Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
Kesäiseen aamuun
212
1445
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta susi sitä on herätty 🫡☕️
Vai semmoista... Mielipide se tuokin...
Kenen mielestä? Ei nää satuta nyt yhtään jonkun randomin suusta. Joku supermalliko itse olet?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tuo viimestää paljasti, että joku äree mies siellä kirjottaa...
Olet vastenmielinen rotanraato
Anonyymi kirjoitti:
Avaudu vaan ihan vapaasti, jos sulla on paha olo, ja jotain sydämellä. Se helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paha päivä tänään? Lassikko eräältä nääs. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko paha päivä tänään? Lassikko eräältä nääs. Sivusta
Mene vajukki nisti veteleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vajukki nisti veteleen
Johtopäätöksiäkö vai?
On todella positiivinen meno palstalla tänään. Perjantai vielä. Tais Kirsillä olla eilen jotain kreisipartyä Espanjassa kun ei ole tänne enää ilmaantunut. Se on toki ihan ymmärrettävää. Nuori ja vapaa kun on. Se alkaa minun aika olla täysi täällä sitten, kun ei täällä minua kaiveta...
- Anonyymi
Ite sanoit että kirsi saa olla lomalla. Kirsi ei ole sulle tilivelvollinen.OOtko kateellinenkun sulla ei ole elämää netin ulkopuolella. Sä et voi vangita kirsiä sun nettimaailaan. Olet todella tarkertuvainen ihminen. Anna kirsin elää omaa elämäänsä. eihän hän ole sun tyttöystävä edes
Anonyymi kirjoitti:
Ite sanoit että kirsi saa olla lomalla. Kirsi ei ole sulle tilivelvollinen.OOtko kateellinenkun sulla ei ole elämää netin ulkopuolella. Sä et voi vangita kirsiä sun nettimaailaan. Olet todella tarkertuvainen ihminen. Anna kirsin elää omaa elämäänsä. eihän hän ole sun tyttöystävä edes
Lässyn lässyn lää sulleki. Ännä kirsin elää elämäänsä...
On siinä kyllä yhenlainen täti.
Sinä sitä kirsiä taisit täällä esittää aikas.Anonyymi kirjoitti:
Jää sinä vaan tänne keskenäs. Minä häivyn nyt.
- Anonyymi
Kukaan ei pakota sua olee täällä. Tää on ihan vapaaehtoista kaikille
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pakota sua olee täällä. Tää on ihan vapaaehtoista kaikille
Ei tollaste yrmeitten mummujen sekaan tänne kukaan halua jäädäkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tollaste yrmeitten mummujen sekaan tänne kukaan halua jäädäkään.
kukaan ei pakota sua jani olee täällä. kyllä sä saat poistua
Anonyymi kirjoitti:
kukaan ei pakota sua jani olee täällä. kyllä sä saat poistua
Sinähän sitä oikein toivot aina. Luulet olevasi joku palstan kruunaamaton kuningatar.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinähän sitä oikein toivot aina. Luulet olevasi joku palstan kruunaamaton kuningatar.
Elä mene mihinkään.Mie tykkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ite oot jo valmiiksi kruunattu prinsessa. Kuuraketilla ajelet kruunu päässä 😇
- Anonyymi
Siis voi ei! :DD
tämä palsta on ihan hullu. Näin monta kommenttia arkipäiväiseen aloitukseen ja sitten jo muka tiedetään toisten menemiset, anonyymipallstalla.
Olette huvittavia, mutta onnea tällaiseen elämään josta minä olen aivan ulkona kun käyn täällä tyyliin kerran viikossa. :)
Enkä edes usko kaikkea lukemaani.. Anonyymi kirjoitti:
Siis voi ei! :DD
tämä palsta on ihan hullu. Näin monta kommenttia arkipäiväiseen aloitukseen ja sitten jo muka tiedetään toisten menemiset, anonyymipallstalla.
Olette huvittavia, mutta onnea tällaiseen elämään josta minä olen aivan ulkona kun käyn täällä tyyliin kerran viikossa. :)
Enkä edes usko kaikkea lukemaani..Sä oot täällä liian harvoin, pysyäksesi perässä kaikesta mitä "tapahtuu"...
😂- Anonyymi
Niin Kirsi varmaan löytää sieltä diskosta miesseuraa. Tummat espanjalaiset kollit ihailee vaaleaa suomalaisnaista. Sitten ehkä menevät hotellihuoneeseen naimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Kirsi varmaan löytää sieltä diskosta miesseuraa. Tummat espanjalaiset kollit ihailee vaaleaa suomalaisnaista. Sitten ehkä menevät hotellihuoneeseen naimaan.
Ja minkätakia Kirsi sanoi ettei ole mitään bileitä ollut eilen, no tänäyönä sitten bilettää, niin tietysti.
- Anonyymi
Aamupäivää Susi
Aamuja. Mites menee? Täällä on varsin yrmeää väkeä tänään. Tainneet alottaa tenuttelun heti herättyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aamuja. Mites menee? Täällä on varsin yrmeää väkeä tänään. Tainneet alottaa tenuttelun heti herättyä.
Denutenufox
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No täällä ihan jees, kiitos kysymästä. Omassa rauhassa hyvä puuhastella.
Ihme ja kumma mutta itse asiassa sujuu jopa oikein hyvin. :)
- Anonyymi
Huomenta päivää ☀️👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Mites menee? ☕😍
no siinä kirsi on. vittu kun sun pitää mua syyttää ja nyt kirsi pitää sulle seuraa jos ei mee lepää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Mites menee? ☕😍
Tässä rantakahvilassa istun kahvilla☀️👩♥️☕️Mitenkäs siellä menee
- Anonyymi
kai sä tajuat että sä ootv tilivelvollinen janille. Jani suuttu sulle kun et eilen ollut täällä
Anonyymi kirjoitti:
Tässä rantakahvilassa istun kahvilla☀️👩♥️☕️Mitenkäs siellä menee
Ai miten kiva ♥️... Mulla menee huonommin. Juon pahaa pikakahvia, kun oikea on loppunut. Ei ole muuta syötävää kuin paahtoleipää voilla. Juustokin loppunut. Tili on pakkasen puolella... ☕️🥰
Anonyymi kirjoitti:
kai sä tajuat että sä ootv tilivelvollinen janille. Jani suuttu sulle kun et eilen ollut täällä
En minä mitään suuttunut. Sulla on tapana aina ylireagoida ja liiotella kaikkea mitä sanon. JA ottaa kirjaimellisesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai miten kiva ♥️... Mulla menee huonommin. Juon pahaa pikakahvia, kun oikea on loppunut. Ei ole muuta syötävää kuin paahtoleipää voilla. Juustokin loppunut. Tili on pakkasen puolella... ☕️🥰
Ai nyt on kivaa. Äskön syytit minua kirsin esittämisestä ja olit taas martyyri
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt on kivaa. Äskön syytit minua kirsin esittämisestä ja olit taas martyyri
Onko sun pakko ängetä joka väliin?!?!?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sähän sait sitä rahaa jostakin. joko sä tuhlasit ne
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pikakahvi on välillä ihan ok🤣☀️👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minä mitään suuttunut. Sulla on tapana aina ylireagoida ja liiotella kaikkea mitä sanon. JA ottaa kirjaimellisesti.
miksi sä syytit mua äskön kirsin esittämisestä. voitko kertoa jos et ollut loukkaantunut kun kirsi ei ollut palstalla
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kirsi kirjoittaa jos haluaa. kyllä hän tänne mahtuu
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole kyllä yhtään ok... On tässä kofeiinia, joten... ☕😄♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sopisit tapaamisenb niin saisit kirsin puhelinumeron ja voisitte privaatisti jutella.
Anonyymi kirjoitti:
sähän sait sitä rahaa jostakin. joko sä tuhlasit ne
Maksoin muutaman laskun, ostin ruokaa ja bensaa... Ei sellanen summa kovin pitkään elätä. Jos et tienny, niin Suomessa on aika kallista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Maksoin muutaman laskun, ostin ruokaa ja bensaa... Ei sellanen summa kovin pitkään elätä. Jos et tienny, niin Suomessa on aika kallista.
Juurihan sä sanoit ettei sulla ole. joko sä söit kaikki sun ostamat ruuat
Mä tienaan sua puolet vähemmän mulla ei ole tili tyhjä. Anonyymi kirjoitti:
Mites eilinen ilta meni? Sua ei täällä enää näkynyt. 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tämä ole kyllä yhtään ok... On tässä kofeiinia, joten... ☕😄♥️
Noh..kyllä sä varmaan parempaakin juot☕️🤣☀️👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Noh..kyllä sä varmaan parempaakin juot☕️🤣☀️👩♥️
Kyllä, tulee juotua kaikenlaista... Mites eilis ilta meni? 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mites eilinen ilta meni? Sua ei täällä enää näkynyt. 😊♥️
Väsytti niin paljon😴☕️👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Olitpa sitten todella väsy... Onko nyt parempi olo? 😊♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mitä. sähän menit jo iiltapäivällä lepää. mene lääkäriin koska tollanen väsymys ei ole normaalia
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on perjantai, niin varmaan jotain bileitä tiedossa? 😊♥️
Mä en biletä. Mä meen aamulla töihin. :(- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olitpa sitten todella väsy... Onko nyt parempi olo? 😊♥️
Juu on👩♥️🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva 🤗😊
Mähän sanoin sulle jani eilen että kirsi on lepäämässä mutta sä et uskonut
Anonyymi kirjoitti:
Mähän sanoin sulle jani eilen että kirsi on lepäämässä mutta sä et uskonut
Ok...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tänään on perjantai, niin varmaan jotain bileitä tiedossa? 😊♥️
Mä en biletä. Mä meen aamulla töihin. :(No no ei mitään semmosta🤣☕️👩♥️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no ei mitään semmosta🤣☕️👩♥️🤗
jani on nyt onnellinen . ei tartte kysyä oliko miesseuraa
Anonyymi kirjoitti:
jani on nyt onnellinen . ei tartte kysyä oliko miesseuraa
Eihän se miesseura mistään bileistä riipu... Kyllä sitä varmasti kauniille naiselle on tyrkyllä kaiken aikaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän se miesseura mistään bileistä riipu... Kyllä sitä varmasti kauniille naiselle on tyrkyllä kaiken aikaa.
sä kysyt aina oliko miesseuraa jos kirsi on ollut bilettämässä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mistä sä tiedät onko kirsi kaunis. vaikka olis bikinikroppa niin kasvot voi olla rumat
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa no höh. Aiotko käydä uimassa? ♥️🤗
ei se jaksa koska pitää levätä ilmastonmuutoksen takia
Anonyymi kirjoitti:
mistä sä tiedät onko kirsi kaunis. vaikka olis bikinikroppa niin kasvot voi olla rumat
Oletan että on kaunis.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oletan että on kaunis.
ai minkä takia. sen takia että haluat että kirsi on netan näköinen
Anonyymi kirjoitti:
ai minkä takia. sen takia että haluat että kirsi on netan näköinen
Voi sitä olla kaunis muutenkin. Mutta jos olis hänen näköinen niin se olis tietenkin ihan bonusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa no höh. Aiotko käydä uimassa? ♥️🤗
Kyllä ehdottomasti👩♥️😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi sitä olla kaunis muutenkin. Mutta jos olis hänen näköinen niin se olis tietenkin ihan bonusta.
Eli sä haluut uskoa että 32 v kirsi on 20 vuotiaan netan näköinen. Kerro jani miksi sä oletat että kirsi on netan näköinen? kiinnostaa tietää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Janille sopis parhaiten kypsä, sensuelli , hurmaava nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä haluut uskoa että 32 v kirsi on 20 vuotiaan netan näköinen. Kerro jani miksi sä oletat että kirsi on netan näköinen? kiinnostaa tietää
Tykkääkö prinssi lyhyistä naisista kuten kaikki miehet näköjään? Mikä on muuten lyhyyden tai pituuden ma raja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkääkö prinssi lyhyistä naisista kuten kaikki miehet näköjään? Mikä on muuten lyhyyden tai pituuden ma raja?
*maxraja
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään tykkään itseäni lyhemmistä. Pienet naiset on söpöjä. Ei sitä ainakaan itseään pidemmän kanssa osaisi olla. Mä en tuota rajakysymystä nyt ymmärrä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielellään tykkään itseäni lyhemmistä. Pienet naiset on söpöjä. Ei sitä ainakaan itseään pidemmän kanssa osaisi olla. Mä en tuota rajakysymystä nyt ymmärrä.
niin koska jani olet vain 175 cm niin ethän nyt voi haluta esim 170 cm olevaa naista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
eli kuinka lyhyt tai pitkä nainen saa olla.
Anonyymi kirjoitti:
*maxraja
Ahh ok. Mä oon itse vain 175cm. Joten sellainen päätä lyhempi on alaraja, ja ylärajana menee ehdottomasti tuo oma pituus. Lyhemmistä tykkään yleensä silti enemmän.
mustasusi kirjoitti:
Ahh ok. Mä oon itse vain 175cm. Joten sellainen päätä lyhempi on alaraja, ja ylärajana menee ehdottomasti tuo oma pituus. Lyhemmistä tykkään yleensä silti enemmän.
Aivan ku sillä ny olis merkitystä, mistä tykkään. mutta kunhan nyt pälisen tässä. Ei taas ole mitään muuta tekemistä ollu tänäänkään ku istua sisällä voi vittu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin koska painavat vähemmän kuin 170 cm.
Anonyymi kirjoitti:
niin koska painavat vähemmän kuin 170 cm.
Eihän se siitä pituudesta riipu, voi joku painaa enemmänki. Pienuus vaan on paljon söpömpää. Sopii naiselle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän se siitä pituudesta riipu, voi joku painaa enemmänki. Pienuus vaan on paljon söpömpää. Sopii naiselle.
Nii ylettyy korkeammalle mitä lyhyempi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
metri kertaa metri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin koska jani olet vain 175 cm niin ethän nyt voi haluta esim 170 cm olevaa naista
Wautsi, 175cm. Upea karju. Saispa tommosen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aivan sama. Mua ei enää kiinnosta mikään.
onko kirsiä taas ikävä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos nimittäin on kaunis.
- Anonyymi
Kiitos samoin hyvää päivää! 🍝🌻☺️ 🥰
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos paljon. Kivaa päivää sinullekin. Siellä ilmeisesti lounastaukoa. ☺️
ai nyt hymyilyttää. eilen olit niin pahalla päällä. sulla noi mielialat vaihtuu miten saat huomiota täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai nyt hymyilyttää. eilen olit niin pahalla päällä. sulla noi mielialat vaihtuu miten saat huomiota täällä
Sellainen vajukki curpå
- Anonyymi
kirsi ei halua vastata janille mitä teki eilen
- Anonyymi
Miten kirsi jaksaa käydä töissä ja opiskella jos pelkkä lomalla olo väsyttää niin että pitää koko päivä levätä.
- Anonyymi
Ei oo oikisuuntaa 32-vuotiaan vaakatasossa lepäily että ihan mainita pitää. Vaihteluna asentoa vaihtaen pää jalkopäähän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on tää nykyajan elämä aika väsyttävää, monella tapaa.
Niin kun opiskelee ja käy töissä samaa aikaan. Mutta ihmettelen että kirsiä väsyttää lomallakin vaikka ei tee mitään
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun opiskelee ja käy töissä samaa aikaan. Mutta ihmettelen että kirsiä väsyttää lomallakin vaikka ei tee mitään
Oli äsken salillaki, niin ei nyt ole enää väsynyt. Tottakai matkustaminen väsyttää ja tuo kuuma ilmasto mikä siellä on. Siihen joutuu tottua ensin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli äsken salillaki, niin ei nyt ole enää väsynyt. Tottakai matkustaminen väsyttää ja tuo kuuma ilmasto mikä siellä on. Siihen joutuu tottua ensin.
Mä en tiennytkään että sä olet kirsi. Sun ei tartte vastata kirille tarkoitettuihin viesteihin. ei ole ihme että sanot kirsiä netan näköiseksi kun sä näköjään tiedät minkä näköinen kirsi on
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiennytkään että sä olet kirsi. Sun ei tartte vastata kirille tarkoitettuihin viesteihin. ei ole ihme että sanot kirsiä netan näköiseksi kun sä näköjään tiedät minkä näköinen kirsi on
En mä tiedä minkä näköinen hän on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä tiedä minkä näköinen hän on.
Mutta sä oot sanonut että kirsi voi hyvinkin olla netan näköinen.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sä oot sanonut että kirsi voi hyvinkin olla netan näköinen.
Onhan se mahdollista jossain määrin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onhan se mahdollista jossain määrin.
kuten pitkät vaaleat hiukset ja netan silmät ja hymy
- Anonyymi
Täällä on junnaukset näköjään taas tulilla, olisiko jokin harhautus neutraalimpaan suuntaan paikallaan...Eli riippumatta ihastuksista taikka kenenkään oletetuista ulkomuodoista, niin, niin, minkäslaista p0kea se Hukka tykkää yleensä katsella?
Tämähän ei ole millään tavalla henkilökohtainen kysymysy sillä, moni katsoo vähän laitasta laitaan, eikä fantasioilla ole kovinkaan moista tekemistä välttämättä todellisuuden kanssa, joten kysymys on tääääysin neutraali, ja täyysin neutraalilla fantasia eli kuvitelma pohjalla.Kysyitkö nyt tätä ihan tosissasi? Mulla on omat fetissini kyllä ja yleensä liittyy oraaliseen toimintaan... Nuoria kauniita, hyväkroppaisia naisia pääasiassa katselen tietysti. Normi heteromeininkiä. Joskus kimppakivaa, joskus menee lesboilukin. Peppuseksi ei jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kysyitkö nyt tätä ihan tosissasi? Mulla on omat fetissini kyllä ja yleensä liittyy oraaliseen toimintaan... Nuoria kauniita, hyväkroppaisia naisia pääasiassa katselen tietysti. Normi heteromeininkiä. Joskus kimppakivaa, joskus menee lesboilukin. Peppuseksi ei jaksa kiinnostaa.
No höh. et halua netan ja hänen poikakaverinsa kaa samaan sänkyyn
Anonyymi kirjoitti:
No höh. et halua netan ja hänen poikakaverinsa kaa samaan sänkyyn
Olet ihan pimee....
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet ihan pimee....
no et sä netan kaa kahestaa sänkyyn pääse
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kysyitkö nyt tätä ihan tosissasi? Mulla on omat fetissini kyllä ja yleensä liittyy oraaliseen toimintaan... Nuoria kauniita, hyväkroppaisia naisia pääasiassa katselen tietysti. Normi heteromeininkiä. Joskus kimppakivaa, joskus menee lesboilukin. Peppuseksi ei jaksa kiinnostaa.
Täysin neutraalisti, kuvitteellisesti ja fictiona tietenkin. Jaa.., mitäs erityisiä kuvitteellisia täysin fictionaalisia fetissejä...hiukan jos voi täsmentää...
Anonyymi kirjoitti:
Täysin neutraalisti, kuvitteellisesti ja fictiona tietenkin. Jaa.., mitäs erityisiä kuvitteellisia täysin fictionaalisia fetissejä...hiukan jos voi täsmentää...
On niitä aikoinaan päässy toteuttamaan ihan livenäkin, mikä on toki ollut ihan mahtavaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On niitä aikoinaan päässy toteuttamaan ihan livenäkin, mikä on toki ollut ihan mahtavaa.
Sen uskon kyllä, ja hieno homma. Todellisuuksilla on monia tasoja, ja tämä keskustelu oli hyvin kuvitteellisella sellaisella. Mukavaa päivää sinne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sanot mua pimeeksi vaikka itteläs on niitä fetissejä. mieti vähän mitä sanot
Anonyymi kirjoitti:
sanot mua pimeeksi vaikka itteläs on niitä fetissejä. mieti vähän mitä sanot
Fetissejä on jokaisella. Monikaan ei kehtaa niistä puhua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😂😂😂
Oot kyllä yks törkimys.no kerro sun fetisseistä
- Anonyymi
Olipa jollakin komealla nuorella miehellä kokkailu fetissi. Tekis semmosta safkaa mikä laihduttais vähän pöyreän tyttöystävän. Personal trainin fetissi siihen kylkeen. Minulla on sauna lämmittäjä fetissi.
Terkuin:😎❤️🔥 - Anonyymi
Paas nyt pikapostina sudelle anteekspyyntö. Ei tällaista kielenkäyttöö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa jollakin komealla nuorella miehellä kokkailu fetissi. Tekis semmosta safkaa mikä laihduttais vähän pöyreän tyttöystävän. Personal trainin fetissi siihen kylkeen. Minulla on sauna lämmittäjä fetissi.
Terkuin:😎❤️🔥Mullapa saunamittarin viisarina toimii kikkelimittari. Ei ole myytävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullapa saunamittarin viisarina toimii kikkelimittari. Ei ole myytävänä.
Kilvan naiset heittää löylyä.
Ei tää susi nimi oikein sovi mulle, kun en ole mikään saalistaja.
Prinssikään ei sovi, kun en ole mikään porvari, enkä hyväosainen.
Pitäis keksiä joku sopivampi. Metsän peikko...- Anonyymi
ai nytkö et pidä ittees eläimenä. Olet puhutnut itsestäsi kuin olisit oikea susi. tulit järkiisii ja tiedostit olevasi ihminen
- Anonyymi
Menninkäinen? Peikot on rumia, paitti Röllipeikko.
Anonyymi kirjoitti:
Menninkäinen? Peikot on rumia, paitti Röllipeikko.
Enkös minä sitten ole ruma kuin peikko?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mitö sä kysyt tollasta itsestäänselvyyttä. sopii peikolle ne sun viikinkivaatteet
- Anonyymi
Susi sopii parhaiten. Sudelle ei tulla ryttyileen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistäpä löytäis sun kuvan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voisitko laittaa musaa, jossa esittäjä olisi näköisesi? Siinäpä tosiaan ideaa. Rohkenen kiittää jo etukäteen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et,koska ajattelen sut mun kaivatuksi.Ikä ei passaa mut onhan hän voinut huijata iän irl.En ole nähnyt hänellä lapsia mut voihan niitä kuitenkin olla Äidin luona.Jotenkin sun puhe tai kirjoitus tuntuu häneltä vaikken tiedä millai hän puhuu.
Ammatti ei passaa myöskään,eikä harrastuksista tiedä.
Terkuin:😎❤️🔥 Anonyymi kirjoitti:
Voisitko laittaa musaa, jossa esittäjä olisi näköisesi? Siinäpä tosiaan ideaa. Rohkenen kiittää jo etukäteen.
No enpä keksi nyt yhtään sellaista... Rammsteinin laulajaa muistutan ehkä vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Et,koska ajattelen sut mun kaivatuksi.Ikä ei passaa mut onhan hän voinut huijata iän irl.En ole nähnyt hänellä lapsia mut voihan niitä kuitenkin olla Äidin luona.Jotenkin sun puhe tai kirjoitus tuntuu häneltä vaikken tiedä millai hän puhuu.
Ammatti ei passaa myöskään,eikä harrastuksista tiedä.
Terkuin:😎❤️🔥Jos mun ikä ja ammatti ei passaa, niin silloin tuskin oon sun kaivattu. 🤔🐺
Missä oot ollut kaivattusi kanssa yhteydessä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr22rM
Tässä kappale päivään. Omilta nuoruus vuosilta, joista on jo ikuisuus aikaa...
Tuli vaan tämmönen jostai vahingossa mieleen..
Charles & Eddie - Would I Lie To You- Anonyymi
ketään ei kiinnosta
Anonyymi kirjoitti:
ketään ei kiinnosta
Entä sitten. Se on strory of my life.
Elämän ehtoopuoli.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Entä sitten. Se on strory of my life.
Elämän ehtoopuoli.Kuulehan nyt. Sua huolita tuon ikäsenä edes ehtoo puolelle. Sulla on vaan loputon uhmaikä, jota seuraa tuhmaikä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan nyt. Sua huolita tuon ikäsenä edes ehtoo puolelle. Sulla on vaan loputon uhmaikä, jota seuraa tuhmaikä.
Se on ihan mistä perspektiivistä asiaa tarkastelee... Millä aika jänteellä ja missä kohtaa aikajanaa seisot. Elämän karuus on siinä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on ihan mistä perspektiivistä asiaa tarkastelee... Millä aika jänteellä ja missä kohtaa aikajanaa seisot. Elämän karuus on siinä.
Elämä on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On ihmisiä, jotka luopuvat ennen aikojaan, toiset eivät piittaa ajoista tai elä niiden mukaan.
Ehtoopuolella elävät ovat niitä, jotka eivät enää oikeasti odota elämältä juuri mitään. Se ei ole edes ikäkysymys, jos oikeasti asiaa mietitään.
On tulut tavattua ihmisiä, jotka ovat saaneet kyllikseen kaikesta jo ennen aikuisuutta, uneen nukahtaneita, sekä haaveistaan luopuneita. Mutta ikä ei ollut se mikä määritti näitä tiloja.
Kun katselee ympärilleen, on jotenkin kornia puhua viisikymppisten ehtoopuolesta. Anonyymi kirjoitti:
On ihmisiä, jotka luopuvat ennen aikojaan, toiset eivät piittaa ajoista tai elä niiden mukaan.
Ehtoopuolella elävät ovat niitä, jotka eivät enää oikeasti odota elämältä juuri mitään. Se ei ole edes ikäkysymys, jos oikeasti asiaa mietitään.
On tulut tavattua ihmisiä, jotka ovat saaneet kyllikseen kaikesta jo ennen aikuisuutta, uneen nukahtaneita, sekä haaveistaan luopuneita. Mutta ikä ei ollut se mikä määritti näitä tiloja.
Kun katselee ympärilleen, on jotenkin kornia puhua viisikymppisten ehtoopuolesta.No minulle on joku täällä käyny sanomassa että olen elämäni ehtoopuolella. Tässä iässä kyllä jo näkyy se, että elämä ottaa, enemmän ku antaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No minulle on joku täällä käyny sanomassa että olen elämäni ehtoopuolella. Tässä iässä kyllä jo näkyy se, että elämä ottaa, enemmän ku antaa.
jos joku sanoo että hyppää kaivoon,niin sä hyppäät kun joku on niin sanonut. voi helvetti
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No minulle on joku täällä käyny sanomassa että olen elämäni ehtoopuolella. Tässä iässä kyllä jo näkyy se, että elämä ottaa, enemmän ku antaa.
no mä en ole omassa elämässä sellasta nähnyt. Mutta jos on paska asenne elämään ja itseensä niin kai se nyt näkyy. kun pitää valittaa kaikesta mahdollisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katselee ympärilleen, on jotenkin kornia puhua viisikymppisten ehtoopuolesta.No,minä odotan kyllä yhteyden ottoa häneltä.Ellei sitä tule olen surullinen mutta en epätoivoinen ja sorru korvikkeisiin vain siksi että joku muu ajattelee minun joten luovuttaneen elämän suhteen.Haiskahtaa taas manipuloinnista.
Manipulointi on: Et saa sitä ole minun kanssa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos joku sanoo että hyppää kaivoon,niin sä hyppäät kun joku on niin sanonut. voi helvetti
Hei Anteeksi Susi😢.Minä sanoin aikaa sitte hyppää kaivoon. Olin turhautunut ja kaivatusta mustis.
Anonyymi kirjoitti:
Hei Anteeksi Susi😢.Minä sanoin aikaa sitte hyppää kaivoon. Olin turhautunut ja kaivatusta mustis.
No ei voi mitään. Täällä ollaan nyt kaivon pohjalla... 🐺
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jani, Sun tarvii vain oivaltaa. Oot saanu elämäs lahjaksi. Lahjasta kuuluu kiittää. Pyydä anteeksi itseltäsi, että olet rasittanut mieltäsi turhalla itsesäälillä, tyhjän murehtimisella ja olemattoman saavuttamisella. Et toki ole ainut. Ei tarvita muuta kuin oivallus ja suursiivoukseen verrattava asennoituminen elämään.
Menneessä roikkuminen on ajan haaskausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,minä odotan kyllä yhteyden ottoa häneltä.Ellei sitä tule olen surullinen mutta en epätoivoinen ja sorru korvikkeisiin vain siksi että joku muu ajattelee minun joten luovuttaneen elämän suhteen.Haiskahtaa taas manipuloinnista.
Manipulointi on: Et saa sitä ole minun kanssa!!En ymmärrä...Mistään korvikkeista mitään, tai voi suositella kenellekkään. En halua manipuloida ketään. Ja kestän sivusta seuraten suhteellisen paljon manipulointia, joka kohdistuu myös välillä itseeni. Siitä mitään numeroa tekemättä. Musta tuntuu lähinnä siltä, että mun olis parempi olla vaan hiljaa ja kirjottamatta mitään, kun ei ne oikein aukea, ja ei ole tarkoitus loukata, ja oon tosi väsyny lähinnä itseeni ja väsymykseen ylipäätään. Mä en niinkään muiden arvosteluista välitä.
- Anonyymi
Italialaisessa pizzeriassa söin Quattro Stagionin👩♥️👍 Hyvää oli.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Namia namia. 😋 Mukava kuulla susta. Täällä on ollut nyt sateista. 😊♥️
ai nytkä taas hymyilyttää. sun hyvä olo on kiinni kirsin olosta palstalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joko oot käyny uimassa? 😊🤗🥰
kirsi tais mennä lepää eikä jaksa nyt vastata
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joko oot käyny uimassa? 😊🤗🥰
Kävin Juu nyt hotellilla illalla diskoon👩♥️🤗
Anonyymi kirjoitti:
Kävin Juu nyt hotellilla illalla diskoon👩♥️🤗
Ok kiva. Pidä oikein hauskaa siellä. 😊😘
Mä käyn vaa nukkuu ku huomenna on ultratylsä työaamu...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä käyn vaa nukkuu ku huomenna on ultratylsä työaamu...no mene nukkuu
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä käyn vaa nukkuu ku huomenna on ultratylsä työaamu...Kiitti Hyvää yötä 👩♥️🤗
- Anonyymi
Arvaan että kirsiä taas väsyttää ja sen pitää mennä lepäämään
- Anonyymi
KIRSIIIIIIIIIIIIIII voitko vastata janin kysymykseen kun jani alkaa muuten itkee. tulee itkupotkuraivarit
Tylsääkin tylsempi päivä laitetaan nyt pakettiin.
Eipä tämä elämä tästä paremmaksikaan näytä enää muuttuvan...
Hyvää yötä ja kivoja unia. 🐺🌃✨🕯- Anonyymi
Älä nyt. Nähdään kivoja unia. 🔋🐈⬛🐈⬛❤️🔥
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt. Nähdään kivoja unia. 🔋🐈⬛🐈⬛❤️🔥
Unet on joskus parempia, kuin tää elämä. 🐺💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
et sitten mennyt nukkuu. nyt valitat seuraavat kolme tuntia ainakin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Koita jaksaa. Tulispa Maanantai.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Maanantainakin on töitä.
Eikö siellä töissäkään ole ihania naisia?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä töissäkään ole ihania naisia?
No miten sen ottaa. on mutta eipä ne minusta tykkää kukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
vali vali vali. ainoastaan kirsin läsnäollessa jani ei valita muuten aika menee valittamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
vali vali vali. ainoastaan kirsin läsnäollessa jani ei valita muuten aika menee valittamiseen.
Mitä valittamista se on, ku totean vaan tosiasioita. Ei minun passaa enää ihastua kehenkään. Ja varattujahan ne on kaikkia aina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hö. On huono tuuri. Vaihtasit maisemaa jo! Kyllä ne sun vanhemmat pärjää jo keskenään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä valittamista se on, ku totean vaan tosiasioita. Ei minun passaa enää ihastua kehenkään. Ja varattujahan ne on kaikkia aina.
mä olen ymmärtänyt että Kirsi on sinkku. Mutta sä et halua nähdä sitä koska ei halua sun kaa sänkyyn
Anonyymi kirjoitti:
Hö. On huono tuuri. Vaihtasit maisemaa jo! Kyllä ne sun vanhemmat pärjää jo keskenään.
Mun vanhemmat?! Ne liity nyt yhtään mihinkään... Oon viiskymppinen ukko ja asun yksin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi sä jankkaat tätä samaa monta kertaa päivässä. Mitä sä haluut saavuttaa tällä jankkaamisella.
- Anonyymi
Mutta sä et tartte ystäviä vaan panoseuraa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun vanhemmat?! Ne liity nyt yhtään mihinkään... Oon viiskymppinen ukko ja asun yksin.
Helppo siis lähtee asuun esim. Kirsin lähelle.
Anonyymi kirjoitti:
Helppo siis lähtee asuun esim. Kirsin lähelle.
Ei mulla nyt ole mitään hinkua muuttaa täältä pois. mulla on täällä harrastukseni jne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mulla nyt ole mitään hinkua muuttaa täältä pois. mulla on täällä harrastukseni jne.
Niin miksi muuttaa kun on kaikki tutut ympäristöt ja työt😊
mustasusi kirjoitti:
Ja mun vanhemmatkin saattaa tarvita mua tässä seuraavan 20 vuoden aikana, aina vaan enemmän. Että se siitä kauemmas menosta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi muuttaa kun on kaikki tutut ympäristöt ja työt😊
Niin juuri. Aina voi jossain kauempana käydä, mutta kotiin on kiva palata. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja mun vanhemmatkin saattaa tarvita mua tässä seuraavan 20 vuoden aikana, aina vaan enemmän. Että se siitä kauemmas menosta.
huvittavaa . Puhut eläväsi elämäsi ehtoo puolta mutta kuitenkin sun pitäis elää vielä ainakin 20 vuotta. aika ristiriitaista puhua omasta kuolemasta ja sitten vanhempien hoitamisesta samaan aikaa
Anonyymi kirjoitti:
huvittavaa . Puhut eläväsi elämäsi ehtoo puolta mutta kuitenkin sun pitäis elää vielä ainakin 20 vuotta. aika ristiriitaista puhua omasta kuolemasta ja sitten vanhempien hoitamisesta samaan aikaa
No se on mite sen tulkittet. Onhan se ehtoopuoli, kun 20 vuoden päästä olen 70 vuotias. Jos olisin 20 vuotias niin olisin vasta 40 vuotias 30 vuoden päästä.
Siinä on niin iso ero olla tämmönen keski-ikäinen papparainen. Eikä naisten päät enää käänny.mustasusi kirjoitti:
No se on mite sen tulkittet. Onhan se ehtoopuoli, kun 20 vuoden päästä olen 70 vuotias. Jos olisin 20 vuotias niin olisin vasta 40 vuotias 30 vuoden päästä.
Siinä on niin iso ero olla tämmönen keski-ikäinen papparainen. Eikä naisten päät enää käänny.Ja sinne tuli virhe mutta olkoon, tajusit mitä tarkoitin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä on niin iso ero olla tämmönen keski-ikäinen papparainen. Eikä naisten päät enää käänny.ja taas ne naiset. mikä tää sun naisen puute jankkaus on monta kertaa tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja taas ne naiset. mikä tää sun naisen puute jankkaus on monta kertaa tunnissa.
mene tonne seksipalstalle jankkaa sitä miten puutteessa olet ollut 13 vuotta
Anonyymi kirjoitti:
ja taas ne naiset. mikä tää sun naisen puute jankkaus on monta kertaa tunnissa.
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
no niin näyttää olevan. Monta kertaa tunnin aikana pitää soittaa samaa levyä.
- Anonyymi
Näitä ei voi kun ihmetellä mikä sun pyrkimys näillä on keskustelun ylläpitoon susta ei ole jos joku erehtyy vähänkään sua arvosteleen heti on koko viljelmä herneitä nenässä palkoineen aivokapasiteetti sulla vaikuttas olevan sen verran olematon ois kaikille helpompaa kun hirttäsit ittes toki sekään ei ole helppoa jos et osaa sitä oikein tehä ni tukehut ja se on ikävä tapa kuolla tiedän nääs miltä tuntuu kun happi ei kulje suuntaan tai toiseen mu vielä me keksitään sulle se kivuton tapa edes yrittää ni tiedät edes miltä se tuntuu kun yrittää edes itseään tappaa ja vittu että sillä hetkellä se vituttaa kun ei onnistunukkaa vaik piti 99% varma tapa jälkeen päin si taas ei valittamista vaikka en onnistunukkaan opin paljo siitäkin
- Anonyymi
Huomenta susi.
- Anonyymi
Huomenta 👩🥱♥️aamupalalle kasilta 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta ihana. 😊
Mä jo kahvia keittelen töissä. 😊🤗❤️
Oliko kivaa discossa? 😄😊Oli ihan jees, mites sulla ilta meni👩🥱♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan jees, mites sulla ilta meni👩🥱♥️😊
Katselin urheiluu ja kävin nukkuu. Siinä se .eni 😄😊🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Meni.
Okay onko töitä tänään 👩♥️😊🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, nyt on useampi aamu töitä... 🫤😊🤗❤️
Kivaa työpäivää 😊🥱👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Sulle myös kivaa lomapäivää 🤗😊❤️
Kiitos täällä on lämmintä, entä siellä🥱👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos täällä on lämmintä, entä siellä🥱👩♥️
Täällä on semmoista aika lämmintä mutta sateista 17 astetta... Vähän syksyn tuntua jo... 😊❤️
mustasusi kirjoitti:
Täällä on semmoista aika lämmintä mutta sateista 17 astetta... Vähän syksyn tuntua jo... 😊❤️
Tää kesä meni kyllä nopeesti taas... 🌾☕🫤❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tää kesä meni kyllä nopeesti taas... 🌾☕🫤❤️
Minun mielestä hitaasti mennyt😊👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä hitaasti mennyt😊👩♥️
Mulla ollu niin paljon töitä, etten ole kerinnyt kesästä nauttia. Onneksi on vielä lomaa edessä päin. 😄😊🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla ollu niin paljon töitä, etten ole kerinnyt kesästä nauttia. Onneksi on vielä lomaa edessä päin. 😄😊🤗❤️
Se on hyvä se👩♥️😊kun muistelee viime talvea niin OMG
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä se👩♥️😊kun muistelee viime talvea niin OMG
Niinpä... Se oli kyllä pitkä. Onneksi talveen on vielä aikaa. 😄☕🌾🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinpä... Se oli kyllä pitkä. Onneksi talveen on vielä aikaa. 😄☕🌾🤗❤️
Syksy on ihan kiva👍♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Syksy on ihan kiva👍♥️👩
Niin on kyllä. Ihan mukavaa ulkoilla vaikka metsässä 🤗❤️☕🌾
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on kyllä. Ihan mukavaa ulkoilla vaikka metsässä 🤗❤️☕🌾
Juu niin on😊♥️👩👍mä meen ny aamiaiselle, sitten pikku treenit siihen. Moi😘
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Hyvää ruokahalua ja mukavaa päivää. Moi 🤗☕🌾❤️😘
Anonyymi kirjoitti:
Nauti 😘❤️
- Anonyymi
Lapsenlapsen kanssa puistoon kohta ihanaa aamupäivää.
- Anonyymi
Miten voi yhden äijän emojimorottelu itsensä kanssa kiinnostaa ihmisiä niin paljon
- Anonyymi
Koska vaihdat susimies tämän kolmikon nimet joista jutustelet itseksesi? Hitaampi ei jos vaan kun jää miettimään, niin tämä janinettakirsikombo
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136