Ohitustietä on alettu rakentamaan. Tämä on ilon ja onnen päivä!!!
Ilo silmälle tänään!!
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko pitkäänkin vetänyt viinaa, kun nyt vasta huomaat ????
- Anonyymi
Kuljen kerran vuodessa sen tuppukylän läpi, joten nyt vasta huomasin. Viinaa olen juonut 13-vuotiaasta lähtien.
Seppo62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljen kerran vuodessa sen tuppukylän läpi, joten nyt vasta huomasin. Viinaa olen juonut 13-vuotiaasta lähtien.
Seppo62Hyvä seppo pysy vaan siellä ikaalisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä seppo pysy vaan siellä ikaalisissa.
Pysynkin vielä hetken aikaa. Kun ohitustie on valmis niin suhaan ainakin 27 kertaa ihan vain huvin vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysynkin vielä hetken aikaa. Kun ohitustie on valmis niin suhaan ainakin 27 kertaa ihan vain huvin vuoksi.
Parempi niin. Et saa useampia mustia silmiä pubissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi niin. Et saa useampia mustia silmiä pubissa.
Minå jiåuon ouistossa.
Sepi72
- Anonyymi
Jes!
Oikein hyvä asia , ei mitään huonoa ,,,,,
Oliko joku siellä vaan valittamassa pakkolunastusehdoista ,,, nyt sitten pitää pajupuskista saada valuuttaa,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882