Piin numeraali on 0.785.kattilan halkaisija 24 cm ja korkeus 17 cm. 24x24 cm on 576 x 0.785 on 452.16. 0.0452.16 x 0.017 on 7.68672 litraa.Kelpaa teollisuuden käyttöön.
Piin numeraali
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän ratkaisija on nero.
- Anonyymi
En tiedä. Pii on 3,14.................
- Anonyymi
Kalastajan pitää valittaa tuosta! Kavan ja Deniksen vika...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalastajan pitää valittaa tuosta! Kavan ja Deniksen vika...
Oletko unohtanut lääkkeet? Vainoharhaisuus paistaa läpi.
Kalastaja on hankolaisten asialla. Hän on Sankari.
Muut ovat pelkureita, jotka huutelevat puskista tai kulkevat mainitsemasi henkilöiden talutusnuorassa vailla omaa tahtoa.
On tehtävä oikein.
- Anonyymi
Pohjoiskoreassa oli 1989 käytössä numeraalinen kaava säiliöitä valmistavassa yrityksessä.hiukan ihmettelin kunnes tajusin asian.pitemmälle johdettua Einsteinin havainnot vakioista on kaikki mahdollista hyödyntää teollisuudessa jos yritys haluaa.selkeä ja hyvä.
- Anonyymi
Maailmankaikkeuden tilavuutta ei pystytä laskemaan tarkasti.klooninavat pitänevät pystyssä.jos suuren iso tapahtuisi lyhistyminen.ei numeroita juuri nyt tarvita.kengätkin pitää sovittaa,kun numerot ei täsmää.
- Anonyymi
Mihin tallaaja piitä tarvitsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750