Sinä yskivä punapää s-marketissa

Olisit voinut laittaa edes hihan eteen kun kovaan ääneen yskit moneen kertaan lonkerohyllyn edessä juuri puoli tuntia sitten. En tajua mitä päässäsi liikkui!!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rippukikki on nähnyt unta.
      Ei tuon haisevän ääliön lähelle mene kukaan edes yskimään.

• Anonyymi

www.kyttaajat.com kurikka ja seinäjoki on suomen pahimmat toisista huolehtijoiden paikat

• Anonyymi

Joo ei muuta, mut korona tauti voi toki olla virallisten tietojen mukaan alle
      10 % : lle vaarallinen ja n. 66% kuolleista on yli 80 v. ihmisiä jne jne... Mäkin
      oon seurannu tosi tarkkaan kaikenlaista uutisointia ja joskus tuntuu et
      liikaa liikenteessä on myös HYSTERIAA ko. tautia kohtaan, varsinkin kun
      levitetään väärää tietoa ... Mut kaikenkaikkiaan me "NYKY-IHMISET" (myös
      minä) pelkäämme KUOLEMAA likaa ... sillä onhan kautta aikain
      ollu kaikenlaista virusta liikenteessä ... sillä tämä kuuluisa VIIKATE-MIES
      poistaa jokaisen meistä ennemmin tai myöhemmin !!!

• Anonyymi

... ja TAVALLA tai TOISELLA .

• Anonyymi

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.
        MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)

Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.

Monien ihmisten elintavat viittoo siihen suuntaan että haluaa poistua ennemmin.

• Anonyymi

Mikset sanonut heti siinä punapäälle että yskisi hihaansa. Täällä itkeminen ei auta mitään, eikä se varmaan edes lue tätä palstaa.

• Anonyymi

Juu, ihmiselle on annettu suu millä puhua, asiansa voi sanoa ilman huutamista tai muunlaista nälvimistä.

Siis, EI maksa mitään, olla ihminen.

• Anonyymi

Yhdellä punapäällä on aina kaupassa suu-nenäsuoja, ei yskitä hajutkaan.Suositus muillekin

• Anonyymi

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,

Yskittääkö.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satiainen voi loikata jopa metrin hyppyjä.

• Anonyymi

Sori.Minä se olin. Ei ole koronaa mutta joku meni kurkkuun.Anteeksi kauheasti mutta pakko oli yskiä. Sama tunne kun joskus vaan on pakko paskoa.

• Anonyymi

ai mää luulin et se olin määäääää

• Anonyymi

Yskiminen on refleksi vajukki. Refleksien estäminen on usein vaikeaa tai mahdotonta.

• Anonyymi

älä, onx näin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä, onx näin !

ihmisistä tullu pikkusen sekoja tän jutun takia...pelätään jo toisiaan. pikkusen hei järkee matkaan nyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe