Jutellaanko rakkaudesta

Anonyymi

Oletko saanut usein rakkaudentunnustuksia ja onko sinun ollut helppo ottaa niitä vastaan. Ja toistepäin, oletko itse sanonut toiselle ihmiselle että rakastan sinua ja onko se ollut vaikea kertoa.
Itse en ole monellekaan niin sanonut, kun en ole useasti edes ollut rakastunut tai rakastanut. Muutaman kerran itselleni niin sanottu ja ne on ollut ihmisiltä, joilta en sitä koskaan ollut edes odottanut.

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen sanonut kaikille, joita kohtaan olen rakkautta tuntenut yhtä lukuunottamatta. Minusta se tunne on maailman luonnollisin asia, mutta kaikki joihin se kohdistuu eivät ole oikeita

• Anonyymi

En ole koskaan miehelleni sanonut mutta lähetän hänelle välillä sydämiä. Hän ei koskaan lähetä minulle. Luuletko hänen kuitenkin rakastavan minua. Sitä välillä mietin🤔

• Anonyymi

Jutellaan heti, kun olet opetellut ilmaisemaan itseäsi jollain miellyttävämmällä tavalla. Tyylisi on todella kylmä ja ulosantikin sitä sun tätä.

• Anonyymi

Ei olisi tarvinnut ollenkaan vastata, jos niin ajattelet. Ja itselleni ei tuo rakkauden tunnustaminen ole ollut ollenkaan helppoa. Sinunkaan ulosantisi ei vaikuta kovinkaan lämminhenkiseltä,eikä näihin aloituksiin ole pakko vastata jos ei kiinnosta.

• Anonyymi

Minuako tarkoitat?

• Anonyymi

Ehkä minä olen vähän yksinäinen parisuhteessa. Mies harrastaa paljon liikuntaa ja on usein poissa. Miten pääsisin taas miehen luo? Ollaan ehkä etäännytty.

• Hei kuule ei se monellekaan ole helppoa sanoa tai edes puhua siitä. Elä kuiteskaan sekoita rakastumista ja rakastamista - niillä vissi ero.
      Oma tapani on sanoa myös ystävilleni että olet rakas. Eipähän vahingossakaan jää sanomatta.
      Jokainen tyylillään. Älä kuiteskaan mene sanomaan jos et aidosti tarkoita.

• Anonyymi

Se on mukava kun sanot ystävillesi niin. Itsellä se ei niin luonnistu, vaan teen mieluummin vaikka piku palveluksia tai tarjoan vaikka pullakahvit. Näytän sillä tavalla välittämiseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on mukava kun sanot ystävillesi niin. Itsellä se ei niin luonnistu, vaan teen mieluummin vaikka piku palveluksia tai tarjoan vaikka pullakahvit. Näytän sillä tavalla välittämiseni.

Jokainen tyylillään, tärkeintä että jollain tavalla näyttää tunteensa. Mulla ihan tursuaa rakkaudentunnustuksia läheisilleni.
        Eräs miespuolinen ystäväni sai shokin kuullessaan sen ekaa kertaa. Hän ymmärsi hetkellisesti väärin.
        Nyt hänkin jo tottunut siihen että näytän tunteeni avoimesti.

• Anonyymi

Sinä olet kirjoittanut tänne ikäänkuin minulle rakastavasi minua. En ole sitä oikein ymmärtänyt, kun ei tunnetakaan. Miksi olet niin tehnyt?

• Anonyymi

Ei tainnut nyt osua oikealle ihmiselle.

• Anonyymi

Tyttärelleni kerron usein, että rakastan häntä. Lapselle on helppo sanoa eikö totta?

• Anonyymi

Hienoa kun kerrot tyttärellesi että rakastat häntä. Olet varmasti hyvä äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kun kerrot tyttärellesi että rakastat häntä. Olet varmasti hyvä äiti.

Luulisin, että olen kohtalaisen hyvä äiti. Ainakin olen yrittänyt parhaimpani. Kun lapsi viestii, että rakastaa, se on maailman ihaninta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisin, että olen kohtalaisen hyvä äiti. Ainakin olen yrittänyt parhaimpani. Kun lapsi viestii, että rakastaa, se on maailman ihaninta.

Kyllä sen vaan jo siitä miten kirjoitat huomaa, että lapsesi on sinulle tärkeä ja olet hyvä äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Lapset ovat niin ihanan avoimia tunteissaan. Ja muutenkin, heiltä puuttuu vielä kaikki se mitä joistain aikuisista saa valitettavasti aistia. He ovat niin vilpittömiä, että varmaan siksi minäkin viihdyn heidän kanssaan niin hyvin. <3

• Anonyymi

Luulen, että minun pitää mennä nukkumaan mutta tunnustan, että parisuhteessani on ongelmaa. Minun pitäisi vain puhua siitä mieheni kanssa eikä täällä. Uskon kuitenkin, että olen menossa oikeaan suuntaan. Ollaan kuitenkin viime aikoina vietetty paljon miehen kanssa aikaa.

• Anonyymi

Olen saanut ja kyllä miehetkin sen perusteella osaa tunteellisia olla. Mutta tärkeintähän semmonen tunnustus olis saada semmoselta, jota itsekin rakastaa.

• Anonyymi

Toivoisin, että mies ilmaisisi tunteitaan minulle joskus. Häneltä saa aina lypsää. Minä taas olen vähän rakkauden kerjäläinen. Kaipaan hellyyttä ja huolenpitoa.

• Anonyymi

Totta puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin, että mies ilmaisisi tunteitaan minulle joskus. Häneltä saa aina lypsää. Minä taas olen vähän rakkauden kerjäläinen. Kaipaan hellyyttä ja huolenpitoa.

Toisille se rakkauden ilmaiseminen sanoin vaan on vaikeaa. Lapsuudenkodissani ei koskaan sellaisia puhuttu, joten aikamoista opettelua se on itselläkin ollut. Ei tule niin luonnollisesti ne sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisille se rakkauden ilmaiseminen sanoin vaan on vaikeaa. Lapsuudenkodissani ei koskaan sellaisia puhuttu, joten aikamoista opettelua se on itselläkin ollut. Ei tule niin luonnollisesti ne sanat.

Mieskin on käsittääkseni ollut heidän lapsuudenkotinsa tukipylväs. Hän on joutunut paljon tukemaan. Hän haluaisi minulta varmaan enemmän tukea myös.

• Anonyymi

Olen saanut suorien tunnustusten lisäksi erittäin paljon epäsuoria. keskusteluissa on käynyt ilmi se, että olen monelle rakas. Josta en voi ainakaan olla pahoillani.

• Anonyymi

Uskon, että sinulle tunnustaa rakkauttaan moni. Olet niin avoin ja vilpitön. Sinulle on myös helppo kertoa asioita. Ehkä siksi minä juttelen Sinulle enkä esim. Miehelle.

• Anonyymi

Sinulle voisin myös sanoa, että rakastan sinua ystävänä ja tukijana. Olet auttanut minua, vaikka olet saanut minulta usein risuja. Olet ollut kärsivällinen kanssani. Ihmettelen haluasi auttaa ja uskon, että se on lähimmäisen rakkautta aidoimmillaan.

• Anonyymi

Joskus menee pitkiä aikoja ettei sitä tule kummankaan sanottua. Nyt on kyllä ollut jo erikoisviiikko kun kolme kertaa tällä viikolla minulle on sanottu minä rakastan sinua. Siis oikeasti ei täällä.

• Anonyymi

Ai kuinka ihanaa. Olen iloinen puolestasi. Tuollaiset sanat ovat kultaakin kalliimpia. Minäkin katsoin monta kertaa hyvänyön viestiä, jonka yhteyteen tyttäreni oli kirjoittanut rakastavansa minua. Näytin sitä miehellekin.

• Anonyymi

Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos mies ei pysty puhumaan tunteista (rakkaudesta), niin joutaa mennä matkoihinsa.
      Nainen elää rakkaudentunnustuksista ja hyvistä teoista, ei kylmästä välinpitämättömyydestä.

• Anonyymi

Niinpä. Mieheni osoittaa rakkautta ehkä eri tavalla. Hän tekee pieniä palveluksia, ruokaa, hakee töistä ym. Uskon, että hän rakastaa minua kaikesta huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Mieheni osoittaa rakkautta ehkä eri tavalla. Hän tekee pieniä palveluksia, ruokaa, hakee töistä ym. Uskon, että hän rakastaa minua kaikesta huolimatta.

Olet kyllä hirveän tarkkanäköinen suhteeni. Tuntuu kuin tuntisit minut ja elämäni. Se on hämmentävääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo arjessa toisen huomioiminen on rakkautta. Suomalaiseen kulttuuriin ei nuo suuret rakkaudentunnustukset arjessa oikein ota luonnistuakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo arjessa toisen huomioiminen on rakkautta. Suomalaiseen kulttuuriin ei nuo suuret rakkaudentunnustukset arjessa oikein ota luonnistuakseen.

Totta. Olet oikeassa. En itsekään osaisi sitä jatkuvasti ilmaista. Se ei olisi uskottavaa.

• Anonyymi

Mä käytän noin voimakkaita ilmauksia vain parisuhteessa.

• Anonyymi

Taidan pikkuhiljaa mennä nukkumaan mutta tästä keskustelusta jäi hyvä mieli. Ikäänkuin olisimme saamassa tarvittavaa etäisyyttä toisiimme. Me kun olemme ystävät emmekä rakastavaisia. Emme ole emmekä tule olemaan. Tämä viimeinen lause oli omaa sisäistä puhettani.

• Anonyymi

olen saanut sekä sanoin että eleillä ilmaistuna. Mulle on usein sanottu, että tullessani jonnekin, niin ikäänkuin valaisen tilan. En usko, että minusta pitämättömät ihmiset näin sanoisivat. Minä olen lisäksi sellainen halinalle, joka saa paljon halauksia.
      Jos tämä ei ole rakkaudenosoittamista, niin mikä sitten? ;)

• Anonyymi

Uskonkin, että sinusta pidetään. Olet valoisa, viisas, ymmärtäväinen ja kärsivällinen. Minä koen sinut lämpimänä ystävänä. Uskon, että meille tulee olemaan helpompaa, kun saamme välistämme romanssiajatukset pois. Ne pilaavat välimme☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonkin, että sinusta pidetään. Olet valoisa, viisas, ymmärtäväinen ja kärsivällinen. Minä koen sinut lämpimänä ystävänä. Uskon, että meille tulee olemaan helpompaa, kun saamme välistämme romanssiajatukset pois. Ne pilaavat välimme☹️

Mutta nyt Hyvää Yötä. Eiköhän taas huomenna palailla.

• Anonyymi

Perheen jäseniä, sukulaisia tottakai rakastan mutta erilailla... ennen kun olin kaameessa kännissä ja käytin sitä Sun tätä uskalsin tehäkkin jotain mutta heti kun rupesin olemaan selvä huomaan olevani täysi nössö. Enää en uskalla puhua edes tai ehdottaa mitään kahville menoa tai leffaan. Huomaan olevani oikeasti pohjimmiltani nössö. R-sanaa ei ole tarvinnut käyttää pitkään aikaan. Ennen oli kaikki paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      79
      4134
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3352
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2732
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2455
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe