Usko Hyvään Jumalaan on harhaa

Anonyymi

Usko Hyvään Jumalaan tai Jeesukseen on harhaa, uskovat elävät omassa illuusiossaan.

Totuus ja todellisuutta on Jumalien ja Henkimaailmansa hirveät, kauheat aikaansaannokset, vaikutus ihmisille.

Tämän voin kertoa aikaisemmilta ajoilta, ihmisten kertomuksista ja koko historiasta.

19

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut ihmisen kätten töistä.
      Jumala on rakkaus- ja Jumalan lain päämäärä on rakkaus.

      Mutta, ihminen- hän ristiinaulitsi Kristuksen.
      Ihminen, hän rakensi ristin ja teki naulta.
      Ihminen, hän väänsi orjantappurakruunun ja painoi Kristuksen päähän
      Siis ihminen.

      Ja kun katselemme ristiä, näemme sen, mitä ihminen saa aikaiseksi.

      Minkä teet yhdelle minun vähimmistäni, sen te teette minulle.

      Siis kun pahatat maailmaa- ristiinaulitset rakkauden ja osoitat vihasi.

      Siitäkö - ihmisen työstä syytät Jumalaa?

      Minä Vapaa-ajattelijana- jouduin pysähtymään totuuden eteen katsomaan ihmistä.
      Sitten katsoin ihmisentyötä - miten hän kohtelee rakkauttaan.
      Se on vihanmaljan tuotos.

      En pystynyt syyttämään Jumalaa- vaan näin Jumalan Sanan minun tekemälläni ristillä ja siinä hän muuttui sen viattoman karitsan Sanaksi, joka osoitti -minun- ihmisen työn mitan ja se avasi silmäni näkemään ----rakkauden--- ja Jumalan lain pääämäärän, rakkauden Sanalliseen merkitykseen.

      Ymmärrän, että Jumala on Henki- ja missä Herran Henki on siinä on vapaus.

      ts. - se henki- mikä minussa on - on mätä- ihmisen henki ja se on vanha-aadam.
      Se käsittää tottelemattomuuden hengen.

      Siksi on Kirjoitukset on SANA_ ja SANA kertoo rakkauden ja kun SANA kuullaan, ja totellaan tulee eteen tie- eli kuuliaisuus SANAlle ja SANA on rakkaus.

      Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestä - sielusta ja mielestä, sekä lähimmäistä kuin itseäsi.

      Se on tämä Valtakunta, kun sen ymmärtää- siinä valtakunnassa on elämä.

      Ihmisen pahatus- valtakunnassa, on uskonnollisuus ja ateismi. Ajankellon heilurin molemmat ääripäät.

      Pitää ymmärtää elämän lainalaisuudet, eikä katsoa lihallista ymmärrysmieltä ja istua vain oman valtajakkaransa ääressä. Harhainen valta on epäusko ja epäonnistuminen, viha ja tuho.

      Elämänvalta- on rakkaus ja siinä on tämä JUMALA- joka on nähtävässä muodossa tuossa Pojassa, joka on näkyvyytenä meidän teoissaan.
      Siksi SANA on ollut tuomassa viestiä joka kirkasti ISÄN.
      Sana osoitti rakkauden-- herätti kuoleet, sai kuurot kuulemaan.
      Miten sinun kuuroutesi? Kuuletko? Jos kuulet voi SANA saada aikaiseksi mielenmuutoksen ja vanha-aatamisi siten saa kuoliniskun ja muutut uuden elämän kantajaksi. Siten Jumalan Henki on tuleva sydämeesi puhdistamaan pahuuden pois.
      Uusi Luomus on Jumalantyö- SANAn kautta. Se kirkastuu. Kun sielu sydämessä yhtyy Jumalan tahtoon, samanmielisyyteen, tullaan rakkauden alueelle ja se Uutena on Uusi luomus- siksi se on Jumalantyö meissä.
      Ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus.

      Siksi ateismi, vapaa-ajattelu ei kielteisyydessään ole elämä. Se ei kanna elämän hedelmää, joka olisi rakkaudenyhteisöä rakentamassa, siksi SEN on muututtava ja se muutos on meistä.

      Olemmeko vanhoja aadameita, oman hedelmän syöjiä, ja ollaan ikäänkuin jumalana vääntämässä hyvän ja pahan valtalakia toinen toisille.
      Ei-
      Vaan Jumalan SANA on ainut VALTAkunnan rakentaja ja siksi sen lain päämäärä rakkaudessa on yski ja ainut totuus.
      Siitä pitää karsia muotouskonnollisuus ja ateismi pois, eli jalostua Pyhässä Hengessä ja sen tulessa ---- kullaksi ----....
      Se on elämää. ..... tavoiteltava hedelmä---- ei pidä katsoa ihmisiin, vaan Jumalaan.

      • Anonyymi

        Uskon asiat ovat harhaa, illuusiota, joka tulee lähiaikoina poksahtamaan kivasti asioiden esille tullessa.

        Jumaluus usko, Jeesus-usko ja enkeli- usko ovat harhaisuitta enimmillään. Ne ovat Perkeleitä kaikki tyynni, Jumalista lähtien.

        Anteeksi vsan, mutta ihminen on hyvä ja synnitön: olen itse monen muun kanssa siitä oikein hyvä esimerkki. Synnit taas kaadetaan Ylhäältä Käsin, Jumalilta.

        Ja sitten Ne kehtaavat vielä vaatia, että Heidän idiootti-uskoaan totellaan, noudatetaan ja uskotaan= Herrat ovat Hulluja, kolmas totuus tässä viestissä, ja Herraan uskovat ovat ihan samanlaisia= ei järkeä, ja mitä ihmisen syyttelijöitä, kun EIVÄT tiedä tosiasioista eikä olosuhteista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon asiat ovat harhaa, illuusiota, joka tulee lähiaikoina poksahtamaan kivasti asioiden esille tullessa.

        Jumaluus usko, Jeesus-usko ja enkeli- usko ovat harhaisuitta enimmillään. Ne ovat Perkeleitä kaikki tyynni, Jumalista lähtien.

        Anteeksi vsan, mutta ihminen on hyvä ja synnitön: olen itse monen muun kanssa siitä oikein hyvä esimerkki. Synnit taas kaadetaan Ylhäältä Käsin, Jumalilta.

        Ja sitten Ne kehtaavat vielä vaatia, että Heidän idiootti-uskoaan totellaan, noudatetaan ja uskotaan= Herrat ovat Hulluja, kolmas totuus tässä viestissä, ja Herraan uskovat ovat ihan samanlaisia= ei järkeä, ja mitä ihmisen syyttelijöitä, kun EIVÄT tiedä tosiasioista eikä olosuhteista yhtään mitään.

        ljaldfjljlawje


      • Anonyymi

        Jumala on rakkaus, ei siis mikään persoonallinen olento. Sehän olisi mahdottomuuskin. Tämä oli kirjoituksen tärkein pointti. Kun mietimme, millainen Jumala on, niin Raamattu sanoon sen, Jumala on rakkaus!
        Meidän maailmankaikkeutemme syntyi n.14 miljardia vuotta sitten, niin sanotussa alkuräjähdyksessä. Voi olla että ennen sitä on ollut miljardi tai miljardi miljardia alkuräjähdystä, joista on syntynyt uusia muita maailmankaikkeuksia, mutta jotka ovat aikojen saatoissa tuhoutuneet, kuten omammekin tulee tuhoutumaan aikanaan.
        Jumala on rakkaus. Siinä vastaus kysymykseen, mikä tai millainen Jumala on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on rakkaus, ei siis mikään persoonallinen olento. Sehän olisi mahdottomuuskin. Tämä oli kirjoituksen tärkein pointti. Kun mietimme, millainen Jumala on, niin Raamattu sanoon sen, Jumala on rakkaus!
        Meidän maailmankaikkeutemme syntyi n.14 miljardia vuotta sitten, niin sanotussa alkuräjähdyksessä. Voi olla että ennen sitä on ollut miljardi tai miljardi miljardia alkuräjähdystä, joista on syntynyt uusia muita maailmankaikkeuksia, mutta jotka ovat aikojen saatoissa tuhoutuneet, kuten omammekin tulee tuhoutumaan aikanaan.
        Jumala on rakkaus. Siinä vastaus kysymykseen, mikä tai millainen Jumala on.

        Jos Raamattua siteerataan, niin kyllä näin on. Rakkaus, se on hyvin väkevä voima, joka on myös vihan, Perkeleen vastakohta. Persoonallista Jumalaa tai Perkelettä ei ole olemassa, mutta rakkaus ja viha ovat. Kuten kaikki ymmärrämme, ne ovat maailmassa hallitsevia voimia tänäkin päivinä, ja hyvin tiedämme, miten todellista elämämme on näiden voimien välisessä taistelussa.


      • "Jumala on rakkaus"!!

        Miten sinä "Anonyymi"-kirjoittaja ymmärrät tuon lauseen?
        Sen voi mielestäni ymmärtää vain yhdellä tavalla: "Rakkaus" on jumala! Pienellä kirjoitettuna,
        Persoonallista Jumalaa ei oikeasti ole olemassa, mutta yleismaailmallinen hyvä asia "rakkaus" on jumallallinen, luovuutta kuvaava asia, jonka vaikutus ihmisen elämässä on "jumalallinen"!
        Yliluonnollisellaa Jumalalla ei ole mitään tekemistä näiden asioiden kannsa. Nykyinen käsitys maailmankaikkeuden syntyhistoriassa on se, että maailmankaikkeus syntyi yli 13 miljardia vuotta sitten alkuräjähdyskessä. Se johtui siitä, että vanha maailmankaikkeus supistui pieneksi pisteeksi, joka räjähti uudelleen ja loi nykyisen maailmankaikkeutemme.
        Kukaan ei voi todistaa, kuinka monta kertaa tämä tapahtuma on jo toistunut maaiilmakaikkeuden historiassa. Ajan saatossa se olisi käsittämättömän pitkän ajan tapahtuma.
        Jumala, voisiko sen synonyymi olla kuitenkin "luonto"?


    • Anonyymi

      > Usko Hyvään Jumalaan on harhaa

      Olen erimieltä. Raamatun Jumala on hyvä , täydellinen ja armollinen.

    • Anonyymi

      "" Usko Hyvään Jumalaan tai Jeesukseen on harhaa, uskovat elävät omassa illuusiossaan. ""

      Siinä on sinun uskotunnustuksesi aivan sellaisena kuin sen itse ilmaiset
      Uskovana tällaiseen elät omassa käsityksessäsi
      Vilpitöntä
      nää_on_näitä

    • Anonyymi

      Jaa a - alkoi taas uskovien tavanomaiset iltasadut!

      • Anonyymi

        Toivotko että sinut autettaisiin pois omasta uskostasi, onko sellainen edes mahdollista


    • Anonyymi

      Minun mielestäni Raamatun Jumala on hyvä ja täydellinen, vaikka antoi myös pahoille ihmisille mahdollisuuden.

      • Anonyymi

        Ei ole pahoja ihmisiä, valkoihoisia ainakaan:, vaan Kaikki kaadetaan, ajetaan tai ujutetaan Ylhäältä Käsin.

        Voitte, uskovaiset, lopettaa tuon ihmisten osoittelun: erittäin harvat oikeasti valitsevat elämässään sen minkä voivat tsi haluavat He joutuvat vain valitsemaan sen pienemmän hallan, ettei mitään tule tapahtumaan.

        Iyse uskoyte ALIENS-Olentoihin, jorka täällä ainakin teitä kontrolloivat ja saavat uskomaan ihmisyen pahuuteen. Kaiken tuon uskomustenne sijaan boisotye alkaa ymmärtää enemmänkin Mistä Kaikki tulee, ajeyaan ja minkä takia: että ohminen olisi se syy javika, eyteivät Herrojen Omat Viat ja Synnit tulisi esiin.

        Nimittäin sitä synti- ja vikalistaa riittää loputtomiin. Itse olen synnittömänä ja viattomana taistellut koko elämäni kaikkea pahuutta ja vääryyttä vastaan: silti huomasin jo ajat sitten, että Ylhäältä väkisin kaadetaan asioita, syntiä ja vikaa, vaikkemme niitä haluakaan. En ole AINOA, joka viattomana ja puhtaana kaikesta on joutunut taistelemaan Herroja ja Kaatojansa vastaan; kaikki eivät vaan ole huomanneet tai ymmärtäneet Mistä tai minkä takia kaadetaan: absoluuttinen Totuus: Ylhäältä!


    • Anonyymi

      Siittä nin. Asiantuntija lyttää Euron tulevaisuuden.

    • Anonyymi

      Miksi te vieläkään usko, että kaikessa ja kaikkialla oleva teleporttaava punainen tomaatti on se oikea Jumala.

      Voi pahus teidän uskonnottomien syntisten kanssa.

    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset, älkää aloittako taas niiden satujen kertomista, kun ilta tuli.

    • Anonyymi

      Tuntuu kuin Jeesuksen Henki varoittaisi meitä kaikkia, tämän korona korona virus epidemian kautta näin;
      KR 1933/-38, 1Aikak. 21:10-14
      Näin sanoo Herra:
      Kolme minä asetan sinun eteesi:
      valitse itsellesi yksi niistä,
      niin minä teen sen sinulle."

      Niin Gaad meni Daavidin tykö ja sanoi hänelle:
      "Näin sanoo Herra:
      Valitse itsellesi
      joko kolme nälkävuotta
      tai kolme kuukautta hävitystä ahdistajaisi vainotessa,
      vihollistesi miekka kintereilläsi,
      tai
      kolmeksi
      päiväksi
      Herran
      miekka
      ja ruttotauti
      maahan,
      Herran enkeli tuottamaan tuhoa koko Israelin [maapallon} alueelle.
      Katso nyt,
      mitä minä vastaan hänelle joka minut lähetti."

      Daavid vastasi Gaadille:
      "Minä olen suuressa hädässä.
      Tahdon langeta Herran käsiin,
      sillä hänen laupeutensa on sangen suuri;
      ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."

      Niin Herra antoi ruton tulla Israeliin,
      ja Israelista kaatui seitsemänkymmentä tuhatta miestä.

      Miten sinä vastaat Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalale nyt.

      • Anonyymi

        Koko Raamattu ja Herran, Jumalan Sana todistaa jo kaiken Jumalan hulluuden: ota ja valitse minkä helvetin haluat Minun tekevän sinun elämääsi. Olet ansainnut tai et, sen saat.

        Taitaa olla Herra itse sanellut nuokin Sanansa aikoinaan uskoville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko Raamattu ja Herran, Jumalan Sana todistaa jo kaiken Jumalan hulluuden: ota ja valitse minkä helvetin haluat Minun tekevän sinun elämääsi. Olet ansainnut tai et, sen saat.

        Taitaa olla Herra itse sanellut nuokin Sanansa aikoinaan uskoville.

        KR 1933/-38, Jaakobin kirje 1:12
        Autuas se mies,
        joka kiusauksen kestää,
        sillä kun hänet on koeteltu,
        on hän saava elämän kruunun,
        jonka Herra on luvannut niille,
        jotka häntä rakastavat!
        Älköön kukaan,
        kiusauksessa ollessaan,
        sanoko:
        "Jumala minua kiusaa";
        sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa,
        eikä hän ketään kiusaa.
        Vaan
        jokaista
        kiusaa
        hänen
        oma
        himonsa,
        joka häntä vetää
        ja houkuttelee;
        kun sitten himo on tullut raskaaksi,
        synnyttää se synnin,
        mutta kun synti on täytetty,
        synnyttää se kuoleman.
        Älkää eksykö,
        rakkaat veljeni.
        Jokainen hyvä anti
        ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä,
        valkeuksien Isältä,
        jonka luona ei ole muutosta,
        ei vaihteen varjoa.
        Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla,
        ollaksemme hänen luotujensa esikoiset.
        Te tiedätte sen,
        rakkaat veljeni.
        Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan,
        hidas puhumaan,
        hidas vihaan;
        sillä miehen viha ei tee sitä,
        mikä on oikein Jumalan edessä.
        Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus
        ja kaikkinainen pahuus
        ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana,
        joka on teihin istutettu
        ja joka voi teidän sielunne pelastaa.
        Mutta olkaa sanan tekijöitä,
        eikä vain sen kuulijoita,
        pettäen itsenne.


    • Anonyymi

      Minulle usko Raamatun Isään ,Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen ei ole harhaa. Ainakin minulle Jumalani on ollut käsittämättömän hyvä.Oikein riemuitsen näistä kolmesta persoonasta, jotka olen pikkuhiljaa tullut tuntemaan ja hekin halajavat saada rakastaa lapsiaan.He ovat ilmaisseet itsensä ja tahtonsa niin usein,ettei ole pienintäkään epäilystä heidän kokonaisvaltaisesta ja kaukonäköisestä rakkaudestaan omiaan kohtaan.Kehoitan teitä,saatanan käskyläiset,tutustumaan Jeesuksen opetuksiin ja pyytämään Häntä oppimestariksenne. Olette menossa helvettiin,miksi?Rehvastelette anoina,keneltä te haluatte kunniaa? Saatte sitä sieltä missä on itku ja hammasten kiristys,kun muistatte ,että jouduitte sinne ikuisiksiajoiksi oman typerän rehvastelunne takia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe