Minkälaista työtä on tällä hetkellä tarjolla Alavudella?
Kaupan kassalle ja hoitotöihin en mene.
Alavuden työpaikat
13
526
Vastaukset 13
- Anonyymi
Maatalouslomittajista on pulaa, samoin siivoojista, piioista ja rengeistä.
Naisista on huutava pula vain loppuun hoonattuja 45 äijiä
- Anonyymi
Ainahan voi mennä kattomahan vaikka pesäpallua, poikien kans.
- Anonyymi
On Suomessa liian hyvä sosiaaliturva, kun joku voi sanoa, että ei mene johonkin, vaikka nähtävästi töitä ei ole
- Anonyymi00012
työvoimapula joten Purra tuo 200000 kaukoidästä suomeen töihin
- Anonyymi
Ulko huoneen tyhjennystä riittäisi, mutta paljoo ei pysty maksaan, mutta saunalla pihas saa peseytyä kylmäl vedel.
- Anonyymi
Sitte voi vain seuraalla kevään tulua ja pyytää mummalta käyttörahaa. Mennä veskunbaariin kattomahan mualta tulleita.
- Anonyymi
Wolt kuski, viät ruakaa harrilta jonku kotia jokei viitti mihkää lähtiä.
- Anonyymi
Rupiat räppääjäksi, ne vielä puuttuu alavurelta, voisit kertoo ghetton onkelmistä kun huumehia juoraa ja kaikki on kamalas mallis.
Voisit mennnä ojahan maata ja olla sielä, ojanpohojalla on räppi uskottavinta.- Anonyymi
Jengit sotii reviiriistä ja räppää toisille häjysti.
- Anonyymi
Pätevistä pontikankeittäjistä on pulaa.
Lisäksi Aulavalle tarvitaan kortin omistavia järjestysmiehiä, koska isännät tappelevat montulla siitä kuka saa lippukassan rahat- Anonyymi
Poijat on hortonoomia nyt, ponu on pois muodista.
- Anonyymi
Nyt ei olekaan hoitajille töitä. Kuusiolinna irtisanoo 250henkilötyövuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta853761Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4091389Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391067Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72913Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä216890Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s287813Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23779Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25697Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33681Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan37656