rouva on Ulkomaankauppa-ja kehitysministeri Kajaanista,joten miten hän voi olla sulle tuntematon,kun hän oli vuoden vaihteessa tsunamin takia niin paljon julkisuudessa.
0Äänestä
kumman
ohjelma tai biisi se tsunami on, kun kaikki siitä kalkattaa?
asiaan,joten älä viitsi vitsailla.
0Äänestä
se joka
roikkui siellä pölkyn nupissa antamassa väliaikatietoja vedenpinnan korkeuksista? Joku kanisteri siellä ainakin oli langoilla. Vai onko tämä se lintsari kunnanvaltuutettu joka ei jouda oikein kuntansa istuntoihin?
joku linkittää tämän uutisen,kun minä en kerkeä tekemään sitä,sillä minun pitää lähteä käymään kauppa-asioilla.
0Äänestä
tekevät sen
mielellään, kunhan kerrot vaan minne pitää linkittää. Älä sitten unohda kauppalappua pöydälle lojumaan. Muista varsinkin ne talkkunajauhot ja viilit, vaikket muuta muistaisikaan. Ja tupakkaa ei sitten enää Äitin tiliin ostella.
0Äänestä
Ilmiantaja
Paula Lehtomäestä voi tulla Suomen tuleva pääministeri lähitulevaisuudessa, koska hän on tekemisissä pilderperkeleiden kanssa, eli katso netistä: Bilderberg ja tiedät enemmän, missä mennään.
0Äänestä
aino
mikä sen miehen nimi on? miksi sitä ei anneta julkisuuten? mitä varten se paula ei kerro? Tyhmää.
Vastaukset 14
Vanhimmat
joku julkkis?
rouva on Ulkomaankauppa-ja kehitysministeri Kajaanista,joten miten hän voi olla sulle tuntematon,kun hän oli vuoden vaihteessa tsunamin
takia niin paljon julkisuudessa.
asiaan,joten älä viitsi vitsailla.
roikkui siellä pölkyn nupissa antamassa väliaikatietoja vedenpinnan korkeuksista?
Joku kanisteri siellä ainakin oli langoilla.
Vai onko tämä se lintsari kunnanvaltuutettu joka ei jouda oikein kuntansa istuntoihin?
Lehtomäestä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000007549900
Lehtomäki ei ole kajaanista, vaan kuhmosta
että Paula on Kuhmolainen,sillä sehän mainittiin tuossa Ilta-Sanomien jutussa,että pari oli vihitty Kuhmossa.
Höh, pitää kyllä nyt pitää tämän pienen paikkakunnan puolia, kun Paula on kerran meijän tyttöjä! Paula on siis KUHMOSTA EI Kajaanista
joku linkittää tämän uutisen,kun minä en kerkeä
tekemään sitä,sillä minun pitää lähteä käymään kauppa-asioilla.
mielellään, kunhan kerrot vaan minne pitää linkittää.
Älä sitten unohda kauppalappua pöydälle lojumaan.
Muista varsinkin ne talkkunajauhot ja viilit, vaikket muuta muistaisikaan. Ja tupakkaa ei sitten enää Äitin tiliin ostella.
Paula Lehtomäestä voi tulla Suomen tuleva pääministeri lähitulevaisuudessa, koska hän on tekemisissä pilderperkeleiden kanssa, eli katso netistä: Bilderberg ja tiedät enemmän, missä mennään.
mikä sen miehen nimi on? miksi sitä ei anneta julkisuuten? mitä varten se paula ei kerro? Tyhmää.
antanut tietoon kuin miehensä etunimen,mutta sukunimi näkyy pysyvän salassa.