Kysymys tähän iltaan

Anonyymi

Mitä haluat kaivatustasi?

72

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      P.l..u.

      • Anonyymi

        Minään oonnä pahalla turvoksissä ja kippöö

        Kyl tulloo vikatoinnii jos minnuu yriyet lähestyvä

        Katoku on kova kierttooöö
        Piällä

        Ehei seksiiää
        Jomnii mummon kans🤤☺️😵


    • Anonyymi

      Sitä mitä nainen haluaa mieheltä, johon on tulisesti ihastunut ja jota kohtaan tuntee suurta intohimoa.

      • Anonyymi

        Rahaako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaako.

        Ei tietenkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään :D

        Hyvä juttu, huumoria se olikin.


    • Anonyymi

      Rakastelua kiitos.

    • Vaikea kysymys koska hän on toisen. Ystävyyttä ja avunantoa, tukea ja lempeyttä elämän käänteissä, ehkä. Sielunkumppanin.

      • Anonyymi

        Sopii minulle mutta etäisyyttä meidän pitää pitää. Luulen, että se kasvaa tässä itsestään. Paria meistä ei tule mutta ystävyys on mahdollista. Sekin on jo hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii minulle mutta etäisyyttä meidän pitää pitää. Luulen, että se kasvaa tässä itsestään. Paria meistä ei tule mutta ystävyys on mahdollista. Sekin on jo hienoa!

        Aaahh pekkaaaahh läählääh


      • Anonyymi

        Tässä oli samanlaista mitä minäkin ajattelen. Ystävyyttä ja molemminpuolista kuuntelua ja ymmärrystä. Uskon,että meistä on siihen. Sielunkumppanuuskin tuntuu mahdolliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii minulle mutta etäisyyttä meidän pitää pitää. Luulen, että se kasvaa tässä itsestään. Paria meistä ei tule mutta ystävyys on mahdollista. Sekin on jo hienoa!

        On se on hienoa, niin kuin tuki ja avunantokin puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Onnellisen ja tasapainoisen parisuhteen täynnä rakkautta loppuiäksemme🥰 mieheltä naiselle
      ❤❤❤

    • Anonyymi

      Haukuttavan kohteen

      T:HRJ

      • Anonyymi

        Jaahas vai sellaista haluat hmm.


      • Anonyymi

        Jätä mut rauhaan idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä mut rauhaan idiootti

        En millään voi. Ei susta eroon pääse.


    • Anonyymi

      Haastavia keskusteluita, mielenkiintoa ja kipinää. En muuta tarvitse mieheltä.

    • Anonyymi

      Loppu elämän mittaisin rakkauden täyteisen ystävyyden ja kumppanuuden. <3 n-n

      • Anonyymi

        Ihanaa♥️♥️♥️


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Salaisesti. Juttelua, kiihkeitä eroottisia hetkiä. Kaikkea mitä hän, nainen voi noin antaa ja minä hänelle.

      • Anonyymi

        Miksi eroottisia hetkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi eroottisia hetkiä?

        Miksi ihminen haluaa toista? Siksikö, että toinen on toisen silmissä epäkiihottava ja ruma ja keljumaisen oloinen, vai haluaako ihan muuntakia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihminen haluaa toista? Siksikö, että toinen on toisen silmissä epäkiihottava ja ruma ja keljumaisen oloinen, vai haluaako ihan muuntakia?

        Voiko haluta toista ilman seksuaalisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko haluta toista ilman seksuaalisuutta?

        Voi tietenkin. Läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, ei nuo tarvitse olla sillein seksuaalista. Mutta en itse haluaisi pelkästään silittää toisen poskea. Kärjistäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tietenkin. Läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, ei nuo tarvitse olla sillein seksuaalista. Mutta en itse haluaisi pelkästään silittää toisen poskea. Kärjistäen.

        Tunnetteko te toisenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetteko te toisenne?

        En voisi kirjoittaa sanaa hellyys ihmiseen kenet olisin nähnyt 0,0001 sekuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetteko te toisenne?

        Ilmeisesti sinä olit nähnyt miehen sen 0.000000000001 sekuntia ja nyt kaipaat häntä ja odotat että hän ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sinä olit nähnyt miehen sen 0.000000000001 sekuntia ja nyt kaipaat häntä ja odotat että hän ottaa yhteyttä.

        Vielä parempi tilanne, olen nähnyt pitkän ajan kerrallaan. Kaipaan ja ei ole yhteystietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä parempi tilanne, olen nähnyt pitkän ajan kerrallaan. Kaipaan ja ei ole yhteystietoja.

        Milloin, ei minullakaan hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin, ei minullakaan hänen.

        Tämän vuoden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän vuoden puolella.

        En tiedä, en aikaan ota kantaa, täytyisi olla parempi vihje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, en aikaan ota kantaa, täytyisi olla parempi vihje.

        Näittekö te tämän vuoden puolella ekaa kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näittekö te tämän vuoden puolella ekaa kertaa?

        Tarkoitatko, että näimmekö tänä vuonna ensimmäistä kertaa koskaan ja yhden ainoan näkemisen jälkeen olisin täällä kirjoittamassa?Salli minun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että näimmekö tänä vuonna ensimmäistä kertaa koskaan ja yhden ainoan näkemisen jälkeen olisin täällä kirjoittamassa?Salli minun nauraa.

        Kyllä? En tiedä hänestä olenko jäänyt mieleen aikaisemmin. Emme siis tunne ja olemme kohdanneet useamminkin ilman, että olen tiedostanut. Tämän vuoden puolella ensimmäinen tapaaminen, jossa tiedostin hänet ja jäin kaipaamaan.


    • Anonyymi

      Elämänkumppanin, johon voi luottaa, yhdessäoloa ja -tekemistä. Myönteisiä asioita, tykätään ja viihdytään vapaa-ajan parissa. Keskustelukumppanin, jossa molemmat oppivat näkemään asioita myös toisen silmin. Uusien asioiden oppimista. Ilman hammasten kiristelyä. Tukea ja turvaa, läheisyyttä 🤗

    • Anonyymi

      Haluaisin että hän olisi minun mies ja minä hänen nainen ja oltaisi aina yhdessä ❤ taidan olla rakastunut, hän on vaan niin aito ja ihana ihminen josta en saa tarpeekseni.

    • Anonyymi

      Naiselta läheisyyttä.

      T.mies

    • Anonyymi

      Jos sanoisin, että en halua muuta kuin normaalin elämän ilman hakkereita ja kiusaamista niin vastaus tuskin miellyttäisi...

    • Anonyymi

      Kai vattua kaivatustani tietty. Kaiken muun lisäksi..

      • Anonyymi

        Kai vattua=Ehkä vadelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai vattua=Ehkä vadelmaa.

        Niin, tai tarkoitin sen kiertoilimaisuksi. Eiks oo naurettava to iylimääräinen i. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai tarkoitin sen kiertoilimaisuksi. Eiks oo naurettava to iylimääräinen i. ;D

        Ehketi vatelmaa hyvin pitkältih! Ylimääräiset vokaalit helpottaa lausumista! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehketi vatelmaa hyvin pitkältih! Ylimääräiset vokaalit helpottaa lausumista! ;)

        Ilimaus on humoristista ja huvittavinta on se kun joku käyttää sitä ihan arkipuheessaan kun se kuuluu niiden murrealueen puheenparteen.

        Ilimaisin mielipiteeni. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilimaus on humoristista ja huvittavinta on se kun joku käyttää sitä ihan arkipuheessaan kun se kuuluu niiden murrealueen puheenparteen.

        Ilimaisin mielipiteeni. :)

        Vai onko se siellä päin mielipitteeni? Ilimaista mielipitteensä?


    • Anonyymi

      En minä halua kuin yhden vaimon ketä rakastaa ja ihmetellä. Yhdessä naisessa on mielestäni ihan riittävästi ihmettelemistä ja tutkailtavaa. Mutta en tiedä tykkäisikö kun katsoisin ja hämmästelisin häntä. Ainakin se olisi jännittävää.

    • Haluaisin että hän olisi vain hän. Se riittäisi minulle.
      Että hän olisi oma itsensä seurassani eikä esittäisi mitään roolia.
      Siinä kaikki mitä häneltä haluan.
      Tosin en saa sitä, mutta sekin vähä mitä nyt saan riittää. Tyydyn vähään.
      Sellaista on kun rakastaa.

      • Anonyymi

        Mitäs roolia se on esittäny?

        Ettei tykkää susta? Ettei huomaa sua?

        Ehkä ei ole roolia! Voisitko hyväksyä ettei hön tunne samoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs roolia se on esittäny?

        Ettei tykkää susta? Ettei huomaa sua?

        Ehkä ei ole roolia! Voisitko hyväksyä ettei hön tunne samoin?

        Juu ei se musta tykkää. Se on jo selvinnyt irl.
        Sillä sellainen jännämiehen rooli vaikka on oikeasti mielestäni tosi kiltti. Heittää herjaa ja flirttailee.
        Aina jeesannu ku olen tarvinnut. Tosi paljon.
        Lempeästi ja jopa hellästi huomioinut minun tarpeitani. Ymmärtänyt tilannettani.
        Silti esittää ettei mikään tunnu missään. Peittää peruskiltin luontonsa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu ei se musta tykkää. Se on jo selvinnyt irl.
        Sillä sellainen jännämiehen rooli vaikka on oikeasti mielestäni tosi kiltti. Heittää herjaa ja flirttailee.
        Aina jeesannu ku olen tarvinnut. Tosi paljon.
        Lempeästi ja jopa hellästi huomioinut minun tarpeitani. Ymmärtänyt tilannettani.
        Silti esittää ettei mikään tunnu missään. Peittää peruskiltin luontonsa.

        Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia

        Hirmu paljon sä tiedät toisen pienellä kuvaukselle heidän tilanteesta.
        Mistä teitä idiootteja sikiää ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia

        Ei ole ei. Tiedän että kiinnostusta ei ole. Kysyny asiaa irl. Sehän se teki meidän välit oudoiksi. Siksi haluaisin että hän voisi olla vain hän. En sen enempää. Se riittäisi yksipuoleiselle rakkaudelleni. Mutta kun hän tavallaan tietää tunteistani nii hän ei ole riittävän suuri ihmisenä jotta voisi olla luontevasti seurassani. Ja sekin jo sellaisenaan tukee mielipidettäni että nautin rakastamisesta mieluummin yksin. Sinulle ehkä hämärää, mutta minä annoin itselleni luvan rakastaa vaikka en koskaan saisikaan minkäänlaista vastakaikua. Olen sinut itseni ja tunteideni kanssa.


    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna en tiedä, vaikka se ehkä hassulta kuullostaa, liian mahdoton yhtälö, vaikka hänestä välitänkin

      • Anonyymi

        Onko este se että nainen on varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko este se että nainen on varattu?

        On. - Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. - Sivusta.

        Oletko sinä varattu?


    • Anonyymi

      Mut jos saisin sut omaksi (tai edes lainaan), haluaisin myös kaiken.

    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä. Haluan hänet elämääni. Se riittää.

    • Anonyymi

      Haluan hänet omaksi miehekseni. Rinnalleni kulkemaan elämässä. Arkeen ja juhlaan. Olemaan niin, kuin mies miehen rinnalla.

    • Anonyymi

      Haluan miehestä toimivan palstasuhteen kaikilla mausteilla ja joskus pitää sitten olla myös omaa aikaakin ettei ole ihan kiinni toisessa ja ei aina tarvii kertoa mihin menee ja mitä tekee koska luotan kyllä.

      Tunteita saa ilmaista ja pitää ilmaista mm. olla itkuinen,vihainen, iloinen,yllättynyt, hauska tai vaikkapa murheellinen.

      Joskus voidaan katsoa vaikkapa jotain elokuvaa tai tehdä jotain yhdessä. Miehen pitää olla hyvin yhteisöllinen.

    • Anonyymi

      Näin aluksi kauniin eteerisen tanssin. Sen tanssin nimi voisi olla vaikka Hyvitys. Koreografia, pituus ja taustamusiikki on tanssijan oikeus valita ihan itse. Toki toivoisin jotain viettelevää, energistä ja sykkivää - ainakin loppua kohden. ;D

      • Anonyymi

        Sylitanssiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sylitanssiko?

        Viesti on miehelle. Kyllä siinä toki tuollainen elementtikin voi olla. On kovin sydäntä lämmittävää katsella pitkiä venytyksiä ja syviä ja harkittuja taivutuksia etenkin, jos mies on sulavaliikkeinen luonnonlahjakkuus. Kannustan kyllä kaikkia miehiä tanssimaan naisille. Hyvitys. Sovitus. Loppuhuipennus. (Naurattaa.) ;) ;D


    • Anonyymi

      Vaipanvaihtajaksi

      • Anonyymi

        Eli loppuelämäksi?


    • Anonyymi

      Jos sais rakastaa..hellästi..
      Sanoi kerran minulle että ollaan niin erilaisia.
      Miten voi sanoa noin tuntematta ihmistä kunnolla..?
      Meissä itseasiassa on paljon samaa.
      n>m

    • Anonyymi

      Haluaisin hänet osaksi elämääni.. Mutta se millä asteella kertoo aika. Pahasti näyttää että olin vain päivän piristys.

    • En halua sellaista, mitä en voi koskaan saada.. Jalat on tukevasti maassa..😁

    • Anonyymi

      Ruokaa

    • Anonyymi

      Pisimmille vietynä, vaimon tasapainoiseen suhteeseen loppuelämäkseni.

    • Anonyymi

      En mitään en yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3422
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      98
      2293
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      323
      2156
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      127
      2075
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1819
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1475
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1284
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1265
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe