Taivaan kotiin asti! 😁
Jeesus vie perille
102
92
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellisia lärpätyksiä. Ilman todellisuuspohjaa.
- Anonyymi
Niin on ja eivät tunne omaa raamattunsa totuuksiakaan tuomittuina....
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-
Paavali rukoili eroa kolme kertaa saatanan ankeleiden seurassa herrastaan, raamatun mukaan eroa saamatta. Joten nämä jäi kristittyjen herroiksi ja tuleehan ne historiassa laittomuuksinakin esiin mutta uskovaisiksi eksytetyt palvelevat näitä Lait antaneiden Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimeen pilkaten laittomuuksillaan.:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-
Paavali rukoili eroa kolme kertaa saatanan ankeleiden seurassa herrastaan, raamatun mukaan eroa saamatta. Joten nämä jäi kristittyjen herroiksi ja tuleehan ne historiassa laittomuuksinakin esiin mutta uskovaisiksi eksytetyt palvelevat näitä Lait antaneiden Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimeen pilkaten laittomuuksillaan.:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
-
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Vai on taas eksyttäjiä tullut parjeesuksesta saarnaamaan ja sotkemaan. Liekö joku automaatti, kun elää Jeesuksen vihollisessa parjeesuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
-
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
”teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!”
Jesusianisteille ja muille epäjumalanpalvojille saattaa olla ikävä yllätys edessä jos oikea jumala onkin olemassa.
- Anonyymi
Tuollaisista lapsellisista lätinöistä, jopa aidot uskovaiset tuntee myötähäpeää.
- Anonyymi
Jos totuutta kaipaat, niin sanon sen sinulle: sinä olet varsinainen lätisijä.
- Anonyymi
Mutta onkohan se tumpelo puuseppä saanut minkäänlaista hökkeliä vieläkään aikaiseksi. 2000v sentään askarrellut jo.
- Anonyymi
Et arvaakaan, miten hienot lukaalit Jeesuksen omia odottaakaan. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! Sitä paitsi koko maailmankaikkeus on Jeesuksen kautta luotu! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän paras huvitus on vilkas mieli kuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuleilla valheet vaan senkun kasvaa. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhulit löytyy siitä baariporukasta ,älä
tyrkytä ansaittuja nimityksiä kunnollisille
ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, että sinulla on kuitenkin jotain huvitusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurempi vale —> helpompi uskoa
Pienempi vale —> vaikeampi uskoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha juttu sinulle, että pidät totuutta valheena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmisille.Urbaani sanakirja määrittelee asian näin. Hihhuli, voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut. Tällä palstalla nuo kriteerit täyttäviä löytyy muutama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmisille.Baareihin ja ravintoloihin mennään viihtymään, eikä hihhulien jeesustelua ja virren veisuuta kuuntelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmisille.Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
”Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinulla kuitenkin sellainen on. Kiitä siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urbaani sanakirja määrittelee asian näin. Hihhuli, voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut. Tällä palstalla nuo kriteerit täyttäviä löytyy muutama.
Jos joku elämöi sekoiluillaan edellisillan ryyppyreissustaan, miksi se ei herätä suurempaa ärtymystä tai muu vastaava.
Uskovan kristityn ilonilmauksia ei haluta sietää...ihmettelen tätä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.”
kristittyjen uskon herrojen kiitteleminen varmaan on leuhkimisen arvoista:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta Barjeesukseen; Matt 24:23
Kiellon rikkoneet ovat jo tuomittuja; Matt. 25:4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan palele siellä kun....
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."
Pelastus on valmis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ole siitä kiitollinen sitten! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, että sinulla on kuitenkin jotain huvitusta...
Niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha juttu sinulle, että pidät totuutta valheena.
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jumalan antama tulevaisuus on jotain valtavan hienoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urbaani sanakirja määrittelee asian näin. Hihhuli, voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut. Tällä palstalla nuo kriteerit täyttäviä löytyy muutama.
Vaikutat omituiselta, kun luettelet rimpsun sanoja, joita et ilmeisestikään tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika.
Isyystesti esiin! Lehtolapsista ei muuten mitenkään tiedä kenen polkema se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baareihin ja ravintoloihin mennään viihtymään, eikä hihhulien jeesustelua ja virren veisuuta kuuntelemaan.
Baareissa on paljon niitä , jotka nimenomaan sydämessään etsivät Jumalan Rakkautta, eivätkä tiedä mistä suunnasta etsiä. He eivät edes tiedä, että Jumala rakastaa heitä.
Jumala haluaa johdattaa heitä luokseen, valita on jokaisella ihmisellä itsellään, hyväksyykö Jumalan Rakkauden vai torjuuko sen.
Kukaan toinen ihminen ei voi korvata tai ratkaista sinun ja Jumalan välistä suoraa suhdetta. Joku uskovainen voi olla sinun tukena ja rukoilla sinun kanssasi.
Anna rukoillen elämäsi Jeesukselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat omituiselta, kun luettelet rimpsun sanoja, joita et ilmeisestikään tunne.
Hyvinpähän tunnistit määritelmästä itsesi.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastus on valmis!
Aamen!
- Anonyymi
Puuseppiä on suomessakin ammatiksi asti, onko sulla joku sukulaisistasi tumpelo puseppä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos puhut suomen julkkiksista, eipä tiedä ei, mitä ne polkevat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuseppiä on suomessakin ammatiksi asti, onko sulla joku sukulaisistasi tumpelo puseppä?
suomessakin?
puseppä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastus on valmis!
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Minun isäni kodissa on monta huonetta,tulethan
sinäkin kun aikasi on valmis.- Anonyymi
Montako miljardia?
Voinet järjestää asuntoesittelyn. 3D käy näin aluksi. Sekä tietysti jumala voisi twiitata perustiedot, onko oma kylppäri ja WC, AC, Wifi ja päätelaite. Tuskin niissä ensimmäisissä ainakaan joten uudelle puolelle kiitos? - Anonyymi
Se mikään sun isäs oo luulet vaan, niin kuin muuan Jeesuskin aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikään sun isäs oo luulet vaan, niin kuin muuan Jeesuskin aikoinaan.
Niinhän sinä luulet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miljardia?
Voinet järjestää asuntoesittelyn. 3D käy näin aluksi. Sekä tietysti jumala voisi twiitata perustiedot, onko oma kylppäri ja WC, AC, Wifi ja päätelaite. Tuskin niissä ensimmäisissä ainakaan joten uudelle puolelle kiitos?Montako miljardia?
Voinet järjestää asuntoesittelyn. 3D käy näin aluksi. Sekä tietysti jumala voisi twiitata perustiedot, onko oma kylppäri ja WC, AC, Wifi ja päätelaite. Tuskin niissä ensimmäisissä ainakaan joten uudelle puolelle kiitos?
Ai anonyymi aikoo päästä taivaaseen? miksi et sitten tee niinkuin Raamatussa vaaditaan ja tee parannusta ja lähde seuraamaan Jeesusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miljardia?
Voinet järjestää asuntoesittelyn. 3D käy näin aluksi. Sekä tietysti jumala voisi twiitata perustiedot, onko oma kylppäri ja WC, AC, Wifi ja päätelaite. Tuskin niissä ensimmäisissä ainakaan joten uudelle puolelle kiitos?Kuvausta voit lukea mm. Ilmestyskirjasta.
- Anonyymi
Ihanaa on kuulua Jeesukselle!
- Anonyymi
Eikö orjuus olekaan kielletty?
- Anonyymi
Niin on! 😁
- Anonyymi
Eipä tässä ole mikään kiire. Siitä "taivaan kodista" herää ainostaan epäilys.
- Anonyymi
Taivas on uskovan päämäärä. 😁
- Anonyymi
Uskon päämäärä on sielujen pelastus.
- Anonyymi
”Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette häntä nyt näe, ja te riemuitsette sanoin kuvaamattoman, kirkastuneen ilon vallassa, [Joh. 20:29; 2. Kor. 5:7]
9 sillä te saavutatte uskon päämäärän, sielujen pelastuksen.”
Noin se menee uskovan ihmisen elämässä. - Anonyymi
Monen ateistin kannattaisi kokea Jumalan antama ilo ja rauha. Tietäisivät sitten millaista on olla ja elää Jumalan yhteydessä.
- Anonyymi
Jeesus on uskollinen. Ei jätä eikä hylkää! 😁
- Anonyymi
Ookko nää sen kans naimisissa? Onko kyseessä ns. sukupuolineutraali avioliitto?
- Anonyymi
Totta! Tämä kristittyjen jeesus on varmaan uskollinen:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Matteuksen evankeliumi:
-
Lukekaa faktat ja oppikaa ymmärtämään tiedot niin tiedätte mihin uskotte!
Ja teille eksytetyille vältytään toistamasta jatkuvasti selvää faktaa tuomiostanne laittomuun herrojenne jumaloimisista.
Uskonvapautta koskevan Lain mukaan saa Saatanaa jumaloida mutta tehkää se herranne omalla nimillä älkääkä esiintykö Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimiin Heitä pilkakkaavina uskoonne eksytettyinä:
TAI HÄPEÄTTEKÖ TODELLISIA HERROJANNE???
-
Noihin herroihinne uskovaiset on Kaikkivaltias raamatussa Lait antannut tuominnut jo joten lukekaa se tuomionne ENNEN KUIN NAUTITTE UUDESTA KODISTANNE YLPEILLEN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan ihan noin kaheli ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Tämä kristittyjen jeesus on varmaan uskollinen:
Matteuksen evankeliumi:
-
Lukekaa faktat ja oppikaa ymmärtämään tiedot niin tiedätte mihin uskotte!
Ja teille eksytetyille vältytään toistamasta jatkuvasti selvää faktaa tuomiostanne laittomuun herrojenne jumaloimisista.
Uskonvapautta koskevan Lain mukaan saa Saatanaa jumaloida mutta tehkää se herranne omalla nimillä älkääkä esiintykö Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimiin Heitä pilkakkaavina uskoonne eksytettyinä:
TAI HÄPEÄTTEKÖ TODELLISIA HERROJANNE???
-
Noihin herroihinne uskovaiset on Kaikkivaltias raamatussa Lait antannut tuominnut jo joten lukekaa se tuomionne ENNEN KUIN NAUTITTE UUDESTA KODISTANNE YLPEILLEN!Saatana yritää eksyttää ja estää ihmisiä kohtaamasta Jeesusta ja tarjoaa barjeesusta.
Oikea Jumalan Pojan Jeesus Kristus ei hyväksy mitään sellaista, missä on saatana mukana.
Älkää uskoko sellaista jonka linkkiin on kirjoitettu saatanan nimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ja kenen kanssa?
Suomemme julkkiksista en tiedä eikä kiinnosta - Anonyymi
”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
- Anonyymi
Ja nämä kristittyjen herrat nauraa eksytetyilleen:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
On mahtavaa olla kotiin matkalla!
- Anonyymi
Jeesus ei jätä hommaa kesken.
- Anonyymi
Magdalenan kanssa ei tainnut saada hommaa edes alulle. Pietarin kanssa kun synkkasi paremmin.
- Anonyymi
uskot vaan ja uskovaisena eksytät sillä kunten jo on kirjoitettu niin Kaikkivaltias Lait antaneen Jeesuksen tuomio on raamatussanne jo asetettu ja sen mukaan uskonne laittomuuden herroihin asettaa oppinne sivuun! Toki voitte luottaa kristittyjen Barjeesukseen mutta sen herrana on Saatana ja hän ei ole kantaansa julkaissut raamatussa.
- Anonyymi
Kristityillä ei ole mitään tekemistä barjeesuksen kanssa.
Jeesus Kristus on kristittyjen Jumala ja Vapahtajamme.
Jumala on itse ilmoittanut Raamatussa meille tarjoamansa armon Jeesuksen Kristuksen suorittaman lunastuksen takia. Muuta tietä ei ole, kuin vain Jeesuksen Kristuksen Sovitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityillä ei ole mitään tekemistä barjeesuksen kanssa.
Jeesus Kristus on kristittyjen Jumala ja Vapahtajamme.
Jumala on itse ilmoittanut Raamatussa meille tarjoamansa armon Jeesuksen Kristuksen suorittaman lunastuksen takia. Muuta tietä ei ole, kuin vain Jeesuksen Kristuksen Sovitus.Se on just noin. Aivan omituisia juttuja tuo henkilö kehittelee. Ei ainakaan mitään rakentavaa annettavaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin. Aivan omituisia juttuja tuo henkilö kehittelee. Ei ainakaan mitään rakentavaa annettavaa ole.
Rakennusasioille on oma palstansa, täällä käsitellään sellaisia henkimailman huuhaa juttuja.
- Anonyymi
...niin, keräämänsä arvoesineet.
- Anonyymi
Hän jos kuka!
- Anonyymi
Totta on Jeesus vie perille. Hän Rakastaa meitä. Vain Jeesuksen kanssa pääsemme taivaan kotiin.
Rakas Jeesus pidä meistä huolta.- Anonyymi
Jeesus on luvannut pitää meistä huolta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitä lupailijoita ollut kautta aikojen.😂
- Anonyymi
Oletko tarpeeksi pilkannut kristillisten Jeesusta kristittyjen laittomuudessa?
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei laittomuuden kristitystä Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Pyhän Hengen pilkkaajista tule taivaskelpoisia kristillisiä.
Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT kristittyjä kehitysmaihin HEIDÄN JA HEIDÄN PYHÄN HENGEN nimiin tappamaan ja tapattamaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin:
mm näitä laittomuuksia Kaikkivaltiaisuuden pilkkaamisin...
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
Joten tiedätte mitä rikollisuuden uskovaisille tapahtuu:
- Anonyymi
Katos, sul on uudet järsimet. Kyl passaa taivaan kodon omppua haukata. Tai älä sentään, tulee viel uus hässäkkä ja lähtö mieron tielle.
- Anonyymi
Kiitos Jeesus Jumalan Poika Armosta meitä syntiä tehneitä kohtaan.
Jeesus minä Rakastan sinua koko sydämestäni.
Minä olen hyväksynyt Jumalan Pojan Rakkauden meitä kohtaan ja haluan kulkea koko loppuelämäni Hänen kanssaan taivaaseen. Jeesus johdata minua.- Anonyymi
Jeesus siunatkoon ja varjelkoon sinut omanaan!
- Anonyymi
Jeesus sanoi,........En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä
Mark. 2:17. Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä. - Anonyymi
Mennäänkö sinne kävellen? Jos, niin en lähde Jeesuksen mukaan. En ainakaan, jos matkalla joutuu ylittämään vesistöjä.
- Anonyymi
Ei sua kukaan pakota Taivaaseen.
- Anonyymi
siis suon poikki vai mitä
- Anonyymi
Vie joo, mutta vain uskovaisten rahat.
- Anonyymi
nii-in ja hyväuskoisten kymmenyksiä sijoitetaan amerikkalaisten osakkeisiin.
- Anonyymi
On mahtavaa kulkea kohti Taivaan Kotia. Jeesuksen armosta!
- Anonyymi
Vie kuin varas yöllä, väkisin, keinoja kaihtamatta,lupaa kysymättä, läheisistä piittaamatta, mitään kertomatta
- Anonyymi
Entäs jos tulee koti-ikävä. Voinko syntyä uudelleen maan päälle? Tuoko Jeesus myös takaisin?
- Anonyymi
”Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.”
2 Kor 5:8 - Anonyymi
Ja ihan varmasti!
- Anonyymi
Kohta kotona!
- Anonyymi
Kohta kotona!
Ei vielä ,odota että olet oppinut kaiken.
En sano tätä pahalla,mutta oletko täydellinen?
Elämä kiertää,eli synnyt uudestaan oppiaksesi tai sitten menet kotiin jos olet oppinut. - Anonyymi
Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT kristittyjä kehitysmaihin HEIDÄN JA HEIDÄN PYHÄN HENGEN nimiin tappamaan ja tapattamaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin:
mm näitä laittomuuksia Kaikkivaltiaisuuden pilkkaamisin...
Uusi osoite kotiinne:
- Anonyymi
Ylpeys käy langeemuksen edellä....
Kaikkivaltiaiden Nimiin laittomuuksien uskovaiset ovat Herransa valinneen:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
Ja kristittyjen Barjeesus:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"
niin että, ei tule vilu.... - Anonyymi
Hyvä paimen vie laumansa kotiin asti, ja pistää paistiksi.
Aamen. - Anonyymi
Omavanhurskaus ei pelasta!
- Anonyymi
Kyllä! 😁
- Anonyymi
Jumala siis kerää saalista kuin minkki.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218