Riskiryhmäläisten asuntojen siisteys vuoden lopulla

Anonyymi

Voi olla iso joukko polkusontaisia asuntoja vuoden lopulla, kun riskiryhmäläiset ovat kyyköttäneet kotona melkein vuoden, ja edes siivooja ei voi käydä. Toki moni on ihan siisti, mutta kaikki eivät.

Oma äitini on perfektionisti, mutta vaikka paikat on järjestyksessä, niin huomaa, että pölyä ja likaa kertyy nopeasti, kun ei näe ja taivu siivoamaan. Ajatella sitten muutenkin epäsiistejä ihmisiä. Tiedossa hajuhaittoja, asunnon arvon alenemista ja ehkä myös syöpäläisiä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan oikeassa, mutta ei voi mitään, jos asiakas kieltää siivoojan tulematta tämän koronaviruksen takia. Ei siivooja voi tälle mitään, kun toisen kotiin ei voi tunkeutua pakolla. Se on heidän oma koti ja he määräävät, kuka tulee ovesta sisään. Tietenkin voisi lapset auttaa tässä jotenkin, että siivooja voi tulla. Siivoojalle on määräys, käyttää suojakäsineitä ja metri täytyy olla väliä asiakkaisiin. Ei saa myös kätellä asiakasta. Lisäksi on ehdottoman tärkeää, että siivooja ei saa olla kipeä ja samoin, että asiakas ei ole myöskään kipeä.

    • Anonyymi

      Minä olen tehnyt niin, että siivoan ensin makuuhuoneen ja "komennan" asiakkaan sinne. Sitten siivoan olouoneen, keittiön ja vessan. Sen suusuojan kanssa jaksa työtä tehä, en ainakaan minä!

      • Tämä on ihan oikea käytäntö, että käskee vanhuksen mennä toiseen huoneeseen, mutta jos asiakas kieltää tulemasta Hänelle siivoamaan niin ei sinne voi mennä väkisin. Onko muuten tämän keskustelun aloittajan Äiti kieltänyt tulemasta Häneen kotiinsa siivoojan? Täytyy kyllä muuten sanoa tässä, että kyllä ne kasvomaskit ovat jotkut huonoa materiaalia. Minulla oli yksi kasvomaskit ja laitoin sen niin vaakatasossa olevat kuminauhalenkit meni irti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe