Elikkäs nyt kun kirjastokin on kiinni, niin missä täällä voi tulostaa paperille, kun en omista tulostin?
Missä Kauhajoella voi tulostaa?
13
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Pankeissa, luulisin.
- Anonyymi
Tiliotteita voi ei varmaan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiliotteita voi ei varmaan muuta.
Kansaneläkelaitoksella
- Anonyymi
Kaupungin talo sosiaalihuolto
- Anonyymi
mä ainakin tulostan vessas
- Anonyymi
onks isokin tulostin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks isokin tulostin
Kunnantalon viemärijärjestelmän tukkiminen on kiellettyä.
en tierä mutta isoon kauhaan voi ulostaa
- Anonyymi
Monesti oon siihen päästäny pökäleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti oon siihen päästäny pökäleen.
gigantista saa 49e tulostimen missä on skanneri ja wifi,värit valmiina..eikös kannattas hakee siis jos nyt sattuu olee tietokone tai älypuhelin. kun saa niillä johdolla tai langattomasti tulostettua ja suoraa siitä lähetettyä eteenpäin. toki jos ei oo ...ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
gigantista saa 49e tulostimen missä on skanneri ja wifi,värit valmiina..eikös kannattas hakee siis jos nyt sattuu olee tietokone tai älypuhelin. kun saa niillä johdolla tai langattomasti tulostettua ja suoraa siitä lähetettyä eteenpäin. toki jos ei oo ...ni
hei tuo on liian rationaalista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kauhajoella oo giganttia.
- Anonyymi
Mulla on tulostin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998