Rauhaa Ateistit....

Niekirge

Olen seurannut muutamien palstalaisen epätoivoista sätkimistä Jumalaa vastaan, ei te ette taistele, Jumalaa vastaan ei taistella, vaan sätkitään!

Jeesus ei ole mielikuvitusta, vaan täyttä totta!
Hän pitää paikkaa muutamalle sätkynukelle, eli Reiskalle, Mirkalle, Pakanalle ja Nasselle!

10

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      Hakeudu hoitoon, Jumalan siunausta Sinulle.

    • Nasse

      Ymmärrän mieltäsi kalvavan epäilyksen, entäpä jos Jumalaa ei ole tai Jumala onkin toinen mihin olen uskonut?

      Koita elää epäilyksesi kanssa ja sinä hetkenä kun ymmärrät asian, vapaudut myöskin uskontosi ikeestä.

    • Mirka.... .....

      >>Jeesus ei ole mielikuvitusta, vaan täyttä totta!

      • faktaa!

        HEH HEH HEH ...Onneksi en ole Mirka.


      • viittaat nyt tietysti itseesi

        Etkö enää osaa erotella uskontoja toisistaan? Opettele sitäkin. Vai oliko se niin, että et osaa opiskella! Onneksi en ole sekoileva HÖRHÖ
        ilman oppimiskykyä vaan olen ihminen.


    • Pakana(M)

      Niin tulee tapahtumaan! Amen.

      Väitteeni oli saman arvoinen kuin sinunkin väitteesi.

    • varajeesus

      Onneksi edes täällä netissä on meitä ateisteiksi luokittelemiasi ihmisiä.
      Näin moni nuori tulee lukeneeksi hiukan todempaa kuvaa Jumala-ilmiöstä.

      Jumala on tulkintakysymys, lähes yksilöllinen.
      Näin maailmassa on miljoonia ja taas
      miljoonia jumalia.

      Taas mitä jumalaksi sanotaan, ovat persoonattomat luonnonlait.

      Jeesus oli kuten älykkäät juutalaiset opettavat,suuri uskonnollinen johtaja.
      Omat harhansa hänelläkin kuten meillä skitsoidityypeillä usein on.

      Hämyjuutalaiset uskovat messiaan paluuseen.

      Järkityyppi ei olisi höpissyt uudelleen tulemisestaan

      Pidän todennäköisenä, että tämäkin on myöhemmin kirjoitettu hänen sanomakseen.

      Maapallolla todistettavasti ei ole elänyt yhtään arkkibakteerista alkujaan pitkän aikajakson,
      evoluutioksi nimetyn kehitysjakson ulkopuolella.

      Laboratoriokokeissa; todennäköisesti.

      Elämme viimeistä näin syvää huu haa milleniumiamme. Onneksi!

      • höpöttäjä...! :o


      • sano varajeesus
        amiga kirjoitti:

        höpöttäjä...! :o

        Täällä sitä kohtaa "jumalankuvan" kirjoitettua textiä!
        Kun katson galleriasi tekstiä, sanonpa, että monta koukkua vielä tielläsi kohtaan kun
        kilsamittarissasi on varajeesuksen lukemat!


    • aaqwaaardth

      sätkynukke. Ihmisen mieln luomus ja mielikuvitusolento.
      Tehän uskiksethan siinä sätkitte vaikka mulle on täysin selvää ettei jumalaa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe