juuri ollenkaan. Varsinkin Setä Benin tuotteet menneet kuumille kiville. Syöttäks te tosiaan näin paljon riisiä vai kaupat oo varautunu?
Eipä ollut taas riisiä kaupoissa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
en kans käsitä ku ihmiset vetää nykyään vaan riisiä ja kanaa
- Anonyymi
Halpoja parin euron sikanautasäilykkeitä ei ole pahemmin näkynyt helmikuun jälkeen. Kalliita 8e tölkkejä kyllä löytyy.
- Anonyymi
Oliko pernoja ?
- Anonyymi
En kattonu, koska ostin pernoja jo edellisellä käynnillä. Silloin oli ihan riittämiin, ja niitä ollut muutenkin kaiken aikaa saatavilla.
- Anonyymi
Ootko sinä joku kiinalainen kun riisiä syöt?
Kiinalaiset on rasisteja
- Anonyymi
Uncle ben vaikea sanoa onko eno vai setä.
- Anonyymi
Näköjänähänsä edelleen Setä benin tuotteet lopussa.
- Anonyymi
Riisi aiheuttaa ilmastonmuutosta enemmän kuin peruna, Ja peruna on terveellisempääkin. Syökäämme perunaa riisin asemesta. Riisissä on myös todettu raskasmetallijäämiä. Monet riisipellot kun ovat savuavan tehtaan vieressä.
- Anonyymi
Ku oliiskin nii heleppoo. Kaurapuuroo tuppaa närästämähään kohtu palaajohon. Ei sitä pernoo ny kolmee kertoo päivässä pysty hotaasta menöön.
- Anonyymi
Riisi kuuluu mielestäni kehittyvien maiden ihmisten ruoaksi. Meidän ei tarvitse ahnehtia heidän ruokiaan. Olen Jaakko Kolmosen kanssa samaa mieltä, että ohra on suomalaisten riisin vastine.
- Anonyymi
Näitten tavallisten viljojen ongelma tahtoo olla heikko sulavuus, ei taida ohrakaan olla poikkeus? Riisi on helposti sulavaa, poislukien täysjyväriisi.
kakka tulloo!
- Anonyymi
Mikä taho olikaan aikoinaan takana, Venäjän vallan aikana, joka rupesi markkinoimaan riisiä suomalaisille. Kiinasta ja Intiastapäin sitä on tänne tuotu jo yli sata vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811