valtio jakoi rahaa

Anonyymi

ikh, pesmel, clt-plant saivat 100,000 valtion tukea

33

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sitten ?

      • Anonyymi

        Tukirahaa kuuluisi saada sellaisten yritysten jotka sitä oikeesti tartisi ISOJOEN KONEHALLI sitä ei ainakaan tarvitse ne pärjää muutenkin jo hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukirahaa kuuluisi saada sellaisten yritysten jotka sitä oikeesti tartisi ISOJOEN KONEHALLI sitä ei ainakaan tarvitse ne pärjää muutenkin jo hyvin.

        IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.

        Kyllähän tollaisten töissä pitämiseen nyt tukirahaa tarvitaankin ettei tarvi omassa pussista niille palkkaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.

        IKH: lla on hyvin tarkka töihin palkkaaja. Ei ota töihin jos vähänkin huomaa että oot ihan normaali ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IKH:n työntekijöistä suurin osa on rikollisia ja alkoholisteja.

        No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tollaisten töissä pitämiseen nyt tukirahaa tarvitaankin ettei tarvi omassa pussista niille palkkaa maksaa.

        Huono se palkka siä on. Enemmän voisivat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.

        Eli itse olet alkoholisti ja rikollinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli itse olet alkoholisti ja rikollinen ?

        Huomenta sullekin. Sulla varsin erikoinen ajatus. Miten köhän viestistäni voi edes saada tollasen ajatuksen? Joo oon tosiaan. :-D Alkoholi ei kuulu elämääni missään määrin, eikä rikollisuus. Ei oo kuulunu koskaan. Ihan ollaan kunnon kansalaisia. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun jälkeläinen ei kuulu kumpaankaan.

        Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.

        Suurin osa IKH:n työntekijöistä ei kaikki oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta ja Äitinsä mielestä ei kukaan oo.

        Hei ilopilleri! Eipä tietenkään oo, eikä isänkään mielestä. Ja ylpeenä voin kertoa olevani ihan oikeessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ilopilleri! Eipä tietenkään oo, eikä isänkään mielestä. Ja ylpeenä voin kertoa olevani ihan oikeessakin.

        Taidat käyttää muutakin kun vain alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat käyttää muutakin kun vain alkoholia.

        Jep, teetä kuluu aika paljon. Alkoholinkin edestä. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, teetä kuluu aika paljon. Alkoholinkin edestä. 😄

        Teetä ja Paahtoleipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetä ja Paahtoleipää.

        Ei kulu paahtoleipää. Eikä marmeladia. 😂


    • Anonyymi

      Hyvä veli asialla perkele...

    • Anonyymi

      Juuri maikkarin uutisissa 99 % hakijoista saa ilmaista rahaa sata tonnia nyt lapioidaan valtion rahat parempiin taskuihin

    • Anonyymi

      Elleivåt joudu lomuttamaan, niin verotuloja tulee, firmat ei tee konkurssia, työllisyys säilyy.......

      • Anonyymi

        Hyvä että tännekin edes jotain saadaan, ettei mene kaikki Helsingin pikkukuppiloihin.


      • Anonyymi

        CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.

        no niin omaan taskuun vaan laittaa tukirahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niin omaan taskuun vaan laittaa tukirahat.

        Jos uuden Mersun ostaas clt pirun lahtarifirma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CLT ainakin jakoi suoraan lopputilejä viime viikolla. Ei mitään lomautuksia.

        Niimpä


    • Anonyymi

      Katelin tuata avunsaajien listaa,suurin osa on sellaasia joista en oo kuullutkaan tai jotain humpuukipuulaakia. Konsultit rikastuu ja kansa maksaa.

    • Anonyymi

      oli siä rotola-pukkilakin listalla

    • Anonyymi

      Olihan noita enemmän, Muutamia pieniäkin osumia myös Kauhajoelle "Lotossa". Iltalehdessä myös pienet voitonjaot.

    • Anonyymi

      oliko ikh:n nilkillä nuon kova rahantarve, häpees sekin,yhtä ahnes kuin palsamäki,moni muu olis sen rahan kauhajoella tarvinnut

      • Anonyymi

        Se meinaa rakentaa uuden teurasmon tupaansa.


    • Anonyymi

      Osinkoja 6 miljoonaa, eli 17 vuotta vois jakaa jokaiselle päivälle 1000 euroo

    • jos mä oisin saanu nuin palio rahaa, oisin ostanu sillä kaapit täytehen viinaa

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin jetro-hakemusta päällensä mun pitää saara ilimaasta viinaa niin kuin muirenkin


    • Anonyymi

      Laitetaan nyt tottaristus ne rahat vanhusten hoitoon ja terveyden huoltoon pitää hommata riittävästi suojavarusteita. Ne ihmiset kuoloo oikeasti ja joka päivä. Ahneet yrittäjät hävetkää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe