KIRKKO on kitupiikki-varas

Anonyymi

KIRKKO! Missä viipyy omaisuuteni takaisin? Se maksaisi teille vain n. 15,90€ per pappi ja 6 kpl piispoja, jotka jättivät meidät hengenhätään ja vaaroihin yksin.

Tai sitten 1,65 € per Kirkon työntekijä, ja kaikki tämä vain kertaluontoisena suorituksena.

Myös evidenssini TUHOAMINEN oli anteeksiantamatonta. Menitte hävittämään kaiken todistusaineistoni sen jälkeen, kun olin teille TASAN TARKKAAN tehnyt kirjallisesti selväksi moneen kertaan, kuinka elintärkeä aineisto se on ja miltä välttyisin sen avulla: kalliista oikeudenkäyntikuluista ja korvausvaatimuksilta, jotka myös olisivat hintavat. Menitte silti, siitä huolimatta tämän TIEDON jälkeen hävittämään, TUHOAMAAN evidenssini.

Että ne rahani, omaisuuteni ja evidenssistäni kirjallinen TODISTUS, kiitos TAKAISIN!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirkon on TURHA sanoa koskaan, että se on auttanut minua ja läheistänikään koskaan, hädässä nyt ainakaan. Eivät paria ensimmäistä kertaa lukuunottamatta enää IKINÄ vastanneet mihinkään HÄTÄhuuto-viesteihin, vaikka jätin heille soittopyyntöjä.

      EI ole auttamista, kun ei vastata, vaan jätetään yksin Jumalien Käsiin ja epätietoisuuteen kiinnostiko Kirkkoa koskaan kohtalomme. Ei ole auttamista, että Jumalalta pyydetään mutta jätetään yksin helvettiä, yksiä pahimpia kohtaloita, kärsimään. Kirkko tiesi näistä hornistamme, heille kerrottiin kaikki puhepostiviesteissä, jotka Kirkko on kaiken lisäksi meni tuhoamaan, myös ainoan olemassaolevan evidenssini.

      Tämän evidenssin puuttuessa voi olla, että menetän miljoonia euroja, sattuu olemaan yhdet halutuimmat kirjan/elokuvan ideat. Kirkolle kerroin viestien olevan sitten myös evidenssejä, jos minulle sattuu jotain. Olisi voinut olla kohtalokasta minulle, kun ne ovat puuttuneet: kyseessä oli setup:ien ajaminen, järjestäminen kohdalleni Ylhäältä Käsin. Olisin voinut joutua helv. vaikeuksiin, kun ne puuttuvat.

      Kirkko järjestäen toimii Väärin, jättää tekemättä Oikein eikä sitä heilauta edes ihmisen ihmeell. äkillinen ja järkyttävän iso solukatokaan. Että sell. KIRKKO! Ei vastausta edes siihen asiaan, se on todistettu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe