-Heidän yksinkertaistamistansa
- Mielenterveys ongelmaisten leimaamista moni on ihan ok tyyppi. Sitä paitsi tosi moni oikeasti sairas sadisti osaa piilotella näkyvillä tavisten seassa mielenterveys ongelmattomana vaikka onkin ilman lääkkeitä. Samaa aikaa nää leikkii parempia ihmisiä ne mielummin on sairaita kun ottaa lääkkeitä/terapiaa vastaan.
- Vitun nopea tuomitseminen ihan typerillä perusteilla moni ei oo ees vika
- Ylemmyyden/paremmuuden tunteen tavoittelu minkä pilvilinnan ylläpitämiseksi moni on valmis hakee oikeutuksia ja näkee vaivaa niiden eteen suuri ego.
- Moraali toimii omaan suuntaan yleensä äkkii tuomitsee muut silloin kun itse tekee jotain todella loukkaava ei tarvitse pyytää anteeksi
- Ei oo mitään rajaa mitä verbaalisia solvauksiaa kaataa toiseen päälle kunhan ei käytä väkivaltaa.
- Oman julmuutensa oikeuttelu mielensäpahoittaja teorialla
Vihaan valtaa osaa taviksista
Anonyymi
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa juuri päähän se että ihmiset sanoo vaikka mitä paskaa kun siitä ei niin rangaista. Jokin raja pitäisi olla henkisellä väkivallalla vaikka siitä on vaikea jäädä kiinni.
- Anonyymi
Sitähän se oma elämä teetättää. Jospa kuningas hidas kykenee auttamaan.
- Anonyymi
Ei ole mitään mielenterveysterapiaa, eikä kemiallista epätasapainoa.
Ikäviä itsekeskeisiä tyyppejä on aina ollut.
https://www.youtube.com/watch?v=zg0TFkFDtyA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523