11:11 numerologian merkitys

Anonyymi

Kertokaa kokemuksianne numerosarjaan 11:11? Odotan mielenkiinnolla.

4

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin todellakin 11.11.2003 ilmestyi minulle mielestäni Jehova itse valtakunnansalilla. Näytti vähän kuin Orion kaasusumun hahmolta puhujapöntön yläpuolella. Myöhemmin on vähitellen selvinnyt, että se saattoi sittenkin olla enkeli GABRIEL eli hän jota eräät kirkon virret pitävät Iankaikkisena Isänä. Sitä seurasi hengellinen Bar Mitsva tilaisuus kahden viikon kuluttua tiistaina ja sanotiin, että torstaina parin päivän kuluttua koet yllätyksen ja silloin sain Jehovalta Tohtorin arvon, vaikka en ole yliopistoa käynyt ja hän käski minun valita kaksi juhlajuomaa tuon takia. Eli tässä alkoi toistua luku 2222 omalla kohdallani (2 viikkoa - 2 päivää - 2 oppiarvoa - 2 juhlajuomaa).

Myöhemmin ilmestyi 29.11.2003 alkaen Kristus, Kolmas taivas, Aabraham ja Neitsyt Maria. Mutta tuo 11.11. ilmestyminen on jäänyt mieleeni ILOISENA muistona kun taas tuo myöhempi ilmestys vähän surumielisenä.

11.11. 2003 ilmestyi siis Jehova tai enkeli Gabriel ja kahden viikon kuluttua kahdessa päivässä minusta leivottiin tohtori ja niin edelleen. Myöhemmin ilmestyi vielä 2013 Iankaikkinen Isä uudelleen ja puhui Maailmanlaajuisesta Kansalaispalkasta eli UBI:sta siitä kuinka Jumala on valmis suostumaan siihen ja suureen panostukseen sen tähden.

• Anonyymi

Olen osunnut tuohon 11.11, muutamaan otteeseen, olen työstänyt itseäni jo vuoden verran henkisyyteen.
      ilmeisesti olen yhä kait omastamielestä noviisi, koska en ole vielä mitään erikoista kohdannut, mutta tiedän että jotain on tapahtumassa.
      Mitä tämä 11,11 tarkoittaa tarkemmin, osaako joku sanoa?

• Anonyymi

olen törmännyt useasti 1111, 111 sekä 222. odottelen yhä mitä on tulevan.

• Anonyymi

Olen törmännyt seuraaviin numeroihin 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ja 0
      Mitähän tästä seuraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27