Mitä haluat kaivatustasi?
Kysymys tähän iltaan
72
608
Vastaukset
- Anonyymi
P.l..u.
- Anonyymi
Minään oonnä pahalla turvoksissä ja kippöö
Kyl tulloo vikatoinnii jos minnuu yriyet lähestyvä
Katoku on kova kierttooöö
Piällä
Ehei seksiiää
Jomnii mummon kans🤤☺️😵
- Anonyymi
Sitä mitä nainen haluaa mieheltä, johon on tulisesti ihastunut ja jota kohtaan tuntee suurta intohimoa.
- Anonyymi
Rahaako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaako.
Ei tietenkään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään :D
Hyvä juttu, huumoria se olikin.
- Anonyymi
Rakastelua kiitos.
Vaikea kysymys koska hän on toisen. Ystävyyttä ja avunantoa, tukea ja lempeyttä elämän käänteissä, ehkä. Sielunkumppanin.
- Anonyymi
Sopii minulle mutta etäisyyttä meidän pitää pitää. Luulen, että se kasvaa tässä itsestään. Paria meistä ei tule mutta ystävyys on mahdollista. Sekin on jo hienoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii minulle mutta etäisyyttä meidän pitää pitää. Luulen, että se kasvaa tässä itsestään. Paria meistä ei tule mutta ystävyys on mahdollista. Sekin on jo hienoa!
Aaahh pekkaaaahh läählääh
- Anonyymi
Tässä oli samanlaista mitä minäkin ajattelen. Ystävyyttä ja molemminpuolista kuuntelua ja ymmärrystä. Uskon,että meistä on siihen. Sielunkumppanuuskin tuntuu mahdolliselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se on hienoa, niin kuin tuki ja avunantokin puolin ja toisin.
- Anonyymi
Onnellisen ja tasapainoisen parisuhteen täynnä rakkautta loppuiäksemme🥰 mieheltä naiselle
❤❤❤ - Anonyymi
Haukuttavan kohteen
T:HRJ- Anonyymi
Jaahas vai sellaista haluat hmm.
- Anonyymi
Jätä mut rauhaan idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä mut rauhaan idiootti
En millään voi. Ei susta eroon pääse.
- Anonyymi
Haastavia keskusteluita, mielenkiintoa ja kipinää. En muuta tarvitse mieheltä.
- Anonyymi
Loppu elämän mittaisin rakkauden täyteisen ystävyyden ja kumppanuuden. <3 n-n
- Anonyymi
Ihanaa♥️♥️♥️
- Anonyymi
Sitä tunnetta..https://youtu.be/Yrxcut0hWmM?list=PL-zS-4pTSYWIGs0noUvnsQ0jm5cd_c3ek
🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️ - Anonyymi
Salaisesti. Juttelua, kiihkeitä eroottisia hetkiä. Kaikkea mitä hän, nainen voi noin antaa ja minä hänelle.
- Anonyymi
Miksi eroottisia hetkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi eroottisia hetkiä?
Miksi ihminen haluaa toista? Siksikö, että toinen on toisen silmissä epäkiihottava ja ruma ja keljumaisen oloinen, vai haluaako ihan muuntakia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihminen haluaa toista? Siksikö, että toinen on toisen silmissä epäkiihottava ja ruma ja keljumaisen oloinen, vai haluaako ihan muuntakia?
Voiko haluta toista ilman seksuaalisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko haluta toista ilman seksuaalisuutta?
Voi tietenkin. Läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, ei nuo tarvitse olla sillein seksuaalista. Mutta en itse haluaisi pelkästään silittää toisen poskea. Kärjistäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietenkin. Läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, ei nuo tarvitse olla sillein seksuaalista. Mutta en itse haluaisi pelkästään silittää toisen poskea. Kärjistäen.
Tunnetteko te toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko te toisenne?
En voisi kirjoittaa sanaa hellyys ihmiseen kenet olisin nähnyt 0,0001 sekuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko te toisenne?
Ilmeisesti sinä olit nähnyt miehen sen 0.000000000001 sekuntia ja nyt kaipaat häntä ja odotat että hän ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sinä olit nähnyt miehen sen 0.000000000001 sekuntia ja nyt kaipaat häntä ja odotat että hän ottaa yhteyttä.
Vielä parempi tilanne, olen nähnyt pitkän ajan kerrallaan. Kaipaan ja ei ole yhteystietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä parempi tilanne, olen nähnyt pitkän ajan kerrallaan. Kaipaan ja ei ole yhteystietoja.
Milloin, ei minullakaan hänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin, ei minullakaan hänen.
Tämän vuoden puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän vuoden puolella.
En tiedä, en aikaan ota kantaa, täytyisi olla parempi vihje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, en aikaan ota kantaa, täytyisi olla parempi vihje.
Näittekö te tämän vuoden puolella ekaa kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näittekö te tämän vuoden puolella ekaa kertaa?
Tarkoitatko, että näimmekö tänä vuonna ensimmäistä kertaa koskaan ja yhden ainoan näkemisen jälkeen olisin täällä kirjoittamassa?Salli minun nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että näimmekö tänä vuonna ensimmäistä kertaa koskaan ja yhden ainoan näkemisen jälkeen olisin täällä kirjoittamassa?Salli minun nauraa.
Kyllä? En tiedä hänestä olenko jäänyt mieleen aikaisemmin. Emme siis tunne ja olemme kohdanneet useamminkin ilman, että olen tiedostanut. Tämän vuoden puolella ensimmäinen tapaaminen, jossa tiedostin hänet ja jäin kaipaamaan.
- Anonyymi
Elämänkumppanin, johon voi luottaa, yhdessäoloa ja -tekemistä. Myönteisiä asioita, tykätään ja viihdytään vapaa-ajan parissa. Keskustelukumppanin, jossa molemmat oppivat näkemään asioita myös toisen silmin. Uusien asioiden oppimista. Ilman hammasten kiristelyä. Tukea ja turvaa, läheisyyttä 🤗
- Anonyymi
Haluaisin että hän olisi minun mies ja minä hänen nainen ja oltaisi aina yhdessä ❤ taidan olla rakastunut, hän on vaan niin aito ja ihana ihminen josta en saa tarpeekseni.
- Anonyymi
Naiselta läheisyyttä.
T.mies - Anonyymi
Jos sanoisin, että en halua muuta kuin normaalin elämän ilman hakkereita ja kiusaamista niin vastaus tuskin miellyttäisi...
- Anonyymi
Kai vattua kaivatustani tietty. Kaiken muun lisäksi..
- Anonyymi
Kai vattua=Ehkä vadelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai vattua=Ehkä vadelmaa.
Niin, tai tarkoitin sen kiertoilimaisuksi. Eiks oo naurettava to iylimääräinen i. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tai tarkoitin sen kiertoilimaisuksi. Eiks oo naurettava to iylimääräinen i. ;D
Ehketi vatelmaa hyvin pitkältih! Ylimääräiset vokaalit helpottaa lausumista! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehketi vatelmaa hyvin pitkältih! Ylimääräiset vokaalit helpottaa lausumista! ;)
Ilimaus on humoristista ja huvittavinta on se kun joku käyttää sitä ihan arkipuheessaan kun se kuuluu niiden murrealueen puheenparteen.
Ilimaisin mielipiteeni. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilimaus on humoristista ja huvittavinta on se kun joku käyttää sitä ihan arkipuheessaan kun se kuuluu niiden murrealueen puheenparteen.
Ilimaisin mielipiteeni. :)Vai onko se siellä päin mielipitteeni? Ilimaista mielipitteensä?
- Anonyymi
En minä halua kuin yhden vaimon ketä rakastaa ja ihmetellä. Yhdessä naisessa on mielestäni ihan riittävästi ihmettelemistä ja tutkailtavaa. Mutta en tiedä tykkäisikö kun katsoisin ja hämmästelisin häntä. Ainakin se olisi jännittävää.
Haluaisin että hän olisi vain hän. Se riittäisi minulle.
Että hän olisi oma itsensä seurassani eikä esittäisi mitään roolia.
Siinä kaikki mitä häneltä haluan.
Tosin en saa sitä, mutta sekin vähä mitä nyt saan riittää. Tyydyn vähään.
Sellaista on kun rakastaa.- Anonyymi
Mitäs roolia se on esittäny?
Ettei tykkää susta? Ettei huomaa sua?
Ehkä ei ole roolia! Voisitko hyväksyä ettei hön tunne samoin? Anonyymi kirjoitti:
Mitäs roolia se on esittäny?
Ettei tykkää susta? Ettei huomaa sua?
Ehkä ei ole roolia! Voisitko hyväksyä ettei hön tunne samoin?Juu ei se musta tykkää. Se on jo selvinnyt irl.
Sillä sellainen jännämiehen rooli vaikka on oikeasti mielestäni tosi kiltti. Heittää herjaa ja flirttailee.
Aina jeesannu ku olen tarvinnut. Tosi paljon.
Lempeästi ja jopa hellästi huomioinut minun tarpeitani. Ymmärtänyt tilannettani.
Silti esittää ettei mikään tunnu missään. Peittää peruskiltin luontonsa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu ei se musta tykkää. Se on jo selvinnyt irl.
Sillä sellainen jännämiehen rooli vaikka on oikeasti mielestäni tosi kiltti. Heittää herjaa ja flirttailee.
Aina jeesannu ku olen tarvinnut. Tosi paljon.
Lempeästi ja jopa hellästi huomioinut minun tarpeitani. Ymmärtänyt tilannettani.
Silti esittää ettei mikään tunnu missään. Peittää peruskiltin luontonsa.Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia
Hirmu paljon sä tiedät toisen pienellä kuvaukselle heidän tilanteesta.
Mistä teitä idiootteja sikiää ?? Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kiinnostunu. Tuo on ystävällisyyttä. Kuvittelet olemattomia
Ei ole ei. Tiedän että kiinnostusta ei ole. Kysyny asiaa irl. Sehän se teki meidän välit oudoiksi. Siksi haluaisin että hän voisi olla vain hän. En sen enempää. Se riittäisi yksipuoleiselle rakkaudelleni. Mutta kun hän tavallaan tietää tunteistani nii hän ei ole riittävän suuri ihmisenä jotta voisi olla luontevasti seurassani. Ja sekin jo sellaisenaan tukee mielipidettäni että nautin rakastamisesta mieluummin yksin. Sinulle ehkä hämärää, mutta minä annoin itselleni luvan rakastaa vaikka en koskaan saisikaan minkäänlaista vastakaikua. Olen sinut itseni ja tunteideni kanssa.
- Anonyymi
Suoraan sanottuna en tiedä, vaikka se ehkä hassulta kuullostaa, liian mahdoton yhtälö, vaikka hänestä välitänkin
- Anonyymi
Onko este se että nainen on varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko este se että nainen on varattu?
On. - Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. - Sivusta.
Oletko sinä varattu?
- Anonyymi
Mut jos saisin sut omaksi (tai edes lainaan), haluaisin myös kaiken.
- Anonyymi
Rakastan sitä miestä. Haluan hänet elämääni. Se riittää.
- Anonyymi
Haluan hänet omaksi miehekseni. Rinnalleni kulkemaan elämässä. Arkeen ja juhlaan. Olemaan niin, kuin mies miehen rinnalla.
- Anonyymi
Haluan miehestä toimivan palstasuhteen kaikilla mausteilla ja joskus pitää sitten olla myös omaa aikaakin ettei ole ihan kiinni toisessa ja ei aina tarvii kertoa mihin menee ja mitä tekee koska luotan kyllä.
Tunteita saa ilmaista ja pitää ilmaista mm. olla itkuinen,vihainen, iloinen,yllättynyt, hauska tai vaikkapa murheellinen.
Joskus voidaan katsoa vaikkapa jotain elokuvaa tai tehdä jotain yhdessä. Miehen pitää olla hyvin yhteisöllinen. - Anonyymi
Näin aluksi kauniin eteerisen tanssin. Sen tanssin nimi voisi olla vaikka Hyvitys. Koreografia, pituus ja taustamusiikki on tanssijan oikeus valita ihan itse. Toki toivoisin jotain viettelevää, energistä ja sykkivää - ainakin loppua kohden. ;D
- Anonyymi
Sylitanssiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sylitanssiko?
Viesti on miehelle. Kyllä siinä toki tuollainen elementtikin voi olla. On kovin sydäntä lämmittävää katsella pitkiä venytyksiä ja syviä ja harkittuja taivutuksia etenkin, jos mies on sulavaliikkeinen luonnonlahjakkuus. Kannustan kyllä kaikkia miehiä tanssimaan naisille. Hyvitys. Sovitus. Loppuhuipennus. (Naurattaa.) ;) ;D
- Anonyymi
Vaipanvaihtajaksi
- Anonyymi
Eli loppuelämäksi?
- Anonyymi
Jos sais rakastaa..hellästi..
Sanoi kerran minulle että ollaan niin erilaisia.
Miten voi sanoa noin tuntematta ihmistä kunnolla..?
Meissä itseasiassa on paljon samaa.
n>m - Anonyymi
Haluaisin hänet osaksi elämääni.. Mutta se millä asteella kertoo aika. Pahasti näyttää että olin vain päivän piristys.
En halua sellaista, mitä en voi koskaan saada.. Jalat on tukevasti maassa..😁
- Anonyymi
Ruokaa
- Anonyymi
Pisimmille vietynä, vaimon tasapainoiseen suhteeseen loppuelämäkseni.
- Anonyymi
En mitään en yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057