolinpäivänä; "tänä päivänä" sanoi Jeesus hänelle.

        1000-vuotinen rauhanvaltakunta perustetaan maan päälle, keskuksena Siionin vuori, siis maallinen Jerusalem, jossa Karitsan häät ja valtakunta ovat. Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta maan päälle Ilmestyskirjan mukaan.

        Mutta turha kiistellä tulkinnoista. Tärkeintä on tuntea Jeesus ja saada syntinsä anteeksi. Riittää, että Jumala tietää, miten ja minne rauhanvaltakunta perustetaan, ja minne uskovat menevät ja milloin. Kun on uskossa, ei varmasti mene väärään paikkaan eikä väärään aikaan.

        Saat pitää näkemyksesi, että 1000-vuotinen rauhanvaltakunta on maanpäällä.

        Uskon adventistien tavoin, että ainakin pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Näin laulammekin: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaassa on vain lahkolaisia.

        Siellä on tasoja, kaikki lahkolaiset ovat alimmilla tasoila. Jälleensyntymiseen ja*karmaan uskovat hiema ylempänä. Vanhat sielut joiden ei enää ole pakko inkarnoitua ovat ylimmillä tasoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV seiskassa Ruotsalaisten sarja: Kuningas saapuu, lopunajat Jeesuksen paluu. Tässä sarjassa on myös tullut tuhatvuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä esille heidän julistuksessaan.

        Paljon sitä vain vieläkin julistetaan.

        Saa nähdä koska heidän silmänsä aukeavat näkemään totuuden, että ei täällä tuhoutuneen maan päällä voi viettää 1000 vuotistarauhanvaltakuntaa.

        1234567---

        >> Saa nähdä koska heidän silmänsä aukeavat näkemään totuuden, että ei täällä tuhoutuneen maan päällä voi viettää 1000 vuotistarauhanvaltakuntaa. <<

        Lueppas nyt raamattusi uudelleen. Siellä Herra kyllä kertoo tekevänsä uudet taivaan ja uuden maan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tasoja, kaikki lahkolaiset ovat alimmilla tasoila. Jälleensyntymiseen ja*karmaan uskovat hiema ylempänä. Vanhat sielut joiden ei enää ole pakko inkarnoitua ovat ylimmillä tasoilla.

        << Siellä on tasoja, kaikki lahkolaiset ovat alimmilla tasoila. Jälleensyntymiseen ja*karmaan uskovat hiema ylempänä. Vanhat sielut joiden ei enää ole pakko inkarnoitua ovat ylimmillä tasoilla. <<

        New age-opeilla ei todellakaan taivaaseen mennä raamatun mukaan, vaan uskomalla Jeesukseen niin kuin raamattu opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Saa nähdä koska heidän silmänsä aukeavat näkemään totuuden, että ei täällä tuhoutuneen maan päällä voi viettää 1000 vuotistarauhanvaltakuntaa. <<

        Lueppas nyt raamattusi uudelleen. Siellä Herra kyllä kertoo tekevänsä uudet taivaan ja uuden maan.

        Tuhannenvuoden jälkeen herätetään kaikki jumalattomat kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio heille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema., eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.

        HUOM! Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV seiskassa Ruotsalaisten sarja: Kuningas saapuu, lopunajat Jeesuksen paluu. Tässä sarjassa on myös tullut tuhatvuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä esille heidän julistuksessaan.

        Paljon sitä vain vieläkin julistetaan.

        Saa nähdä koska heidän silmänsä aukeavat näkemään totuuden, että ei täällä tuhoutuneen maan päällä voi viettää 1000 vuotistarauhanvaltakuntaa.

        1234567---

        Ruottalaiset johtaa harhaan.


    • Anonyymi

      Amerikassa syntyneet uskonlahkot ovat alunperin samaa alkujuurta, mutta ovat sittemmin haarautuneet eri lahkokunniksi: 7pv.adventistit, mormonismi, helluntailaisuus,jehovantodistaminen,moonilaisuus jne.uskonlahkot.

    • Anonyymi

      Lahkolaisten lisäksi siellä on muslimit ja muut uskontojen edustajat. Saattaa olla että rähäköitä syntyy eri uskontojen ja lahkojen välillä. On siinä jumalalla ja jeesuksella työtä pitää ne aloillaan, uskon että iskälla ja pojalla ole mellakkajoukot apunaan.

      • Anonyymi

        Taivaaseen pääsee vain yhdestä ovesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaaseen pääsee vain yhdestä ovesta.

        Ja se on Jeesus-ovi, sillä Jeesus sanoi raamatussa olevansa "ovi" ja "tie".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on Jeesus-ovi, sillä Jeesus sanoi raamatussa olevansa "ovi" ja "tie".

        Johanneksen evankeliumi 10:9-11 Jeesus sanoi
        Minä olen ovi;
        jos joku minun kauttani menee sisälle,
        niin hän pelastuu,
        ja hän on käyvä sisälle
        ja käyvä ulos
        ja löytävä laitumen.

