Profiilissa taas tarinat lentää. Popparit paisteltu jo valmiiksi :D
lauantai ja levottomat jutut
31
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, rankasti haistatellaan niille ihmisille jotka kyseenalaistaa hänen tarinoitaan. Odotellaan että mestari löytää taas keskustelupalstalle.
- Anonyymi
Nyt on taas semmonen tarinointi menossa että huhhuh, kyllä voi olla luottavaisin mielin kun hän on meidän asioita valvomassa.
- Anonyymi
Onks toi se panomies?
On on on!
Voi veljet! - Anonyymi
Nyt mies on jo miljonääri ja tyttöystävä monimiljonääri, luulis olevan helppoa elää ilman töitäkin.
- Anonyymi
5.pv On postattu ytubelta Jvg:n ikuinen vappu musavideon ja teksti perässä, että "JVG:n artisteihin en ole ollut yhteydessä, mutta tekikö JVG sanoituksia matkatarinoideni pohjalta? Voi olla? Siis stadin keskustan ihmisethän puhuivat paljon reilu kaksi vuotta minun matkailutarinoistani. " :)
- Anonyymi
Voi luoja ja lisää vaan pukkaa, mies on kerennyt kokea enemmän kun me kaikki muut yhteensä.
- Anonyymi
Miehen pitäisi kirjoittaa kirja olen sitä mieltä vahvasti.
- Anonyymi
Vielä vaan jatkuu, ehtymätön tarinoiden tonava.
- Anonyymi
Nyt siellä uhataan jo tappaa joku kun kirjoitti vääränlaisen kommentin :o herranen aika minkälainen mies meillä on asioita valvomassa.
- Anonyymi
Toi tapon uhkaus oli jo vähän rankkaa tekstiä. 🤐
- Anonyymi
Hetken hiljaisuuden jälkeen, alkaa taas hieman aktivoitua kyseinen tili.
- Anonyymi
Juu sos ilmotuksen joku tehnyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuulema tottunut hiljaisessa lähitaistelussa käyttämään sinkittyä rautalankaa, niin meinaa kuristaa etsityn :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku ilmoituksen ? Niinhän toi uhkaa 100 000 euron sanktioilla menetyistä saatavista kansainvälisessä liike-elämässä ilmoittajaa kohtaan, mutta unohtaa kaikki tappouhkaukset yms sekoilut, mitä yleisesti jakaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku ilmoituksen ? Niinhän toi uhkaa 100 000 euron sanktioilla menetyistä saatavista kansainvälisessä liike-elämässä ilmoittajaa kohtaan, mutta unohtaa kaikki tappouhkaukset yms sekoilut, mitä yleisesti jakaa. :D
Juu laki on vissiin toisille erilainen :D onneks on print screenit otettuna suuresta osasta noita tarinoita. Ja jos käräjille menee ja hän väittää ettei ole mitään sellaista kirjoittanut niin se saadaan kyllä esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuulema tottunut hiljaisessa lähitaistelussa käyttämään sinkittyä rautalankaa, niin meinaa kuristaa etsityn :O
Taas hirvittävä uhkaus :o Vaatii muita käyttäytymään mutta itse tekee tuollaista, joku voisi väittää tekopyhäksi toiminnaksi.
- Anonyymi
Eikun vaan maksut nousee kun juttuja lukee, voi veljet.
- Anonyymi
Onkohan hollantilaiset lukeneet tätä ketjua kun ovat herran majoituksen peruneet? Siitäkin varmaan korvausvastuu tulee meille, luokkaa tuhat euroa yö ja muut kulut päälle.
- Anonyymi
Mies tosiaan uskoo että jvg on tehnyt hänestä biisin, taas on uusi päivitys aiheesta.
- Anonyymi
Nyt siellä jo Rissalan pojat Horneteilla seurailee, että kuinka hänellä menee :D Pyytää julkisesti ettei rajavartiosto ja ilmavoimat olisi hänestä huolissaan.
- Anonyymi
Juu ei hemmetti mitä juttuja :D Sais komedian tehtyä tarinoista. Turvaseurannassa yllättäen vaitiolovelvollisuus estää kertomasta miksi. Jätämme odottamaan seuraavaa osaa.
- Anonyymi
Nyt 6 päivä on käyty kirjoittamassa myös kansanedustaja Wihosen sivuille seuraavaa: "Mitä jännittävää eduskunnassa on? Sehän on vaan suojatyöpaikka. Tokyon ja Lontoon kaduilla jännittää paljon enemmän! Amsterdam Brussels Frankfurt Pietari Tallinna Paris Stockholm. Eihän eduskunnassa perustehtävä ole kuin painaa läsnäolonappia, ja jos taustamateriaalista jotain ymmärtää, niin tehdä esityksiä. Montako perusteltua esitystä läpimennyttä muuten on jo plakkarissa? Itse en ole kansanedustaja koskaan ollut, mutta kyllä niitä kymmeniä on takana. Ja en viitsi edes puhua, mitä japanin keisarille Saksan liittokanslerille reilu vuosi sitten esittelin, olin meinaan syytevaarassa henkilökohtaisesti laajasta kansainvälisestä rikostutkintavyyhdistä."
Että ollaan jo oltu yhteydessä Japanin keisariin ja Saksan liittokansleriin :D- Anonyymi
Voi luoja :D Nyt miestä tuntuu jurppivan se että joku on täysin syystä tehnyt hänestä sosiaali ilmoituksen, mieshän on kännipäissään uhannut henkirikoksellakin. Syyttää tätä ilmoituksen tehnyttä mielenterveyspotilaaksi, lukis joskus omia juttujaan vai liekkö lukee liikaakin kun noin sekaisin mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja :D Nyt miestä tuntuu jurppivan se että joku on täysin syystä tehnyt hänestä sosiaali ilmoituksen, mieshän on kännipäissään uhannut henkirikoksellakin. Syyttää tätä ilmoituksen tehnyttä mielenterveyspotilaaksi, lukis joskus omia juttujaan vai liekkö lukee liikaakin kun noin sekaisin mennyt.
Coronahan on siis biologinen ase. Minun piti olla tehtävällä Hong Kongissa juuri ennen karanteenia. Tehtävän sisältöä ei kerrottu etukäteen, kuten koskaan agentille ei kerrota yksityiskohtia agentti ei niitä saa vankeusrangaistuksen tai ankaramman tuomion hengenvaaran uhalla missään tapauksessa paljastaa. Noh vuosi sitten meni ihan perseeksi, kun tehtäväni julkaistiin mediassa näin, että olin huumeiden salakuljettajana epäilty. Päinvastoin, olin tutkimassa laajaa kansainvälistä rikosvyyhtiä. Joulukuu 2019: Minut ryöstivät vartijat. No, sain koneeni ja tavarat kyllä takaisin. Kertoivat, että tämä oli vain turvatoimi! Kysyin, että onko teille annettu tutkintamääräys, ja mikä taho. Minä kyllä teen raportin, jos tarvitsee, Interpol -toimeksianto on päällä. Voi taivas näitä juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coronahan on siis biologinen ase. Minun piti olla tehtävällä Hong Kongissa juuri ennen karanteenia. Tehtävän sisältöä ei kerrottu etukäteen, kuten koskaan agentille ei kerrota yksityiskohtia agentti ei niitä saa vankeusrangaistuksen tai ankaramman tuomion hengenvaaran uhalla missään tapauksessa paljastaa. Noh vuosi sitten meni ihan perseeksi, kun tehtäväni julkaistiin mediassa näin, että olin huumeiden salakuljettajana epäilty. Päinvastoin, olin tutkimassa laajaa kansainvälistä rikosvyyhtiä. Joulukuu 2019: Minut ryöstivät vartijat. No, sain koneeni ja tavarat kyllä takaisin. Kertoivat, että tämä oli vain turvatoimi! Kysyin, että onko teille annettu tutkintamääräys, ja mikä taho. Minä kyllä teen raportin, jos tarvitsee, Interpol -toimeksianto on päällä. Voi taivas näitä juttuja
Nyt siellä uhataan taas vetää turpaan kun saa ilmoituksentekijän kiinni :D Japanissa olis jo "yakusha" hoitanut hommat mestarin puolesta xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siellä uhataan taas vetää turpaan kun saa ilmoituksentekijän kiinni :D Japanissa olis jo "yakusha" hoitanut hommat mestarin puolesta xD
Ootko N.N. polttanut tupakkaa? Milloinkahan poltin viimeksi. Se oli joulukuuta. Brysselissä muuten en polttanut ollenkaan joulukuussa. Lentokoneessa ja kentällä ei saa polttaa eikä siinä hotellissakaan rautatieasemalla.
Junassakaan ei nykyisin saa polttaa. Tokyossa oli 20 000 yenin sakko, jos poltti kadulla. Siellä oli sellaisia tupakkakoppeja about 1 km säteellä yksi.
Siis koulupäivinäkin minähän join kadun penkillä kaljaa, mutta siitä olisi voinut saada järjestysrikkomus -sakot. eli se 20 000 yeniä. Ei ne japsin poliisit puuttuneet, kun olen julkisuuden henkilö, ja suomalaisena jos ei huvita maksaa, niin ei ne saa perittyäkään.
Putkaankaan ne eivät suomalaista mielellään ota. Se myöhästyy lennolta, ja mitä sitten tehdään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko N.N. polttanut tupakkaa? Milloinkahan poltin viimeksi. Se oli joulukuuta. Brysselissä muuten en polttanut ollenkaan joulukuussa. Lentokoneessa ja kentällä ei saa polttaa eikä siinä hotellissakaan rautatieasemalla.
Junassakaan ei nykyisin saa polttaa. Tokyossa oli 20 000 yenin sakko, jos poltti kadulla. Siellä oli sellaisia tupakkakoppeja about 1 km säteellä yksi.
Siis koulupäivinäkin minähän join kadun penkillä kaljaa, mutta siitä olisi voinut saada järjestysrikkomus -sakot. eli se 20 000 yeniä. Ei ne japsin poliisit puuttuneet, kun olen julkisuuden henkilö, ja suomalaisena jos ei huvita maksaa, niin ei ne saa perittyäkään.
Putkaankaan ne eivät suomalaista mielellään ota. Se myöhästyy lennolta, ja mitä sitten tehdään?Jutut vaan paranee
- Anonyymi
On tärkeää, ettää me muutkin saamme tietoa kansainvälisen seikkailijan ja agentin elämästä ja vaarallisesta työstä. Emmehän me muuten siitä tietäisi mitään.
- Anonyymi
Juuri näin, oli itse myös huomannut tämän ketjun. Mitäpä tästä pahastumaan, hänen itsensä kertomia asioita nämä.
- Anonyymi
Joku hupi ulkonäkö kyseessä?
Varmaan tämä kevät sekoittaa hupsujen päät hupsummaksi? Hupsua riittää, koska siunsote suosii avohoitoa hupsuille ihmisille.
Yst.terv. Inarin ex.kuntatyöläinen- Anonyymi
Kyllä täysin hupiukko.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946