Harmaavarpu

Anonyymi

Herätä minut todellisuuteen, pyydän.
Kuiskasi hiljaa harmaavarpu.

Unesta on vaikea herätä ja auringon säteisiinkään en tohtisi katsoa.

Vaikka häkin ovi on aina ollut auki, oppisinko koskaan enää lentämään.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä taida.. Suutut kuitenkin ja kerrot minusta asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Epäilet motivaatiota no ja lyttäät pannukakuksi

• Anonyymi

Aina kun näen pikkulintuja ja kuulen viserryksen tulen iloiseksi. Isäni oli kuin pikkulintu,herkkä ja hyväntahtoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kun näen pikkulintuja ja kuulen viserryksen tulen iloiseksi. Isäni oli kuin pikkulintu,herkkä ja hyväntahtoinen.

Hieno juttu, että sinulle on jäänyt hänestä lämmin muisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno juttu, että sinulle on jäänyt hänestä lämmin muisto.

Muistot on hyviä,todella.

• Anonyymi

"Isä...
      opeta minua luottamaan,
      itseeni ja toisiin ihmisiin.
      Opeta minua välittämään
      ja anna tuntea välittämistä.

Kokoa minut ehjäksi."

• Anonyymi

Olen ollut rikkinäinen.
      Satutettu, siipirikko.

Olin siipirikko ja niin olitte tekin.
      Nokimme toistemme höyhenpeitteet.
      Niiden untuvainen kerros puidemme alla.

Minä lintunen, vailla höyheniä.
      Istun puun oksalla katsoen,
      ihmetellen maailma ja mietiskellen.
      Lämpöisempi minun olisi,
      lämmin takki päällä.

• Anonyymi

Kuka lie sinutkin kyninyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoitan tunteita noin, jokaisella on oikeus siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei helevetti HAH HAH. Ootta te ihan hassuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoitan tunteita noin, jokaisella on oikeus siihen.

Älä ota kaikkea tosissasi. Tuokin vain leikittelee mielikuvilla ja sanoilla. Hyvä ettei ruoka lentänyt ulos kun luin tuon kynityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ota kaikkea tosissasi. Tuokin vain leikittelee mielikuvilla ja sanoilla. Hyvä ettei ruoka lentänyt ulos kun luin tuon kynityksen.

Onkohan muuten harmaavarpunen nahkaisillaan vaaleanpunainen niinkuin esim papukaija vai harmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan muuten harmaavarpunen nahkaisillaan vaaleanpunainen niinkuin esim papukaija vai harmaa?

Faktaa.
        "Untuvat, höyhenet ja sulat syntyvät orvaskedestä ja kasvavat verinahan nystyinä. Ne ovat karvojen tapaan elottomia muodostumia. Linnut uusivat höyhenpeitettään tietyin välein toistuvan niin sanotun sulkasadon avulla. Siinä vanhat höyhenet putoavat uusien tieltä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Faktaa.
        "Untuvat, höyhenet ja sulat syntyvät orvaskedestä ja kasvavat verinahan nystyinä. Ne ovat karvojen tapaan elottomia muodostumia. Linnut uusivat höyhenpeitettään tietyin välein toistuvan niin sanotun sulkasadon avulla. Siinä vanhat höyhenet putoavat uusien tieltä."

Aika kiva huomio, että sen voi nähdä myös uudistumisen näkökannalta.

• Anonyymi

Miksi ihminen on luotu kaipaamaan toista ihmistä ja rakkautta,?
      Olisi paljon helpompi elää ilman isompia tarpeita.

• Anonyymi

Niin, hyvä kysymys, todella hyvä. Luulen, että ei kaikki sillä tavoin kaipaakaan ehkäpä? Toiset kokevat siihen suurempaa tarvetta, mistä se johtuu, niin ehkei siihen ole yksiselitteisiä vastauksia.

Olisi se helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, hyvä kysymys, todella hyvä. Luulen, että ei kaikki sillä tavoin kaipaakaan ehkäpä? Toiset kokevat siihen suurempaa tarvetta, mistä se johtuu, niin ehkei siihen ole yksiselitteisiä vastauksia.

Olisi se helpompaa.

Ei varmaan kaipaakaan. Ihmisiä on monenlaisia.
        Henkilökohtaisesti kuuluttaisin sen lähimmäisenrakkauden perään kuin romanttisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilökohtaisesti kuuluttaisin sen lähimmäisenrakkauden perään kuin romanttisen.

Kyllä olet oikeassa.

Jotkut haluavat silti sen nähdä ja kokea myös enemmän kuin sanoina, esimerkiksi niin, että osoitetaan toiselle tämän olevan tärkeä myös arjen teoissa. Jos niistä puhutaan, mutta käyttäydytään toisin, johonkin mihin haluaisi luottaa esimerkiksi, miten se tulisi näkyä uskovien kesken, siihen oppii olemaan luottamatta enää. Minulla ei ole ollut kunnollisia ystävyyssuhteita, saatikka uskovien kesken. Ystävällisyys on kuitenkin laiha lohtu, senhän tulisi olla kaikkia kohtaan päivänselvää, mutta kokea olevansa välitetty, arvostettu, huomioitu, niin...että joku on kiinnostunut siitä mitä todella olet ihmisenä....ja että välittäminen säilyy... ja saa kokea, että hei, ihmiset aidosti näkevät minussa jotain, miksi kokevat sitä välittämistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eivät ilmeisesti sellaista näe minussa, joten mitä sen on väliä enää, kunhan kirjoitin ajatuksia. En siis välttämättä etsi enää välittämistä, kunhan puran sanoiksi asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa.

Jotkut haluavat silti sen nähdä ja kokea myös enemmän kuin sanoina, esimerkiksi niin, että osoitetaan toiselle tämän olevan tärkeä myös arjen teoissa. Jos niistä puhutaan, mutta käyttäydytään toisin, johonkin mihin haluaisi luottaa esimerkiksi, miten se tulisi näkyä uskovien kesken, siihen oppii olemaan luottamatta enää. Minulla ei ole ollut kunnollisia ystävyyssuhteita, saatikka uskovien kesken. Ystävällisyys on kuitenkin laiha lohtu, senhän tulisi olla kaikkia kohtaan päivänselvää, mutta kokea olevansa välitetty, arvostettu, huomioitu, niin...että joku on kiinnostunut siitä mitä todella olet ihmisenä....ja että välittäminen säilyy... ja saa kokea, että hei, ihmiset aidosti näkevät minussa jotain, miksi kokevat sitä välittämistä...

Ystävällisyyskään ei ole itsestäänselvyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävällisyyskään ei ole itsestäänselvyys.

No ei ole ja kaikki voimme epäonnistua siinä, minäkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole ja kaikki voimme epäonnistua siinä, minäkin...

Eiköhän jokainen. Hyvää päivänjatkoa.

• Anonyymi

Äänellään se variskin laulaa- elämä jatkuu, sekä risupesä hoitaa hommansa.
        On sopeuduttava osaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänellään se variskin laulaa- elämä jatkuu, sekä risupesä hoitaa hommansa.
        On sopeuduttava osaansa.

Niin varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän jokainen. Hyvää päivänjatkoa.

Kiitos, kun jaksoit vastata. Hyvää päivänjatkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53