Sinä yskivä punapää s-marketissa

Olisit voinut laittaa edes hihan eteen kun kovaan ääneen yskit moneen kertaan lonkerohyllyn edessä juuri puoli tuntia sitten. En tajua mitä päässäsi liikkui!!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rippukikki on nähnyt unta.
      Ei tuon haisevän ääliön lähelle mene kukaan edes yskimään.

• Anonyymi

www.kyttaajat.com kurikka ja seinäjoki on suomen pahimmat toisista huolehtijoiden paikat

• Anonyymi

Joo ei muuta, mut korona tauti voi toki olla virallisten tietojen mukaan alle
      10 % : lle vaarallinen ja n. 66% kuolleista on yli 80 v. ihmisiä jne jne... Mäkin
      oon seurannu tosi tarkkaan kaikenlaista uutisointia ja joskus tuntuu et
      liikaa liikenteessä on myös HYSTERIAA ko. tautia kohtaan, varsinkin kun
      levitetään väärää tietoa ... Mut kaikenkaikkiaan me "NYKY-IHMISET" (myös
      minä) pelkäämme KUOLEMAA likaa ... sillä onhan kautta aikain
      ollu kaikenlaista virusta liikenteessä ... sillä tämä kuuluisa VIIKATE-MIES
      poistaa jokaisen meistä ennemmin tai myöhemmin !!!

• Anonyymi

... ja TAVALLA tai TOISELLA .

• Anonyymi

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

Monien ihmisten elintavat viittoo siihen suuntaan että haluaa poistua ennemmin.

• Anonyymi

Mikset sanonut heti siinä punapäälle että yskisi hihaansa. Täällä itkeminen ei auta mitään, eikä se varmaan edes lue tätä palstaa.

• Anonyymi

Juu, ihmiselle on annettu suu millä puhua, asiansa voi sanoa ilman huutamista tai muunlaista nälvimistä.

Siis, EI maksa mitään, olla ihminen.

• Anonyymi

Yhdellä punapäällä on aina kaupassa suu-nenäsuoja, ei yskitä hajutkaan.Suositus muillekin

• Anonyymi

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

Yskittääkö.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satiainen voi loikata jopa metrin hyppyjä.

• Anonyymi

Sori.Minä se olin. Ei ole koronaa mutta joku meni kurkkuun.Anteeksi kauheasti mutta pakko oli yskiä. Sama tunne kun joskus vaan on pakko paskoa.

• Anonyymi

ai mää luulin et se olin määäääää

• Anonyymi

Yskiminen on refleksi vajukki. Refleksien estäminen on usein vaikeaa tai mahdotonta.

• Anonyymi

älä, onx näin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä, onx näin !

ihmisistä tullu pikkusen sekoja tän jutun takia...pelätään jo toisiaan. pikkusen hei järkee matkaan nyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      252
      4548
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      128
      2978
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1314
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    Aihe