Olisit voinut laittaa edes hihan eteen kun kovaan ääneen yskit moneen kertaan lonkerohyllyn edessä juuri puoli tuntia sitten. En tajua mitä päässäsi liikkui!!
Sinä yskivä punapää s-marketissa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rippukikki on nähnyt unta.
Ei tuon haisevän ääliön lähelle mene kukaan edes yskimään.- Anonyymi
www.kyttaajat.com kurikka ja seinäjoki on suomen pahimmat toisista huolehtijoiden paikat
- Anonyymi
Joo ei muuta, mut korona tauti voi toki olla virallisten tietojen mukaan alle
10 % : lle vaarallinen ja n. 66% kuolleista on yli 80 v. ihmisiä jne jne... Mäkin
oon seurannu tosi tarkkaan kaikenlaista uutisointia ja joskus tuntuu et
liikaa liikenteessä on myös HYSTERIAA ko. tautia kohtaan, varsinkin kun
levitetään väärää tietoa ... Mut kaikenkaikkiaan me "NYKY-IHMISET" (myös
minä) pelkäämme KUOLEMAA likaa ... sillä onhan kautta aikain
ollu kaikenlaista virusta liikenteessä ... sillä tämä kuuluisa VIIKATE-MIES
poistaa jokaisen meistä ennemmin tai myöhemmin !!!- Anonyymi
... ja TAVALLA tai TOISELLA .
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)
Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu.
MUTTA, jos haluaa poistua enemmin, niin sehän on ihan omavalinta. On ihmisiä jotka haluavat vielä olla jostakin syystä perheessään läsnä.( alaikäiset kersat, tai jopa opiskelija kersat, Tms..)
Jos jollakin on halu päästä Viikamiehen matkaan, voi vapaasti hoitaa sellaisen asia ilman, että tartuttaa muita.Monien ihmisten elintavat viittoo siihen suuntaan että haluaa poistua ennemmin.
- Anonyymi
Mikset sanonut heti siinä punapäälle että yskisi hihaansa. Täällä itkeminen ei auta mitään, eikä se varmaan edes lue tätä palstaa.
- Anonyymi
Juu, ihmiselle on annettu suu millä puhua, asiansa voi sanoa ilman huutamista tai muunlaista nälvimistä.
Siis, EI maksa mitään, olla ihminen.
- Anonyymi
Yhdellä punapäällä on aina kaupassa suu-nenäsuoja, ei yskitä hajutkaan.Suositus muillekin
- Anonyymi
Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on aina kaupassa käydessäni vaimon silkkipöksyt päässäni , oikeinpäin tietenkin, laittettuna paras viiruksen torjunta,
Yskittääkö.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satiainen voi loikata jopa metrin hyppyjä.
- Anonyymi
Sori.Minä se olin. Ei ole koronaa mutta joku meni kurkkuun.Anteeksi kauheasti mutta pakko oli yskiä. Sama tunne kun joskus vaan on pakko paskoa.
- Anonyymi
ai mää luulin et se olin määäääää
- Anonyymi
Yskiminen on refleksi vajukki. Refleksien estäminen on usein vaikeaa tai mahdotonta.
- Anonyymi
älä, onx näin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä, onx näin !
ihmisistä tullu pikkusen sekoja tän jutun takia...pelätään jo toisiaan. pikkusen hei järkee matkaan nyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837