Kaupan kassajonossa etäisyydet pysyvät jotenkuten, mutta kun laitat ostoksia kassiin , änkee joku aina vierelle samoissa puuhissa. Eipä änkee enää, nimittäin , maksan vasta sitten ostokset, kun ovat omassa kassissa. Kassa vähän mulkoilee, ei haittaa. Suosittelen muillekin.
Cittarin kassalla
6
<50
Vastaukset
Huomaa et olet perus läski työtön ämmä, aikaa tappamassa makkara torilla
- Anonyymi
Eipä taida säkää paljo töis aikaas kuluttaa ku täälä yötäpäi ää kerkiät seata
- Anonyymi
S-Marketissa on mukava viiriviritelmä tehty kassakaukalon taakse. Toimiva idea!
Toisaalta, kyllä varmasti toimii aloituksenkin taktiikka! Jotkut pakkaa samalla, kun kassa tiluttelee niitä laitteeseen, teetkö samoin? Toisaalta, ei kauppassa käynti ole sekunttikellopeliä.- Anonyymi
Onneksi löytyy itsepalvelukassoja ei tarvitse tuollaiseen asiaan kiinnittää mitään huomiota.
Eikä murehtia kestään niskaan hengittäjistä, saati muistakaan toheloista.
- Anonyymi
yskin tahallani jokaisen päälle ai että tästä minä nautin
- Anonyymi
Samoin jos joku änkee iholle,kyllä tulee nopiaa turvavälit kuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811