Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos ei pysy pelkästään omassa aloituksessaan ja sen kommenteissa. Niissäkin kommenteissa on miettimistä, että ovatko vitsiä, kiusausta vai sitä että on luultu vääräksi henkilöksi. Olen yrittänyt jättää tänne " I'm alive" tyylin viestejä. Ne tuntuvat olevan joillekin liikaa. Onkohan se liikaa vaadittu, että jos aloitus ei ole itselle niin jätettäisiin se rauhaan. 😐

16

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset ei ole ihan tyhmiä. Älä aliarvioi muiden päättelykykyä

      • Anonyymi

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Solidaarisuus. Yhteistyö. Avunanto.


      • Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Useilla ihmisillä on koiria. Tännekin on kirjoitellut koiristaan sekä miehet, että naiset. Ne eivät ole minun koiriani. Minulla on vain yksi koira, jonka kanssa kierrämme muut koiranomistajat kaukaa, koska se ei tule toimeen muiden koirrien kanssa. Kaipaamallani mieshenkilöllä ei ole koiraa, vaikka hän eläimistä pitääkin. Siksi en täällä "läähätä" koirajuttujen perässä. Enkä muidenkaan. En ole kommenttiketjuissa koska katsoisin sen loukkaukseksi häntä kohtaan. Siksi useimmiten kirjoitan rekkautuneena ja hienotunteisuuden vuoksi aloitan kirjoitukseni kolmella merkillä. Ne erottuvat siksi helposti niille joiden mieltä ne ärsyttävät ja hänelle jos hän haluaa lukea

        Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanoisin tälle toisina esiintyvälle palstapelleilijälle, solidaasuussäännöt edellyttää

        Mikähän aloituksessa on toisina esiintymistä ja palstapelleilyä kun en ymmärrä? Minusta se on pelkkä asiateksti, ainakin olin sen sellaiseksi tarkoittanut. Vähän vaikea on kyllä olla piikittelemättä takaisin, kun varastossani on jo 484 outoa nettikiusaamiseksi luokiteltavaa kommenttia!


      • Anonyymi

        Juu en.


      • Anonyymi

        Juu en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en.

        Juu en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en

        Nimesi on Anu Sinna. Asut pohjanmaalla.

        Sinulla ei koiraa mutta olet ihastunut naapurissa olevaan perheelliseen mieheen jolla koira.

        Olet kateellinen miehen vaimolle ja uskot vaimon vittuilevan sulle täällä.

        Itse olet varattu myös mutta miehesi on paljon töiden takia poissa ja olet yksinäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimes taitaa olla Anu Sinna ja asut pohjanmaalla

        En ole pohjanmaalaisesta pikkukylästä kotoisin oleva naapurisi! Eikö olisi helpompi huudella orapihlaja-aidan yli kuin paljastaa täällä sielunsa kauneus koko Suomelle?


      • Anonyymi

        Trollit ovat täysiä tolloja, imbesillejä. Enkä ole varma niiden ihmisyydestäkään kun empatia puuttuu niiltä kokonaan.


    • Anonyymi

      Kommentti sivusta:
      Lopetan tämän palstan seuraamisen ja tänne kirjoittamisen kokonaan, tässä syyni.
      1) palstalle kirjoittaessa tulee usein sellainen olo, että joku ottaa kirjoitukseni liian henkilökohtaisesti.
      2) täällä on paljon palstahäiriköitä, jotka vain sotkevat toisten keskusteluita.
      3) monet esiintyvät tällä palstalla naisena, vaikka ovat miehiä.
      4) ehkä tämä koronasta johtuva eristäytyminen on saanut aikaan joissakin ihmisissä mielenterveydellisiä ongelmia.
      5) koskaan et voi 100% varmasti tietää kuka viestisi lukee, etkä koskaan voi 100% varmasti tietää kuka viestiisi vastannut oikeasti on.

    • Anonyymi

      Joo täällä aika money kopioi toisten aloituksia ja esiintyvät muina😤

      • Olen huomannut sen kopioinnin. Joko se on puhdasta sattumaa tai ilkeilyä. Ihan sama minulle. Yritän kumminkin tehdä omat aloitukseni muista erottuviksi vaikka tämä ei ole elämä vaan pieni ajanviete.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe