Olen vain tässä miettinyt, että kannattaako Pelicanssia väkisin pitää liigassa, kun onhan tuolta Mestiksestäkin halukkaita ja jopa taloudellisesti kannattavia seuroja tulossa liigaan esim. Sport, silloin ainakin laajenis tuo liiga kohti pohjoista ja ehkäpä KalPakin, Jukuritkin ois yks vaihtoehto. Voishan ne ainakin kokeilla muutaman kauden. Ja menestys vois olla parempi tai ainakin talous ois paremmassa jamassa kuin Pelicanssilla... Mutta jospa se Hjallis on päättänyt että Lahden kokoinen kaupunki pidetään vaikka väkisellä liigassa, silloin kyse ei enää oo kyllä urheilusta vaan pakkomielteestä. Tietty jos Eloranta tulis takas,niin Pelicans vois saada uskoa menestykseen. Oikeuden nimissä kuitenkin tällainen ois sopiva vaihtoehto että: Sport, KalPa ja Jukurit pelais kaksinkertaisen sarjan Pelicanssin kanssa ja kaksi parasta sais paikan liigassa. Pisteet ennen pelejä annettas talouden kannalta esim.Lahti 4, Kalpa 6, Sport 2, Jukurit 6 => kaksi liigaan !!!
KANNATTAA,EI KANNATA
Jarek36
3
242
Vastaukset
- Ouzo
Onko SM-Liiga vielä suljettu vai voiko Mestiksestä jo nousta? Eli jos esim. Kalpa nousee ni tippuuko Pelikaanit?..
- Nimetön
Eikai Liiga ainakaan huhujen mukaan oo suljettu... Ainakin jossain kuulin että Mestiksen voittaja nousee suoraan liigaan. Pelicans pysynee liigassa...
- Riku-
Nimetön kirjoitti:
Eikai Liiga ainakaan huhujen mukaan oo suljettu... Ainakin jossain kuulin että Mestiksen voittaja nousee suoraan liigaan. Pelicans pysynee liigassa...
Jääkiekkopomot ilmoittivat että millään mestisseuralla ei ole resursseja nousta sm-liigaan ensikaudeksi, vaikka ensin toisin väitetiikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101