Perutaanko Provinssi?

Anonyymi

Entäs muut kesätapahtumat? Itse toivon, että perutaan. Muuten tauti leviää ihan pirusti, kun tuhansia ihmisiä pyörii pienellä alueella.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai se perutaan. Kuten muutkin kesätapahtumat, ja hyvä niin.
      Tuo virus ei katoa mihinkään ennen rokotetta. Siihen asti ei isoja tapahtumia.

    • Anonyymi

      Sorry vaan, mutta onhan se peruttava. Sorry myös tuttujen bändien osalta.

      • Anonyymi

        joo kyl se näin menee ja moni ottaa takkiin...keskusta pitää huolen ettei apu tukia tule


    • Anonyymi

      Kaikki musiikkitapahtumat Suomessa perutaan.

      • Anonyymi

        Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.

        Niin. Voishan ne Tangomarkkinat järjestää etänä, ilman yli 10 hengen live-kohtaamista. Vain esiintyjä ja tuomarit?
        Tosin takseille se ei kuljetettavia lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.

        JA HÖPÖ HÖPÖ. Aikuiset ovat siis niitä sikasista sikaisinta örisiöitä.
        PERUTTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.

        Festareista eniten poliisia työllistävä.


    • Anonyymi

      Myös juhannushäät on peruttu.

    • Anonyymi

      Ei loppukesälläkään järjestetä mitään. Ei tapahtumajärjestäjät ota riskiä, jos kesäkuussa päätetäänkin jatkaa isojen yleisötapahtumien rajoittamista Heinäkuun yli.
      Kesällä 2021 pääsee sitten taas hyppimään lavan eteen.

    • Anonyymi

      Provinssi, Nummirock ja Tangomarkkinat näitä ei ole tänä kesänä.

      • Anonyymi

        Kyllähän noi voidaan pitää verkossa. Mukava olla mökillä ja samalla osallistuja juhliin. Etä on nykyaikaa. Ei tarvi mennä örveltää mutavelliin paikanpäälle.


    • Anonyymi

      Ei saa vakuutuksesta rahhaa, jos järjestäjä peruu.

      • Anonyymi

        Ei ne saa muutenkaan. Pitäis olla erillinen keskeytysvakuutus pandemian varalta ja sellaista ei ole kellään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      JES.
      Vihdoinkin on hiljainen kesä. Eikä roskaavia, örertäviä Kännikaloja ympäripäissään maleksimassa ja kuseksimassa, hortoilemassa ympäritietä.

      Ens'kesäksi täytyy asentaa paimenpoika puutarhan ympärille, ettei pyllistelijöitä, paskaajia tarvitse turvakamerasta katsella.

    • Anonyymi

      Tangomarkkinat,Vauhtiajot,Solar Sound,Provinssi Rock ja Kuninkuusravit jää pois tältä kesää. Tulee ihanan rauhallinen kesä muuallekin Suomeen joten nyt ihmiset nautitaan kotilieden lämmöstä ja omasta perheestä kerrankin ilman turhia hötkyilyjä !!!

    • Anonyymi

      Nyt saa rauhassa kännätä kotona, tulee halvemmaksikin kuin festarit!
      Naapuri ei vaan tykkää kun tulee soiteltua musaa liian kovaa ja tulee kuseskeltua sen kuusiaitaan.

      • Sinä pelle asut mutsis kans kerrostalo kaksiossa. On varmasti hauskaa kusta housuihin ku mutsi pesöö pyykit ja ilta palaksi vähä tissi maitua


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe