Lääkärini pyysi minua sitä tarkkailemaan ja tekemään siitä sitten pienen tilaston.
Normipaineeni on tasaista 135 / 85 aamuin illoin pulssin ollessa n. 62.
Yllätyin alkoholin vaikutuksesta paineisiini.
Juotuani pullon viinaa olivat paineet 120 / 72.
Juotuani 6 keskari- kaljaa olivat paineet 145 / 95.... !
Tieteellisen vaatimuksen mukaisesti toistin testin pariinkiin kertaan ja lukemat olivat samat.
Näytin näitä nuorelle ja söpölle lääkärilleni joka oli yllättynyt tuloksista?!
Kummastelen sitä ettei tämä viinan verenpainetta alentava vaikutus olisi julkisesti tiedossa.
Pari desiä viinaa päivässä korvaisi siis monien syömät kalliit ja monista haittavaikutuksistaan tunnetut verenpainelääkkeet?
Tiedostan toki sen ettei viinaa pidä juoda verenpainetta alentaakssen ja samalla ajaa akkaa ja kakaroita lumihankeen värjöttelemään ja poliisia odottelemaan....
Tieteellinen koe verenpaineestani.
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Krapulassa verenpaineet sitten nousee humalatilan laskun edestäkin ja on jonkin aikaa vaarallisen korkealla jollei ole lääkärin määräämiä verenpaine lääkkeitä joilla tasata pulssia. Sinulle lääkäri ei tosin luultavasti enää kirjoita reseptiä mihinkään lääkkeisiin jos olet paljastanut käyttäväsi alkoholia.
- Anonyymi
Verenpainehan pitäisi oikeaoppisesti mitata aamulla, jolloin myös krapulan pitäisi olla pahimmillaan.
- Anonyymi
selkeä corona
- Anonyymi
viina kallimpaa kuin verenpainelääkkeet, eikä krapula houkuta, siis mieluummin pilleri
- Anonyymi
Nyt jos e-häirinnän kohteena, verenpaineen mittaaminen digitaalisella mittarilla on ongelma. Jos tulee korkea lukema, ei tiedä, onko elektromagneettinen säteily vaikuttanut verenpaineeseen vai mittarilukemaan. - Kumpaankin vaikuttaa.
- Anonyymi
Minua on estetty kirjoittamasta esimerkkejä tästä aiheesta.
Kokeilen yhtä. Pitkään, kai nykyäänki, minulla alkoi e-häirintä klo 8.00 ja loppui klo 15.45. Kun se tapahtui myös viikonloppuisin, arvelin, että on ensimmäisellä kerralla työhön tultuaan, klikannut ohjelman päälle töiden alkaessa ja vähän ennen pois lähtöä sulkenut ja sitten klikannut: jatkuu automaattisesti toistaiseksi.
Kokeilen, saako tämän lähetettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on estetty kirjoittamasta esimerkkejä tästä aiheesta.
Kokeilen yhtä. Pitkään, kai nykyäänki, minulla alkoi e-häirintä klo 8.00 ja loppui klo 15.45. Kun se tapahtui myös viikonloppuisin, arvelin, että on ensimmäisellä kerralla työhön tultuaan, klikannut ohjelman päälle töiden alkaessa ja vähän ennen pois lähtöä sulkenut ja sitten klikannut: jatkuu automaattisesti toistaiseksi.
Kokeilen, saako tämän lähetettyä.Sai lähetettyä. Halusin tarkistaa, vaikuttaako verenpaineeseen.Mittasin ennen klo 8.00:aaa ja sitten vartin päästä. Välillä pitkin päivääkin ja sitten neljän jälkeen.
Havainnot lukemista:
alapaine nousi kahdeksa jälkeen 10 pykälää ja yläpaine vähintään 20 pykälää, päivän mittaan kävi ylempänä.
Klo neljään jälkeen alapaine oli laskenut 10 pykälää ja yläpaine 20.
Mistä kyse?. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai lähetettyä. Halusin tarkistaa, vaikuttaako verenpaineeseen.Mittasin ennen klo 8.00:aaa ja sitten vartin päästä. Välillä pitkin päivääkin ja sitten neljän jälkeen.
Havainnot lukemista:
alapaine nousi kahdeksa jälkeen 10 pykälää ja yläpaine vähintään 20 pykälää, päivän mittaan kävi ylempänä.
Klo neljään jälkeen alapaine oli laskenut 10 pykälää ja yläpaine 20.
Mistä kyse?.Hauska lukea näin suoraa palautetta työstään.
Ei mennyt taas eilinen hukkaan.
Tänään uudestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561