lauantai ja levottomat jutut

Anonyymi

Profiilissa taas tarinat lentää. Popparit paisteltu jo valmiiksi :D

31

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, rankasti haistatellaan niille ihmisille jotka kyseenalaistaa hänen tarinoitaan. Odotellaan että mestari löytää taas keskustelupalstalle.

    • Anonyymi

      Nyt on taas semmonen tarinointi menossa että huhhuh, kyllä voi olla luottavaisin mielin kun hän on meidän asioita valvomassa.

    • Anonyymi

      Onks toi se panomies?
      On on on!
      Voi veljet!

    • Anonyymi

      Nyt mies on jo miljonääri ja tyttöystävä monimiljonääri, luulis olevan helppoa elää ilman töitäkin.

    • Anonyymi

      5.pv On postattu ytubelta Jvg:n ikuinen vappu musavideon ja teksti perässä, että "JVG:n artisteihin en ole ollut yhteydessä, mutta tekikö JVG sanoituksia matkatarinoideni pohjalta? Voi olla? Siis stadin keskustan ihmisethän puhuivat paljon reilu kaksi vuotta minun matkailutarinoistani. " :)

      • Anonyymi

        Voi luoja ja lisää vaan pukkaa, mies on kerennyt kokea enemmän kun me kaikki muut yhteensä.


    • Anonyymi

      Miehen pitäisi kirjoittaa kirja olen sitä mieltä vahvasti.

    • Anonyymi

      Vielä vaan jatkuu, ehtymätön tarinoiden tonava.

    • Anonyymi

      Nyt siellä uhataan jo tappaa joku kun kirjoitti vääränlaisen kommentin :o herranen aika minkälainen mies meillä on asioita valvomassa.

      • Anonyymi

        Toi tapon uhkaus oli jo vähän rankkaa tekstiä. 🤐


    • Anonyymi

      Hetken hiljaisuuden jälkeen, alkaa taas hieman aktivoitua kyseinen tili.

      • Anonyymi

        Juu sos ilmotuksen joku tehnyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sos ilmotuksen joku tehnyt :)

        On kuulema tottunut hiljaisessa lähitaistelussa käyttämään sinkittyä rautalankaa, niin meinaa kuristaa etsityn :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sos ilmotuksen joku tehnyt :)

        Ai joku ilmoituksen ? Niinhän toi uhkaa 100 000 euron sanktioilla menetyistä saatavista kansainvälisessä liike-elämässä ilmoittajaa kohtaan, mutta unohtaa kaikki tappouhkaukset yms sekoilut, mitä yleisesti jakaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joku ilmoituksen ? Niinhän toi uhkaa 100 000 euron sanktioilla menetyistä saatavista kansainvälisessä liike-elämässä ilmoittajaa kohtaan, mutta unohtaa kaikki tappouhkaukset yms sekoilut, mitä yleisesti jakaa. :D

        Juu laki on vissiin toisille erilainen :D onneks on print screenit otettuna suuresta osasta noita tarinoita. Ja jos käräjille menee ja hän väittää ettei ole mitään sellaista kirjoittanut niin se saadaan kyllä esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulema tottunut hiljaisessa lähitaistelussa käyttämään sinkittyä rautalankaa, niin meinaa kuristaa etsityn :O

        Taas hirvittävä uhkaus :o Vaatii muita käyttäytymään mutta itse tekee tuollaista, joku voisi väittää tekopyhäksi toiminnaksi.


    • Anonyymi

      Eikun vaan maksut nousee kun juttuja lukee, voi veljet.

    • Anonyymi

      Onkohan hollantilaiset lukeneet tätä ketjua kun ovat herran majoituksen peruneet? Siitäkin varmaan korvausvastuu tulee meille, luokkaa tuhat euroa yö ja muut kulut päälle.

    • Anonyymi

      Mies tosiaan uskoo että jvg on tehnyt hänestä biisin, taas on uusi päivitys aiheesta.

    • Anonyymi

      Nyt siellä jo Rissalan pojat Horneteilla seurailee, että kuinka hänellä menee :D Pyytää julkisesti ettei rajavartiosto ja ilmavoimat olisi hänestä huolissaan.

      • Anonyymi

        Juu ei hemmetti mitä juttuja :D Sais komedian tehtyä tarinoista. Turvaseurannassa yllättäen vaitiolovelvollisuus estää kertomasta miksi. Jätämme odottamaan seuraavaa osaa.


    • Anonyymi

      Nyt 6 päivä on käyty kirjoittamassa myös kansanedustaja Wihosen sivuille seuraavaa: "Mitä jännittävää eduskunnassa on? Sehän on vaan suojatyöpaikka. Tokyon ja Lontoon kaduilla jännittää paljon enemmän! Amsterdam Brussels Frankfurt Pietari Tallinna Paris Stockholm. Eihän eduskunnassa perustehtävä ole kuin painaa läsnäolonappia, ja jos taustamateriaalista jotain ymmärtää, niin tehdä esityksiä. Montako perusteltua esitystä läpimennyttä muuten on jo plakkarissa? Itse en ole kansanedustaja koskaan ollut, mutta kyllä niitä kymmeniä on takana. Ja en viitsi edes puhua, mitä japanin keisarille Saksan liittokanslerille reilu vuosi sitten esittelin, olin meinaan syytevaarassa henkilökohtaisesti laajasta kansainvälisestä rikostutkintavyyhdistä."

      Että ollaan jo oltu yhteydessä Japanin keisariin ja Saksan liittokansleriin :D

      • Anonyymi

        Voi luoja :D Nyt miestä tuntuu jurppivan se että joku on täysin syystä tehnyt hänestä sosiaali ilmoituksen, mieshän on kännipäissään uhannut henkirikoksellakin. Syyttää tätä ilmoituksen tehnyttä mielenterveyspotilaaksi, lukis joskus omia juttujaan vai liekkö lukee liikaakin kun noin sekaisin mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja :D Nyt miestä tuntuu jurppivan se että joku on täysin syystä tehnyt hänestä sosiaali ilmoituksen, mieshän on kännipäissään uhannut henkirikoksellakin. Syyttää tätä ilmoituksen tehnyttä mielenterveyspotilaaksi, lukis joskus omia juttujaan vai liekkö lukee liikaakin kun noin sekaisin mennyt.

        Coronahan on siis biologinen ase. Minun piti olla tehtävällä Hong Kongissa juuri ennen karanteenia. Tehtävän sisältöä ei kerrottu etukäteen, kuten koskaan agentille ei kerrota yksityiskohtia agentti ei niitä saa vankeusrangaistuksen tai ankaramman tuomion hengenvaaran uhalla missään tapauksessa paljastaa. Noh vuosi sitten meni ihan perseeksi, kun tehtäväni julkaistiin mediassa näin, että olin huumeiden salakuljettajana epäilty. Päinvastoin, olin tutkimassa laajaa kansainvälistä rikosvyyhtiä. Joulukuu 2019: Minut ryöstivät vartijat. No, sain koneeni ja tavarat kyllä takaisin. Kertoivat, että tämä oli vain turvatoimi! Kysyin, että onko teille annettu tutkintamääräys, ja mikä taho. Minä kyllä teen raportin, jos tarvitsee, Interpol -toimeksianto on päällä. Voi taivas näitä juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Coronahan on siis biologinen ase. Minun piti olla tehtävällä Hong Kongissa juuri ennen karanteenia. Tehtävän sisältöä ei kerrottu etukäteen, kuten koskaan agentille ei kerrota yksityiskohtia agentti ei niitä saa vankeusrangaistuksen tai ankaramman tuomion hengenvaaran uhalla missään tapauksessa paljastaa. Noh vuosi sitten meni ihan perseeksi, kun tehtäväni julkaistiin mediassa näin, että olin huumeiden salakuljettajana epäilty. Päinvastoin, olin tutkimassa laajaa kansainvälistä rikosvyyhtiä. Joulukuu 2019: Minut ryöstivät vartijat. No, sain koneeni ja tavarat kyllä takaisin. Kertoivat, että tämä oli vain turvatoimi! Kysyin, että onko teille annettu tutkintamääräys, ja mikä taho. Minä kyllä teen raportin, jos tarvitsee, Interpol -toimeksianto on päällä. Voi taivas näitä juttuja

        Nyt siellä uhataan taas vetää turpaan kun saa ilmoituksentekijän kiinni :D Japanissa olis jo "yakusha" hoitanut hommat mestarin puolesta xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siellä uhataan taas vetää turpaan kun saa ilmoituksentekijän kiinni :D Japanissa olis jo "yakusha" hoitanut hommat mestarin puolesta xD

        Ootko N.N. polttanut tupakkaa? Milloinkahan poltin viimeksi. Se oli joulukuuta. Brysselissä muuten en polttanut ollenkaan joulukuussa. Lentokoneessa ja kentällä ei saa polttaa eikä siinä hotellissakaan rautatieasemalla.
        Junassakaan ei nykyisin saa polttaa. Tokyossa oli 20 000 yenin sakko, jos poltti kadulla. Siellä oli sellaisia tupakkakoppeja about 1 km säteellä yksi.
        Siis koulupäivinäkin minähän join kadun penkillä kaljaa, mutta siitä olisi voinut saada järjestysrikkomus -sakot. eli se 20 000 yeniä. Ei ne japsin poliisit puuttuneet, kun olen julkisuuden henkilö, ja suomalaisena jos ei huvita maksaa, niin ei ne saa perittyäkään.
        Putkaankaan ne eivät suomalaista mielellään ota. Se myöhästyy lennolta, ja mitä sitten tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko N.N. polttanut tupakkaa? Milloinkahan poltin viimeksi. Se oli joulukuuta. Brysselissä muuten en polttanut ollenkaan joulukuussa. Lentokoneessa ja kentällä ei saa polttaa eikä siinä hotellissakaan rautatieasemalla.
        Junassakaan ei nykyisin saa polttaa. Tokyossa oli 20 000 yenin sakko, jos poltti kadulla. Siellä oli sellaisia tupakkakoppeja about 1 km säteellä yksi.
        Siis koulupäivinäkin minähän join kadun penkillä kaljaa, mutta siitä olisi voinut saada järjestysrikkomus -sakot. eli se 20 000 yeniä. Ei ne japsin poliisit puuttuneet, kun olen julkisuuden henkilö, ja suomalaisena jos ei huvita maksaa, niin ei ne saa perittyäkään.
        Putkaankaan ne eivät suomalaista mielellään ota. Se myöhästyy lennolta, ja mitä sitten tehdään?

        Jutut vaan paranee


    • Anonyymi

      On tärkeää, ettää me muutkin saamme tietoa kansainvälisen seikkailijan ja agentin elämästä ja vaarallisesta työstä. Emmehän me muuten siitä tietäisi mitään.

      • Anonyymi

        Juuri näin, oli itse myös huomannut tämän ketjun. Mitäpä tästä pahastumaan, hänen itsensä kertomia asioita nämä.


    • Anonyymi

      Joku hupi ulkonäkö kyseessä?
      Varmaan tämä kevät sekoittaa hupsujen päät hupsummaksi? Hupsua riittää, koska siunsote suosii avohoitoa hupsuille ihmisille.
      Yst.terv. Inarin ex.kuntatyöläinen

      • Anonyymi

        Kyllä täysin hupiukko.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe