Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos ei pysy pelkästään omassa aloituksessaan ja sen kommenteissa. Niissäkin kommenteissa on miettimistä, että ovatko vitsiä, kiusausta vai sitä että on luultu vääräksi henkilöksi. Olen yrittänyt jättää tänne " I'm alive" tyylin viestejä. Ne tuntuvat olevan joillekin liikaa. Onkohan se liikaa vaadittu, että jos aloitus ei ole itselle niin jätettäisiin se rauhaan. 😐

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ei ole ihan tyhmiä. Älä aliarvioi muiden päättelykykyä

• Anonyymi

Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.

• Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän aloituksessa on toisina esiintymistä ja palstapelleilyä kun en ymmärrä? Minusta se on pelkkä asiateksti, ainakin olin sen sellaiseksi tarkoittanut. Vähän vaikea on kyllä olla piikittelemättä takaisin, kun varastossani on jo 484 outoa nettikiusaamiseksi luokiteltavaa kommenttia!

• Anonyymi

Juu en.

• Anonyymi

Juu en

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en.

Juu en

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en

Nimesi on Anu Sinna. Asut pohjanmaalla.

Sinulla ei koiraa mutta olet ihastunut naapurissa olevaan perheelliseen mieheen jolla koira.

Olet kateellinen miehen vaimolle ja uskot vaimon vittuilevan sulle täällä.

Itse olet varattu myös mutta miehesi on paljon töiden takia poissa ja olet yksinäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

En ole pohjanmaalaisesta pikkukylästä kotoisin oleva naapurisi! Eikö olisi helpompi huudella orapihlaja-aidan yli kuin paljastaa täällä sielunsa kauneus koko Suomelle?

• Anonyymi

Trollit ovat täysiä tolloja, imbesillejä. Enkä ole varma niiden ihmisyydestäkään kun empatia puuttuu niiltä kokonaan.

• Anonyymi

Kommentti sivusta:
      Lopetan tämän palstan seuraamisen ja tänne kirjoittamisen kokonaan, tässä syyni.
      1) palstalle kirjoittaessa tulee usein sellainen olo, että joku ottaa kirjoitukseni liian henkilökohtaisesti.
      2) täällä on paljon palstahäiriköitä, jotka vain sotkevat toisten keskusteluita.
      3) monet esiintyvät tällä palstalla naisena, vaikka ovat miehiä.
      4) ehkä tämä koronasta johtuva eristäytyminen on saanut aikaan joissakin ihmisissä mielenterveydellisiä ongelmia.
      5) koskaan et voi 100% varmasti tietää kuka viestisi lukee, etkä koskaan voi 100% varmasti tietää kuka viestiisi vastannut oikeasti on.

• Anonyymi

Joo täällä aika money kopioi toisten aloituksia ja esiintyvät muina😤

• Olen huomannut sen kopioinnin. Joko se on puhdasta sattumaa tai ilkeilyä. Ihan sama minulle. Yritän kumminkin tehdä omat aloitukseni muista erottuviksi vaikka tämä ei ole elämä vaan pieni ajanviete.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      169
      2114
    2. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2112
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      92
      996
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      837
    5. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      783
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      776
    7. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      772
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      736
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      704
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      674
    Aihe