Nyt kun te olette sinne kotiin lukittuna

Anonyymi

Varsinkin juoruavat kunniaa hajottavat ihmiset niin miltä nyt tuntuu?
Se on joskus karman laki joka ravistelee. Minä olen kärsinyt muutaman ylöjärveläishullun vuoksi jo kauan. Kaupassakin jos sattuu olemaan tietyt henkilöt niin ovat jo kauan meistä supisseet ja puhuneet ilkeästi. Emme edes tunne heitä mutta tietäähän sen kuka on takana asiassa. Sen tietää hekin. Tietenkin. Sitä en tähän edes kirjoita. Aattelin viime syksynä aloittaa salilla käymisen niin siellä eräs nuori hoikka urheilullinen (minua vanhempia) pariskunta (tahalleen tunnisteet) meistä supisivat. "Onks toi se joo toi on se" siis niin kuka?! En tunne teitä xD
Meistä siis supistaan kaikkialla pahaa. Kumpihan meistä on syntipukki nyt muiden mielestä ja mihin xD Täysin tuntemattomat ihmiset salilla, kaupassa ja lenkkipolulla jo ainaki kaksi vuotta ovat tunnistaneet mutta emme tunne heitä ollenkaan. Miksi tehdä tuollainen juoruaminen niin näkyvästi että sen huomaa kaksi ihan päästään tervettä ihmistä. Ei ole kuviteltua.
Tää on pahentunut tää ilmiö. Myös naapurit juoruavat tosi paljon kun eivät tiiä mitään. No se ei haittaa kun heillä on tylsää ja ollut jo kauan ennen karanteenia. Mukavia ihmisiä silti.

Huvittavaa on siis toki se että jos he ovat sekoittaneet meidät johonkin julkkikseen tai rikolliseen. Hahahahaah. Ai kauheeta. Olemme kyllä olleet heidän käytöksensä perusteella yhtä kiinnostavia selkeästi.
Tai..
Varmaan ollaan narkkareita, juoppoja ja jtn muuta onglemia omaavia heidän mielestään. Voi kuinka tietäisivät miten asiat on menneet. Meillä on valvontakamera kotona onneksi. Se on järkevä kytkeä päälle lähtiessä. Suosittelen muillekin. Tosin mitään arvokasta omaisuutta ei täällä olisi. Työkoneenkin työpaikan vakuutus korvaa. Siisti vuokrakolhoosi vaikkakin nykyään asumiskustannukset kaikkialla ovat niin korkeita etteivät kestä useita heilahduksia taloudessa.

Mikä ihmisiä vaivaa?

Nyt on hyvä paikka miettiä miltä tuntuisi jos ei kehtaisi liikkua missään??? Nyt kun ette edes voi liikkua kuten ennen. Itselle ihan normaalia on myös etätyökin ja tunnen muitakin täällä paikkakunnalla asuvia jotka eläneet jo kauan tehden töitä kotona, käyden lenkillä ja kaupassa. Joo tosi uusi juttu? Wohoo. Itkekää nyt vaan lisää kun ette pääse tänä vuonna minnekään.

Meitä se harmittaa enemmän koska kaikki muut suomen mestat on parempia kuin kapinen Ylöjärven tuppukaupunki. Me emme pääse pakoon idiootteja. Onneksi suomen sisällä voi matkustaa ja joskus täältä pääsee vielä poiskin. Lopullisesti. On melkein väkivaltaa joutua asumaan täällä vielä. Oikea eristysselli. Vaikka en vankilassa ole ollutkaan, en tiiä.

Ja en kuvittele näitä juttuja, nää on tosia. Oon käynyt terapiassa ja kaikki mielisairaudet on poissuljettu. Epäilin jo mielenterveyttäkin jossain vaiheessa, mutta valitettavasti näin ei ole. Siis valitettavasti teille kun ette pääse haukkumaan mielisairaaksi 👍🏼

No tuntuuko pisto sydämessä?

Antakaa toisten olla ja hoitakaa vaan se oma tonttinne ja elämänne ennen kuin aloitan r.tutkinnan asiasta.

Onko tämä totta vai trolli? Sen päätät sinä. Kivaa viikkoa.

1

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Määrään sinulle buranaa 400mg 2 kertaa päivässä kahden viikon ajan.
      Pitäisi lähteä helpottamaan oloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe