ikh, pesmel, clt-plant saivat 100,000 valtion tukea
valtio jakoi rahaa
33
972
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten ?
- Anonyymi
Tukirahaa kuuluisi saada sellaisten yritysten jotka sitä oikeesti tartisi ISOJOEN KONEHALLI sitä ei ainakaan tarvitse ne pärjää muutenkin jo hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukirahaa kuuluisi saada sellaisten yritysten jotka sitä oikeesti tartisi ISOJOEN KONEHALLI sitä ei ainakaan tarvitse ne pärjää muutenkin jo hyvin.
IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.
Kyllähän tollaisten töissä pitämiseen nyt tukirahaa tarvitaankin ettei tarvi omassa pussista niille palkkaa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.
IKH: lla on hyvin tarkka töihin palkkaaja. Ei ota töihin jos vähänkin huomaa että oot ihan normaali ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.
No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tollaisten töissä pitämiseen nyt tukirahaa tarvitaankin ettei tarvi omassa pussista niille palkkaa maksaa.
Huono se palkka siä on. Enemmän voisivat maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.
Eli itse olet alkoholisti ja rikollinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itse olet alkoholisti ja rikollinen ?
Huomenta sullekin. Sulla varsin erikoinen ajatus. Miten köhän viestistäni voi edes saada tollasen ajatuksen? Joo oon tosiaan. :-D Alkoholi ei kuulu elämääni missään määrin, eikä rikollisuus. Ei oo kuulunu koskaan. Ihan ollaan kunnon kansalaisia. :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.
Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.
Suurin osa IKH:n työntekijöistä ei kaikki oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.
Hei ilopilleri! Eipä tietenkään oo, eikä isänkään mielestä. Ja ylpeenä voin kertoa olevani ihan oikeessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ilopilleri! Eipä tietenkään oo, eikä isänkään mielestä. Ja ylpeenä voin kertoa olevani ihan oikeessakin.
Taidat käyttää muutakin kun vain alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat käyttää muutakin kun vain alkoholia.
Jep, teetä kuluu aika paljon. Alkoholinkin edestä. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, teetä kuluu aika paljon. Alkoholinkin edestä. 😄
Teetä ja Paahtoleipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetä ja Paahtoleipää.
Ei kulu paahtoleipää. Eikä marmeladia. 😂
- Anonyymi
Hyvä veli asialla perkele...
- Anonyymi
Juuri maikkarin uutisissa 99 % hakijoista saa ilmaista rahaa sata tonnia nyt lapioidaan valtion rahat parempiin taskuihin
- Anonyymi
Elleivåt joudu lomuttamaan, niin verotuloja tulee, firmat ei tee konkurssia, työllisyys säilyy.......
- Anonyymi
Hyvä että tännekin edes jotain saadaan, ettei mene kaikki Helsingin pikkukuppiloihin.
- Anonyymi
CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.
no niin omaan taskuun vaan laittaa tukirahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin omaan taskuun vaan laittaa tukirahat.
Jos uuden Mersun ostaas clt pirun lahtarifirma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.
Niimpä
- Anonyymi
Katelin tuata avunsaajien listaa,suurin osa on sellaasia joista en oo kuullutkaan tai jotain humpuukipuulaakia. Konsultit rikastuu ja kansa maksaa.
- Anonyymi
oli siä rotola-pukkilakin listalla
- Anonyymi
Olihan noita enemmän, Muutamia pieniäkin osumia myös Kauhajoelle "Lotossa". Iltalehdessä myös pienet voitonjaot.
- Anonyymi
oliko ikh:n nilkillä nuon kova rahantarve, häpees sekin,yhtä ahnes kuin palsamäki,moni muu olis sen rahan kauhajoella tarvinnut
- Anonyymi
Se meinaa rakentaa uuden teurasmon tupaansa.
- Anonyymi
Osinkoja 6 miljoonaa, eli 17 vuotta vois jakaa jokaiselle päivälle 1000 euroo
jos mä oisin saanu nuin palio rahaa, oisin ostanu sillä kaapit täytehen viinaa
- Anonyymi
Ei muuta kuin jetro-hakemusta päällensä mun pitää saara ilimaasta viinaa niin kuin muirenkin
- Anonyymi
Laitetaan nyt tottaristus ne rahat vanhusten hoitoon ja terveyden huoltoon pitää hommata riittävästi suojavarusteita. Ne ihmiset kuoloo oikeasti ja joka päivä. Ahneet yrittäjät hävetkää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483