Usko ja seksi

TRO

Onko se oikeasti niin, että sinkkuna en saa seksiä harrastaa, jos olen uskossa?
Miten seksuaalisuuden saa tukahdutettua papin aameneen saakka?

100

4540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin..

haluaisin tietää..

• Janos

Vaikean kysymyksen vaikeasta ja vaietusta aiheesta esitit.Seksi on lihallinen asia.Meidän lihamme sitä kaipaa, samoin, kuin syömistä, juomista, nukkumista, jne...Jossakin päin Raamatussa mainitaan:"Jos te Hengellä kuoletatte lihan teot, niin te saatte elää"...Tiedän ystävä, että tuo herättää ehkä jopa kiukunsekaisia tunteita...Kulje rukoillen, tuntui miltä tuntui, tai olkoon tuntumatta, kulje rukoillen...Koeta välttää tilanteita, joissa ns."mopo karkaa käsistä"...Uskon, että jokainen taistelu, jonka sinä Jumalaa rukoillen läpikäyt voittaen Kristuksen nimessä ja veressä,vahvistaa sinua...Siihen, että voit niitä heikkoja kantaa, rohkaista ja lohduttaa, joita sinun lähelläsi on.
      Siunatkoon Valkeuksien Isä sinua Rohkeuden Hengellä, ja sinä kuljet voittoisasti tietäsi kohti Kirkkautta.

• aika hyvä

Uskon et Janos tuo suihin otto tekisi sinullekin varmaan hyvää.Katos nyt on kevät ja enkä usko että sinun maailmasi siitä kaatuisi koska se kaatuu kun kaikin tavoin yrität tukahduttaa tunteesi ja usko kaikki me olemme syntisiä koskaan meitistä ei tule täysin puhtaita ihmisiä vaikka eläisimme nuhteettomasti ja eläisimme raamatunmukaan.Joten minä olen uskoni kanssa sopusoinnussa ja uskon isään jumalaan jeesukseen kristukseen ja varmaan hän ei minua tule tuomitsemaan vaikka tykään ottaa suihin.

• Janos
        aika hyvä kirjoitti:

Uskon et Janos tuo suihin otto tekisi sinullekin varmaan hyvää.Katos nyt on kevät ja enkä usko että sinun maailmasi siitä kaatuisi koska se kaatuu kun kaikin tavoin yrität tukahduttaa tunteesi ja usko kaikki me olemme syntisiä koskaan meitistä ei tule täysin puhtaita ihmisiä vaikka eläisimme nuhteettomasti ja eläisimme raamatunmukaan.Joten minä olen uskoni kanssa sopusoinnussa ja uskon isään jumalaan jeesukseen kristukseen ja varmaan hän ei minua tule tuomitsemaan vaikka tykään ottaa suihin.

Ihan varmasti tuo"vanha Janos",pitäisi siitä, ja niinpä kait sinäkin...On kuitenkin tosiasia, mitä jo taisinkin aiemmin tuoda esiin."Jos te Hengellä kuoletatte lihan teot, te saatte elää"...
        "Ettekö te tiedä, että te ette ole itsenne omat, vaan lunastetut Kristuksen kalliilla verellä"...
        Isä Jumala, ja Poika, Jeesus Kristus, kirjoitetaan isolla alkukirjaimella...Anteeksi,en loukatakseni tahtonut neuvoa.

• aika hyvä
        Janos kirjoitti:

Ihan varmasti tuo"vanha Janos",pitäisi siitä, ja niinpä kait sinäkin...On kuitenkin tosiasia, mitä jo taisinkin aiemmin tuoda esiin."Jos te Hengellä kuoletatte lihan teot, te saatte elää"...
        "Ettekö te tiedä, että te ette ole itsenne omat, vaan lunastetut Kristuksen kalliilla verellä"...
        Isä Jumala, ja Poika, Jeesus Kristus, kirjoitetaan isolla alkukirjaimella...Anteeksi,en loukatakseni tahtonut neuvoa.

Eipä haittaa vaikka opastat kirjaimissa,mutta minulle on sama vaikka minä kirjoittaisin väärin päin nimet minun uskoni ei siitä horju eikä minun jumalani sitä vaadi että olisin täydellinen.Koska minä olen vain pieni ihminen hänen taivallisessa tarhassaan.Ja uskokaa vaikka minä teen sen tänäkin iltana silti jumala minua ei hylkää sen takia.Se noihin lisäyksiin etten minäkään hyväksy oikein tuota homoutta ja lesboutta,mutta sekin on niin et minkäs me sille mahdamme tässä maailmassa emmekä pysty pysäyttämään ajan virtaa.

• aika hyvä

Kuules nyt TRO se on sinusta itsestä kiinni mitä sinä teet seinies sisäpuolella.Se on aivan varmaa et uskossa olevat ihmiset harrastaa kaiken näköistä.Ja koska naimisissa olevat ihmiset siis uskovaisetkin harrastaa niin sanottua syrjähyppyjä sitä on turha kenenkään kieltää.Joten jos olet sinut itsesi ja kumppanisi kanssa niin tunteita on turha kieltää.Itse kuten olen kirjoittanut otan suihin ja se ei ole syntiä koska sekin on minun mielestäni rakkauden osoitus kaverilleni.Ja vielä tuskin yksikään normaali mies siitä kieltäytyisi koska se tekee varmasti hyvää ainakin uskon niin.

• aika huono

Kuules hinttari, jos multa alat suihin ottaa, niin voipi olla että sen jälkeen (todennäköisesti ennen sitä) teen paljon pahempaa syntiä!

• mene edelleen
        aika huono kirjoitti:

Kuules hinttari, jos multa alat suihin ottaa, niin voipi olla että sen jälkeen (todennäköisesti ennen sitä) teen paljon pahempaa syntiä!

omalle osastollesi provosoimaan

• The_Ace

Ei seksiä ennen avioliittoa, EA-seksi on Syntiä.

• poikalapsi

Kun paineitaan ei pura, saattaa seota kokonaan, kuten nimim. Acelle on tainnut päästä käymään. Kyllä sitä nyt edes runkata saa, ettei pää sekoo!

Luoja seksuaalisuuden loi, eikä sitä kiusaksi tehty vaan iloa antamaan. Vastuullisesti toimien ihminen voi kyllä nauttia seksistä.

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Kun paineitaan ei pura, saattaa seota kokonaan, kuten nimim. Acelle on tainnut päästä käymään. Kyllä sitä nyt edes runkata saa, ettei pää sekoo!

Luoja seksuaalisuuden loi, eikä sitä kiusaksi tehty vaan iloa antamaan. Vastuullisesti toimien ihminen voi kyllä nauttia seksistä.

Luoja loi seksuaalisuuden = Nainen & Mies halut, mutta nekin vasta avioliitossa.

• poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

Luoja loi seksuaalisuuden = Nainen & Mies halut, mutta nekin vasta avioliitossa.

Tarkistapas sanakirjasta sanan seksuaalisuus merkitys. Huomaat, että olet rajannut OMAN vääristelevän määritelmäsi ihan kummasti. Jokainen ihminen on seksuaalinen, eikä kaikkien seksuaalisuus ole heteroutta, eikä sen ole tarpeenkaan olla: kas kun Luoja loi moninaisen luomakunnan.

• Angelotta
        The_Ace kirjoitti:

Kehottaisin kaikkia olematta puhumatta - edes tämän pääsiäisenajan moisesta aiheesta.

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Tarkistapas sanakirjasta sanan seksuaalisuus merkitys. Huomaat, että olet rajannut OMAN vääristelevän määritelmäsi ihan kummasti. Jokainen ihminen on seksuaalinen, eikä kaikkien seksuaalisuus ole heteroutta, eikä sen ole tarpeenkaan olla: kas kun Luoja loi moninaisen luomakunnan.

Luoja loi vain heteroseksuaalisuuden, ei mitään muuta, Irstautta. homoseksuaalisuus on kuin mutaatio, kuin syöpä, Syntiä & Irstautta, Jumalalle se on kauhistus.

• luopuminen
        The_Ace kirjoitti:

Sinäkö et tunne haluja kuin vasta avioliitossa?

Sinä et ole uskovainen, vaan saatanan palvoja sinun oman nettisivusi perusteella. Sinun on etsittävä Herraa ja otettava Jeesus sydämeesi. Et voi palvella kahta herraa, vaan sinun on tehtävä valinta.

Ota Jeesus vastaan, niin voit luopua synneistäsi ja saada anteeksiannon.

Kun Pyhä Henki täyttää sinut, saat itseesi ilon, rauhan, ystävällisyyden, sävyisyyden, itsesi hillitsemisen ja rakkauden, sillä Pyhässä Hengessä vaeltavat tunnetaan niistä. ne ovat hengen hedelmiä.

• The_Ace
        luopuminen kirjoitti:

Sinä et ole uskovainen, vaan saatanan palvoja sinun oman nettisivusi perusteella. Sinun on etsittävä Herraa ja otettava Jeesus sydämeesi. Et voi palvella kahta herraa, vaan sinun on tehtävä valinta.

Kun Pyhä Henki täyttää sinut, saat itseesi ilon, rauhan, ystävällisyyden, sävyisyyden, itsesi hillitsemisen ja rakkauden, sillä Pyhässä Hengessä vaeltavat tunnetaan niistä. ne ovat hengen hedelmiä.

"Sinäkö et tunne haluja kuin vasta avioliitossa?"
        - Riippuu millaisia haluja.

Väärin, Minä OLeN Uskovainen, Saatnanpalvojasta kaukana. Nettisivuni ovat WebbiGrafiikkaa tekeville. ;) . Olen jo löytänyt Herran, ja ottanut Jeesuksen sydämmeeni, olen Teologian Opiskelija.

Olen luopunut Synneistäni, ja aijon Teologian jälkeen Pyrkiä Pastoriksi.

Ottakaa PyhäHenki vastaan!

• The_Ace
        luopuminen kirjoitti:

Olet hakoteillä, Veliseni.

• poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

"Sinäkö et tunne haluja kuin vasta avioliitossa?"
        - Riippuu millaisia haluja.

Väärin, Minä OLeN Uskovainen, Saatnanpalvojasta kaukana. Nettisivuni ovat WebbiGrafiikkaa tekeville. ;) . Olen jo löytänyt Herran, ja ottanut Jeesuksen sydämmeeni, olen Teologian Opiskelija.

Olen luopunut Synneistäni, ja aijon Teologian jälkeen Pyrkiä Pastoriksi.

Ottakaa PyhäHenki vastaan!

Toimintasi näillä sivuilla onkin oivallinen suositus pyrkiessäsi papiksi! Ihan varmasti ovat seurakunnat kiinnostuneita saamaan noin puhtaan ja suvaistevan ja empaattisen kaitsijan...

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Toimintasi näillä sivuilla onkin oivallinen suositus pyrkiessäsi papiksi! Ihan varmasti ovat seurakunnat kiinnostuneita saamaan noin puhtaan ja suvaistevan ja empaattisen kaitsijan...

Aivan, harmi että en pyri Papiksi, vaan Pastoriksi. Seurakuntani on taatusti kiinnostunut, ja on onnessaan, että vastustan homoseksuaalisuutta.

• poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

Aivan, harmi että en pyri Papiksi, vaan Pastoriksi. Seurakuntani on taatusti kiinnostunut, ja on onnessaan, että vastustan homoseksuaalisuutta.

Pappi mikä pappi: ja tosiaankin - ahtaus on varmaan suorastaan apua hannkiessasi töitä! Luultavasti olet kyllä tunnustanut aidon identiteettisi ennen sitä, ja homomieshöän ei papaiksi pääse, vielä...

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Pappi mikä pappi: ja tosiaankin - ahtaus on varmaan suorastaan apua hannkiessasi töitä! Luultavasti olet kyllä tunnustanut aidon identiteettisi ennen sitä, ja homomieshöän ei papaiksi pääse, vielä...

Eikun Pastori, eriasia. Ahtaus kunniaan. Niin, onneksi homot eivät pääse papin/pastorin virkaan, mutta se ei taas liity tähän ko. asiaan.

• HEI SINKKU

On yksi neuvo ensin: Vaella Hengessä. Gal 5:16.

Tämän palstan keskustelijat tavallisesti sekoittavat seuraavat asiat:
      - Mikä on himoa ja mikä on rakkautta?
      Tavallisesti kuvitellaan että himo on rakkautta.
      - Mikä on Jumalan sanaa (Raamattu) ja mikä omaa mielipidettä ja himoja.

Yksi ja toinen on tahtoo esittää viisasta ja sanoa mikä on oikein käyttäen mittapuuna omaa itseään ja omia arvojaan.

JOS OLET USKOVAINEN JEESUKSEN OMA, Silloin Sinun mittapuusi on Jeesus Kristus ja Raamatun sana.
      Ne asettavat mitat, ei ihmisluonto.

Himoja voi vastustaa vain Hnegessä vaeltamalla jolloin siihen on Jumalan Hengen voima.
      Oma voima ei riitä.
      Useat himojen tyydyttäjät jotka esittäytyvät uskovaisina palstala eivät ole Hengen johdossa
      ja ovat siksi himojensa orjia eivätkä ymmärrä että joku voi elää ilman himoja Jumalan Hnegen voimassa.

Kristitty menee naimisiinkin pyhyydessä. Ei himossa. Kyllä sitten peiton alla asiat järjestyvät, niin että avioliitossa rakkaudessa
      pissavehkeitäkin yhteen sovitetaan.

Laki sanoo: "Älä himoitse" eikä kristityn sovi olla minkään himon orja.
      "Älä tee huorin" joka tarkoittaa myös avioliiton ulkopuolisia suhteita.

Paavali kuitenkin opettaa siihen tyyliin jos vahinko käy, niin menkööt naimisiin.
      En nyt jaksa katsellä missä. Lue Paavalin kirjeet vaikka kaikki, niin vahvistut.
      Raamatun sana ja rukous kiusausten hetkellä.

Pitää varjella itsensä maailmalta ja sen himoilta. Minunkin heikosti helposti kävisi jos ryhtyisin itseäni kiihotamaan seksin ajatuksilla.
      Saattaisin langeta jos tilaisuus olisi tarpeeksi kiihottava.
      Olen harkinnut itsekin avioitumista, mutta toisaalta olen tyytyväinen kun voin tehdä paljon Herran työtä.

Kristitty erehtyy monin tavoin elämänsä aikana.
      Erona on kuitenkin se että ei tahallaan elä synnissä. Sellaista armoa joka kattaisi katumattomat ja kääntymätömät synnit ei Raamattu tunne. (Laki 10- käskyä opettaa mikä on syntiä.)

Siunausta Sinulle kaikessa

Jari "jarlau"

• nähnyt

Oletteko te todella noin naiveja ettette usko että uskovaiset on tuolla saralla täysin synnittömiä.Koska todella nähneenä ne harrastavat vieraita suhteita joten on todella tulla ainakaan minulle saarnaamaan uskovaisten pyhyydestä.No sanokaa hyvät uskovaiset pitääkö minun antaa nämä ihmiset ilmi vai mitää pitää tehdä.Mihin sarjaan te sitten laitatte sodat,kieroilut,ihmisten ampumiset,elimet joilta nahat kiskotaa niiden eläessä joka näytettiin televisiossa,sekä tosiaan ihmiset jotka asuvat avioliitossa mutta tekevät haureutta siis uskovatkin.Jos jumala antaa näillekin anteeksi niin mitä pahaa te näette kahdessa vapaassa ihmisessä jotka pitävät toisistaan miten te voitte tuomita heitä.Ja onhan se nähty et uskovaisetkin eroavat vai ettekö ole nähneet.joten hyvä usko ja kahden ihmisen välinen kaunis seksi on ihan ok.

• taas näitä miesten juttuja

Miehille tuo pidättäytyminen on vaikeampaa kuin naiselle. Lopettakaa nyt jo moinen höpötys. Se, joka ei pysty pidättäytymään, menkööt naimisiin. Sillähän se on ratkaistu. Miksi elää ilman avioliittoa ja kitua ja ihmetellä joskos nyt sittenkin ihan vähän koetettaisiin...Voi voi.

• Hei

Mukavaa että olet noin fiksu ihminen.
        Treffeille pyrkisin jos eläisin entistä elämääni.

Vastaan:

On erotettava aito kristillisys toisistaan. Nämä ovat ne jotka noudattavat Jumalan ksäkyjä ja uskovat Jeesukseen. (Ilm 14:12)

Valtaosa on on Ns. suulla tunnustajia, mutta elämässä eivät näy vakaumus.

Kyllä uskovainenkin langeta voi, ja erehtyy monin tavoin, mutta erona on se ettei hän elä jatkuvasti tahallisesti ja tietoisesti synnissä.
        Armon alla pysyy kun katuu ja kääntyy pois synnistä.

Vakaumuksellinen kristitty, oikea Jeesusken seuraaja ei sodi, vaan hän noudattaa Jumalan käskyjä. (10 käskýä)
        Kun katsot Ilm 14:12 tiedät mikä on pyhä ihminen ja mikä joku muu.

Raamattu ei tunne sellaista armoa joka kattaisi katumattomat synnit!

Ystävällisesti

Jari
        "jarlau"

• Ritari009

olevan seksi voi koskaan olla kaunista. Tämänpäivän avioliiton irvikuva on,kun kaksi miestä seisoo papin edessä siunattavaksi avioliittoon ,eli rienaavat Jumalaa kirkon siunauksella.
        Koska Jumala sanoo Sanasaan,että: "Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"! Eikä sitä muuta miksikään ihmisten mielipiteet tai lain varjolla laaditut sallimukset.
        Tässä tapauksessa lain varjolla suositaan kansaa synnin harjoittamiseen.

• Ritari009

väittääkään olevansa "synnitön"! Synnittömiä ei ole ollut eikä koskaan tule,kuin yksi ainoa Ihminen,Jeesus Kristus, joka tätä Tellusta on synnittömänä tallannut.

Tunnustettu synti on anteeksi saatu,eikä sitä tarvitse koko maailmalle huutaa,riittää,kun sen tunnustaa sille,jos ketä vastaan on rikkonut,jos Jumalaa vastaan,ainoastaan,silloin Jumalalle,esm. aviorikos on ensikädessä Jumalaa vatasttan tehty rikos,koska aviolitto on Jumalan asettama.
        Sitten osapuolten kesken on sovittava,anteeksi anto pelaa tässäkin,koska ei aviorikos ole,niinkuin kansansuussa sanottu "kuolemansynti", Jeesus ei tuominnut,ja kivet putosivat kiihkoilijoiltakin,koska ei ollut synnitöntä,joka olis voinut ensimmäisen kiven heittää, kivet kourassa oli varmaan ne, jotka ei olleet juuri tätä naisen syntiä tehnyt, siispä Jeesus rinnasti aviorikoksen muihin synteihin,synteihin jotka voi saada anteeksi.
        Kun Jeesus sitten sanoi naiselle. "Mene,eläkä tästedes enää syntiä tee"! Niin ei Hän voinut tarkoittaa,etteikö nainen tekisi syntiä senkin jälkeen,vaan tarkoitti asiayhteyteen liittyvää haureuden syntiä,jota tuo armahdettu nainen oli harrastanut. Sillä ei ole ihmistä joka ei syntiä tee.
        Seksuaaliset synnit ovat lihan syntejä,siksi ne soi saada anteeksi,koska liha on heikko,ja Jumala tuntee heikkouksemme ja voi Jeesuksessa kiusattuja auttaa.
        Aviorikos tapauksessakin voi saada LUJAT DAAVIDIN ARMOT. Ja saada vanhurskautensa takaisin, niinkuin Daavidkin sai kuninkuutensa,joskin joutui maksamaan kovan hinnan. Eikä hänen tarvinnut luopua Batsebastaan!

Daavidin tapaus on varoittava esimerkki,mutta myös armon suuruutta ja syvyyttä todistava totuus Jeesuksessa.
        Toivon, että tästä olisi apua joillekin,jotka ehkä ovat nurkkaan ajetut ja vainotut seurakunta tasolla ja yhteiskunnan taholta. Armo kuuluu sinullekin,älä anna Saatanan pettää,Jeesus on kantanut syntisi ristinpuulle,Jeesus on suurempi,kuin se joka on maailmassa,ja ihmisten vallassa! Päämäärä on niin suuri,ja iankaikkinen,että kannattaa "sotia" loppuun asti,ei niinkään ihmisiä,vaan henkivaltoja ja Saatanan syyttäviä demoneja vastaan.
        Jeesuksen nimessä,Jeesus on Herra !

• poikalapsi
        Ritari009 kirjoitti:

olevan seksi voi koskaan olla kaunista. Tämänpäivän avioliiton irvikuva on,kun kaksi miestä seisoo papin edessä siunattavaksi avioliittoon ,eli rienaavat Jumalaa kirkon siunauksella.
        Koska Jumala sanoo Sanasaan,että: "Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"! Eikä sitä muuta miksikään ihmisten mielipiteet tai lain varjolla laaditut sallimukset.

Missäs kohtaa se Jumala sanookaan:" Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"!????? Olepas hyvä ja kerro. Minun Raamatussani ei totisesti ole tuommoista paikkaa.

Kahden samaa sukupuollta olevan rakkaus on yhtä kaunista kuin heterorakkauskin. Jos pääasiana on seksi, kuten sinun pääsäsi tuntuu olevan, silloin mielukuvat voivat olla likaisia, olipa kyse heteroista tai ei. Minusta heteroseksissä ei kyllä ole MITÄÄN kaunista. Rakkaus on sitten toinen asia.

Mutta: MISSÄ kohdassa Raamattua lainaus onkaan.....?

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Missäs kohtaa se Jumala sanookaan:" Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"!????? Olepas hyvä ja kerro. Minun Raamatussani ei totisesti ole tuommoista paikkaa.

Kahden samaa sukupuollta olevan rakkaus on yhtä kaunista kuin heterorakkauskin. Jos pääasiana on seksi, kuten sinun pääsäsi tuntuu olevan, silloin mielukuvat voivat olla likaisia, olipa kyse heteroista tai ei. Minusta heteroseksissä ei kyllä ole MITÄÄN kaunista. Rakkaus on sitten toinen asia.

Vaikka 3moos, tai Kirje Roomaisille. homoseksuaalisuus on Syntiä.

homoseksuaalisuuden alaiset eivät tunne mitään Rakkautta, sillä ei Irstaudessa ole mitään hyvää, niinkuin Synnissäkään, ja Syntiä se onkin. homoseksuaalisuus on Jumalalle Kauhistus.

• yhtyjä
        Ritari009 kirjoitti:

Ei se kahden miehen toisiinsa yhtyminenkään mitään kaunista katseltavaa ole:)

• Psyko
        Ritari009 kirjoitti:

väittääkään olevansa "synnitön"! Synnittömiä ei ole ollut eikä koskaan tule,kuin yksi ainoa Ihminen,Jeesus Kristus, joka tätä Tellusta on synnittömänä tallannut.

Tunnustettu synti on anteeksi saatu,eikä sitä tarvitse koko maailmalle huutaa,riittää,kun sen tunnustaa sille,jos ketä vastaan on rikkonut,jos Jumalaa vastaan,ainoastaan,silloin Jumalalle,esm. aviorikos on ensikädessä Jumalaa vatasttan tehty rikos,koska aviolitto on Jumalan asettama.
        Sitten osapuolten kesken on sovittava,anteeksi anto pelaa tässäkin,koska ei aviorikos ole,niinkuin kansansuussa sanottu "kuolemansynti", Jeesus ei tuominnut,ja kivet putosivat kiihkoilijoiltakin,koska ei ollut synnitöntä,joka olis voinut ensimmäisen kiven heittää, kivet kourassa oli varmaan ne, jotka ei olleet juuri tätä naisen syntiä tehnyt, siispä Jeesus rinnasti aviorikoksen muihin synteihin,synteihin jotka voi saada anteeksi.
        Kun Jeesus sitten sanoi naiselle. "Mene,eläkä tästedes enää syntiä tee"! Niin ei Hän voinut tarkoittaa,etteikö nainen tekisi syntiä senkin jälkeen,vaan tarkoitti asiayhteyteen liittyvää haureuden syntiä,jota tuo armahdettu nainen oli harrastanut. Sillä ei ole ihmistä joka ei syntiä tee.
        Seksuaaliset synnit ovat lihan syntejä,siksi ne soi saada anteeksi,koska liha on heikko,ja Jumala tuntee heikkouksemme ja voi Jeesuksessa kiusattuja auttaa.
        Aviorikos tapauksessakin voi saada LUJAT DAAVIDIN ARMOT. Ja saada vanhurskautensa takaisin, niinkuin Daavidkin sai kuninkuutensa,joskin joutui maksamaan kovan hinnan. Eikä hänen tarvinnut luopua Batsebastaan!

Daavidin tapaus on varoittava esimerkki,mutta myös armon suuruutta ja syvyyttä todistava totuus Jeesuksessa.
        Toivon, että tästä olisi apua joillekin,jotka ehkä ovat nurkkaan ajetut ja vainotut seurakunta tasolla ja yhteiskunnan taholta. Armo kuuluu sinullekin,älä anna Saatanan pettää,Jeesus on kantanut syntisi ristinpuulle,Jeesus on suurempi,kuin se joka on maailmassa,ja ihmisten vallassa! Päämäärä on niin suuri,ja iankaikkinen,että kannattaa "sotia" loppuun asti,ei niinkään ihmisiä,vaan henkivaltoja ja Saatanan syyttäviä demoneja vastaan.
        Jeesuksen nimessä,Jeesus on Herra !

"Tunnustettu synti on anteeksi saatu.."

Joudutko siis helvettiin, jos teet syntiä ja kuolet ennenkuin ehdit "nollamaan syntirekisterisi" ateeksi anelulla?

Jos vastaat, että pääset taivaaseen vaikka sinulla se yksi tahi pari syntiä vielä olisikin painolastina, voidaan kysyä mikä sitten on maksimimäärä noita syntejä? 3, 4, ,,,,10???

• yhtyjä
        poikalapsi kirjoitti:

>Missäs kohtaa se Jumala sanookaan:" Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"!????? Olepas hyvä ja kerro. Minun Raamatussani ei totisesti ole tuommoista paikkaa.>

Olet varmaan pyyhkinyt persettä sillä sivulla:D
        Ja se sivu on jätehuoltolaitoksella kierrätyksessä:)))

>Kahden samaa sukupuollta olevan rakkaus on yhtä kaunista kuin heterorakkauskin.>

No ei se nyt niin kaunista ole, kun aikamies hoonaa toisen persettä!

>Minusta heteroseksissä ei kyllä ole MITÄÄN kaunista. Rakkaus on sitten toinen asia.>

Taidat olla b-rapun miehiä oikeesti?
        Milloin tulit kaapista?

Kyllä se vaan kaunista on, kun mies makaa naisen, tai ainakin kiihottavaa, mutta kuka täysipäinen haluaa nähdä kun börjet parittelee?
        Ei hemmetti onko sellaisia oikeesti?!:((

• Psyko
        Ritari009 kirjoitti:

mitään tietämätön kuin sinä?

"Ei kahden samaa sukupuolta olevan seksi voi koskaan olla kaunista."

Et varmasti kirjoittaisi noin, jos olisit itse syntynyt homoseksuaaliksi.

Unohda ihmeessä jo nuo Raamatun sadut ja tule järkiisi.

Rienaat koko ihmiskuntaa ja ihmisten välistä tasa-arvoa tuollaisilla kirjoituksillasi.

• poikalapsi
        yhtyjä kirjoitti:

>Missäs kohtaa se Jumala sanookaan:" Samaa sukupuolta olevien yhtyminen toisiinsa,on LUONNOTONTA ja KAUHISTUS Jumalalle"!????? Olepas hyvä ja kerro. Minun Raamatussani ei totisesti ole tuommoista paikkaa.>

Olet varmaan pyyhkinyt persettä sillä sivulla:D
        Ja se sivu on jätehuoltolaitoksella kierrätyksessä:)))

>Kahden samaa sukupuollta olevan rakkaus on yhtä kaunista kuin heterorakkauskin.>

No ei se nyt niin kaunista ole, kun aikamies hoonaa toisen persettä!

>Minusta heteroseksissä ei kyllä ole MITÄÄN kaunista. Rakkaus on sitten toinen asia.>

Taidat olla b-rapun miehiä oikeesti?
        Milloin tulit kaapista?

Kyllä se vaan kaunista on, kun mies makaa naisen, tai ainakin kiihottavaa, mutta kuka täysipäinen haluaa nähdä kun börjet parittelee?
        Ei hemmetti onko sellaisia oikeesti?!:((

Et näemmä tiedä, mitä eroa on rakkaudella ja seksillä. Olen ennenkin huomannut, että heteromieshelluntailaiset eivät tuota eroa ymmärrä. Otan osaa. Pane akkaasi siellä vain ja luule SITÄ rakkaudeksi.

Missä kohdassa nuo Ritarin lainausket ovat Raamatussa?

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Et näemmä tiedä, mitä eroa on rakkaudella ja seksillä. Olen ennenkin huomannut, että heteromieshelluntailaiset eivät tuota eroa ymmärrä. Otan osaa. Pane akkaasi siellä vain ja luule SITÄ rakkaudeksi.

Oli siinä Seksiä tai "Rakkautta" , niin homoseksuaalisuus on silti Irstautta & Syntiä. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi. Siunausta.

• The_Ace
        Psyko kirjoitti:

Rienaat koko ihmiskuntaa ja ihmisten välistä tasa-arvoa tuollaisilla kirjoituksillasi.

`Väärin, kukaan ei ole niin tyhmä että Syntyisi homoseksuaalisuuden alaisen, koska haloo, siihen ei Synnytä, vaan Kasvetaan. Tyhmäkin sen tajuaa.

Raamattu on totta. Ihmisten mielet ovat vain niin Paatuneet, ja he ovat tulleet Idiooteiksi, kun eivät Ymmärrä Jumalan Sanaa.

• Psyko
        The_Ace kirjoitti:

`Väärin, kukaan ei ole niin tyhmä että Syntyisi homoseksuaalisuuden alaisen, koska haloo, siihen ei Synnytä, vaan Kasvetaan. Tyhmäkin sen tajuaa.

Raamattu on totta. Ihmisten mielet ovat vain niin Paatuneet, ja he ovat tulleet Idiooteiksi, kun eivät Ymmärrä Jumalan Sanaa.

saapas. Etkö todellakaan tiedä, että homoseksuaalisuus on periytyvää, ts. se kulkee geeneissämme? Mene takaisin koulun penkille... ehkäpä siellä vielä alaluokilla oletkin.

• The_Ace
        Psyko kirjoitti:

saapas. Etkö todellakaan tiedä, että homoseksuaalisuus on periytyvää, ts. se kulkee geeneissämme? Mene takaisin koulun penkille... ehkäpä siellä vielä alaluokilla oletkin.

Voi tyhmyriä. homoseksuaalisuus ei Todellakaa ole periytyvää, ja ko. Irstaus ilmaantuu vastan Teini-iässä. Voi poeka xD , päivän vitsin Murjaisit, homoseksuaalisuus ei todellakaan ole Geeneissä, vai oletko sinä maailmassa ensimmäinen, joka sen on löytänyt? Minkä alan Professori/Bio-Kemisti olet?

Mene takaisin koulunpenkille, onneksi olen jo Päässyt sieltä, ja opiskelen Teologiaa. Voi tyhmyriä. Lue jotain muutakin kuin Sarjakuvia.

• yhtyjä
        poikalapsi kirjoitti:

Tarkoitatko, että rakkaudella ja seksillä ei ole mitään tekemistä keskenään?

• poikalapsi
        yhtyjä kirjoitti:

Tarkoitatko, että rakkaudella ja seksillä ei ole mitään tekemistä keskenään?

Minulla ne kuuluvat yhteen, teillä heteroilla eivät ilmeisesti kuulu - ainakaan, kun sinun juttuasi katselee.

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Minulla ne kuuluvat yhteen, teillä heteroilla eivät ilmeisesti kuulu - ainakaan, kun sinun juttuasi katselee.

homoseksuaalisuus on Syntiä. Ainut mikä homoja yhdistää, on Irstaus & Saastaisuus.

• Nytpomppas
        poikalapsi kirjoitti:

Mielestäsi on kaunista kun kaksi karvaturpaa jyystää toisiaan? Kauneus tietenkin katsojan silmissä mutta nyyyt kyllä pomppas. Se on erittäin sairasta. Homohommia tekevät täytyy olla kovien huumeiden käytöstä sekaisin.

• Anonyymi
        Psyko kirjoitti:

"Rienaat koko ihmiskuntaa ja ihmisten välistä tasa-arvoa tuollaisilla kirjoituksillasi."
        Mitä ihmeen tekemistä homottelulla on tasa-arvon tai sen puutteen kanssa? Ei kyllä ole tasan mitään.

• squirrel

Tukahduttaminen aikaansaa uskonnollista fanatismia.
      Puute lisää kiukkuisuutta,ja sitä rakastava Jumala ei halua.
      Puutteessa olosta syntyy kiukku,jota tälläkin palstalla pyörivät levittävät.
      Koska uskonto vaatii rakastamaan vihollisiaankin,niin laittavat kiukkunsa loppuun "herran Siunausta".
      Se on vain jotta puute voisi jatkua vielä päivän..

• Angelotta

Ruiskauttelee suustaan tyrmääviä vesisuihkuja ja on hahmoltaan sammakko - kuvaava nimikö?

• voimaa Jeesukselta

Jokainen heteroseksuaali on perisynnin alainen. Raamattu kertoo heteroseksualismin olevan saastaisuutta ja kauhistus Jumalan silmissä.

Parannus siitä on tehtävä.

Jeesus kyllä antaa voimaa tukahduttaa seksuaalisuus. heteroseksuaalisuus tulee luovuttaa Jumalalle kuten homoseksuaalisuuskin:

seksuaalisuutta pitää katua, tehdä siitä parannus ja luovuttaa se Jumalan käsiin. Vain silloin voi heteroseksuaalikin pelastua, jos on koko elämänsä antanut Jeesukselle ja luopunut synneistään (esim. maallisen musiikin kuuntelu, elokuvat jne. kaikki sellainen, mikä ei ole Pyhästä Hengestä ja mikä erottaa Jumalasta).

• Hanko

"Jokainen heteroseksuaali on perisynnin alainen. Raamattu kertoo heteroseksualismin olevan saastaisuutta ja kauhistus Jumalan silmissä."
        - Me kaikki olemme Perisynnin alaisia, väärin, nyt puhut homoseksuaalisuudesta, se on Saastaista/Irstasta/Kauhistus Jumalan Silmissä.

AIvan, homoseksuaalisuudesta on tehtävä Parannus, jos mielii Taivaaseen.

"Jeesus kyllä antaa voimaa tukahduttaa seksuaalisuus. heteroseksuaalisuus tulee luovuttaa Jumalalle kuten homoseksuaalisuuskin:"
        - Väärin, Jeesus oli myös hetero, koska niin on tarkoitettu, mutta homoseksuaalisuudesta, Ihmisen mielen Saastaisuudesta on Luovuttava. Sitä pitää katua, ja tehdä Parannus, ja luovuttaa se Jumalan käsiin. Vain silloin homoseksuaalisuuden alainenkin voi pelastua, luopumalla siitä, mikä on Irstasta.

homoseksuaalisuus on Kauhistus Jumalan silmissä.

• Zierra Ziion

Jokaisen ihmisen polttavin puheenaihe. Seksi. Saako/ eikö saa; onko syntiä/ eikö syntiä; Miksikähän? Mikä se on kappaleessa lämmintä lihaa, joka vetää? Josta riittää keskustelua niin kauan kuin henki pihisee? Uskon että se on se toisen ihmisen kaipaus, se läheheisyyden tarve; intimiteetti; se missä kaksi ihmistä on yksin yhdessä, se hetki, joilloin voi syntyä jotakin uutta. Yhteistä?

Jos se olisi vain pelkkä fyysinen nautinto, kuinka köyhää ihmisyys olisi? Mutta itsekkyydessä ei synny uutta, eikä turvattomuuudessa. Itsekäs ja turvaton seksi on jatkuvaa kaipausta. Sitä suurta rakkautta haetaan koko elämä, ja ihmetellään missä on vika? Vika on siinä, ettei ole uskallusta sitoutua vastuuseen. Itsekäs ihminen ei halua sitoutua vastuuseen toisesta eikä itsestään. KOska seksi kuuluu avioliittoon.

Joku miettii, kuinka kestää aameneen asti?Jumala, joka on ihmisen luonut ja luonut myös seksuaalisuuden, on myöskin kaikkien tunteittenkin Herra; jos vaan saa olla. Helppoahan se on olla itsensä vietävänä, ja vaalia tarpeitaan, ja vaatia niitten täyttymystä omilla itsekkäillä ehdoilla.

Eikä tässä ole "piinasta" kyse, vaan itsekkyytensä voittamisesta. Itsensä hillitsemisestä. Hän, joka ei osaa olla itsensä herra; osaako hän olla perheensä herra? Mietin.

• Zierra Ziion

Onko pakko? Kun on sinkku?

• Zierra Ziion

Onko pakko harrastaa? Kun on kerta SINKKU?

MITÄ SITTEN KUN OLET AVIOSSA?
      Emäntä/Isäntä lähtee lomille tai sairastuu, mitä sitten?
      Onko pakko harrastaa seksiä?

• muistui mieleen

Aika asiallista .

• x-taistelija.

Kyllä seksiä saa sinkkuna harrastaa, mutta se on syntiä. Kokemuksesta tiedän että on haastavaa pysyä "puhtaana" avioliittoon saakka. Ilman Jumalan voimaa ei kannata edes yrittää. Tässä asiassa jos missä tarvitsemme Jumalan armoa ja voimaa, mutta jos olet kuuliainen Jumalan sanalle, niin tulet vielä joskus huomamaan että se kannatti.

• ikiaikainen viisaus

satoja vuosia sitten on jo lääkärit kehoittaneet huolehtimaan siitä että kaikki ruumiinnesteet päästetään pois säännöllisesti , koskee myös spermaa,synniksi vaikea mieltää. eli asialla on myös terveydellinen näkökohta.

• Kylä Hullu

Tämä palsta ei edusta kyllä helluntailaisuutta yhtään. Jeeusken seuraaminen on kilvoittelua.
      Mt. 10:38: "Ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias."

• nyrkkikyllikki

Seksuvaalisuutesi sie "TRO" suat tukahutettuva silleen, jotta liityt oekeen tiukkapiposeen helluntaelaes-, tae vappaaseorakuntalahkoon, jossa kaekki kytteevätten toestesa tekemisijä ja piittäät enämpi huolta lähimmäestesä tekemisistä ku omista tekemisistä. Jotta jos et itek sua tukahutettuva seksuvaalisija mielihalujasi, nii semmosessa toestesa tekemissii kytteevässä porukassa ne unohtuut kertalinttuulla. Jotta sillee se assii siilaanttuu kontikseen.

Ja sitte ku mahollisesti mänet avijjoon, nii erroa avijoetumisesi jäläkkeen heti välittömästi siitä kytteevästä lahkosta. Ja jo ei se aota asiissa, vuan kytteeminen jatkuu, nii vaeha avijopuoliskosi kansa paekkakuntoo ja elä siellä avijokumppanisi kansa immeisiksi Herroo Jeesusta kiitellen.

• keveäkuorma

TRO: Onko se oikeasti niin, että sinkkuna en saa seksiä harrastaa, jos olen uskossa?
      Miten seksuaalisuuden saa tukahdutettua papin aameneen saakka?
      -->

Seksuaalisuus:
      Jumala loi ihmisen seksuaaliseksi. Seksuaalisuutta ei voi, eikä kuulu tukahduttaa tän elon aikana. Se on osa ihmistä ihan syntymästä kuolemaan asti, välillä voimallisempana, välillä laimeempana, mutta sitä ei koskaan voi "kytkeä pois päältä", joten sitä on aivan turha yrittää. Kuitenkin, seksuaalisuuden kanssa tulee oppia pärjäämään niin että ei hajoita omia tai muiden tunteita ja seksuaalisuutta.
      Seksuaalisuus on naisilla todella paljon enenmän tunnesidonnainen kuin miehillä, kuitenkin myös miehillä seksuaalisuus on tunnesidonnaista. Tunteetonta seksuaalisuutta ei ole olemassa, sillä holisitisen ihminen on luotu psyko-fyysis-sosiaaliseksi kokonaisudeksi. Eli kaikki meidän fyysiset reaktiot ovat yhteydessä meidän psyykkeeseen eli mieleen ja tunteisiin. Tällöin seksuaalisuus on hyvin voimakkaasti kytköksissä tunteisiin samalla tavalla kuin urheilu antaa ihmiselle hyvän olon ja mielen.

Sinkku & seksuaalisuus:
      Mielestäni kristitty sinkku saa ihan vapaasti harrastaa masturbointia rentoutuakseen ja purkaakseen seksuaalisia paineita. Raamatusta ei voi löytää sellaista kohtaa joka sanoo, että masturbaatio olisi väärin, koska sellaista kohtaa ei raamatussa ole.
      Masturbaatio on normaalia ja lähestulkoon jokaisen ihmisen seksuaaliseen kehitykseen ja seksuaalisuuteen kuuluva asia.
      Kuitenkin jos masturbaatio aiheuttaa syyllisyyttä, ahdistusta ja kielteisiä tunne reaktioita, niin en suosittele, sillä todella vahvasti tunteisiin sitoutunut seksuaalisuus saa tällöin negatiivisen tunnepohjan. Tällöin tunnenegaatio saatetaan kantaa avioseksiin mukaan ja siinä sitten ollaan.
      Masturbaation kanssa on hyvä muistaa myös sama kuin ruuan kanssa: sitä tarvitsee, mutta sitä ei saa käyttää liika. Liikaa on se että ajatuksissa ei liiku mitään muuta kuin seksi ja on PAKKO päästä runkkaamaan, oli sitten ihan missä tahansa. Tällöin se menee yli, niin kuin ylen syöminenkin.
      Normaalia on mielestäni se että vaikka masturboi kerran tai pari päivässä, vaikka joka päivä viikossa. Masturbointi-tiheys ei suurimmalla osalla ihmisistä, murros-iän pois lukien, ole edes näin tiheää. Tietty ihmisten seksuaaliset tarpeet vaihtelee yksilöittäin.

Sinkulla ei siis auta pahemmin muu kuin turvautua omaan käteen :P

Miksi ei ennen papin aamenta:
      1. Sukupuolitaudit: Uskollisessa avioliitossa ei ole tauteja.
      2. Raskaus: Lapsella on perhe, joka on toivonut häntä ja rakastaa häntä.
      3. Tunteet: Oppii rakastamaan toista ihmistä persoonana, eikä vain lihamöykkynä, jolla tyydyttää omat tarpeensa.
      4: Itsehillintä: Sitä tarvitsee todellakkin avioliiton sisäisessä seksissäkin: Aina ei aviopuoliso ole paikalla tai ei halua/jaksa, kun toinen haluaisi. Tällöin on rakastettava ja kuunneltava toisen mielipiteitä.
      5. Jumala alunperin suunnitteli sen niin.

Ehkä tästä oli jotain apua.
      Masturbaatiosta oon kirjoitellut enemmänkin. Kts, profiilini keveakuorma. Sieltä löytyy settiä :)

Allekirjoittanut opiskelee nuorisopastoriksi.

• Lapsellinen?

Minä en usko että oikeasti uskoainen tekee syrjähyppyjä aioliiton ulkopuolelle. En usko. Ne tekevät ne jotka ovat oleinaan uskovaisia. Syrjähypyt ja homous ovat yhtä kiellettyjä juttuja Raamatussa.

• tarkkailija..

miksi erotetaan usko ja seksi sehän on yhdyssana -uskovaiseksi

• aatamineeva

Suomalaisella on se tunteitten näyttämisvaikeus muutenkin,
      ei puhuta, ei näytetä, mitään, varmaan johtuu Pohjolan
      ilmastosta, kun on kylmää ja pitkä talvi.
      Äidit valistavat tyttäriään ja poikiaan, siitä mitä tehdään
      pimeässä peiton alla, ja kuinka sitä pitää karttaa,
      ollaan sitten uskossa tai ei.

Uskovaisella on sitten vielä se pyhyys vaatimus päällä,
      ja pimeässä peiton alla on tietenkin syntiä, eihän sitä
      Jumala sellaista touhua voi hyväksyä, ajattelee
      pyhyys vaatimuksen täyttäjä.

Että Jumala olisi seksuaalisuudenkin luonut, ei
      millään mahdu pyhyysrintamalle.
      Kaikki on vaan sitä salaista jota tehdään
      salaa ja pimeässä. Ihme että naiset sitten kehtaavat
      kulkea vatsansa kanssa, kun kaikki näkevät
      että *sitä* on tehty, vaikka kunniakastahan se on,
      lapsentekoseksi, eikä sitä tarvitsie hävetä,
      lestadiolaispiireissä eikä helluntailaisten
      yhtiössä.

Kun ajatellaan että, että me surkeat tapaukset
      juuri Jeesusta tarvitsemmekin, niin siinä samalla
      tulee kaikki nämä muutkin surkeudet , ja kun surkea ei osaa
      niistä puhua, se pysyy siinä tilassa.

Vaatimuskierre sitten vaan jatkuu ja kieroutuneet
      yksilöt lisääntyvät. Miehen ikään tullet uskovaispoijat eivät
      osaa naisiin suhtautua laisinkaan, pitävät heitä
      melekein ihmissyöjinä, tai paholaisen houkutuslintuina
      vaan sen seksin takia, kun kerta se kauhia Eeva houkutteli
      Aatamin, niin kyllä se houkuttelee Uskon ja Voitonkin.
      Ja sitä Eeva-saarnaa saarnataan enenevässä mittakaavassa
      kun tuneet eivät pysy aisoissa.

On se avioliitto on joillekin kauhea vankila,
      kun sitä vaimoa on pakosta rakastettava,
      ja uskokin on rasitus ja taakka.

• seksiä.jatkuvasti

Toteuta rohkeasti omia tarpeitasi.

• paulsson

Hyttynenkin sen tajuaa, miten lisäännytään. Luulisi vähän isommilllakin aivoilla onnistuvan! Vai kuvitteleeko joku vieläkin olevansa todellä pyhitetty kaikkien vääräuskoisten ja koko muun luomakunnan tuomitsemiseen, alistamiseen , hyväksikäyttöön ja lopulliseen tuhoamiseen oikeuttu ihminen - miettikää ennen kuin vastaatte!

• Kaskass

Tukahduta se uskonnollisuus ja elä ihmisen elämää, mihin kuuluu myös seksi.

• VesaNasareth

Olet vapaa olemalla harrastamatta irtosuhteita. Synti orjuuttaa.

• vapaa_ajatus

Monoteismi Jahve ja Muhammed uskontojen suunnat toi ihmisen sukupuoliseen käytäytymiseen tabut . Muslimi nuorissa tai niiden käyttäytymisessä näkyy tukahdutettu seksuaalisuus. Tämä sama on toki lievempänä kristinuskossa, ihmisen varsinkin naisten seksuaalisuus on synti tai pahe.
      Biologisesti ihminen on kädellinen nisäkäs, jonka lisääntymistä ohjaa hormonaaliset toiminnat. Tilanne on hyvin ristiriitainen, kun ihminen on parhaassa suvunjatkamisiässä hänen pitäisi tukahduttaa luonnon hänelle muovaamat vietit. Eli seksiä vain avioliitossa ei muuten, mutta kun kaikille ei riitä kumppaneita joiden kanssa voisi mennä naimisiin. Kun meillä täällä länsimaissa on naisilla vapaus valita kumppani eikä kaikki taloudellisista eikä henkisistä syistä halua naimisiin, tietysti sama koskee myös miehiä.
      Tuntuu pikkasen kummalta kun selitetään kuinka kaikkivoipa viisas Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen? Oliko näin että Jumalalla ei ole vaimoa, hän elää selibaatissa niin hän ei oikein ymmärtänyt ihmisten tarpeita?

• fghc

Jos olet löytänyt hyvän puolison, mene naimisiin. Hänen tulee olla myös uskossa.

• Liber_librorum

" Hänen tulee olla myös uskossa." käsittääkseni Suomessa on uskonvapaus. Toki näissä lahkoissa kuten , helluntalaiset ja jehovat painostus perheen jäsentäkohtaan on siinämäärin kova että se avioliitto voi onnistua paremmin jos kumpikin on uskossa. Jos puoliso on hellari tai jehova vaatii vahvaa luonetta elää sellaisen kumppanin kanssa, Jallitus on 24/7 sinua painostetaa koko ajan uskoon, jotkut kääntyvät, harva jaksaa, moni lähtee lätkimään.

• Seksuaalisuuden kontrollointi on osa monia uskontoja. Mitään perusteluja sille ei ole. Se, mitä kaksi aikuista ihmistä vapaaehtoisesti keskenään puuhaa, ei kuulu muille. Jos ihmiset ovat sitoutuneet avioliittoon tai vastaavaan toisen kanssa, tilanne on tietenkin toinen.

• Cunnilingus

Saako uskova imeä munaa tai pillua, eli ottaa suihin?

• Uskosevain

Sinulle on jo vastattu ja viitattu Pyhään Henkeen.
      Pyhä Henki ja Hengen täyteys sekä Hengessä
      vaeltaminen on vastaus ongelmaasi. Ilman Pyhän Hengen
      täyteyttä ei kukaan voita lihaansa. Mutta Hengen voimassa,
      ja vain Hengen voimassa, se on mahdollista. Siksi pyydä
      Jeesukselta Kristukselta Pyhän Hengen täyteyttä ja kastetta.

Ja kun sinä sen saat kokea, sinä et tahdo olla missään
      tekemisissä minkään synnin kanssa.

• Jortikkakalle

Ime ime ime ja lutkuta vaan, kyllä se pian tulee..

• vaarin.sana

Mitä se aloittaja heristelee täällä ajatusnyrkkejään?
      Raamattu opettaa, että jos ei pysty pitämään kojoa mollukoissa aisoissa, niin ottaa akan, tai päinvastoin. Siis raamattu kehottaa avioitumaan, eikä ruikuttamaan.

Tosin tämä aika on maailmallinen. Se muotittaa miehen tai naisen määrättyyn piparkakkumuottiin ja sitten sanoo, että tuossa. Tuommonen se miehen pitää olla tai naisen.

Sitten aletaan vahtaamaan, että koska se malli astuu eteen ja se vitäisiin alttarille, ja korvienvälissä on kuva, että siinä se onni piilee, kun tuo maailma sen sanoo.
      Ja kas, akat värjää tukan mustaksi ja ripset määräntynmallin mukaan ja ovat muottimallina tässä ajassa, eivätkä uskalla olla omaa itseään. jne. sekä päinvastoin.
      Siis ongelma on ihmisen oma sydän ja asenteet.

Itse aikoinaan armeijassa ajattelin, kun tulin poikosena ehkä 15-16 vuotiaana kaapista ulos ja alko naiset kiinnostaa. Silmää veti perään ja hieman tissiinkin, eli murrosikä.
      Armeijassa sitten tuumasin, että akkahan se pitää ottaa.
      Siitä sanon tuonne Yläkertaan, että pyyytäsin tässä hieman johdatusta ja kas, sitähän tuli.

Aivan työpaikalla. Silmään sattui sellainen "normaali ja tavallinen" ihminen, mutta soma huuliltaan ja pitkä hiuksiltaan. Ei maalattu, ei pyntätty, mutta puhdas ja viaton olemukseltaan.
      Kyselin, että voitasko tavata "työn ulkopuolella" ja hieman kuuntelin sitten kulkiessamme työmatkaa, että minkä viihteen ihmistä hän edustaa.
      Herraa hän sanoi kunnioittavan ja elävän tasapainoista elämää. Sisälläni sanoin "Amenen" ja kiitoksen. 4kk. päästä asteltiin puhtaana ja raikkaana tuomarin eteen, appivanhemmat todistajana ja siitä se tie alkoi. Ei tarvinnut pyntätä minun tähden, sillä rakastan "luomua".
      Ja luomuna hän on rinnalla ollut kohta 45- vuotta ja rakkautta piisaa.
      Eli mies ottakoon itselleen avun, niin ei tarvitse vongata kuin kuiva ovensarana.
      Sama se on vaimollekin. Helpompi on elämä, kun Herran antama rakkaus ja myös seksualisuus on liittosuhteessa tarkoitettu eläväksi. On vain elettävä, kuin kirjoitukset kertovat ja se on siinä se. Aivan yksinkertaista ja tietenkin haasteellista.
      On pidettävä oma puutarha rikkaruohoista puhtaana, ettei siellä kasvata vierasta versoa.
      Sekä myös sitä, että puolison rakkausmitta on annettu kirjassa miehelle.
      On siinä ihanaa haastetta, aivankuin Kristus rakastaa seurakuntaansa, niin mies SAA rakastaa omaa puolisoaan ja aivan joka päivä. Sellaisessa on vaimon hyvä kunnioittaa miestään ja kaikki rakentuu yhteisen rakkauden haasteisiin.
      Ei siellä tarvitse "huutaa" toisilleen, tai paiskoa astioita tms. puolin ja toisin.
      Aivan aikuiset ihmiset voivat keskustella asioista, mitä kohtaa elämässä tuokin reimari ohitetaan, ettei karikko kolahtele veneenpohjaan.
      Ja miehenkin on hyvä liitossa pitää silmänsä kurissa, ettei anna niitten haahuilla missä sattuu, siinä tulee pahoja taittovikoja ja ymmärtää asioita ihan vikaan.
      Siksi, haastaisin elämään niin Sanan neuvojen ja ohjeiden mukaan, ojentautua ja kulkea.
      Näin ei pala näpit, on helpompaa voittaa elämänhaasteet, kun niitäkin on ja kumpikin kun tieten puhaltaa yhteiseen hiileen, niin mikäs siinä.
      Mutta, kaikki on siitä kiinni, että haluanko MINÄ. Ei se, että tuon toisen on haluttava, vaan kun minä haluan, niin siinä toinen tulee matkassa.
      Ja jos joku kohta hieman hiertää, ei kannata mekkaloida, että miksi SINÄ et tee sitä noin ja näin, vaan tässäkin on se rakkauslukon avain.
      "Minusta tuntuisi hyvälle, että tuo asia hoituisi noin, voisitko auttaa minua tässä"!
      Eli nyt ei syyllistetä toista, vaan idea lähteekin yhteiseen haasteeseen, että toinen voi auttaa siinä ja siinä asiassa.
      Ja näin vaimonkin on voinut sanoa, että "minusta tuntuu mukavalle, että auttaisit minua, toisit kun kerkiät sukkasi sieltä olohuoneen lattialta pesuhuoneen pyykkikoppaan"!
      Ja avot, minä miehenä "voin auttaa", auttaa siinä, kun levittelisin muutoin ne sukkani ja vanhan kaavan vanha-justiina voisi sanoa... " &%¤#""!, sinä aina levittelet niitä sukkia olohuoneeseen. Miksi sinä et voi viedä niitä, jne.!"
      Eli esimerkit voi näin auttaa ymmärtämään viestinnän tavat.
      Se on sitä puutarhahoitoa se.
      Siihen se rakentuu ja mukava pieni vilke silmäkulmassa, kun katselee siinä olkkarissa sitä "luomuaan" ja uutisten aikana toteaa, että todella, sinulla on kauniit silmät, tms.
      Sekä ottaa tai antaa pari suukkoa huulille, koska sitävartenhan ne ovat, että siihen on joko jäänyt puutos, tai liikatila, eli on sekin hoidettava rakkaudessa päiväjärjestykseen.

Näin vaari neuvoo poikosia, kun ne elämäänsä elävät.
      Raamatussa usko ja seksi kulkee rakkauden kautta hyvää rataa, kun sitä uskollisesti toteutetaan, eikä väärällä tavalla hallita. Ja asiat kuuluu pariskunnalle.
      Ja jos joku leskeytyy, niin se on tavallaan sitten otettava "uusi", sillehän on lupaus.
      Tämä alue on tähän aikaan sidottu asia.

Maailma sitten elää omaa rataansa näissäkin asioissa, mutta mitä minä siihen. He valitsevat tiensä ja minä omani. Se on siinä se, olkoon kukin sitten tyytyväinen valintaansa.

• elämän.vonkamies

Kuulostaa hankalalta. Helpompi etsiä maailmasta satunnaista seksiseuraa, vetää pikaiset varvit tai suupanot jossain porttikongissa, pensaasta tai auton takapenkillä. Spermat sisään reikään ja menoksi. Sitä se on auvoisa ihmisen elämä. Kiiman täyttämää ja huolista vapaata.

• eihyvänenaika
        elämän.vonkamies kirjoitti:

Kuulostaa hankalalta. Helpompi etsiä maailmasta satunnaista seksiseuraa, vetää pikaiset varvit tai suupanot jossain porttikongissa, pensaasta tai auton takapenkillä. Spermat sisään reikään ja menoksi. Sitä se on auvoisa ihmisen elämä. Kiiman täyttämää ja huolista vapaata.

Kuulostaa ikävä kyllä enemmän korkeasaaren touhuilta.

Lähes jumalolenoksi luotu ihminen pystyy parempaan!

• muista-hygieeni
        eihyvänenaika kirjoitti:

Kuulostaa ikävä kyllä enemmän korkeasaaren touhuilta.

Lähes jumalolenoksi luotu ihminen pystyy parempaan!

Vastuullinen ihminen tietysti muistaa vastuunsa ja ehkäisyn. Hänellä on herrasmiehenä aina mukanaan savett intiimejä, joilla puhdistaa enimmät möhnät elimestään ennen varveja. Suuseksissä putsaus on ehdoton edellytys!

• Elämänmaku

Minä en halua rajoittaa seksielämääni vain yhteen kumppaniin. Haluan lennellä kukasta kukkaan ja maistella erilaisia pilluja tehdä naisille hyvää tuottaa tyydytystä nauttia siinäpä se.

• ruma.rilluma.rilluma.rei
        Elämänmaku kirjoitti:

Minä en halua rajoittaa seksielämääni vain yhteen kumppaniin. Haluan lennellä kukasta kukkaan ja maistella erilaisia pilluja tehdä naisille hyvää tuottaa tyydytystä nauttia siinäpä se.

Siksipä on seksitaudit olemassa. Ne ovat oiva kylkiäinen siellä kukkameressä.
        Eräskin kirosi sen naisen, jonka kukkanen toi taudin ja helvetin elämään.
        Eli kaikella on puolensa, eli trikoo on riskillä ruma.

• Nautilemmestä
        ruma.rilluma.rilluma.rei kirjoitti:

Siksipä on seksitaudit olemassa. Ne ovat oiva kylkiäinen siellä kukkameressä.
        Eräskin kirosi sen naisen, jonka kukkanen toi taudin ja helvetin elämään.
        Eli kaikella on puolensa, eli trikoo on riskillä ruma.

Onneksi viisas lemmenjanoinen osaa turvaseksin. Sitä paitsi lääkkeiden avulla voi nykyään elää täyden elämän vaikka saisit hivin. Että se niistä taudeista.

• valheellinen.näkysi
        Nautilemmestä kirjoitti:

Onneksi viisas lemmenjanoinen osaa turvaseksin. Sitä paitsi lääkkeiden avulla voi nykyään elää täyden elämän vaikka saisit hivin. Että se niistä taudeista.

Aivan, elämässä moni pelää venäläistä rulettia.
        Hivi ja lääkkeet, ne ovat helvetin esikartano ihmiselle itselleen tässä ajassa. Eikä se turvaseksi ole kuin sana, kuten se oli siellä kukkameressä vaeltaneelle miehelle.
        Tiedän, että hän kirosi sen kukan, jonka meden äärellä kävi.

• elämää.nähnyt
        valheellinen.näkysi kirjoitti:

Aivan, elämässä moni pelää venäläistä rulettia.
        Hivi ja lääkkeet, ne ovat helvetin esikartano ihmiselle itselleen tässä ajassa. Eikä se turvaseksi ole kuin sana, kuten se oli siellä kukkameressä vaeltaneelle miehelle.
        Tiedän, että hän kirosi sen kukan, jonka meden äärellä kävi.

Eikö ihmisille ole sanottu: siunatkaa älkääkä kirotko. Minutkin on Jumala elämässäni johdattanut toinenkin toistaan ihanampien pillujen äärelle, niistä nauttimaan ja niille nautintoa vastavuoroisesti antamaan. On ollut matkalla vähän ujompaa ja rohkeampaa naista. Osa tietää heti mikä on homman nimi, toisia täytyy vähän neuvoa. Monet osaavat ottaa muitta mutkitta elimen suuhunsa ja sille kielellä imutellen hyvää tekevät ihan viimeiseen pisaraan saakka. Kertaakaan en ole tautia saanut vaikka on satoja seksikumppaneita ollut ja elämää nähty mittarissa jo yli kuudenkymmenen. Olen kirjoittanut aiemminkin, että vaatii tarkkaa pelisilmää nähdäkseen kuka on taudin kantaja. Puhtaita voi päästää surutta paljaalla, epävarmoihin auttaa savett intiimi tai kortonki. Tykkään ohuista malleista. Juomullinen toki naisen iloksi. Olen monet kerrat kiittänyt Herraa rukouksessani näistä ihanista naisista. Hänen lahjansa ovat ylitsevuotavat. Joilla korvat on, kuulkoon. Uskovan silmä näkee kaikenlaisia asioita.

• usko.pois
        elämää.nähnyt kirjoitti:

Eikö ihmisille ole sanottu: siunatkaa älkääkä kirotko. Minutkin on Jumala elämässäni johdattanut toinenkin toistaan ihanampien pillujen äärelle, niistä nauttimaan ja niille nautintoa vastavuoroisesti antamaan. On ollut matkalla vähän ujompaa ja rohkeampaa naista. Osa tietää heti mikä on homman nimi, toisia täytyy vähän neuvoa. Monet osaavat ottaa muitta mutkitta elimen suuhunsa ja sille kielellä imutellen hyvää tekevät ihan viimeiseen pisaraan saakka. Kertaakaan en ole tautia saanut vaikka on satoja seksikumppaneita ollut ja elämää nähty mittarissa jo yli kuudenkymmenen. Olen kirjoittanut aiemminkin, että vaatii tarkkaa pelisilmää nähdäkseen kuka on taudin kantaja. Puhtaita voi päästää surutta paljaalla, epävarmoihin auttaa savett intiimi tai kortonki. Tykkään ohuista malleista. Juomullinen toki naisen iloksi. Olen monet kerrat kiittänyt Herraa rukouksessani näistä ihanista naisista. Hänen lahjansa ovat ylitsevuotavat. Joilla korvat on, kuulkoon. Uskovan silmä näkee kaikenlaisia asioita.

se sinun silmäsi vinoilee sinulle vielä. Tuo ateistimies, joka kirosi kukkansa, tiesi ja varmasi halusi varjeltua niiltä perkeleiltä, mitä se yrtti kuitenkin toi. Tuon kolikkopuhelinaika oli sellainen, eikä se tänään ole muuttunut mihinkään.
        Eli pelaat venäläistä rulettia. Tauti on tavallaan varmistin, että ihmiset pysyisivät elämässä sellaisessa ruodussa, joka olisi kaikkia suosiva elämäntapa.
        Mutta juuri sinulaisesi tuo ongelman. Et sitoudu, ja viet onnen toisiltakin.
        Meinaan sinäkin vanhenet kääkäksi. Senjälkeen olet yskin oleva poloinen ukko.

• Pyhittynyt.HELL.veli
        Elämänmaku kirjoitti:

Suuseksi riemukseni olen huomannut, että HELL nuoret ovat pyhittyneempiä kuin koskaan. Kakkien tulee pyhittyä.

• Pittoresquex

Vaari voisi pitää mölyt majassaan ja olla neuvomatta niitä poikosia. Ei nykyaikana enää kukaan jaksa eikä tahdo kuulla tuollaisia harhaisia haavekuvia ”luonnollisesta yhden miehen naisesta”. Kyllä se on niin, että mitä enemmän elämässä villiä seksiä sitä parempi. Pysyy mieli virkeänä ja keho vetreänä kypsään ikään asti ja niitä kokemuksia on sitten ihana kiikkustuolissa muistella.

• Kyntäjävaari

Tuntuu jotenkin erikoiselta että joku tahtoo olla koko elämänsä vain yhden kumppanin kanssa. Minä olen nauttinut Luojan luomistyön moninaisuudesta ja rakastellut elämäni aikana useita keskenään erilaisia pilluja. Toiset ovat olleet parempia kuin toiset, mutta jokaista olen antaumuksella pannut. Sitä ei oikein aina edes ymmärrä, miten kaikki Luojan luoma on niin ihanaa ja niistä saa oikein eläessään nauttia mitä runsaimmassa määrin. Nämä ovat niitä hyviä elämänkokemuksia.

• Vaarin.lempi

Pariutumisvaiheessa voitte kokeilla kaikessa rauhassa, mistä tykkäätte. Ensitapaamisellamme yksi asia johti toiseen ja pian riisuimmekin jo vaatteita ylitämme. Sain silloin ensi erota imeä nänniä aikuisena. Samalla hetkellä vaimoni työnsi ensimmäistä nikamaa myöten sormensa pyllynreikääni ja alkoi sitä siellä vähän kutitella. Kysyin mitä tapahtuu ja hän sanoi että tästä sinä nautit etkös vaan. Ja niin totta vie nautin. Sitä ei oikein toiselle osaa kuvaillakaan, miten ihanaa on kun nainen oikein lemmekkäästi koskettaa. Siitä homma sittemmin vähitellen eteni mutta niistä joskus toisen kerran. Näitä on niin kiva vanhana muistella, kun verestää muistoja niin halut saattavat nousta uudelleen pintaan ja taas tapahtuu!

• totuus.poloisista

Siinä vaari, toinen suupieli räkää valuen, infarktista johtuen mukamas muistelee nuoruuttaan, tajuamatta, että lääkärihän se eturauhasen liikakasvua perseestä kaiveli. Ei siinä senkummempaa tapahtunut, mutta dementia ja harhainen mieli sekoilee tässä ajassa.
        Tuollaista se on, kun ikää tulee riittävästi. Se kummittelee erilaisin harhoin.
        Toiset kokevat, että pyssymiehet ovat ikkunoitten takana, ja kaivuumiehet kaivelevat kanavia 7.kerroksessa. jne.
        Eli vaarien polois- muistot tiedetään.
        Todellisuudessa ukot jo 50- ikävuoden jälkeen voivottelevat, kun ei ota eteen.
        Verenpainelääkkeet ja sydälääkkeet tekevät tehtäväänsä. Tämä on todellista arkea, siksi akat eivät oikein syty vaareihin, koska eivät viitti tulla sukanpesijäksi.
        Ääntä heissä on ja puhetta, mutta jo 30- ikävuoden jälkeen heistä ei ole muuhun kuin pornon kattomiseen. Ja tuotahan sinunkin kohdalla esiintulee. Filmiteollisuus on tehnyt muistijäljen, joka ei ole arjenkanssa mitään tekemistä. Mutta saahan sitä puhua, mutta teot teiltä poloisilta puuttuu, jo todistettavasti.
        Miksi Viagrat? Juuri siksi, mistä kirjoitin. Luuloa on, mutta vetoa ei.

• yksiruusuvain
        totuus.poloisista kirjoitti:

Siinä vaari, toinen suupieli räkää valuen, infarktista johtuen mukamas muistelee nuoruuttaan, tajuamatta, että lääkärihän se eturauhasen liikakasvua perseestä kaiveli. Ei siinä senkummempaa tapahtunut, mutta dementia ja harhainen mieli sekoilee tässä ajassa.
        Toiset kokevat, että pyssymiehet ovat ikkunoitten takana, ja kaivuumiehet kaivelevat kanavia 7.kerroksessa. jne.
        Verenpainelääkkeet ja sydälääkkeet tekevät tehtäväänsä. Tämä on todellista arkea, siksi akat eivät oikein syty vaareihin, koska eivät viitti tulla sukanpesijäksi.
        Ääntä heissä on ja puhetta, mutta jo 30- ikävuoden jälkeen heistä ei ole muuhun kuin pornon kattomiseen. Ja tuotahan sinunkin kohdalla esiintulee. Filmiteollisuus on tehnyt muistijäljen, joka ei ole arjenkanssa mitään tekemistä. Mutta saahan sitä puhua, mutta teot teiltä poloisilta puuttuu, jo todistettavasti.

Kylläpä sinä kirjoitit ruman vastauksen toiselle. Siinäpä varmaan tuli hyvä ja itsevarma mieli. Mitähän mahtaisi Herramme Jeesus pitää kirjoituksestasi? Rukoilen puolestasi.

• Vaarin.lempi
        totuus.poloisista kirjoitti:

Mikä vaari se siinä vinoilee ja täynnäänsä kateita. Olen elämää nähnyt ja lukuisten naisten kanssani kokeillut ihania juttuja sängyn puolella. Sitten tänne ilmestyy päätään aukova mielestään oikeaoppinen vaari kateissaan. Antakoon jumala sinulle anteeksi ilkeät puheesi.

• Pyhittynyt.HELL.sisar

Seksi on syntiä.

• Anonyymi

Kyllä meidät on Kristuksesta vapauteen vapautettu. Se vapaus koskee myös seksuaalielämää.

• Anonyymi

Me helluntailaiset lyömme lihamme ristille kunnes Jumala lähettää meille sopivan avun.

• Anonyymi

Jos tosiaan haluat tukahduttaa seksuaalisuutesi aivan kokonaan ja keskittyä palvelemaan ainoastaan Herraa Jeesusta Kristusta ja Isä Jumalaa, niin mene luostariin. Kun teet siellä sebaattilupauksesi; ja riippuen siitä, kumpaa sukupuolta edustat, niin munkit tai nunnat opettavat sinua jatkossa elämään tuolla seksuaalittomalla ja naimattomalla tielläsi.

Ja vastaavasti ellet tosiaankaan halua tukahduttaa seksuaalisuuttasi, vaan ajattelet avioitua tulevaisuudessa, niin siihen papin aameneen saakka sinun tulee rukoilla kärsivällisesti Herraa vahvistamaan Sinun päätöstäsi asiassa, että varjeltuisit lankeamasta. Isä Jumala on aina uskollinen ja kuulee Sinun rukouksesi ja vahvistaa Sinua mahdollisessa heikkouden hetkessäsi, että kestäisit koettelemuksen.

Isä Jumalan siunausta elämääsi.

• Anonyymi

Seksin sopivuudesta kannattaa kysyä vain ja ainoastaan siltä kumppanilta, ei jeesustelijoilta.
      Toisaalta, kyllä sitä vielä ehtiikin mutta eihän se järvi soutamalla kulu.

• Anonyymi

Voit masturboida aina kun haluttaa. En toisaalta koe suurena syntinä, jos välillä käy tarkastelemassa jotain luotettavaa henkilöä. Kysehän on vain aikuisten välisestä seksistä, jota lähes kaikki meistä kaipaavat.

• Anonyymi

"Miten seksuaalisuuden saa tukahdutettua papin aameneen saakka?"
      Vetämällä käteen.
      Sitä joutuvat harrastamaan jotkut naimisissa olevatkin, kun on sattunut huono parin valinta kohdalle. Kyllä sellaisissakin oloissa pystyy elämään, vaikka se ei mitään mukavaa olekaan.

• Anonyymi

Ihminen ei pysty elämään synnittömästi ilman Pyhää Henkeä.
      Pyhä Henki on annettu voimaksi todistaa Jeesuksesta Kristuksesta.
      Pyhä Henki on myös Opettaja ja johdattaja. Mutta Hän on myös
      syntiä vastaan. Pyhän Hengen täyteydessä uskova ei saata tehdä
      syntiä. Kaikki synti kauhistuttaa häntä ja hän pakenee syntiä
      kuin ruttoa.

Koska kukaan uskova ei ole aina jatkuvasti täynnä Pyhää Henkeä,
      uskova lankeilee syntiä tekemään. Siksi meillä on Puolustaja,
      Pyhä Henki, joka ymärtää meitä ja puolustaa langennutta uskovaa.
      Jeesus Kristus on ensimmäinen Puolustaja Isän edessä taivaassa.
      Hän myös ymmärtää meitä koska on itse elänyt ihmisenä täällä ajassa.
      Hän puolustaa meitä Isän edessä taivaassa.

Sinulla on siis mahdollista täyttyä Pyhällä Hengellä ja vaeltaa
      Hengen voimassa. Silloin sinä voitat Pyhän Hengen avulla synnin himot.
      Synti ei sinua kiinnosta vaan Jeesus Kristus ja Hänelle erotettu pyhä elämä.

Mutta kun ja jos lankeat, sinulla on VOIMALLISET Puolustajat:
      Herra Jeesus Kristus ja Pyhä Henki. Silloin Jumala ei tuomitse
      sinua koska Jeesus on sinun syntiesi sovittaja ja sovitus. Hän pitää
      Isän edessä sellaisen puolustuspuheen, että Isän sydän heltyy ja
      Hän armahtaa ja vapauttaa sinut täysin.

Pyhän Hengen täyteydessä on kuitenkin mahdollista vaeltaa
      ja voittaa syntiä Pyhän Hengen voiman avulla.

• Anonyymi

Usko ja seksi ei mahdu samaan vuoteeseen - kun usko tuli seksi lähti.

• Anonyymi

Oikea uskovainen ei harrasta seksiä. Seksi on helvetistä. Tämä maailma valehtelee että ihmiset eivät lisäänny ilman seksiä, mutta se on suuri vale! Jumala on tarkoittanut että ihmiset elävät vanhurskaudessa ilman seksiä. Seksi oli ensimmäinen synti, kun aatami ja eeva harrastivat seksiä ja olivat alasti kun Jumala yllätti heidät" housut kintuissa "ettekö osaa lukea Raamattua!

• Anonyymi

Miksi joku lukisi tuota muinaista seniilien sepstusta. Lukekaa vaikka seksinovelleja. Saatte niistä paljon enemmän ainakin jos olette alle 80v.

• Anonyymi

Tukahduta se usko. Se on luonnotonta ja keinotekekoista, ei seksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe