Entäs muut kesätapahtumat? Itse toivon, että perutaan. Muuten tauti leviää ihan pirusti, kun tuhansia ihmisiä pyörii pienellä alueella.
Perutaanko Provinssi?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai se perutaan. Kuten muutkin kesätapahtumat, ja hyvä niin.
Tuo virus ei katoa mihinkään ennen rokotetta. Siihen asti ei isoja tapahtumia. - Anonyymi
Sorry vaan, mutta onhan se peruttava. Sorry myös tuttujen bändien osalta.
- Anonyymi
joo kyl se näin menee ja moni ottaa takkiin...keskusta pitää huolen ettei apu tukia tule
- Anonyymi
Kaikki musiikkitapahtumat Suomessa perutaan.
- Anonyymi
Mestari on puhunut.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/b4c3b9a5-30e5-45e1-88ff-dd6d4f8f21b8- Anonyymi
Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.
Niin. Voishan ne Tangomarkkinat järjestää etänä, ilman yli 10 hengen live-kohtaamista. Vain esiintyjä ja tuomarit?
Tosin takseille se ei kuljetettavia lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.
JA HÖPÖ HÖPÖ. Aikuiset ovat siis niitä sikasista sikaisinta örisiöitä.
PERUTTU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangomarkkinat järjestetään poikkeusluvalla, koska osallistujat osaavat käyttäytyä. Taksimiesten lausunto o ratkaissut myönteisen päätöksen, he kun ovat 100% sitä mieltä, että tangokansa on fiksua ja osaavat olla herraskansaa.
Festareista eniten poliisia työllistävä.
- Anonyymi
Myös juhannushäät on peruttu.
- Anonyymi
Ei loppukesälläkään järjestetä mitään. Ei tapahtumajärjestäjät ota riskiä, jos kesäkuussa päätetäänkin jatkaa isojen yleisötapahtumien rajoittamista Heinäkuun yli.
Kesällä 2021 pääsee sitten taas hyppimään lavan eteen. - Anonyymi
Provinssi, Nummirock ja Tangomarkkinat näitä ei ole tänä kesänä.
- Anonyymi
Kyllähän noi voidaan pitää verkossa. Mukava olla mökillä ja samalla osallistuja juhliin. Etä on nykyaikaa. Ei tarvi mennä örveltää mutavelliin paikanpäälle.
- Anonyymi
Ei saa vakuutuksesta rahhaa, jos järjestäjä peruu.
- Anonyymi
Ei ne saa muutenkaan. Pitäis olla erillinen keskeytysvakuutus pandemian varalta ja sellaista ei ole kellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne saa muutenkaan. Pitäis olla erillinen keskeytysvakuutus pandemian varalta ja sellaista ei ole kellään.
Ranskalaisilla oli mutta ei auttanut.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d9000392-b2c7-4607-a8f4-2a6302cc8334 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranskalaisilla oli mutta ei auttanut.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d9000392-b2c7-4607-a8f4-2a6302cc8334eilen on tullut virallinen tieto että kaikki kesän tapahtumat elokuulle asti on peruttu.
baareista ei mainittu kesäkuun alkuun viä mitään mut veikkaan että siirtyy ainakin heinäkuulle
- Anonyymi
JES.
Vihdoinkin on hiljainen kesä. Eikä roskaavia, örertäviä Kännikaloja ympäripäissään maleksimassa ja kuseksimassa, hortoilemassa ympäritietä.
Ens'kesäksi täytyy asentaa paimenpoika puutarhan ympärille, ettei pyllistelijöitä, paskaajia tarvitse turvakamerasta katsella. - Anonyymi
Tangomarkkinat,Vauhtiajot,Solar Sound,Provinssi Rock ja Kuninkuusravit jää pois tältä kesää. Tulee ihanan rauhallinen kesä muuallekin Suomeen joten nyt ihmiset nautitaan kotilieden lämmöstä ja omasta perheestä kerrankin ilman turhia hötkyilyjä !!!
- Anonyymi
Nyt saa rauhassa kännätä kotona, tulee halvemmaksikin kuin festarit!
Naapuri ei vaan tykkää kun tulee soiteltua musaa liian kovaa ja tulee kuseskeltua sen kuusiaitaan.Sinä pelle asut mutsis kans kerrostalo kaksiossa. On varmasti hauskaa kusta housuihin ku mutsi pesöö pyykit ja ilta palaksi vähä tissi maitua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402