Hyvät ihmiset !!

Kertokaa ny ihmeessä mikä lapualla on pielessä. Eikä ainaasta marinaa, onhan sielä ennenki pärijätty. Ei se elämä täällä muuallakaa niin herkkua oo. Teillä on sentään vielä jäljellä joitaki hiljaisia paikkoja ja erämaita. Äläkää tappako/hakakko kaikkia voitontavoottelun takia. Seinäjoelle jahka pääsen eläkkeelle.

12

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapualaaset keskittyy liikaa Seinäjoen mollaamishen ne on siitä aivan tööt

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta Seinäjoen asiat.


    • Anonyymi

      Tutuilta turuilta lempeiltä sioilta :

      Silloin vanha Väinämöinen
      jo tunsi toet totiset.
      Sanan virkkoi, noin nimesi:
      ”Soua, seppo Ilmarinen,
      soua, lieto Lemminkäinen,
      soutakatte, kaikki kansa,
      jotta juoksisi venonen,
      pursi eestä ennättäisi!”

      Mieleni minun tekevi,
      aivoni ajattelevi
      lähteäni laulamahan,
      saa'ani sanelemahan,
      sukuvirttä suoltamahan,
      lajivirttä laulamahan.
      Sanat suussani sulavat,
      puhe'et putoelevat,
      kielelleni kerkiävät,
      hampahilleni hajoovat.

      Voima on arvaamaton kontuihin piloitetuna
      mikä lapualla on vuosisatoja heijastunut kulkumme suunaksi
      Vihkiytyneen vaeltajat kulkevat lapuan etapin kauten iankaikkisuudessa

      • Anonyymi

        Onkos meillä muuta suuntaa horisontissa matka on ikuinen.
        https://www.youtube.com/watch?v=Kk0ZxPyvrrA
        Käyn kohti sinua, oi Herrani


      • Anonyymi

        ”Väinämöistä pohtiessani huomasin, että Kalevalasta puuttuvat kelmit ja kieroilijat. Juonittelijoiden puuttuminen suomalaisesta muinaistarustosta viestii siitä, ettei kieroilu ole pysyvä ilmiö yhteiskunnassamme.

        Maalinen elämä on se pätkä, mutta henki se on joka kantaa ja muut yhteydet
        Henkevyyksis ei maalista taivalta kuvata mitenkään sensaatioksi, se vain on elettävä ilman illuusioita


      • Anonyymi

        Itse keskustelua, kellekäs muulle sitä asiaansa omalla taipaleilla haastaisi
        >Jippu - Saviruukku


      • Anonyymi

        Topi sen kertoo
        > Topi Sorsakoski - Ajomies


    • Anonyymi

      Eihän meillä mikään ole pielessä ,parasta A-laatua.Mitä sä venkula höpäjät ?

    • Anonyymi

      Jätetään politiikka pois, mutta vedetään maskit suuneteen.

      Ajankohtaista Pekka Reinikainen Koronapandemia. Osa 4

    • Anonyymi

      Entisajan suvakit ja näinse päättyi

      > A F Airo vapaussota

    • Anonyymi

      Seinäjoki.

    • Anonyymi

      Kallaas ihteäs elikkä meissä kaikissa on mukana se yhteys taivaan koosapitävään valoon, tämän pitäisi pulputa ihan itestään kunhan saa ihtesä pysäytettyä mieli, jokainen pitäköön tietonaan saavutuksensa, kun kerran kaikki on niissä piuhoissa kiinitetynä toimintakeskukseen...
      > Tule sellaisenaan Marika

      Häivien häivät miten niin kaikki piuhat on tosiaan kaikkialla ja kaikissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe