Tarkennetaan infoa kun uskovainen taas false news.
Israelin hallitus antaa luvan ryhmärukouksiin ja shoppailuun ilman maskeja mutta tämä ei merkitse sitä että kaikki seuraavat tätä linjaa. Esimerkiksi muslimit eivät aio pitää nyt Ramadanin ryhmärukouksia ja monet kristityt eivät järkkää kirkkojaan täyteen vielä.
Hallitusta on varoitettu löysäilystä oppositiosta käsinn ja myös hallituksen sisältä käsin.
Israel antaa luvan ryhmärukouksiin ja shoppailuun
4
<50
Vastaukset
Kuinkahan moni suomalainen sietäisi samaa mallia kuin Israelissa, jossa viranomaiset seuraa kännykän avulla kansalaisia?
- Anonyymi
Ei ainakaan fundamentalistikristityt, joille kaikenlainen seuranta, sirulla tai ilman on pedon merkkiä
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan fundamentalistikristityt, joille kaikenlainen seuranta, sirulla tai ilman on pedon merkkiä
Paitsi jos he pääsisivät itse seuraamaan. Saammepa nähdä, että kun Unkarissa kansalaisten vapauksia koko ajan nakerretaan ja pitkälti Jeesuksen nimeen, Patmos-osastomme taputtaa jokaisella etapilla.
- Anonyymi
Israelissa osoitetaan mieltä Netanjahua vastaan, kansa on jakautunut uusista käänteistä
https://edition.cnn.com/2020/04/20/middleeast/israel-protest-social-distancing-intl/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574