Tuo häiriintynyt riehuja on pilannut koko hienon Kuolemafoorumin.
Onko palstalla sheriffiä?
17
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä onton maan usko on ihan jeesuksen sanojen vertaista.
- Anonyymi
Voihan tuosta tehdä ilmoituksen ylläpidolle, että tehtailee idioottimaisia aloituksia.
- Anonyymi
Tein aloittajasta ilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein aloittajasta ilmoituksen.
Sinusta halutaan eroon kun et osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Tuskinpa ylläpidolla on määritelmää sille, mikä on idioottimainen aloitus. Näille foorumeille saa jokainen kirjoittaa mitä tahansa kunhan ei riko sääntöjä. Jos haluaa sellaisen foorumin, jolla keskustelu pysyy omien standardien mukaisena, niin voihan perustaa oman suljetun FB ryhmän.
- Anonyymi
On tehty ilmianto mutta ei tulosta.
- Anonyymi
Vitsi voi naurattaa kerran tai pari ja sitä tämä trollaava teini ei oikein tunnu ymmärtävän. Toivottavasti skole alkaa taas pian.
- Anonyymi
Meitä on täällä myös trollaavia dementia pappoja ja mummoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on täällä myös trollaavia dementia pappoja ja mummoja.
Lapsi on tietenkin terve kun se leikkii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mutta sairas kun ei osaa lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsentasolle jäänyt uskovainen on kaikkien riistaa.
On hyvä että hänellekin löytyy palsta. Mikäpä olisi tämän parempi. Vastaillaan hänelle hissukseen niin hän ei ehdi muualle kenties johonkin varalliseen
- Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
unohdin muistuttaa että hänkin on kuolematon
Kuolemattomat tekstini jatkavat elämää melkein ikuisesti.
- Anonyymi
On sulla muodot venuksen
daa firman dirlan daa ja lantees liikkuu keinuen
Hui hai hissukseen hei kyllä mä varakaskin oon. Rainerin kanssa rok kaa on tossa maa pallossa ikui sesti jee!
- Anonyymi
Aika törkeetä tulla tälle palstalle häiritsemään meitä kuolleita.
Paljon parempiakin palstoja tuolle trollailulle täällä. Jotain selvästi hampaan kolossa uskovia kohtaan joten menkään niiden palstoille trallalllalaa... - Anonyymi
tilaa norsu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915