"Herra sanoi: ’Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Nouse ja seiso jaloillasi! Minä olen ilmestynyt sinulle sitä varten, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä olet nähnyt ja mitä olet vielä näkevä, kun ilmestyn sinulle. Minä pelastan sinut oman kansasi ja pakanoiden käsistä, joiden luo minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan puoleen ja uskon kautta minuun saisivat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.’ " Apost. t. 26:15-18.
Tarkoittiko hän tosiaan, että kaikki ihmiset ovat Saatanan vallassa , josta voi päästä pois vain uskon kautta Jeesukseen?
Jos tämä Raamatun kohta tarkoittaa, mitä sanoo, niin ihmiskuntahan on valtaosaltaan Saatanan palvelijoita.
Mitä Jeesus tarkoitti mainitsemalla Saatanan?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se, kristittyjen Barjeesus on herra kristityille joten teatteria koko teksti.
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
-
Jos totuutta etsit niin pysy raamatussa Lait antaneen Kakkivaltiaan Jeesuksen teksteissä ja opettele tiedostamaan Hänen tekstien väärennökset. Jumalan Oman Sanan Pyhää Raamattua ei ole kirjoitetussa muodossa
ja
sen vuoksi, Lait antanut Kaikkivaltias lupasi lähettää avun kristillisille, ei laittomuuden jo tuomituille kristityille:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."
-
Kaikki pyhyys jota laittomuudella on, on saastaista epäpyhyyttä valheineen eksytyksen helpottamiseksi.... Jeesus tarkoitti, että hän mielummin laskettelee kuin miettii liian vakavia asioita
- Anonyymi
En tiedä, mutta lukeehan Raamatussa Jeesuksen sanoneen niinkin, että joka ei ole meidän puolellamme, on meitä vastaan.
- Anonyymi
"Tarkoittiko hän tosiaan, että kaikki ihmiset ovat Saatanan vallassa , josta voi päästä pois vain uskon kautta Jeesukseen?"
Sitä Jeesus nimenomaan tarkoitti. Hengen maailmassa on kaksi valtakuntaa: Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. Jeesuksen mukaan "kukaan ei voi palvella kahta herraa".- Anonyymi
"Sitä Jeesus nimenomaan tarkoitti. Hengen maailmassa on kaksi valtakuntaa: Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. Jeesuksen mukaan "kukaan ei voi palvella kahta herraa".
Hengen maailma ? Olipa tai ei, niin ovat ilmeisesti Jumalan käsialaa ---- vai kenen? - Anonyymi
"Sitä Jeesus nimenomaan tarkoitti. Hengen maailmassa on kaksi valtakuntaa: Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. Jeesuksen mukaan "kukaan ei voi palvella kahta herraa".
Hengen maailma ? Olipa tai ei, niin ovat ilmeisesti Jumalan käsialaa ---- vai kenen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174196
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810