Sain koronatartunnan Rajamäellä helmikuun lopussa. Vasta-ainetesti paljasti taudin koronaksi.

Anonyymi

Taudin oireet puhkesivat aivan helmikuun lopussa ja kestivät maaliskuun puolelle. Katsoin tilitapahtumista, että olen pyörinyt tautia edeltävällä viikolla vain Rajamäellä kauppakeskus Lähteessä ja uimahallissa. Ehkä olen poikennut kirjastossakin.

Asia paljastui kun kävin vasta-ainetestissä ja siinä löytyi vasta-aineet.

Asiantuntijatkin sanoivat, että koronaepidia alkoi Suomessa voimalla yli viikkoa ennen sairastumistani, mutta tautia on ollut Suomessa jo tammikuun lopusta lähtien.

No onpahan minulla nyt immuniteetti eli ei tarvitse pelätä uutta sairastumista. :)

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla ollut sikotautia, angiinaa, tuhkarokkoa tai tippuria. Mulla on ollut ja sanon että AUTS on sellaiset taudit että tekee pipiä. Tää korona on pikkutekijä noiden rinnalla.

      • Anonyymi

        Kuule, nuo taudit on lastentauteja paha oireisen koronan rinnalla. Kun mahallaan makaa nukutettuna teholla kolme viikkoa keuhkot sökönä, niin tietää mikä on paha tauti, jos siitä jää elävien kirjoihin.


    • Anonyymi

      Seitsemän veljeksen koulussa oli 23.3.2020 koronatapaus, jonka takia koulun oppilaita ja henkilökuntaa laitettiin karanteeniin. Tästä kerrottiin Nurmijärven Uutisissa.

      Eli kyllä Rajamäelläkin korona on hyvin kiertämässä.

      Nyt kuukautta myöhemmin tartunnan saaneita on lukematon määrä.

      • Anonyymi

        taisin levittää koronaa rajamäellä maaliskuun puolivälin jälkeen. keuhkoja pisteli, kyljissä painoi ja välillä rinnassa. päänsörky meinasi tulla ja väsytti mutta ei pahasti. nimim tartunnastaa silloin vielå tietämätön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taisin levittää koronaa rajamäellä maaliskuun puolivälin jälkeen. keuhkoja pisteli, kyljissä painoi ja välillä rinnassa. päänsörky meinasi tulla ja väsytti mutta ei pahasti. nimim tartunnastaa silloin vielå tietämätön

        Ettei olisi krapulaa? Minulla sama kun on tullut juotua ja kessuteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei olisi krapulaa? Minulla sama kun on tullut juotua ja kessuteltua.

        Tuskinpa krapulaa tulee ilman alkoholia.

        Taudissa taisin olla, mutta en tiedä oliko koronaa.


      • Anonyymi

        Minä liikuin Rajamäellä useaan otteeseen 16.3., 17.3. ja 18.3. pääasiassa kaupoilla ja kirjastossa. Tuohon aikaan noin suurin piirtein tunsin väsymystä, kyljissä outoa tuntemusta sekä rinnassa ja keuhkoissa pisteli. Väsymystä lukuun ottamatta tuntemukset olivat minulle uusia. Olin altistunut koronaan sairastuneille ihmisille, mutta en tiennyt asiaa vielä tässä vaiheessa (paljastui myöhemmin).

        Tuosta menee muutama päivä mikä menee taudin itämiseen ja sittenhän Rajamäen koulussa paljastuikin uusi tartunta. Olisi kiva tietää oliko ko. sairastunut opettaja liikkunut samoihin aikoihin Rajamäen kaupoissa ja kirjastossa kuin minä?

        Heh, minä se olin. :D


    • Anonyymi

      Missä sinulle tehtiin vasta-ainetesti? Sairastitko silloin vielä koronaa?

      Tiedonhaluinen

      • Anonyymi

        Mehiläisessä ja Terveystalossa noita ainakin tehdään. Sitten oli vielä joku kolmaskin firma, mutta en muista nimeä.


    • Anonyymi

      Altian keitosten käymiskäryt sattavat saada aikaan tuon keuhkojen pistelyn ja outoa tuntemusta kyljissä sekä rinnassa.
      Rajamäki on niin kuollut paikka että väsymystä ja haukotusta ei kannata ihmetellä.

    • Anonyymi

      Klaukkalan S-Marketin kassahenkilöllä oli koronapotilaalle tyypillinen yskä. Kiva latoa ostoksia, kun samalla kuulee kuinka kassaihmisen henkitorvi rohisee.

      Kannattaisi käydä testissä niin saisi saikkua.

      Aika moni koronaan sairastunut ei miellä flunssaansa koronaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe