Voi olla iso joukko polkusontaisia asuntoja vuoden lopulla, kun riskiryhmäläiset ovat kyyköttäneet kotona melkein vuoden, ja edes siivooja ei voi käydä. Toki moni on ihan siisti, mutta kaikki eivät.
Oma äitini on perfektionisti, mutta vaikka paikat on järjestyksessä, niin huomaa, että pölyä ja likaa kertyy nopeasti, kun ei näe ja taivu siivoamaan. Ajatella sitten muutenkin epäsiistejä ihmisiä. Tiedossa hajuhaittoja, asunnon arvon alenemista ja ehkä myös syöpäläisiä.
Riskiryhmäläisten asuntojen siisteys vuoden lopulla
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa, mutta ei voi mitään, jos asiakas kieltää siivoojan tulematta tämän koronaviruksen takia. Ei siivooja voi tälle mitään, kun toisen kotiin ei voi tunkeutua pakolla. Se on heidän oma koti ja he määräävät, kuka tulee ovesta sisään. Tietenkin voisi lapset auttaa tässä jotenkin, että siivooja voi tulla. Siivoojalle on määräys, käyttää suojakäsineitä ja metri täytyy olla väliä asiakkaisiin. Ei saa myös kätellä asiakasta. Lisäksi on ehdottoman tärkeää, että siivooja ei saa olla kipeä ja samoin, että asiakas ei ole myöskään kipeä.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt niin, että siivoan ensin makuuhuoneen ja "komennan" asiakkaan sinne. Sitten siivoan olouoneen, keittiön ja vessan. Sen suusuojan kanssa jaksa työtä tehä, en ainakaan minä!
Tämä on ihan oikea käytäntö, että käskee vanhuksen mennä toiseen huoneeseen, mutta jos asiakas kieltää tulemasta Hänelle siivoamaan niin ei sinne voi mennä väkisin. Onko muuten tämän keskustelun aloittajan Äiti kieltänyt tulemasta Häneen kotiinsa siivoojan? Täytyy kyllä muuten sanoa tässä, että kyllä ne kasvomaskit ovat jotkut huonoa materiaalia. Minulla oli yksi kasvomaskit ja laitoin sen niin vaakatasossa olevat kuminauhalenkit meni irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741