Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos ei pysy pelkästään omassa aloituksessaan ja sen kommenteissa. Niissäkin kommenteissa on miettimistä, että ovatko vitsiä, kiusausta vai sitä että on luultu vääräksi henkilöksi. Olen yrittänyt jättää tänne " I'm alive" tyylin viestejä. Ne tuntuvat olevan joillekin liikaa. Onkohan se liikaa vaadittu, että jos aloitus ei ole itselle niin jätettäisiin se rauhaan. 😐

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset ei ole ihan tyhmiä. Älä aliarvioi muiden päättelykykyä

      • Anonyymi

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.


      • Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

        Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Mikähän aloituksessa on toisina esiintymistä ja palstapelleilyä kun en ymmärrä? Minusta se on pelkkä asiateksti, ainakin olin sen sellaiseksi tarkoittanut. Vähän vaikea on kyllä olla piikittelemättä takaisin, kun varastossani on jo 484 outoa nettikiusaamiseksi luokiteltavaa kommenttia!


      • Anonyymi

        Juu en.


      • Anonyymi

        Juu en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en.

        Juu en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en

        Nimesi on Anu Sinna. Asut pohjanmaalla.

        Sinulla ei koiraa mutta olet ihastunut naapurissa olevaan perheelliseen mieheen jolla koira.

        Olet kateellinen miehen vaimolle ja uskot vaimon vittuilevan sulle täällä.

        Itse olet varattu myös mutta miehesi on paljon töiden takia poissa ja olet yksinäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

        En ole pohjanmaalaisesta pikkukylästä kotoisin oleva naapurisi! Eikö olisi helpompi huudella orapihlaja-aidan yli kuin paljastaa täällä sielunsa kauneus koko Suomelle?


      • Anonyymi

        Trollit ovat täysiä tolloja, imbesillejä. Enkä ole varma niiden ihmisyydestäkään kun empatia puuttuu niiltä kokonaan.


    • Anonyymi

      Kommentti sivusta:
      Lopetan tämän palstan seuraamisen ja tänne kirjoittamisen kokonaan, tässä syyni.
      1) palstalle kirjoittaessa tulee usein sellainen olo, että joku ottaa kirjoitukseni liian henkilökohtaisesti.
      2) täällä on paljon palstahäiriköitä, jotka vain sotkevat toisten keskusteluita.
      3) monet esiintyvät tällä palstalla naisena, vaikka ovat miehiä.
      4) ehkä tämä koronasta johtuva eristäytyminen on saanut aikaan joissakin ihmisissä mielenterveydellisiä ongelmia.
      5) koskaan et voi 100% varmasti tietää kuka viestisi lukee, etkä koskaan voi 100% varmasti tietää kuka viestiisi vastannut oikeasti on.

    • Anonyymi

      Joo täällä aika money kopioi toisten aloituksia ja esiintyvät muina😤

      • Olen huomannut sen kopioinnin. Joko se on puhdasta sattumaa tai ilkeilyä. Ihan sama minulle. Yritän kumminkin tehdä omat aloitukseni muista erottuviksi vaikka tämä ei ole elämä vaan pieni ajanviete.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1970
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 45
      1145
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe