Kiihoittaako ajatus, onko muita ajelulla..? https://xhamster.com/videos/sperm-in-the-cae-4648493#mlrelated
Onko tyttöilijöitä
Anonyymi
501340
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 50
Vanhimmat
Kiihoitaa.! Tää myös ihana... https://xhamster.com/videos/white-pretty-polly-lace-tops-cum-11902500#mlrelate
Mukavaa myös täällä tänään nyloneissa.. https://xhamster.com/videos/stroking-in-tan-pantyhose-black-heels-10875807#mlrelated Terkuin Tv-Jaana
Ooohh! Kiva oli takaapäin tulla tuollainen lyhyen mekon alle!
Kiva olis nuolla ja imeä tuota..
Kiihottaa kovast. Olen harrastanut koko elämäni ajan 13-vuotiaasta alkaen.
Tänään myös ajelulla.. Tv-Jaana
kivoja videoita! Missä Jaana ajelee ? Marjukka kanss ajelulla...
Kuumia videoita... mä myös asuissa tänään.. https://xhamster.com/videos/pantyhose-7165029#mlrelated Leila49
Moi Marjukka... Missä autoilet?
Marjukka kurvailee Tampereella ja lähi maastossa...
Olis ihana tavata.... ootko nyt asuissa...? Mulla vain nylonit jalassa ja niiden päällä styupit. Tiukan paidan alla b-liivit. Tv-Jaana
Joo..sukat nauhoilla leggarit korkosaappaat..missä sä Jaana?
Jyväskylä - Vaajakoski alueella.. On hieman välimatkaa.. Onko kivaa tiedossa,,, kosteana?
On matkaa tälle yölle mutt ei muuten paha ;). On..tippoja tulee..entäs sulla? Onks sulla korot jalass?
Samoin täällä, kivan kosteaa... Tykkään käyttää korkoja! Mut nyt ihanat tiukat reisisaappaat!
Miltäs siellä näyttää nyt.? :)
Nyt näyttää kivalta ku kerroit reissareistass..mä kanss tykkään koroista..miten korkeet korot ? sä parkiss kanss..hommiss ;) ?
On makeen korkeet n. 15 cm.. Mull läppäri levarilla mukana.:) Ottaisitko suihin nyt multa?
No on makeen korkeet !! Jos haluut..Ajaks sä kanss koroilla?
Ajan koroilla.. Sä voisit imee mua...mä levitän jalat ja saisit imeä reisisaappaiden välistä...
mä kanss tykkää ajaa koroiss..ne kanss piikkikorkoset niinku mullaki ? onks ne kiiltävät? joo mä imen niitten välistä...
Mustat tosi terävät piikkikorot... ja kiiltävät..! Tuntuu hyvälle kun imet mun kosteaa kulliani,
haluaisitko imeä spermat..?
sulla tosi kivat saappaat!! olisko sulla joku sposti miss voitass jutella lisää? voisin runkata..käviskö?
Tykkäätkö nyt runkata kaluasi..? Vaihdan just saappaat tiukkoihin lateksi punaisiin saappaisiin.. meinaako sulla jo heruttaa..?
ai sulla monet mukana ; )!! hyvä olla vaihto korot.. aikas herkillä alkaa oleen..mites siellä?
Onko sulla jo käsi kosteana..? Haluaisitko, että imisin sun munaa..?
on joo.. jos sä haluut..mites kosteena sä? avataaks vaikka luukkuun postit?
Vois avata... jossain vaiheessa.. Oon kivan kosteana..! Haluaisit sä olla 69:ssä et imettäs toistemme kulleja?
en oo koskaan ollu...
Minkä ikäinen sä oot?
mä avasin luukkuun marjukkatyttonen jne.
55 mä..entä sä?
Minkä ikäinen Marjukka sä oot?
Mä avaan uuden postin hieman myöhemmin... Mä oon hieman nuerempi...
miten paljo nuorempi..haittaaks?
avaa ny se ei kauaa vie...
Mä oon 40.. ei haittaa.. ;) Onks sulla kuvia jossain..?
ei muutaku spostissa olis jotai...entä sulla?
Täytyy avata sposti,,, ni voidaan vaihdella kuvia. ;) Nyt täytyy lähteä unille...
ok..avaa ja laita sinne mun...
Muista runkata kulli tyhjäksi... nauttien...
Alkaaks teilläki kunnolla kulli seisoon ku laittaa korot jalkaan? Mulla ny sukkiksis tosi ahdasta ku on korot jalass
Kivoja videoita tuossa oli.Olen kuvassa olevassa asussa vieraillut vehoniemen automuseossa ja siellä tornissa viimeksi viime kesänä.Siellähän voisi vaikka mitä,tulijat näkee eivätkä pääse yllättämään
Ketään ajalulla Hesas illalla yöllä esim Laaksos tai muualla? ois ihana imeä
tyttökullia!!
Mitä Jaanalle kuuluu ? Marjukka
Laita Jaana spostia ja muutkin saa.Olis kiva jutella muiden tyttöilijöiden kanssa.
Moi Marjukka... ihanaa kuuluu, ihanissa asuissa Jaana!
Oletkos korkoajelulla nyt ?
Sukkiksissa tänään....
Ollaan kanss...
Ihana pätkä. Siihen olis vielä päässyt imaisemaan kaiken puhtaaksi.