Jäit mies kiinni katselusta väärässä paikassa...

Anonyymi

..olis varmaan kiinnostanut? :) kyllä olen ihan semmoinen tyttö kuin luuletkin, rupeaa kivasti pimpissä ja tisuissa kutittelemaan tuollainen tsekkailu.... avaisin reiteni sinulle mielelläni vaikka tuolla luonnonhelmassa kivassa paikassa, kun sää hiukan lämpenee :) pikapanot keskellä päivää piristäisivät myös. omasi en ole enkä ajatellut jäädä, senhän voit jo arvata. voin kavereillesikin jakaa jos haluat.

16

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää

    • Anonyymi

      Liian hyvää ollakseen totta...

      • Anonyymi

        paha mieli tulee tuollaisesta kurpittelusta ja mätisäkittelystä :( älkää olko noin negatiivisia niin saattaa elämä vaikka yllättää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paha mieli tulee tuollaisesta kurpittelusta ja mätisäkittelystä :( älkää olko noin negatiivisia niin saattaa elämä vaikka yllättää!

        Täällä ainakaan yllätä enää mikään. Etenkään se kuinka säälittävää porukkaa ootte kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ainakaan yllätä enää mikään. Etenkään se kuinka säälittävää porukkaa ootte kaikki

        sääli vasta sairautta onkin :) täällä paistaa ainakin aurinko ikkunasta, linnut laulaa ja kevät etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sääli vasta sairautta onkin :) täällä paistaa ainakin aurinko ikkunasta, linnut laulaa ja kevät etenee.

        Juujuu ja näkyy nuo lehmätkin lentelevän tuolla sun ikkunan ulkopuolella jos ei kohta sisälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paha mieli tulee tuollaisesta kurpittelusta ja mätisäkittelystä :( älkää olko noin negatiivisia niin saattaa elämä vaikka yllättää!

        Ai tämä olikin sinun avaama keskustelu. Ilmankos täältä puuttuikin ne buahahaa -kommentit.


    • Anonyymi

      Olet mielenkiintoinen missä olet jos voisimme tavata ja nauttia toisistamme!!

      • Anonyymi

        Päinvastoin kuin sinä


    • Anonyymi

      Kelpaa

    • Anonyymi

      Milloin tsekkasin ja mitä? ;)

      • Anonyymi

        tapahtui jo ennen koronaa mutta kotiin jäänti ja kevät on nyt saanut ajatukset pyörimään vähän liikaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tapahtui jo ennen koronaa mutta kotiin jäänti ja kevät on nyt saanut ajatukset pyörimään vähän liikaa 😂

        vihje: jokin asia unohtui joltain sen jälkeen. en laita kyllä enempää tunnisteita tämmöisten kirjoitusten päälle 😂


    • Anonyymi

      Hienoa. On kiva kun on avoimiakin naisia, sillä kokemuksen mukaan naiset eivät k.sekkaan sinne mihin kyykistävät, entä toteutuisiko myös käytännössä. Vain päinvastaisia kokemuksia. l

    • Anonyymi

      Tuhma olo kun ns. väärällä puolella olen..

    • Anonyymi

      Tiesin toki että oot kiimapillu ,kokenut kun olen.
      Minäkin haluan vain nussia sua luonnon helmassa Munkassa..

      Gmies 56

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe