Et voi kävellä julkisella paikalla törmäämättä joka hetki teististen uskontojen mainostamiseen. Kuvittele jos ei-uskomisen perusteita tuotaisiin esille edes sadasosalla tästä. Teistit olisivat täysin pöyristyneitä. Samaan aikaan samalla tavalla asiaan mahdollisesti reagoiva ateisti leimataan militantiksi, suvaitsemattomaksi ja ekstremistiksi. Uskallan väittää suurella varmuudella, että kaikki teistit ovat militantteja, suvaitsemattoa ja ekstremistejä.
Olen militantti ateisti
8
<50
Vastaukset
Ongelmani teistinä on että evankelointi alkaa pierettää.
Usein kirkossakin julistan Jeesusta kaikille, papin päälle puhuen.
Jos olen hiljaa pieren kovaa kesken saarnan, en voi hillitä itseäni. ...
Sanottu että "sananlevityskuuluukaikille ja usein huudan kilpaa papin kanssa piereksien"
Varmasti ääneni kuuluu pappia paremmin, sen huolen olen pitänyt AMEN!- Anonyymi
Heh hah kirjoittaa jälleen kerran ensin ateistina ja vastaa sitten itselleen teistinä. On rekannut molemmat nikit itselleen (Naahum ja Pisteuoo).
Säälittävä anti-teisti, jolta puuttuu oma elämä. Mahtoi aika käydä pitkäksi, kun ei hiekkalaatikolta löytynyt toista huonotapaista leikkikaveria kokonaiseen kahteen päivään!"Heh hah kirjoittaa jälleen kerran ensin ateistina ja vastaa sitten itselleen teistinä."
Oletpa vainoharhainen. En ole Heh hah eikä Naahum ole nikkini. Meinaatko muuten tänään juoda muljua? Onko odotettavissa enemmän räyhäämistä ja paranoiaa kun mennään pitemmälle iltaan?
- Anonyymi
Siedättekö kirkonkellojen äänen? Entä muslimien Adhanin? Aikanaan kun asuin ortodoksikirkon vieressä niin Pääsiäinen oli yhtä tuskaa kun kellojen kilkuttelu alkoi jo hyvin varhain aamuyöstä. En saanut uskonnollisia traumoja siitä, mutta olisi tehnyt mieli nukkua vielä.
- Anonyymi
No koit herätyksen, kello kolmen aikaan yöllä on kiva tietää saaneensa Herätys.
- Anonyymi
Ateistien rukouskutsu voisi olla "Luomisen todisteiden vaatiminen" Richard Dawkinsin äänellä. Tätä voisi soittaa julkisesti viisi kertaa päivässä.
https://www.youtube.com/watch?v=14jEhdqa5Z4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistien rukouskutsu voisi olla "Luomisen todisteiden vaatiminen" Richard Dawkinsin äänellä. Tätä voisi soittaa julkisesti viisi kertaa päivässä.
https://www.youtube.com/watch?v=14jEhdqa5Z4Valheiden kyllästämissä kreationistipiireissä taidetaan ölistä tuosta luomisesta ihan kuin se liittyisi jotenkin ateismiin.
- Anonyymi
Espanjassa katoliset kilkuttele niitä saatanan kellojaan miten sattuu . Ei huvittaisi tällaisen älämölön äärellä asustella, siksi en asukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850