Rukousvastaus. Hallelujaa!

Anonyymi

Kiitos Herra! Kiitos!
Rukouksiini on nyt vastattu. Hallelujaa!
Koronaepidemia oli Jumalan ja Taivaan lahja yhritykselleni. Liikevaihto on kasvanut aivan järkyttävän huimaa vauhtia. Kiitos Herra!
Nyt menee tarvikkeita niin, ettei pysty edes toimittamaan kaikkea mitä tilataan. Kiitos Herra koronaviruksesta! Hallelujaa! Kiitos! Mainostaminenkin on pitänyt laittaa tauolle.
Kyllä Jeesus on hyvä, kun lähetti meille koronan. Miten voimme häntä nyt kiittääkkään parhaiten? Hallelujaa!

11

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata nuolaista liian aikaisin?
      Pastorisi nimittäin siellä seurakunnassasi nyt odottaa kieli pitkällä muhkeita kymmenyksiä liikevaihdostasi ja hyvästä tuloksesta?
      Sinun onnesi on myös seurakuntasi pastorin onni? Pastori pääsee apajillesi?

    • Anonyymi

      Eivät kymmenykset kuulu kirkolle, seurakunnalle tai pastorille.
      Kymmenykset tulee antaa vähäosaisten, vammaisten ja muuten sosiaalisessa ahdingossa olevien auttamiseen.
      Niin siellä Raamatussa VT:n aikana myös toimittiin.

    • Itse en paljoa 'ylistyslauluja' veisailisi siitä, että yrityksellä pyyhkii hyvin koronapandemian vuoksi.
      Useimmilla yrityksillä kun menee näinä aikoina huonosti tai helvetin huonosti.
      Moni yritys panee lapun luukulle lopullisesti, koska yritys on jo aiemmin elänyt kädestä suuhun ja pienikin tulojen pudotus johtaa väistämättä yrityksen lopettamiseen.

      Vaikka nyt oma yritykseni hyötyykin tällä hetkellä osittain myös siitä, että ihmiset viettävät enemmän vapaa-aikaa, kotonaan, niin en siitä viruksia tai muitakaan tahoja alkaisi kiittelemään, varsinkaan satuolentoja.

      Tietysti uskovainen on jo sen verran sekaisin muutenkin, että aloituksen vuodatuksen jollain tasolla ymmärtää. Uskovainen on tottunut laittamaan sekä huonot että hyvät tapahtumat satujumalansa piikkiin. Lausuuhan se harhainen uskovaisen mieli rukouksensa lopuksi:
      'Tapahtukoon satujumalani niin kuin sinä tahdot, eikä niin kuin minä tahdon.'

      • "Tietysti uskovainen on jo sen verran sekaisin muutenkin, että aloituksen vuodatuksen jollain tasolla ymmärtää."

        Sinua hassutetaan. Näkee jo "kilometrin" päähän, ettei aloittaja ole uskovainen. Tosi uskovainen ei tuolla tavalla ilakoi omasta menestyksestä samaan aikaan, kun suurimmalla osalla yrittäjistä ja heidän työntekijöillä menee huonosti. Osa selviytyy paremmin ja siitä voi kiittää Jumalaa varjeluksena/ siunauksena, mutta aloituksen kaltainen vuodatus ei ole uskovaisen kirjoittama.


      • Anonyymi
        Pyhpyh kirjoitti:

        "Tietysti uskovainen on jo sen verran sekaisin muutenkin, että aloituksen vuodatuksen jollain tasolla ymmärtää."

        Sinua hassutetaan. Näkee jo "kilometrin" päähän, ettei aloittaja ole uskovainen. Tosi uskovainen ei tuolla tavalla ilakoi omasta menestyksestä samaan aikaan, kun suurimmalla osalla yrittäjistä ja heidän työntekijöillä menee huonosti. Osa selviytyy paremmin ja siitä voi kiittää Jumalaa varjeluksena/ siunauksena, mutta aloituksen kaltainen vuodatus ei ole uskovaisen kirjoittama.

        Kyllä minä kiitän Herraa Sebaotia!
        Jumalattomien yritykset ja liiketoiminta eivät menesty, mutta joka Herraan turvaa, hän menestyy myös liiketoimissaan. Hallelujaa, kiitos Herran, hän on hyvä! Kiitos Jeesus! Kiitos Jeesus!
        Nämä kaikki taudit ja muu lama on nyt Jumalan lähettämä vitsaus ja rangaistus paholaisen omia kohtaan. Väärämieliset saavat nyt kärsiä teoistaan. Oi Jumala! Kiitos Herra! Sinun kostosi on väkevä, oi on väkevä!
        Kiitos Jumala, että sinä kostat isien pahat teot ja tämän saastaisen sukupolven synnit! Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kiitän Herraa Sebaotia!
        Jumalattomien yritykset ja liiketoiminta eivät menesty, mutta joka Herraan turvaa, hän menestyy myös liiketoimissaan. Hallelujaa, kiitos Herran, hän on hyvä! Kiitos Jeesus! Kiitos Jeesus!
        Nämä kaikki taudit ja muu lama on nyt Jumalan lähettämä vitsaus ja rangaistus paholaisen omia kohtaan. Väärämieliset saavat nyt kärsiä teoistaan. Oi Jumala! Kiitos Herra! Sinun kostosi on väkevä, oi on väkevä!
        Kiitos Jumala, että sinä kostat isien pahat teot ja tämän saastaisen sukupolven synnit! Kiitos Jeesus!

        Jostain syystä liiketoimeni menestyvät näin pandemia aikanakin, vaikka en uskokokaan lahkojen aivo-orjien aivopieruihin tai jumaliin ylipäätään. Joidenkin uskonharhaisten liiketoimet ovat päin helvettiä, vaikkei olisikaan pandemiaa.

        Joulupukki, Raamatun jumala, maahiset, menninkäiset jne. sekä muut satuolennot ovat samaa kastia. Tosin joulupukki on paljon mukavampi ja leppoisampi 'heppu' kuin se Raamatun sadistinen ja narsistinen Jahve. Molemmat kulkevat 'kylpytakissa' ja ovat helvetin vanhoja, mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuvatkin.


    • Anonyymi

      Pastori kompuroi kotona kynnyksen kohdalla ja kaatui.
      Tokaisi siihen: "Ei huolta, firma vain meni vähäksi aikaa nurin."

    • Anonyymi

      Keskustelun aloittaja on löperöitä puhuva trolli.

      • Anonyymi

        En ole mikään trollisi. Olen Jumalan asialla oleva liikeyrittäjä.
        Kyllä Herra on hyvä!
        Jumalattomat liikkeenharjoittajat saavat nyt tuntea Jumalan koston ja vihan leimaukset todellisuudessa. Tämä kaikki on Jumalan suuri voiman osoitus.
        Hallelujaa! Aamen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään trollisi. Olen Jumalan asialla oleva liikeyrittäjä.
        Kyllä Herra on hyvä!
        Jumalattomat liikkeenharjoittajat saavat nyt tuntea Jumalan koston ja vihan leimaukset todellisuudessa. Tämä kaikki on Jumalan suuri voiman osoitus.
        Hallelujaa! Aamen.

        Vahva veikkaukseni on, että suuri määrä myös adventistien omistamista bisneksistä joutuu koronaviruksen vuoksi lopettamaan toimintansa tai joutuu miettimään sitä, mistä saisi lisää rahoitusta toiminnalleen, vai pitäisikö sulkea ovet lopullisesti.

        Maailmanlaajuinen adventtikirkko on myös suurten haasteiden edessä ja siinäkin firmassa väännetään kättä siitä, mitä tulisi tehdä tai olla tekemättä. Pallo on niin sanotusti pahasti hukassa uskonharhaisilla, kuten aina on ollut.

        Satujumala Jahve ei ole pyynnöistä huolimatta antanut neuvojaan koronakriisiin. Olisiko kyseessä rukouksen puute? Polvet eivät ole verillä rukouksesta, eikä kuumaa tuhkaa ole siroteltu takasta pään päällä saati säkkiä puettu ylle.

        Adventtikirkko aloitti 27.03.2020 100 päivää kestävän rukouskampanjan, jossa rukoillaan lahkoon kusetettujen aivo-orjien puolesta, etteivät he sairastuisi koronaviruksen aiheuttamaan sairauteen. Kuitenkaan virus ei mitenkään ole valikoinut uhrejaan.
        Toisaalta veriryhmällä saattaa viimeisten tutkimusten valossa olla vaikutusta siihen, kuinka herkästi koronavirus pesiytyy uhriinsa ja kuinka vakavaksi sairaus kehittyy. O-veriryhmään kuuluvat näyttäisivät olevan vaikeammin viruksen uhreiksi joutuvia ja heidän selviäminen viruksen aiheuttamasta sairaudesta olisi huomattavasti parempi.

        https://yle.fi/uutiset/3-11296179

        https://www.adventistreview.org/nad-leadership-provides-guidance-on-government-funding-assistance-due-to-covid-19-crisis


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe