JUMALAT ovat aikoinaan aiheuttaneet Ylhäältä Käsin lasten hyväksikäytön ja she-male friikki asiat. Nämä kaksi äärimmäistä ilmiötä alkoivat oikein jätti-buumina levitä 90-luvulla koko maailmaan, myös länsimaihin.
JUMALAT ovat Valtakuntineen KAATANEET, ujuttaneet Kaiken tuon ihmisille, Ylle päälle, yltä päältä ja joillekin He saivat sisään asti tuon kaiken ällö-tunteen. Joistakin ihmisistä He Kaikella tuolla saivat jopa aikaan pedofiilejä ja she-male friikkejä. Varsinkin mies-puoliset she-male friikit ovat erittäin hyvä, huono esimerkki siitä, kuinka voidaan vastentahtoisesti KAATAA tuollaisia asioita ihmistä kohtaan. He varmastikaan EIVÄT ole valinneet, halunneet osaansa. Ja tuokin asia, kuten lasten hyväksikäyttö on niin luonnon vastainen asia, EIKÄ noita esiinny luonnossa, eliökunnassa ollenkaan. Eläimet EIVÄT sellaista tee.
Pitää ymmärtää MISTÄ nuo asiat ovat KAADETUT ja johdetut: JUMALILTA Valtakuntineen! Absoluuttinen Tosiasia!
JUMALAT hyväksikäyttäjiä
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
> JUMALAT ovat aikoinaan aiheuttaneet
Miksi uskoisin tuon? Ja ketä tarkoitat "jumalilla"?- Anonyymi
Spammannut koko palstan täyteen omia harhojaan. On muutama oikea sekopää tällä foorumilla... ja he ovat todella äänekkäitä.
- Anonyymi
Te kaksi aloittajalle vastannutta ja toiset kaltaisenne: olkaa idiootteja jatkossakin, älkää vaan uskoko mitä niin paljon koko maailma on kertonut ja aina vaan kiivaammalla tahdilla.
Ette tule koskaan tietämään, tajuamaan, Mitkä Vallat täällä vallitsee maailmoineen ja energiakenttineen. Sitten vaan toisten kaltaistenne kanssa täällä osoittelette ihmisiä ja sanotte, että hänestä/heistä itsestään johtuu tai ovat muuten harhaisia tms. Suuri osa, kuten en minäkään, ei ole harhaisia, vaan olemme nähneet elämää, asioita, oikeita tapahtumia ja maailmoja täysissä ruumiin ja sielun voimissamme. Ja ymmärtäen asiat, olemassaolot ja olosuhteet oikein.
Te kiellätte näiden asioiden ja/tai ilmiöiden olemassaolon ja kehtaatte täällä osoittaa ihmisiin: olette itse aivovammaisia, pitäkää idioottimainen olemassaolonne. Minun elämääni ei pysty vaikuttamaan, elän hyvää, normaalielämääni. Te idiootit saatte kyllä opetuksen, olkaa hyvät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spammannut koko palstan täyteen omia harhojaan. On muutama oikea sekopää tällä foorumilla... ja he ovat todella äänekkäitä.
Joo, ei nää osaa muuta kuin saastuttaa keskustelufoorumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei nää osaa muuta kuin saastuttaa keskustelufoorumeita.
Idiootit, hullut uskovat= saan todistajia kaikelle täällä ilmoittamalleni asialle= imageille, illuusoille, joita Jumalat esittivät ilmatilassa ja levittivät minusta.
Saan ison lukumäärän ihan tavallisia, viisaita, järkeviä ihmisiä Etelä-Suomessa todistamaan kaiken minusta esitetyn asian.
Itse oletye hulluja, kun sokeana uskotte, kysymättä asioita, kyseenalaistamatta Jumalaa, vaikka koko maailman historia on täynnä oikeaa, tosikertomusta Hänestä Hirveyksineen. Pitäkää hyvänänne Jumalat ja viekää pois! Emme halua Heitä eikä yeitäkään enää elätettäväksemme.
Olette itse saastaa tolla kaikella valeellanne= hyvää Jumalasta, joja on kaiken ihmistenkin asian ym. rikoksen takana. Ette tiedä, kun olette hulluja ja umpisokeita siinä uskossanne, hyväuskoiset uskovaiset. Minulla on Totuus, absoluuttinen, ainoa Totuus ja sen olen täällä AINA ilmoittanut! Valeenne ovat loisten valeita! Ja tunnetusti: itse aina aloitatte olemaan ihmistä vastaan...on siinä meillä uskovaiset, hävetkää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit, hullut uskovat= saan todistajia kaikelle täällä ilmoittamalleni asialle= imageille, illuusoille, joita Jumalat esittivät ilmatilassa ja levittivät minusta.
Saan ison lukumäärän ihan tavallisia, viisaita, järkeviä ihmisiä Etelä-Suomessa todistamaan kaiken minusta esitetyn asian.
Itse oletye hulluja, kun sokeana uskotte, kysymättä asioita, kyseenalaistamatta Jumalaa, vaikka koko maailman historia on täynnä oikeaa, tosikertomusta Hänestä Hirveyksineen. Pitäkää hyvänänne Jumalat ja viekää pois! Emme halua Heitä eikä yeitäkään enää elätettäväksemme.
Olette itse saastaa tolla kaikella valeellanne= hyvää Jumalasta, joja on kaiken ihmistenkin asian ym. rikoksen takana. Ette tiedä, kun olette hulluja ja umpisokeita siinä uskossanne, hyväuskoiset uskovaiset. Minulla on Totuus, absoluuttinen, ainoa Totuus ja sen olen täällä AINA ilmoittanut! Valeenne ovat loisten valeita! Ja tunnetusti: itse aina aloitatte olemaan ihmistä vastaan...on siinä meillä uskovaiset, hävetkää!Mene jonnekin muualle vaahtoamaan sekopääjuttujasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jonnekin muualle vaahtoamaan sekopääjuttujasi
Se on Totuus, mutta sua hullua, idioottia EI kiinnosta, koska uskot ALIENS-Olentoihin, Jumalaan ja Jeesukseen, eli kaasupilviolentoihin.
Jatka samaa rataa, hullu uskova, sun mielipiteilläs ei ole mitään väliä...kaikki kertomani on Totta. Sinä puhut paskavaleita niistäkin! Painu v...tuun, dorka!
Katsos, kyn on olemassa asioita ja tapahtumia, joita sinä et ikunä näe: Ne silti ovat olleet olemassa!
Lukeudut niihin sairaisiin ihmisiin, jotka joko syyttävät tai osoittavat kaiken virheen ja vian ihmiseen. Et tiedä v...ttuakaan oikeasti asioista! Itse osoitan vaan kaltaisilles osoittajille takaisin, en muuten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778