Boikotoikaa Palestiinalais terroristeja

Anonyymi

Kuluttavat kaiken Israelista saamansa betonin raketinheittimien laukaisualustojen, laittomien tunnelien ym. rakentamiseen.

Lähetetään jokainen Israelin suurlähetystöön viesti että kaikki apu Palestiinan "valtion" miehittämille alueille on katkaistava ja vain humanitaarinen apu, ruoka, lääkkeet, ym kuljetus sallitaan kunnes pommien lentäminen Israelin puolelle loppuu.

Uskon että Palestiinalaismilitanttien toiminta on saatavissa loppumaan taloudellista saarto ruuvvia kiristämällä.

6

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israelin tulisi boikotoida palestiinalais "valtion" tai siis palestiinalaisten miehittämien alueiden toimintaa säätämällä alueille esimerkiksi vientitullit. Aina jos palestiinalais vyöhykkeeltä tulee ohjus Israeliin niin vero nousisi esim. 1% lisää.

      Vientitulli alenisi aina 1% kuukaudessa joten palestiinalais terroristit voisivat itse vaikuttaa veronsa suuruuteen, ohjusten ampumisen välitön lopettaminen poistaisi teoreettisen veron portaittain kokonaan pois. terroristisen toiminnan jatkaminen nykyisellään, (noin 300 ohjusta kuukaudessa Israeliin) nostaisi vientitullit 300% suuruisiksi jo yhden kuukauden aikana. Se kuitenkin laskisi takaisin nollaan 300-kuukauden aikana jos uusia ohjuksia ei enää ammuttaisi.

      Vientitullien tuotto käytettäisiin Israelin ohjuspuolustus järjestelmän rahoittamiseen johon nyt hupenee huomattava osa puolustusbudjetista eivätkä palestiinalais terroristit joudu mihinkään vastuuseen tekemisistään.

    • Anonyymi

      Gazan arabien (palestiinalaisten eli arabien) hyökkäykset Israelia vastaan, kun ovat ampuneet raketteja Israeliin siviilikohteista, ovat sotarikoksia. Siviilikohteita ei saa käyttää suojakilpenä sodankäyntiin.

      Samalla tavalla Myanmarissa rohingjat hyökkäsivät tunnuksettomina taistelijoina armeijaa vastaan. On myös sotarikos käydä sotaa ilman tunnuksia/univormuja.

      Yhteistä on se, että ensin muhamettilainen on itse tehnyt sotarikoksen. Sitten kun sotarikoksen uhri puolustautuu, niin muhamettilainen pakenee naisten hameiden helmoihin ja alkaa ulista, että toinen hyökkää. Säälittävää pelkuruutta.

      • Gazan terroristit käyttävät kylläkin ihan kehittyneitä ohjuksia, ei mitään raketteja. Niitä salakuljetetaan lähinnä egyptistä gazan terroristi alueille sekä israelista maanalaisia tunneleita pitkin.

        Israelilla on onneksi kehittynyt ohjuspuolustusjärjestelmä joka kykenee tuhoamaan yli 95% palestiinalais alueilta ammutuista ohjuksista, mutta jokaisen palestiinalais alueelta tulevan ohjuksen tuhoaminen torjuntaohjuksella maksaa noin 200-tuhatta euroa.
        Lisäksi ohjusten laukaisualueet gazassa pitää pommittaa säännöllisin väliajoin muusiksi mikä nostaa kuluja edelleen, hävittäjien polttoainekulut, miehistön palkka, sekä itse gazan terroristivyöhykkelle pudotettavan pommin arvo, reilu 100-tuhatta euroa/kpl.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Gazan terroristit käyttävät kylläkin ihan kehittyneitä ohjuksia, ei mitään raketteja. Niitä salakuljetetaan lähinnä egyptistä gazan terroristi alueille sekä israelista maanalaisia tunneleita pitkin.

        Israelilla on onneksi kehittynyt ohjuspuolustusjärjestelmä joka kykenee tuhoamaan yli 95% palestiinalais alueilta ammutuista ohjuksista, mutta jokaisen palestiinalais alueelta tulevan ohjuksen tuhoaminen torjuntaohjuksella maksaa noin 200-tuhatta euroa.
        Lisäksi ohjusten laukaisualueet gazassa pitää pommittaa säännöllisin väliajoin muusiksi mikä nostaa kuluja edelleen, hävittäjien polttoainekulut, miehistön palkka, sekä itse gazan terroristivyöhykkelle pudotettavan pommin arvo, reilu 100-tuhatta euroa/kpl.

        Iron Dome on siitä edistyksellinen, että kun perinteinen torjuntaohjuslaukaisu maksaa satojatuhansia tai miljoonia, niin Iron Dome:lla hintaa tulee muutama tuhat per laaki.


    • Anonyymi

      zionistien perustamat terroristijärjestöt,
      heitteli pommeja ihmisten sekaan,
      turuille, toreille ja busseihin...

    • Anonyymi

      zionistit tunkeutui maahan,
      ja perusti valtion terrorilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe