Kela kieltää koronatestit suomessa

Anonyymi

Ettei tarvitse maksaa koronarahaa,lue mv-lehti T:hiihtäjä 47 härmästä

37

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi ovat tartuntatilastot niin pienet,mutta kuolleisuus suuri,on tämä mielipuolinen hallitus,ovat varmaan sitä sairasmielistä illuminaatti-sakkia,joka suuruudenhullussa kuvitelmassaan luulee olevansa maailman napa,tekevätköhän jotkut huumeet ihmisestä tuollaisen pöhkön,joo metamfetamiini tekee sellaiseksi T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        Kuka muistaa että 23 miljoonaisella Taiwanilla oli pitkäperjantaina 380 tartuntaa ja viisi kuollutta.

        Tuntuu että siellä ei ole Sanna Marin pääministerinä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olkaahan persut ylpeitä tästä suuresta ajattelijastanne.

      • Anonyymi

        Sinäkin kiität minua,mutta kiittävätkö ne jotka vievät koronaan kuolleen 2-vuotiaan pikkulapsen hautaan,sinne pieni arkku menee maan poveen ja hiekkaa ja kukkia päälle T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Mvlehti on kyllä huono lähde, kun siellä on totta ja tarua sekaisin. Löytyykö parempaa?

      • Anonyymi

        Mikä siellä on tarua? Näytä yksikin uutinen joka on muka valetta Mv-lehdessä.
        Ai niin, mutta sinä et lue koskaan kyseistä julkaisua. Siitä huolimatta tiedät.....


      • Anonyymi

        Joo seitsemän päivää on juuri sinun älykkyysosamäärälle sopiva T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siellä on tarua? Näytä yksikin uutinen joka on muka valetta Mv-lehdessä.
        Ai niin, mutta sinä et lue koskaan kyseistä julkaisua. Siitä huolimatta tiedät.....

        Sun lehtesi tarjosi syövän hoitoon ruokasoodaa. Ei ihme että lehden perustaja kuoli sitten syöpään. Ottiko oppia julkaisemastaan jutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun lehtesi tarjosi syövän hoitoon ruokasoodaa. Ei ihme että lehden perustaja kuoli sitten syöpään. Ottiko oppia julkaisemastaan jutusta?

        Taitaa olla setelisyöpä sun lompakossasi T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siellä on tarua? Näytä yksikin uutinen joka on muka valetta Mv-lehdessä.
        Ai niin, mutta sinä et lue koskaan kyseistä julkaisua. Siitä huolimatta tiedät.....

        Eipä kaukaa tarvinnut hakea MV - lehden valheita. Viime keskiviikkona 8.4.2020 tälläinen uutinen:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5f29618d-43f2-4f25-8bc9-7f49ceb95feb

        MV-sivustosta taas vankeustuomio – nimimerkin takaa kaivettu mies joutuu korvaamaan 70 000 euroa

        Helsingin käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1962 syntyneen miehen puolen vuoden ehdolliseen vankeuteen muun muassa törkeästä yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä ja törkeästä kunnianloukkauksesta. Tuomio liittyy MV-lehdessä kirjoitettuihin valeuutisiin 2016–2019.


    • Anonyymi

      Jos testattaisiin Kiurun lupaamat 10 tuhatta päivässä, paljastuisi hallituksen turhaan tilanneen laman eli määränneen umpimähkään turhiin karanteeneihin.

      • Anonyymi

        Nih. Ei siitä ole kuin pari tuntia kun tällä palstalla persulauma vaati vielä paljon rajumpia karanteenitoimia hallitukselta. Tuollaista se tuppaa olemaan kun yhden asian liike yrittää ymmärtää edes jotain jostain muusta kuin siitä yhdestä asiastaan. Päätöntä sekoilua.


    • Tiedätkö eron pumppernikkelin ja vompatin välillä ?

      Et siis tiedä. Lue jatjkossakin mv-lehteä, se on kaltaisillesi :-)

      • Anonyymi

        Environment vihjaa olevansa vompatti, olet siis katsonut peiliin sillä yhdennäköisyys on huomattava.


      • Anonyymi

        Kiitos, alankin nyt tutustua lehteenne. Olenkin jo kyllästynyt Kotiliesi-lehteen ja Seurakinta-sanomiin.


      • Anonyymi

        Kyllä oletkin perseenreiän näköinen jätkä,nousitko suoraan viemäristä T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oletkin perseenreiän näköinen jätkä,nousitko suoraan viemäristä T:hiihtäjä 47 härmästä

        Ruokasooda PARANTAA syövän!
        Noin Mv lehti kirjoitti.


      • Mikä saatanan hiiri sinä olet?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Mikä saatanan hiiri sinä olet?

        Älä nyt. Voisihan asia olla pahemminkin, hän voisi olla persu. Se se kamalaa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oletkin perseenreiän näköinen jätkä,nousitko suoraan viemäristä T:hiihtäjä 47 härmästä

        Oliko Ilja Ruokasooda lääkityksessä? Vai eikö luottanutkaan omiin oppeihinsa?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Mikä saatanan hiiri sinä olet?

        Ottaako koville, auttaisiko RUOKASOODA?


    • Anonyymi

      Ei mitenkään yllätä että Kremlin Sanomat julkaisee tuollaista pasketta. Ja persu ylistää.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Magneettimedia - tason soopaa ja se on jo rumasti sanottu.


      • Anonyymi

        Magneettimedia - tason soopaa ja se on jo rumasti sanottu.


    • Anonyymi

      Ruokasooda ja syöpähoidot
      Jopa kaikkein aggressiivisimmin levittäytyneet kasvaimet ovat talttuneet ruokasoodan avulla. Syöpälääkärit käyttävät useimmiten kemoterapiaa syövän hoitoon, vaikka se on myrkyllinen kaikille soluille. Itse asiassa yhdeksässä tapauksessa kymmenestä potilas suostuu kemoterapiaan vailla tietoa vähemmän vahinkoa aiheuttavista menetelmistä.

      • Anonyymi

        Minä kuulin että Mexicossa oli hoidettu ketsupilla ,100% parantuminen polvisyövästä.


    • Anonyymi

      "Tohtori Sircus kertoo kirjassaan, kuinka eräs potilas käytti mustan melassin ja ruokasoodan yhdistelmää eturauhassyövän hoidossa. Kasvain oli lähettänyt etäpesäkkeitä hänen luihinsa. Ensimmäisenä päivänä potilas sekoitti yhden teelusikallisen ruokasoodaa ja yhden teelusikallisen melassia lasilliseen vettä."

      Todella mahtavaa, lääketieteen riemuvoitto Tohtori Sircua

    • Anonyymi

      Poppakonstit ovat turhia vouhotuksia, heikot sortuu elon tiellä ja jätkät senkun porskuttaa!!😭😭😅😅🤣🤣

    • Anonyymi

      Ahvenanmaalla oli ruotsinkielinen lääkäri joka puhalsi syövän mereen ja sairastuneet paranivat. Olisiko MV lehti kiinnostunut tekemään juttua tohtorista?

    • Anonyymi

      MV sivusto ei koskaan korjaa uutisiaan vaikka ne paljastuvat virheellisiksi. Siksi siihen on turha viitata.

      • Anonyymi

        Kateuden sanoja T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuden sanoja T:hiihtäjä 47 härmästä

        Jopa YLE korjaa uutisiaan kun niistä osoitetaan virheet. Olen itsekin ollut antamassa palautetta ja uutinen muuttui. On selkeästi kallellaan siihen suuntaan mihin toimittajat yleensäkin ovat kallellaan mutta korjaa virheitään.

        Valemedialla sen sijaan ei mielestään ole vastuuta väärien tietojen levittämisen seurauksesta. MV sivusto on valemediaa. Kun siellä räikeitä ja selviä virheitä ei tunnetusti korjata edes pyynnöstä niin "uutisten" tiedetään vilisevän virheitä ja olevan epäluotettavia. Niissä kun on sekaisin faktaa ja fiktiota.

        Jokainen MV:n puolella esitetty väite on ensin tarkistettava muista lähteistä ennenkuin siihen voi luottaa. Joten on helpompaa jättää niiden (valeuutisten) lukeminen väliin jo alun perin. Olen itsekin joskus erehtynyt luottamaan MV väitteisiin kertoen niitä eteenpäin ja sitten faktantarkistuksen jälkeen olen joutunut korjaamaan puheitani.


    • Anonyymi

      Aloittaja valehtelee.

      Linkki tai valehtelet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe