JUMALAT hyväksikäyttäjiä

Anonyymi

JUMALAT ovat aikoinaan aiheuttaneet Ylhäältä Käsin lasten hyväksikäytön ja she-male friikki asiat. Nämä kaksi äärimmäistä ilmiötä alkoivat oikein jätti-buumina levitä 90-luvulla koko maailmaan, myös länsimaihin.

JUMALAT ovat Valtakuntineen KAATANEET, ujuttaneet Kaiken tuon ihmisille, Ylle päälle, yltä päältä ja joillekin He saivat sisään asti tuon kaiken ällö-tunteen. Joistakin ihmisistä He Kaikella tuolla saivat jopa aikaan pedofiilejä ja she-male friikkejä. Varsinkin mies-puoliset she-male friikit ovat erittäin hyvä, huono esimerkki siitä, kuinka voidaan vastentahtoisesti KAATAA tuollaisia asioita ihmistä kohtaan. He varmastikaan EIVÄT ole valinneet, halunneet osaansa. Ja tuokin asia, kuten lasten hyväksikäyttö on niin luonnon vastainen asia, EIKÄ noita esiinny luonnossa, eliökunnassa ollenkaan. Eläimet EIVÄT sellaista tee.

Pitää ymmärtää MISTÄ nuo asiat ovat KAADETUT ja johdetut: JUMALILTA Valtakuntineen! Absoluuttinen Tosiasia!

7

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > JUMALAT ovat aikoinaan aiheuttaneet

      Miksi uskoisin tuon? Ja ketä tarkoitat "jumalilla"?

      • Anonyymi

        Spammannut koko palstan täyteen omia harhojaan. On muutama oikea sekopää tällä foorumilla... ja he ovat todella äänekkäitä.


      • Anonyymi

        Te kaksi aloittajalle vastannutta ja toiset kaltaisenne: olkaa idiootteja jatkossakin, älkää vaan uskoko mitä niin paljon koko maailma on kertonut ja aina vaan kiivaammalla tahdilla.

        Ette tule koskaan tietämään, tajuamaan, Mitkä Vallat täällä vallitsee maailmoineen ja energiakenttineen. Sitten vaan toisten kaltaistenne kanssa täällä osoittelette ihmisiä ja sanotte, että hänestä/heistä itsestään johtuu tai ovat muuten harhaisia tms. Suuri osa, kuten en minäkään, ei ole harhaisia, vaan olemme nähneet elämää, asioita, oikeita tapahtumia ja maailmoja täysissä ruumiin ja sielun voimissamme. Ja ymmärtäen asiat, olemassaolot ja olosuhteet oikein.

        Te kiellätte näiden asioiden ja/tai ilmiöiden olemassaolon ja kehtaatte täällä osoittaa ihmisiin: olette itse aivovammaisia, pitäkää idioottimainen olemassaolonne. Minun elämääni ei pysty vaikuttamaan, elän hyvää, normaalielämääni. Te idiootit saatte kyllä opetuksen, olkaa hyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spammannut koko palstan täyteen omia harhojaan. On muutama oikea sekopää tällä foorumilla... ja he ovat todella äänekkäitä.

        Joo, ei nää osaa muuta kuin saastuttaa keskustelufoorumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei nää osaa muuta kuin saastuttaa keskustelufoorumeita.

        Idiootit, hullut uskovat= saan todistajia kaikelle täällä ilmoittamalleni asialle= imageille, illuusoille, joita Jumalat esittivät ilmatilassa ja levittivät minusta.

        Saan ison lukumäärän ihan tavallisia, viisaita, järkeviä ihmisiä Etelä-Suomessa todistamaan kaiken minusta esitetyn asian.

        Itse oletye hulluja, kun sokeana uskotte, kysymättä asioita, kyseenalaistamatta Jumalaa, vaikka koko maailman historia on täynnä oikeaa, tosikertomusta Hänestä Hirveyksineen. Pitäkää hyvänänne Jumalat ja viekää pois! Emme halua Heitä eikä yeitäkään enää elätettäväksemme.

        Olette itse saastaa tolla kaikella valeellanne= hyvää Jumalasta, joja on kaiken ihmistenkin asian ym. rikoksen takana. Ette tiedä, kun olette hulluja ja umpisokeita siinä uskossanne, hyväuskoiset uskovaiset. Minulla on Totuus, absoluuttinen, ainoa Totuus ja sen olen täällä AINA ilmoittanut! Valeenne ovat loisten valeita! Ja tunnetusti: itse aina aloitatte olemaan ihmistä vastaan...on siinä meillä uskovaiset, hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit, hullut uskovat= saan todistajia kaikelle täällä ilmoittamalleni asialle= imageille, illuusoille, joita Jumalat esittivät ilmatilassa ja levittivät minusta.

        Saan ison lukumäärän ihan tavallisia, viisaita, järkeviä ihmisiä Etelä-Suomessa todistamaan kaiken minusta esitetyn asian.

        Itse oletye hulluja, kun sokeana uskotte, kysymättä asioita, kyseenalaistamatta Jumalaa, vaikka koko maailman historia on täynnä oikeaa, tosikertomusta Hänestä Hirveyksineen. Pitäkää hyvänänne Jumalat ja viekää pois! Emme halua Heitä eikä yeitäkään enää elätettäväksemme.

        Olette itse saastaa tolla kaikella valeellanne= hyvää Jumalasta, joja on kaiken ihmistenkin asian ym. rikoksen takana. Ette tiedä, kun olette hulluja ja umpisokeita siinä uskossanne, hyväuskoiset uskovaiset. Minulla on Totuus, absoluuttinen, ainoa Totuus ja sen olen täällä AINA ilmoittanut! Valeenne ovat loisten valeita! Ja tunnetusti: itse aina aloitatte olemaan ihmistä vastaan...on siinä meillä uskovaiset, hävetkää!

        Mene jonnekin muualle vaahtoamaan sekopääjuttujasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jonnekin muualle vaahtoamaan sekopääjuttujasi

        Se on Totuus, mutta sua hullua, idioottia EI kiinnosta, koska uskot ALIENS-Olentoihin, Jumalaan ja Jeesukseen, eli kaasupilviolentoihin.

        Jatka samaa rataa, hullu uskova, sun mielipiteilläs ei ole mitään väliä...kaikki kertomani on Totta. Sinä puhut paskavaleita niistäkin! Painu v...tuun, dorka!

        Katsos, kyn on olemassa asioita ja tapahtumia, joita sinä et ikunä näe: Ne silti ovat olleet olemassa!

        Lukeudut niihin sairaisiin ihmisiin, jotka joko syyttävät tai osoittavat kaiken virheen ja vian ihmiseen. Et tiedä v...ttuakaan oikeasti asioista! Itse osoitan vaan kaltaisilles osoittajille takaisin, en muuten.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe