Jumalan Galluppi !!!

Jumalan Galuppi !!
No millaista tuntuu kun olette syntisiä ?? Rauhallista ?? Hyvä mieli vai millaista tunnetta ??

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy Savis vain itse itseltäsi sitä !!!

      Sinä se paatunut syntinen olet itse !!!

      • Anonyymi

        Ei saviksessa ainakaan Pyhää Henkeä ole. Savis on paljon jumalattomampi kuin Jeesuksen ajan fariseukset.


    • Lopettaisitko edes kutsumasta itseäsi Jumalaksi, se ainakin on m,elkoinen synti.

      • Anonyymi

        Hullut on taas heräilleet.


    • Anonyymi

      Etusivulla huomasin tämän viestin. On minut lapsena kastettu ja rippikoulunkin olen käynyt. En kuitenkaan kuulu enään kirkkoon enkä usko mihinkään yliluonniseen tahi ufoihin. En ainakaan ilman todisteita.

      Suonette siis minunkin vastata aloittajan esittämään provokatiiviseen kysymykseen. Jotta tuntisin olevani syntinen, minun täytyisi olla uskossa. Jos taas olisin uskossa, saisin syntini anteeksi, enkä siis olisi syntinen. Miksi siis tuntisin yhtään mitään?

      >Similä<

      • Kirjoitan Lutherilaisessa palstalla jossa Lutherilaiset käsittele Lutherin Lutherilaiset ja sinä et voi käsittää muu asia Pyhässä Raamatussa kun sulla ei ole Pyhä Henki ,,,, Kun se ,, että tarvitset Jeesusta että pääset Taivaaseen eikä joudu Helvettiin ja se sua ärsyttää kun olet varmaan pitänyt itseä niin hienona ihmisenä.


    • Anonyymi

      Olet kirjoittanut varmaan puolinukuksissa. Aivan joutavia kyselet.

      • Pitäiskö mun vain todeta eikä kysellä? Että kun olette syntisiä niinkuin Pyhä Raamattussa on ja kirjoitettu ja todistaa . Että jokainen on kirottu ja syntinen ennekuin Jeesus Pois ottaa sen.


      • Savis kirjoitti:

        Pitäiskö mun vain todeta eikä kysellä? Että kun olette syntisiä niinkuin Pyhä Raamattussa on ja kirjoitettu ja todistaa . Että jokainen on kirottu ja syntinen ennekuin Jeesus Pois ottaa sen.

        Minkä takia olet kysynyt tätä yhtä ja samaa asiaa pikkuisen eri sanoin ties kuinka monta kertaa sekä täällä että Facebookin eri ryhmissä? Voi miten käsittämättömän suuressa ylpeyden synnissä elät, kun kuvittelet olevasi synnitön. Herra sinua auttakoon.


    • Anonyymi

      Sillain on hyvä mieli näin syntisenä, että minun ei tarvitse omin voimin pyrkiä synnistä eroon väen väkisin ja ahdistua , koska en kykene siihen. Saan uskoa armolupauksiin. Armolupauksiin uskominen on tärkeää, että jaksaa kulkea taivastietä niin ettei muutu katkeraksi tai muiden vikojen etsijäksi vaan saa iloita ja kiittää Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa yhdessä muiden syntisien kanssa siittää, että Jeesus on kuollut jokaisen puolesta.
      Jumalan armo on rakkautta, joka on kirkastettu Jeesuksessa Kristuksessa.
      Tuon rakkauden voimin uskovainen pyrkii välttämään syntiä, muttei se tee ihmisestä synnitöntä.
      Jos meissä ei olisi syntiä, emme me tietäisi mitä synti on, vaan nyt lihasdamme saamme taistella sitä vastaan

    • Anonyymi

      Sillain on hyvä mieli näin syntisenä, että minun ei tarvitse omin voimin pyrkiä synnistä eroon väen väkisin ja ahdistua , koska en kykene siihen. Saan uskoa armolupauksiin. Armolupauksiin uskominen on tärkeää, että jaksaa kulkea taivastietä niin ettei muutu katkeraksi tai muiden vikojen etsijäksi vaan saa iloita ja kiittää Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa yhdessä muiden syntisien kanssa siittää, että Jeesus on kuollut jokaisen puolesta.
      Jumalan armo on rakkautta, joka on kirkastettu Jeesuksessa Kristuksessa.
      Tuon rakkauden voimin uskovainen pyrkii välttämään syntiä, muttei se tee ihmisestä synnitöntä.
      Jos meissä ei olisi syntiä, emme me tietäisi mitä synti on, vaan nyt lihasdamme saamme taistella sitä vastaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      102
      2464
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      231
      1926
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1245
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      145
      1171
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      77
      1116
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      1026
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      235
      1004
    8. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      289
      999
    9. 97
      978
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      12
      866
    Aihe