Derek ja Drew lähti eilen amazin racesta... NE OLI PARHAITA!!!!!!!! :(
Jäähyväiset Derekille ja Drewille
8
1525
Vastaukset
- toivon
että Flo ja Zach voittavat.
- kai__
että niin valitettavasti käy!
- flo
minun mielestäni ei ainakaan FLO ansaitse missään nimessä voittoa!! mätkättänyt joka ikisestä asiasta zachille ja on hyvin itsekeskeinen persoona, luulee omaa kuntoaan hyväksi (esim. siinä jaksossa, missä john vito ja jill putosivat, niin siinä kun ken & gerard ja flo & zach tuli sinne maalialueelle täysin samaan aikaan autoilla, niin flo sanoi että voittaa kenin ja gerardin juoksussa! vielä mitä, se hävis niille ihan 6-0!!) myöskin silloin, kun käveltiin siellä vuoristossa sen etapin maaliin, niin flo valitti ettei jaksa ja ettei pysty hengittää , EIPÄ KYLLÄ KUKAAN MUU EI EDES TERI-MAMMA! selvästi reiluin ja se pari joka ansaitsisi voiton, on ilman muuta ken & gerard
- Sarah
Olikos Flo surunmurtamana ku Drew joutu lähtee? Zachilla oli varmasti kivaa Flon parina ku toinen vaa iskee toisen parin tyyppiä. Hei en yhtää muista mut millanen "suhde" Flon ja Zachin välil oli ku ne lähti tohon mukaan. (ku siin alus esiteltiin ku jotkut on sisaruksia, jotkut seurustelee yms...)
- he olivat
kavereita. Eikä mimmi sitä mallimiestä surrut..
- retum
Ei nyt ihan parhaita kaksoset olleet, mutta täysin väärä pari voittaa. Tai se puolikas.
- minö
olen lukenut sarjan nettisivuilta eetä flo ja drew ovat menneet kisan jälkeen naimisiin !! jee
- pintamaria
minö kirjoitti:
olen lukenut sarjan nettisivuilta eetä flo ja drew ovat menneet kisan jälkeen naimisiin !! jee
Joko ovat eronneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091