        Varas ei tule muuta kuin varastamaan
        ja tappamaan
        ja tuhoamaan.

        Minä olen tullut,
        että heillä olisi elämä
        ja olisi yltäkylläisyys.
        Minä olen se hyvä paimen.
        Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaaseen pääsee vain yhdestä ovesta.

        Ahdas portti löytyy Raamatuista vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdas portti löytyy Raamatuista vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        1234567---

        Oletko koskaan lukenut ovesta:
        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        Mooseksen lain käskyt eivät ole ovi eikä Johannes edes puhu Vanhan Liiton käskyistä.
        Jeesuksen käsky on kääntyä Hänen puoleensa ja uskoa evankeliumi. Jeesuksen käsky ei ole kivittää sapatinrikkojat tai vouhottaa sapatista, vaan Jeesus käski julistaa evankeliumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan lukenut ovesta:
        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        Mooseksen lain käskyt eivät ole ovi eikä Johannes edes puhu Vanhan Liiton käskyistä.
        Jeesuksen käsky on kääntyä Hänen puoleensa ja uskoa evankeliumi. Jeesuksen käsky ei ole kivittää sapatinrikkojat tai vouhottaa sapatista, vaan Jeesus käski julistaa evankeliumia.

        Käskyjä ne on rakkauden ja vapauden lain käskytkin ym. käskyt, jotka Jeesus puhui. Lähimmäisenrakkauden käskykin löytyy jo vt:n puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käskyjä ne on rakkauden ja vapauden lain käskytkin ym. käskyt, jotka Jeesus puhui. Lähimmäisenrakkauden käskykin löytyy jo vt:n puolelta.

        Vanhasta liitosta löytyy käsky:'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.
        Tätä käskyä sinä noudatat? Lähimmäisen rakastamisen käsky löytyy sinulle Mooseksen laista? "surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan lukenut ovesta:
        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        Mooseksen lain käskyt eivät ole ovi eikä Johannes edes puhu Vanhan Liiton käskyistä.
        Jeesuksen käsky on kääntyä Hänen puoleensa ja uskoa evankeliumi. Jeesuksen käsky ei ole kivittää sapatinrikkojat tai vouhottaa sapatista, vaan Jeesus käski julistaa evankeliumia.

        Jeesus sanoi: Isäni käskyt minä olen pitänyt. Pidä sinäkin, sillä kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhasta liitosta löytyy käsky:'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.
        Tätä käskyä sinä noudatat? Lähimmäisen rakastamisen käsky löytyy sinulle Mooseksen laista? "surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä".

        Jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti. Se, mitä Jeesus piti oleellisena käskynä, löytyy myös vt:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhasta liitosta löytyy käsky:'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.
        Tätä käskyä sinä noudatat? Lähimmäisen rakastamisen käsky löytyy sinulle Mooseksen laista? "surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä".

        3. Moos. 19 tai jossakin niillä main sanotaan "Älä kosta omaan kansaasi kuuluvalle äläkä pidä yllä riitaa hänen kanssaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi: Isäni käskyt minä olen pitänyt. Pidä sinäkin, sillä kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen.

        1234567---

        Oletko juutalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti. Se, mitä Jeesus piti oleellisena käskynä, löytyy myös vt:sta.

        Jeesus puhui Mooseksen laista ja sanoi Mooseksen antaneen lain. Mooses ja Jeesus ovat eri henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko juutalainen?

        Saatan ollakin, en ole tehnyt dna-testiä.

        Joka tapauksessa, Jeesus itse siteerasi aina vt:ia, sanoen "niin kuin kirjoituksissa sanotaan", joka tarkoittaa nimenomaan vt:ia. Hän todisti Jumalan sanan muuttumattomuuden.

        Eihän ut:ia ollut edes silloin kirjoitettuna, koska Jeesuksen oma elämä ja häntä seuranneiden opetuslasten elämä muodostivat ne tapahtuvat, joita sitten alettiin kirjoittamaan muistiin uutena testamenttina. Jeesus Jumalan Poikana ei kumonnut lakia, vaan täytti sen. Liitto muuttui.


    • Taivaassa on vain Jeesusen omat ei muita.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että taivaaseen päässeen ihmisen on ihan pakko olla siellä aivan koko ikuisuus. Siellä kun ei ole syntiä, ei voi tehdä syntiä, joka erottaisi ihmisen Jumalasta ja sen seurauksena Jumalan olisi pakko heittää synnin tekijä ulos taivaasta. Niin pakko sitten sinne on jäädä ikuisesti Jumalan yhteyteen elämään Hänen seurassaan. ONNEKSI!!!!

      Mutta taivaasta ei kukaan tahdo pois. Kaikki kadotetut tahtoisivat taivaaseen, - mutta taivaasta kukaan ei tahdo kadotukseen.

      • Anonyymi

        Muistaakseni raamatun mukaan taivaan ja helvetin välillä on jonkinlainen juopa, josta kuitenkin näkee toiselle puolelle. Tuska kadotuksessa on siis valtava, kun siellä olevat kaiken lisäksi näkevät taivaassa olevien onnen ja autuuden, mutta eivät voi koskaan juopaa ylittää.

        Ratkaisu Jeesuksen puoleen on tultava tässä ajassa. Hän itse tahtoisi kaikki luokseen. Hän on ristillä sovittanut synnit sen vuoksi, että uskomalla Häneen paratiisipaikkasi itsellesi haluaisit lunastaa. Mutta valinta jää sinulle itsellesi.


    • Anonyymi

      Minä uskon että taivaasta voi tulla pois jos on joku elämäntehtävä maan päällä jäänyt kesken. Jeesuskinhan on aikonut tulla takaisin. Olkoon sitten vaikka reinkarnaatiota.
      Ä

      • Anonyymi

        Juu, mutta helvetistä ei tulla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta helvetistä ei tulla pois.

        Jumala on armollinen pelastumattomillekin, sillä tuli tekee heistä lopun. Kaikki tuskat ovat ainiaaksi menneet, sillä ei Jumala mikään sadisti ole, että polttelisi halki ikuisuuksien tulella.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on armollinen pelastumattomillekin, sillä tuli tekee heistä lopun. Kaikki tuskat ovat ainiaaksi menneet, sillä ei Jumala mikään sadisti ole, että polttelisi halki ikuisuuksien tulella.

        1234567---

        Ihminen on iankkaikknien, eikä ikuinen kuole koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on armollinen pelastumattomillekin, sillä tuli tekee heistä lopun. Kaikki tuskat ovat ainiaaksi menneet, sillä ei Jumala mikään sadisti ole, että polttelisi halki ikuisuuksien tulella.

        1234567---

        Kun Jumalan hyvyys ja läsnäolo ovat poissa, siinä varmasti sielu kärvistelee ihan ilman Jumalan apuakin. En minäkään raamatusta sellaista oppia löydä, että Herra polttelisi ketään sadistisesti, vaan kysymys on sielun omasta sovittamattomasta synnin tuskasta, jota sielu potee ja siitä tuskasta, joka erottaa hänet hyvästä Jumalasta iankaikkisesti.

        Sinä et ole raamatun mukainen uskova, vaan uskot omiasi tai jonkun muun selityksiä, etkä raamattua, sillä raamattu puhuu iankaikkisesta tulesta, itkusta ja hammastenkiristelystä. Ei siellä luvata sille loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on iankkaikknien, eikä ikuinen kuole koskaan.

        Jumalan omilla on ikuinen elämä. Jumalattomilla ei ole ikuista elämää missään muodossa, vaan tuli tekee heistä lopun.
        Tätä näkemystä en tule muuttamaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Jumalan hyvyys ja läsnäolo ovat poissa, siinä varmasti sielu kärvistelee ihan ilman Jumalan apuakin. En minäkään raamatusta sellaista oppia löydä, että Herra polttelisi ketään sadistisesti, vaan kysymys on sielun omasta sovittamattomasta synnin tuskasta, jota sielu potee ja siitä tuskasta, joka erottaa hänet hyvästä Jumalasta iankaikkisesti.

        Sinä et ole raamatun mukainen uskova, vaan uskot omiasi tai jonkun muun selityksiä, etkä raamattua, sillä raamattu puhuu iankaikkisesta tulesta, itkusta ja hammastenkiristelystä. Ei siellä luvata sille loppua.

        Minä uskon armolliseen Jumalaan, joka ei ikuisesti polttele ketään, vaan tuli tekee lopun. Tämä on erittäin helpottavaa monille, jotka eivät pelastu ikuiseen elämään.

        Sinä saat uskoa laillasi, itse en tule näkemystäni muuttamaan.

        1234567---


    • Anonyymi

      Saako taivaassa ajaa mopolla?

      • Anonyymi

        Saa mutta pomon poika ajaa harrikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa mutta pomon poika ajaa harrikalla.

        Kannattaa uskoa Jeesukseen, niin saa joskus nähdä, ajetaanko taivaassa mopolla tai harrikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa uskoa Jeesukseen, niin saa joskus nähdä, ajetaanko taivaassa mopolla tai harrikalla.

        Minä haluaisin ajaa taivaassa Harley Parkinsonilla, koska olen vielä nyt hengissä ollessani tottunut täällä maallisessa elämässä sillä porhaltamaan.


    • Anonyymi

      Roomalaiskatolisen kirkon luterilainen lahko on Suomen suurin ja pahin lahko.

      • Anonyymi

        Miksi pahin lahko ?


    • Anonyymi

      Savolaisilla on siellä ainakin tarkkaan vartioitu oma lukittu osastonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      111
      2616
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      249
      2037
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      261
      1282
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      152
      1229
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      77
      1136
    6. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      307
      1056
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      240
      1040
    8. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      1036
    9. Miksi sulla nainen on niin kova tarve esitellä elämääsi?

      Ihan ystävällisesti kysyn.
      Ikävä
      97
      1028
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      12
      876
    Aihe