Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos ei pysy pelkästään omassa aloituksessaan ja sen kommenteissa. Niissäkin kommenteissa on miettimistä, että ovatko vitsiä, kiusausta vai sitä että on luultu vääräksi henkilöksi. Olen yrittänyt jättää tänne " I'm alive" tyylin viestejä. Ne tuntuvat olevan joillekin liikaa. Onkohan se liikaa vaadittu, että jos aloitus ei ole itselle niin jätettäisiin se rauhaan. 😐

16

63

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ei ole ihan tyhmiä. Älä aliarvioi muiden päättelykykyä

• Anonyymi

Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.

• Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän aloituksessa on toisina esiintymistä ja palstapelleilyä kun en ymmärrä? Minusta se on pelkkä asiateksti, ainakin olin sen sellaiseksi tarkoittanut. Vähän vaikea on kyllä olla piikittelemättä takaisin, kun varastossani on jo 484 outoa nettikiusaamiseksi luokiteltavaa kommenttia!

• Anonyymi

Juu en.

• Anonyymi

Juu en

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en.

Juu en

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en

Nimesi on Anu Sinna. Asut pohjanmaalla.

Sinulla ei koiraa mutta olet ihastunut naapurissa olevaan perheelliseen mieheen jolla koira.

Olet kateellinen miehen vaimolle ja uskot vaimon vittuilevan sulle täällä.

Itse olet varattu myös mutta miehesi on paljon töiden takia poissa ja olet yksinäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

En ole pohjanmaalaisesta pikkukylästä kotoisin oleva naapurisi! Eikö olisi helpompi huudella orapihlaja-aidan yli kuin paljastaa täällä sielunsa kauneus koko Suomelle?

• Anonyymi

Trollit ovat täysiä tolloja, imbesillejä. Enkä ole varma niiden ihmisyydestäkään kun empatia puuttuu niiltä kokonaan.

• Anonyymi

Kommentti sivusta:
      Lopetan tämän palstan seuraamisen ja tänne kirjoittamisen kokonaan, tässä syyni.
      1) palstalle kirjoittaessa tulee usein sellainen olo, että joku ottaa kirjoitukseni liian henkilökohtaisesti.
      2) täällä on paljon palstahäiriköitä, jotka vain sotkevat toisten keskusteluita.
      3) monet esiintyvät tällä palstalla naisena, vaikka ovat miehiä.
      4) ehkä tämä koronasta johtuva eristäytyminen on saanut aikaan joissakin ihmisissä mielenterveydellisiä ongelmia.
      5) koskaan et voi 100% varmasti tietää kuka viestisi lukee, etkä koskaan voi 100% varmasti tietää kuka viestiisi vastannut oikeasti on.

• Anonyymi

Joo täällä aika money kopioi toisten aloituksia ja esiintyvät muina😤

• Olen huomannut sen kopioinnin. Joko se on puhdasta sattumaa tai ilkeilyä. Ihan sama minulle. Yritän kumminkin tehdä omat aloitukseni muista erottuviksi vaikka tämä ei ole elämä vaan pieni ajanviete.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe