Kristikuntia tänään

Anonyymi

on 110. Kaikki on oikeassa. Ne 109 on väärässä. Tämä on periaate. Minä oikeassa, sinä väärässä. Taitaa olla melkoinen Älämölö Taivaassa tempauksen jälkeen kun pitäis asettua Karitsan hääaterialle.
Siispä tässä jokaiselle pureskeltavaa. kuuntele ainakin sanat.
https://www.youtube.com/watch?v=K2SrLC3LXqQ&list=RDMMK2SrLC3LXqQ&
entä nämä.
https://www.youtube.com/watch?v=JbYLN3SVpMA
https://www.youtube.com/watch?v=43Sx1wM3ZEY

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Jaa. Puhut siitä lopunajan ekumeenisesta luopioseurakunnasta joka hyväksyy kaiken Raamatun sanan vastaisesti.
        Tule olemaan alkukristillinen seurakunta, se pieni. Tulee olemaan ja on jo se epäraamatullinen kaiken hyväksyvä täysin antikristukseen mukautuva "seurakunta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Puhut siitä lopunajan ekumeenisesta luopioseurakunnasta joka hyväksyy kaiken Raamatun sanan vastaisesti.
        Tule olemaan alkukristillinen seurakunta, se pieni. Tulee olemaan ja on jo se epäraamatullinen kaiken hyväksyvä täysin antikristukseen mukautuva "seurakunta".

        Joka palvoo kuvia. Pussaa ikoneja. Hyväksyy homouden täysin Raamatun sanaa vastaan.
        kävi samoin kun kävi muinaiselle Israeille, palvoivat baalia unohtaen sen raamatun sanan jonka Jumala ilmoitti sanassaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Puhut siitä lopunajan ekumeenisesta luopioseurakunnasta joka hyväksyy kaiken Raamatun sanan vastaisesti.
        Tule olemaan alkukristillinen seurakunta, se pieni. Tulee olemaan ja on jo se epäraamatullinen kaiken hyväksyvä täysin antikristukseen mukautuva "seurakunta".

        Just, jotenkin arvasin, että sana ekumenia (= kristityjen yhteys, jota Jeesuskin peräänkuulutti) aiheuttaa tämänkaltaisen reaktion.


      • Tipale kirjoitti:

        Just, jotenkin arvasin, että sana ekumenia (= kristityjen yhteys, jota Jeesuskin peräänkuulutti) aiheuttaa tämänkaltaisen reaktion.

        Ettekö tätäkään tiedä:

        EKUMENIA ON YHDESSÄ EKSYTTÄMISTÄ

        Koska elämme Jumalan lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ettekö tätäkään tiedä:

        EKUMENIA ON YHDESSÄ EKSYTTÄMISTÄ

        Koska elämme Jumalan lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ

        Eivätköhän paljon todennäköisemmin niitä eksyttäjiä ole a) omasta mielestään ainoat oikeat yhteisöt ja b) omasta mielestään ainoat oikeat uskovaiset.


      • Terveisiin yhteisöihin kuuluminen ei tarkoita,. että olisi niiden yhteisöjen perään, vaan Jeesuksen. On vain huomattavasti parempi kasvaa uskonelämässä, kun on luotettavia ja kokeneita uskovia opastamassa, eikä tarvitse yksin yrittää asioita selvittää.


      • Tipale kirjoitti:

        Terveisiin yhteisöihin kuuluminen ei tarkoita,. että olisi niiden yhteisöjen perään, vaan Jeesuksen. On vain huomattavasti parempi kasvaa uskonelämässä, kun on luotettavia ja kokeneita uskovia opastamassa, eikä tarvitse yksin yrittää asioita selvittää.

        Jeesus Kristus ei perustanut maailmaan edes yhtä ainoaa seurakuntaa. Pieni Nasareilaisten lahko oli, mutta sekin hajosi kun paimen tapettiin.

        Kun Saatan sai JKeesuksen kutusamna Saulin saaliikseen ja teki hänestä Paavalin hän aloitti maailman valloituksen Saatanan erinomaislla ilmestyksillä, ja seurakuntien perustamisen. Sai rakkaaksi veljekseen Jeesuksen kieltäneen Pietarin, ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muutkin opetuslapset, niin jo vuonna 90 oli koko maailma Saatanana vallassa.
        Kuten Johannes kirjoitti:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Jos noista listaamistani lahkoista vaikkapa yhdenkin, olisi joku Pyhän Hengen saanut, olisi Jeesus Kristus valehdellut:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kuulkaa siis:
        Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


    • Rosvojen luolat

      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä. Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun. Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

      "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet:

      'Me olemme myös hänen sukuaan.' Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

      Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
      Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

      Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

      "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä öykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

      "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille:

      "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle." "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

      Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

      "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit. Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit. Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

      Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu: "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
      Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
      Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta.
      Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

      Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

      "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

      Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, kalamosset, johtomiehet, hoitomiehet, lähetysmiehet jne.

      Kun pappi vetää päälleen valkoisen kaavun, siinä on teidän Jeesuksenne.

    • Tipaleelle tiedoksi:

      Jos arvelet sietäväsi lukea Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä, mene tänne:

      https://www.facebook.com/teuvo.suni

      Se on julkinen asiakirja, jota kaikki sinne kirjautuneet saavat vapaasti lukea, joten sinunkaan ei tarvitse pelätä pappiesi vihaa, jos saisivat tietää, että olet lukemassa Teuvo Sunin kirjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      96
      2225
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      187
      1717
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1225
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      136
      1065
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      72
      1014
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      986
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      229
      949
    8. 97
      878
    9. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      247
      855
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      825
    Aihe