Yhteiskunta/Politiikka/Kielipolitiikka -palstalla on järjestelmällisesti toteutettua sanomaketjujen häirintää. Se tapahtuu täys- ja tosiaikasesti.
Yksi tai kaksi häiritsijää lisää lähes joka sanomaketjun jokaisen sanoman väliin sanomaketjua sekoittavia herjojansa "pyhästä pakkoenglannista".
Tällä häirinnällä terrorisoidaan Kielipolitiikka -palstan asiallisia käyttäjiä.
Sitäpaitsi herjat ovat perusteettomia. Suomessa on englanninkieli suomen- ja ruotsinkielisissä kouluissa aina valinnainen, eli sen sijasta voi aina valita jonkun toisen vieraan kielen.
Suomi24:n pitää välittömästi puuttua tällaiseen Suomi24:n tarkoitusta vahingoittavaan toimintaan, jota kaikesta päätellen toteutetaan palkattuna kampanjana tai mieleltään häiriintyneiden ihmisten toimesta.
Kirjoitusoikeus pois tällaisilta.
Järjestelmälliseen papukaijatouhuun on Suomi24:n puututtava
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Palsta kiinni kokonaan niin ei kukaan pysty kirjoittamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175