Miten yleensä

Anonyymi

Suhtaudut siihen, kun joku kertoo olevansa sinuun ihastunut.

52

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä menisin lukkoon yleensä kaikki vain vihastuu 😂

      • Anonyymi

        Miten niin kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kaikki?

        Asia nyt vain on niin ei siitä sen enempää olen hylkiö


    • Anonyymi

      Ihan imarreltu olen riippumatta siitä onko itsellä tunteita kertojaa kohtaan.

    • Anonyymi

      Sehän riippuu monesta asiasta, jos itse kiinnostunut voi viedä jalat alta ja jos en oo niin oon imareltu, mutta en vähättele toisen tunteita, joskus voi käydä niin, että viettää aikaa jonkun kanssa joka on kiinnostunut niin huomaa myös omien tunteiden kehittyvän.

    • Anonyymi

      Tuntuisi hyvältä vain. Jos ei kiinnosta, kerron senkin suoraan, kiltisti. Toivoisin itseänikin kohdeltavan niin mutta kaikki eivät ole osanneet.

      • Anonyymi

        Lisään: Mutta jos ihastunut ei usko ei:tä, mä kyllä tulistun ja mökötän aika selkeästi, en niin kiltisti enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään: Mutta jos ihastunut ei usko ei:tä, mä kyllä tulistun ja mökötän aika selkeästi, en niin kiltisti enää.

        Ei niistä tarte päreitä polttaa, ennen painuu piiloon ja on hissukseen. Riippuu toki asiayhteydestä ja paikasta, miten suhtautuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä tarte päreitä polttaa, ennen painuu piiloon ja on hissukseen. Riippuu toki asiayhteydestä ja paikasta, miten suhtautuisi.

        No kun näillä täällä on usein niitä duunipaikkajuttuja ja kaupan kassaneiti ihastuksia. Asiakaspalvelustakin on varmaan aika vaikeata paeta jonnekin piiloon, oletan.


    • Anonyymi

      Kiinostuminen ei tarkoita ihastumista.
      Eikä kiinostuminen kunnolla johda ihastumiseen, ellei asia kehity.

      • Anonyymi

        Kiitos. Aloituksessa kysyttiin kuitenkin nimenomaan ihastumisesta. Mutta saitko sinä nyt pätemisen tarpeesi tyydytettyä?🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Aloituksessa kysyttiin kuitenkin nimenomaan ihastumisesta. Mutta saitko sinä nyt pätemisen tarpeesi tyydytettyä?🙂

        Kyse ei ole pätemisestä vaan oman näkökulman esiin tuomisesta. Tuhansien kekustelijoiden joukosta nousee aina erilaisia mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole pätemisestä vaan oman näkökulman esiin tuomisesta. Tuhansien kekustelijoiden joukosta nousee aina erilaisia mielipiteitä.

        Täällä ei todellakaan ole tuhansia. Alle sata veikkaan. Katso lukumääriä viesteissä ja samat lukee useamman kerran. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei todellakaan ole tuhansia. Alle sata veikkaan. Katso lukumääriä viesteissä ja samat lukee useamman kerran. Sivusta.

        Älä viitsi, täällä on avauksia joita on luettu yli 2000 kertaa. Tänne kirjoittaa paljon ihmisiä ympäri suomea. Olisit hämmästynyt, jos tietäisit oikean määrän.


    • Anonyymi

      Tulee epämukava olo, koska en halua loukata.
      En itse omaa samoja tunteita.

    • Anonyymi

      Ei se mitään. Minäkin tykkään itsestäni, joten ymmärrän.

    • Anonyymi

      aloitan oluealla hankitulla humalatilalla lukio-opiskelun, väkivaltaisesti, pyrin biologiksi, biologian yliopistoon, mitä vittua kyselet.
      nimeni on ylikonstaapeli keksijä keksi, vai onko?

      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=l9ozxHOXf8I

    • Sanoisin että höpö höpö - kuvittelet vain. Paijaisin vielä päälle. Ihastumiset normaaleja tunteita jotka perustuvat yleensä haavekuviin.
      Ihastuneen mielessään punomaan kuvajaiseen ihastunut pitää pudottaa takaisin maanpinnalle hellästi ja lempeästi. Samalla näyttää sitä ominta ja aitoa olemustaan. Olla rehellinen oma itsensä.
      Eiköhän ne ihastumiset ala haihtumaan siitä kun kokee ettei kohde ollutkaan haavekuvien mukainen. Jos ei hilut karise tuolla, ei riitä pelkkä ihastuminen. Taitaa pikkuihastuminen muuttua rakastumiseksi. JA silloin iskee todelliset harhaluulot. Joten suoruus ja rehellisyys toimii aina. Saa olla lempeä - suositeltavaa.

      • Anonyymi

        Kuulostat erittäin miellyttävältä ihmiseltä.🙂


      • Anonyymi

        Saatko sä jo jotain hoitoa? Ei voi sairaammaksi jutut muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sä jo jotain hoitoa? Ei voi sairaammaksi jutut muuttua.

        Pirpana haluu myydä täällä seksiä! Joten kotisivut pystyyn ja ala harjottaan tyrkky sitä ammattina!


        Housut alas niin ukot voi alkaa hommiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sä jo jotain hoitoa? Ei voi sairaammaksi jutut muuttua.

        Pirpana haluu myydä täällä seksiä! Joten kotisivut pystyyn ja ala harjottaan tyrkky sitä ammattina!


        Housut alas niin ukot voi alkaa hommiin


    • Anonyymi

      Ei kannata kertoa omia sopimattomia yksipuolisia tunteita ja aiheuttaa viattomille turhaa ahdistusta.

      • Mistä sitä aina etukäteen tietää, ovatko yksipuolisia tai sopimattomia..


      • Anonyymi

        Täällä joku taas pelkää viestin olevan mieheltään.. niin läpinäkyvää sontaa.


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Mistä sitä aina etukäteen tietää, ovatko yksipuolisia tai sopimattomia..

        Voit varmasti kyllä kertoa omalle kaivatullesi. Ei siitä nyt ollut kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit varmasti kyllä kertoa omalle kaivatullesi. Ei siitä nyt ollut kyse.

        Kerroin jo. Ahdistui...


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Kerroin jo. Ahdistui...

        Tiedän tunteen...


      • Anonyymi

        Tuolla asenteella elämä alkaa junnata paikallaan🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit varmasti kyllä kertoa omalle kaivatullesi. Ei siitä nyt ollut kyse.

        Tietää sen mut ei vastaa. ei liene sit se Oikea.


    • Anonyymi

      Imarreltu tai rakastunut riippuen kuka kertoo. Tai molempia:)

    • Anonyymi

      Ei sitä mulle sanottu monta vuotta, joten en tie.
      A

    • Anonyymi

      Hyvä tavaton.
      Olisin suuremmoisesti yllättynyt, ja kiittäisin suuresti.
      Itse alkaisin miettimään että mistä moinen johtuisi, mutta en ilmaisi sitä mitenkään hämmästymistäni.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Nii, kun löytyis se joku nainen joka uskaltais kertoo sen minulle.

      • Anonyymi

        Etkö itse uskalla kertoa sitä yhdellekään naiselle? Olteko mies vai mitä?🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse uskalla kertoa sitä yhdellekään naiselle? Olteko mies vai mitä?🧐

        Uskallan kyllä mutta se henkilö ei ole osunut vielä kohdalle. Eikä kukaan nainen ole myöskään kertonut minulle et olis ihastunut. M 32v. Kyl mä osaan näyttää tunteet jos sitä tarvii.


    • Anonyymi

      Eip siin. Onhan tota vastaan tullutkin useinkin.

      Osa miehistä sanoo hyvinkin kiertelemättä et on mennyt ihastuun

      Osa kiertelee asiaa vähän yrittäen selittää et haluaisi tavata mua muussa kuin kaveri ajatuksella ja kahden pelkästään ja kyselee mitkä fiilikset mulla on. Tykkääkö kaverina vai onko jotain enemmän

      Osa lyö täysin tilt. Jäätyy ja lyö aivan jäykäks kun joku edes ääneen vihjasee että et kai vaan oo ihastunu tohon tarkottaen mua.. ja nieleskellen kokoo itseään ja sit heittää jotain sille kyselijälle tai heittää kysymyksen mun vastattavaks et niin miten on.

      Osa vaan sekoilee ja pimahtelee läheisyydessäni ja saa spontaaneja mustasukkaisuus räjähdyksiä ja mä katon haavi auki et mitä mitä mitä vittua toi pimahti?!

      Mikäs siinä. Kyllähän se imartelee vaikkei itse kiinnostunut olisikaan ko. Miehestä. Sit alkais ahdistaan jos alkais pakottaan suhteeseen.

      Mua on yritettykin pakottaa ja siitä on seurannut mun puolelta spontaani massiivinen räjähdys ja tappelu on pystyssä!

    • Anonyymi

      Sehän se pointti taitaa olla, että kuka kertoo. Ei näissä ihastumisissa taida mennä aina tasan. Yleensä minuun on ihastunut joku johon en itse ole ja minäkin olen ihastunut johonkin joka ei ole minuun. Olisihan se kiva jos edes joskus olisi molemminpuolista.

    • Anonyymi

      Ahdistun jos ei itsellä ole tunteita, innostun jos on.

    • Anonyymi

      Riippuu tilanteessa. Olen aina ymmärtäväinen.

    • Anonyymi

      Ei ole kukaan kertonut, niin en osaa sanoa. Kuvittelisin että se tuntuis kivalta riippumatta siitä mitä itse tunnen.

      • Anonyymi

        Samat sanat. Aloituksen kysymys tuntui tulevan jostakin sellaisesta maailmasta, jossa minä en elä.


    • Anonyymi

      Olen ymmärtäväinen, vaikka ahdistuisinkin. Kiva, jos olis molemminpuolista, tosin kyllä siitäkin voi ahdistua.

    • Anonyymi

      Hämmästyn, ihmettelen. Toisen tunteiden arvostaminen on tärkeää, samoin rehellisyys. Tunteita ei saa näytellä, eikä vaatia toiseltakaan sitä.

    • Anonyymi

      Mietin tarvitsenko häntä elämääni. Kyllähän se itsetuntoa hivelee jos joku kertoo ihastumisestaan. Ei saa silti minun elämääni häiritä, mikäli en häntä tarvitse. Mieluiten hän itse ymmärtäisi käyttäytyä nätisti, sillä silloin voisin hänestä ehkä joskus itsekin kiinnostua, mikäli mulle tulisi tarvetta.

      • Anonyymi

        Ainiin ja unohdin yo viestistä että terveisin: Narskupsyko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin ja unohdin yo viestistä että terveisin: Narskupsyko

        Onko uskovaisella mennyt kuppi nurin kun saanut pakit?


    • Anonyymi

      Joskus se on hyvin toivottua ja olen mielissäni siitä.. toisinaan jos kiinnostujalähentelee tai ei ole samoja tunteita niin saattaa se ahdistaa. Riippuu vähän.. yleensä se on kuitenkin ihan positiivista.

    • Nuorena puhuin mahdollisille tytöille aivan suoraan, että olen rakastunut. Kun tyttö sanoi ei, se oli sitten minun osaltani siinä. Joskus kuitenkin tapahtui, että tyttö luuli minun edelleen piirittävän häntä. En missään tapauksessa.

    • Anonyymi

      No kun kukaan ei ole ihastunut niin en tiedä. Varmaan olisin otettu/yllätyneesti huvittunut. M/EK

    • Anonyymi

      Riippuu miehestä. Jos olen itse myös kiinnostunut, asia on tietysti positiivinen. Jos en ole kiinnostunut, tilanne voi olla vähän vaivaannuttava. Voihan siinäkin tietysti kiittää kiinnostuksesta mutta pitää kertoa myös, jos ei koe itse samoin hienotunteisesti.

    • Anonyymi

      Useimmiten se tuntuu kiusalliselta kun tietää millaisia toiveita ja odotuksia ihastuvan päässä liikkuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe