Joko niitä vappusatasia alkaa kohta tulemaan. Pitäisi köyhän saada jokin pellenaamari naamaan kun hävettää teidä pettureiden äänestäminen.
Lelu Rami, Al Taee. Syö paskaa ja kuole Husu Hussein. Urpilainen. Rinne. Ym. maailman saastat.
Naamari pärstään
6
<50
Vastaukset
Sinun syihisi verraten minulla olisi syytä vanhana ukkona laittaa naamari, se kun saattaa jopa parantaa ulkonäköäni!
Mainitsemiasi sosialisteja en äänestä edes vahingossa!- Anonyymi
Sosialistihan sinä olet työkkäri, täällä olet vaatinut valtion tukea yrittäjille. Älä syö serpentiiniä kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sosialistihan sinä olet työkkäri, täällä olet vaatinut valtion tukea yrittäjille. Älä syö serpentiiniä kuitenkaan.
Missä olen vaatinut tukea yrittäjille? Laitappa linkki!
Olen kirjoittanut sen oilevan kokonaisuuden kannalta edullista jos talouden kuoppa on suhteellisen lyhyt eli korkeintaan puolen vuoden mittainen koska jos sillä estetään konkursseja niin nousu on nopeampaa kuin jos joudutaan perustamaan tuhansia tai kymmeniä tuhansia yrityksiä uudelleen. Jos yrityksiä kaatuu niin kuka perustaa uusia? Ei ainakaan SKP tai ay mafia!
Siinä ei sosialismia ole himpun vertaa vaan järjen käyttöä tappioiden minimoimiseksi. Se ei taida sinulla tuo nuppi oikein toimia itsenäisesti vaan olet vain jonkun muun pelurin äänitorvena!
- Anonyymi
Naamarit pärstään, mitä! vai vappusatasia ...ha..haa......haaaa...... eikös te tiedä, että siellähän on kaikki roistoja ja rosvoja koko eduskunta, ei siellä mitään muuta ole, Miljardit menee ulkomaille ja pakolaisten ravintoloille ja taiteeseen, monikulttuuriin. Ministerien ja avusrajien, virkamiesten tileille, lahjuksiin.
Tässä olisi bisnesehdotus:
Kuka alkaa valmistamaan korona-tyylistä vappusatasnaamaria?
Vappukin on pian :-)- Anonyymi
Ei saa kyynistyä noin, äänestä paremmin ensi kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602751Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472311Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611984Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3231501- 781326
- 641286
- 691150
- 631032
- 27986
- 79976