Sinä yskivä punapää s-marketissa

Olisit voinut laittaa edes hihan eteen kun kovaan ääneen yskit moneen kertaan lonkerohyllyn edessä juuri puoli tuntia sitten. En tajua mitä päässäsi liikkui!!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rippukikki on nähnyt unta.
      Ei tuon haisevän ääliön lähelle mene kukaan edes yskimään.

• Anonyymi

www.kyttaajat.com kurikka ja seinäjoki on suomen pahimmat toisista huolehtijoiden paikat

• Anonyymi

Joo ei muuta, mut korona tauti voi toki olla virallisten tietojen mukaan alle
      10 % : lle vaarallinen ja n. 66% kuolleista on yli 80 v. ihmisiä jne jne... Mäkin
      oon seurannu tosi tarkkaan kaikenlaista uutisointia ja joskus tuntuu et
      liikaa liikenteessä on myös HYSTERIAA ko. tautia kohtaan, varsinkin kun
      levitetään väärää tietoa ... Mut kaikenkaikkiaan me "NYKY-IHMISET" (myös
      minä) pelkäämme KUOLEMAA likaa ... sillä onhan kautta aikain
      ollu kaikenlaista virusta liikenteessä ... sillä tämä kuuluisa VIIKATE-MIES
      poistaa jokaisen meistä ennemmin tai myöhemmin !!!

• Anonyymi

... ja TAVALLA tai TOISELLA .

• Anonyymi

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

Monien ihmisten elintavat viittoo siihen suuntaan että haluaa poistua ennemmin.

• Anonyymi

Mikset sanonut heti siinä punapäälle että yskisi hihaansa. Täällä itkeminen ei auta mitään, eikä se varmaan edes lue tätä palstaa.

• Anonyymi

Juu, ihmiselle on annettu suu millä puhua, asiansa voi sanoa ilman huutamista tai muunlaista nälvimistä.

Siis, EI maksa mitään, olla ihminen.

• Anonyymi

Yhdellä punapäällä on aina kaupassa suu-nenäsuoja, ei yskitä hajutkaan.Suositus muillekin

• Anonyymi

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

Yskittääkö.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satiainen voi loikata jopa metrin hyppyjä.

• Anonyymi

Sori.Minä se olin. Ei ole koronaa mutta joku meni kurkkuun.Anteeksi kauheasti mutta pakko oli yskiä. Sama tunne kun joskus vaan on pakko paskoa.

• Anonyymi

ai mää luulin et se olin määäääää

• Anonyymi

Yskiminen on refleksi vajukki. Refleksien estäminen on usein vaikeaa tai mahdotonta.

• Anonyymi

älä, onx näin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä, onx näin !

ihmisistä tullu pikkusen sekoja tän jutun takia...pelätään jo toisiaan. pikkusen hei järkee matkaan nyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe