Pari kysymystä oikeille alan työntekijöille (naisille)

Anonyymi

Pitääkö kondomi tuoda mukanaan vai onko jokaisella työntekijällä niitä omasta takaa?
(En millään kehtaisi ostaa apteekista tai kaupasta kondomeita, koska olen niin ruma ja ujo)

Saako klitorista etsiä ja yrittää saada sitä paisumaan, vai onko se yleensä tai ehdottomasti kiellettyä? Saako siihen koskea kesken yhdynnän? (anteeksi tyhmä kysymys)

Entä pussaaminen ja silmiin katsominen, onko sallittua vai pitääkö yrittää olla mahdollisimman poissaolevana ja katsoa muualle?

Jos laukeaa nopeasti, mutta aikaa on jäljellä, mitä sitten voi/saa tehdä?

Yrittääkö nainen tarkoituksella saada asiakkaan laukeamaan mahdollisimman nopeasti, jotta kärsimys päättyisi mahdollisimman nopeasti?

t: kokematon nuorehko hintelä nörtti(mies)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! Näitä asioita ei oikein voi kysellä täältä, vaan ne pitää kysyä naiselta tapaamista sovittaessa.
      Mulla on aina kondomit tarjolla, koska tällä hetkellä mun kaikki vakkariasiakkaat ovat naimissa olevia miehiä, joille kondomien ostaminen lähikaupasta ei ole ongelmatonta.
      Koskeminen ja suutelu ovat myös sovittavia asioita. Minulle sopii suutelu, jos asiakkaalla on suuhygienia kunnossa, joten teen päätöksen tästä aina tapauskohtaisesti asiakkaan tavatessani.
      Jos mies laukeaa nopeasti, mutta aikaa on jäljellä, makoilemme sängyssä ja juttelemme tai keittelen kahvit. Mutta toki jos tapaat liukuhihnanaisen, saattaa olla suunta ulko-ovelle heti orgasmin jälkeen. Kannattaa varmistaa maksatko ajasta, vai seksikerroista. Minä otan siis hinnan käytetyn ajan mukaan ja jos mies laukeaa nopeasti, voimme hetken päästä ottaa uuden kierroksen.

      Toivottavasti saat hyvän kokemuksen! :)

      -J-

    • Anonyymi

      Palveluntarjoalla on pääasiallisesti omat tarvikkeet mukana.

    • Omasta kokemuksesta voin sanoa että on aina kondomeja varastossa ja en itse ole koskaan pitänyt mitään kiirettä että pääsisin asiakkaasta eroon. Siinä kuuntelen ja toteutan heidän toiveensa. Ja joskus on käynyt niin että asiakas on lauennut todella nopeasti niin sitten ollaan otettu rennosti ja uusi kierros.
      Ja ne asiat mitkä ovat minun kanssani sallittuja keskustellaan ennen tapaamista sekin lievittää jännitystä ☺️. Kahvilla on hyvä käydä jossain jotta näkee kasvotusten millainen toinen on.

    • Anonyymi

      Pari naista meni sun vipuun. Älä kysele runkkari. Laita käsi lompakolle, toivo ettei se ole tyhjä ja mene katsomaan.
      Vituttaa nää kyselijät, joku seksisaitti on täynnä kyselyitä onko joko käynyt polakasemassa jotain. Noi maksullisethan vaihtaa useammin nimeä kun housuja.

    • Anonyymi

      Minusta alkuperäinen kirjoittaja on älykäs. Näin se olla pitää-kysytään suoraan.

    • Anonyymi

      Jos lateksiallergiantakia tavalliset kondomit eivät käy, kannattaa ottaa omat ei-allergisoivat mukaan. Netistä voi tilata ujompikin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe