Jäähyväiset Derekille ja Drewille

tears:(

Derek ja Drew lähti eilen amazin racesta... NE OLI PARHAITA!!!!!!!! :(

8

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivon

että Flo ja Zach voittavat.

• kai__

että niin valitettavasti käy!

• flo

minun mielestäni ei ainakaan FLO ansaitse missään nimessä voittoa!! mätkättänyt joka ikisestä asiasta zachille ja on hyvin itsekeskeinen persoona, luulee omaa kuntoaan hyväksi (esim. siinä jaksossa, missä john vito ja jill putosivat, niin siinä kun ken & gerard ja flo & zach tuli sinne maalialueelle täysin samaan aikaan autoilla, niin flo sanoi että voittaa kenin ja gerardin juoksussa! vielä mitä, se hävis niille ihan 6-0!!) myöskin silloin, kun käveltiin siellä vuoristossa sen etapin maaliin, niin flo valitti ettei jaksa ja ettei pysty hengittää , EIPÄ KYLLÄ KUKAAN MUU EI EDES TERI-MAMMA! selvästi reiluin ja se pari joka ansaitsisi voiton, on ilman muuta ken & gerard

• Sarah

Olikos Flo surunmurtamana ku Drew joutu lähtee? Zachilla oli varmasti kivaa Flon parina ku toinen vaa iskee toisen parin tyyppiä. Hei en yhtää muista mut millanen "suhde" Flon ja Zachin välil oli ku ne lähti tohon mukaan. (ku siin alus esiteltiin ku jotkut on sisaruksia, jotkut seurustelee yms...)

• he olivat

kavereita. Eikä mimmi sitä mallimiestä surrut..

• retum

Ei nyt ihan parhaita kaksoset olleet, mutta täysin väärä pari voittaa. Tai se puolikas.

• minö

olen lukenut sarjan nettisivuilta eetä flo ja drew ovat menneet kisan jälkeen naimisiin !! jee

• pintamaria
        minö kirjoitti:

olen lukenut sarjan nettisivuilta eetä flo ja drew ovat menneet kisan jälkeen naimisiin !! jee

Joko ovat eronneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2248
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2152
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1661
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1482
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      51
      1443
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      767
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      747
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe