AAAHH...Hallitus noudattaa hyvin koronaohjeita!

Anonyymi

Tämä enintään 10 ihmisen kokoontuminen onkin hyvä juttu.
Se on huomattu myös korkeammalla taholla:
Eduskunnan täysi-istunnossa näyttää olevan juuri se sallittu määrä.
Ja mikä parasta, niin kaikki ovat syvästi huolissaan vähäosaisten pärjäämisestä.

Mutta!!!
Näettekö te yhdelläkään läsnäolijoista minkäänlaista suojamaskia?
Parhaillaan siellä kehutaan suojamaskien hyvää riittävyyttä.
Jos siellä nyt alkaa virus levitä, saadaan vihdoinkin uusi hallitus ilman vaaleja.

Lisäksi Pääministeri on vaihteeksi vetänyt päällensä kulahtaneen näköisen aamutakin.
Vielä kun kaikilla olisi päässään haalistuneet Hankkijan lippalakit, se antaisi meille jotakin iloa tähän pyshtyneeseen aikaan.
Tosi-teeveetä parhaimmillaan!

Vielä kehoitettiin huolehtimaan lähimmäisistään ja auttamaan apteekki ja kauppaostoksissa.
Oletteko nyt sitten valmiita sitoutumaan ehkä jopa 2 vuodeksi tähän tehtävään, sillä eihän aloitettua avustustyötä voi niin vain lopettaa kesken kaiken?

14

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, kun ovat hengissä.

• Anonyymi

Tähän asti olen käynyt kaupassa ja liikkunut suht. normaalisti ulkona ja kaupoissa...
      Jotenkin alkoi ajattelemaan että pitäisikö ottaa apua vastaan ....joko netti kauppa palvelua tai poikani olisi halukas tuomaan minulle mitä tarvitsen...
      Eihän minulla toki ole muita perussairauksia kuin verepaine ja siihen lääkitys...
      mimmimum-..mi

Ai niin piti sanoa ...tuurilla ne laivatkin seilaa...

• Anonyymi

On se niin ihanaa kun tänä kriisiaikana ihmiset ovat niiiiin myönteisiä
      kaiken suhteen.
      Aloittajaakin pitäisi oikein ylistää hänen ylenpalttisen positiivisuutensa takia ja
      yhteen hiileen puhaltamisesta.
      Hie-noa olla suomalainen !
      nm. Iro-nikko

• Anonyymi

Olisiko ne "huolenrypyt" otasalla johtuneet enemmänkin pelosta joutua kantamaan vastuuta , sillä kaikkea ei vaan voi vierittää toisten syyksi.

• Anonyymi

Kyllä valtion ja Sanna Marin on laitettava sisä-ministeri töihin että hankkii meidän vanhuksille avustajat , kai nyt aluksi riittäisi kaksi jokaiselle.

On se tosi ärsyttävää kun nuo vanhukset pyörii meidän nuorekkaiden tiellä noissa kauppa-keskuksissa, ja vieläpä parittain löntystelevät hyökkäysvaunuilla että pysisivät pystyssä ja käytävän tukkona ?
      Eikä ne näköjään ymmärrä miksi kauppiaat on pidentänyt aukiolo aikoja aamusta juuri heitä varten , no eivät, pakko päästä sinne saman aikan kun muutkin on jo herännyt ?

• Anonyymi

Suurin osa kansaa vanhuksia nii toinen puoli kansaa joutaisi palvelemaan heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa kansaa vanhuksia nii toinen puoli kansaa joutaisi palvelemaan heitä.

"toinen puoli kansaa"

Äläs nää unta, ne on niin laiskoja että hyvä kun itse saa kaiken mitä annetaan, ja kun se ei riitä niin haetaan velkarahaa että saavat sen.

"Sanna Marinin on laitettava sisä-ministeri töihin"

Tuon kun kirjoitin , niin tarkoitin sitä sillä että tämä koronavirus olisi ollut juurikin hänen tontilla tehtävä toimi, mutta oletkos kuullut tai nähnyt että tuo sisä-ministeri olisi sotkenut käsiään tämän virukseen. Itse en ole.

Nyt on tärkeämpää miettiä kun Suomen korona hässötys, kun ei pakoloissa saa käydä haalimassa maailmalta!

Tuossa sisä-ministeri sanoo tekevänsä 24 tuntia töitä vrk ... uskoo ken tahtoo, häätkin pitivät tämän videon jälkeen..........

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/94bc4bd8-ee8a-406f-862d-cc53db4274ac

Että, näin meillä hommat hoituvat!

• Anonyymi

Huomasitteko presidentti Sauli Niinistö sanoessaan " senkin pirulainen " tarkoitti erästä puoluetta, jatkuu kyllä me nujeramme sen, tarkoitti ihan selvästi häiriköitä.

• Älä viitsi vääristellä presidentin puhetta.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Älä viitsi vääristellä presidentin puhetta.

Matti Vanhanenkin, ei saa käyttää " roisia kieltä "

Valtakunnan vaikuttajat käyttävät kansanomaista kieltä.

• Anonyymi

Persuja se tarkoitti.

• Anonyymi

Sinä maksat sopeutumattomien matujen puuhat
      vaikka asuisit siellä maalla missä matua ei ole,

muuten ei taksi kulje eikä vaippa vaihdu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5067
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1275
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe